Novinky
Onyx
0
No, tak tomu rikam vazne "ZPATKY DO MINULOSTI". Moc pekny fotky. Jako malej jsem zboznoval Renault Fuego. Nevzpomenu si proc, ale neco se mi na nem vazne libilo. Momentalne si u Renaultu cenim jeho ostrejch verzi a ze se toho proste neboji. Pred tydnem jsem sedel v ostrem Meganu a Cliu. CLIO, vazeni, fakt me chytlo! :yes:
0
Mě taky dávno,takže ho mám doma😊😊!!v jakém modelu si jel??FOREVER RENAULTSPORT!!!FOREVER DIEPPE!!!
Všichni tyto vozy známe, ale takhle najednou. Je málo mě tolik sympatických značek jako tato francouzská, inovativní a vždy svébytná automobilka. :-! :yes: :yes: :yes:
Hezka vzpominka na doby, kdy Renault byl jeste tvurcem krasnych a kvalitnich automobilu a nikoli jen tvurcem kreatur. Vzpomenme treba prelomove modely R4CV, R8, R5, R16, R12, specialy Alpine a samozrejme prvni Espace. Zapomenout nelze ani na R6 coby delnika k neutahani. Bylo jeste nekolik peknych modelu, ale kvalita sla behem 80 a 90 let postupne dolu, design navic zbramborovatel a to se samozrejme odrazilo i na horsich prodejich. Namisto navratu ke ztrizlivym a ucelnym tvarum a kvalite predchozi produkce, se management vydal presne opacnym smerem - kvalita sla diky usporam ve vyrobe jeste vice dolu a kratkodobeho zajmu zakazniku se firma zacala domahat podivnymi patvary, ktere zpusobily, ze pro mnoho dnesnich spotrebitelu se stal Renault uz jen rendlikem a zaradil se mezi neakceptovatelne vyrobky, nekam za vozy znacky Ziguli. Nastesti v poslednich dvou letech si vedeni firmy snad pomalu zacina uvedomovat, ze designovymi vystrelky vice lidi odradi, nez ziska a opet zacina pomalu sazet na strizlivost a ucelnost tvaru a konecne se (alespon deklarativne) zacina ucit od uspesnych nemeckych vyrobcu, ze kvalita a nadcasovy vzhled je prvnim predpokladem uspesneho prodeje. Ovsem jde to bohuzel nesmirne pomalu a zly image, ktery dnesni rendliky v ocich prumerneho spotrebitele maji, se hned tak zmenit nepodari. S nastupem levne a kvalitni korejske a japonske produkce to bude mit Renault cim dal tim horsi. Doufejme, ze se mu jeste podari z te baziny stale klesajiciho zajmu zevropskych akazniku jeste vylezt a neprijdeme tak vsichni o tuto starou evropskou znacku. Byla by to opravdu skoda.
PS: uvedomujete si, jake stesti bylo, ze nebyla skodovka prodana rendlikum, aby ji zlikvidovali?
PS: uvedomujete si, jake stesti bylo, ze nebyla skodovka prodana rendlikum, aby ji zlikvidovali?
Renault je moje životní srdeční záležitost.Slavná tradice značky a skvělé modely jsou zárukou úspěchu.Děkuji talentovaným bratrům Renaultům za jednu z nejstarších značek na světě.Renault je průkopník v automobilismu a designu.Jejich inovativní design a technologie předběhly dobu o pěknou řádku let dopředu.Vždyť takový Avantime je nepřekonatelný.....
BRAVO,RENAULT :yes: :yes: :yes:
BRAVO,RENAULT :yes: :yes: :yes:
presne tak predbehl ... proto dopadl Avantime tak, jak dopadl... :yes:
nova laguna se mi naopak designove nelibi ani krapet, jiste se ale zajemci o toto vozitko najdou...
jinak Avantime je nadherny auto a stary dobry Alpine jsou rovnez nadherny 😉
nova laguna se mi naopak designove nelibi ani krapet, jiste se ale zajemci o toto vozitko najdou...
jinak Avantime je nadherny auto a stary dobry Alpine jsou rovnez nadherny 😉
Tu znacku mam taky rad. :yes: Kdysi jsem na tech karach zacinal a byly to moje prvni jezdecke krucky v ostrem provozu. Pravda, tenkrat nebylo tolik aut na silnicich jako dnes... Avantime i po tech letech, kdyz ho vidim nekde jet je jako zjeveni z Marsu. Je to neskutecne nadcasove dilo. :yes: :yes: :yes: Jenom doufam, ze se jeste Ren k teto koncepci jednou vrati a vyrobi to v dnesni spickove kvalite, kterou konecne pod vedenim Ghosna ma a kterou si jako jedna z nejstarsich automobilek na svete plne zaslouzi. Brawo Ren a diky za ty odvazne a nekdy adekvatne nepochopene napady, ktere prosazujes do zivota... :-!
Děkuji tomuto serveru za pěkné fotky, jsem fanda Renaultů, ale něco mi tu vážně chybí! Jestli jsem se dobře díval, tak tam CLIO bylo jen jednou a to ještě s kamionem. Myslím si, že by mu měla být věnována větší pozornost-vždyť si to zaslouží!!!
Renaulty sice nemusim,ale vzpominam kdyz jsem v Nsr poprve videl Fuego a fascinujici Alpine V6 :yes:Tahle auta se jim vazne moc povedla 😉
Tak to je nádhere, všechno pěkně pohromadě. To je dárek renaultistům. Tohle je moje vůbec první auto: [odkaz] Renault 18 Turbo, přesně takhle vypadal!
No a ty fotky Avantime! Prostě díky, redakce! :yes:
No a ty fotky Avantime! Prostě díky, redakce! :yes:
Všechno tam bohužel není, chybí mi tam předválečné renaulty, 40 CV například... 20. a 30. léta jsou odbyta jednou Reinastellou a Juvaquatre... trochu málo. Ovšem poválečná historie je zmapována geniálně..... chvíli mi trvalo, než jsem ty fotky všechny stáhl a uložil do svého několikagigového digitálního archivu 😄 A mé vzpomínky míří kamsi na začátek 80. let, kdy jsem naposledy jel naší tmavě červenou želvičkou 4 CV....
Avantime - môj nesplnený sen. Kým odložím toľko, čo stojí zachovalý 2,2 dCi dnes, tak už bude taký vzácny, že ho nekúpim ani za milión... 😒
Alpina prostě nemá chybu. Design tak krásný a nadčasový... tohle auto se fakt povedlo. A to nemluvím o sportovních úspěších
To som ani nevedel že renault robil kedysi také pekné autá (ale však aj dnes robí) 😄
Podla mňa sú francúzske autá najkrajšie na svete a Renault to potvrdzuje. Tie autá sú také dalo by sa povedať útulné a dizajn je jedinečný. Naozaj super galéria. Na mňa najvac zapôsobil Avantime, Fuego, ale aj 19ka..
Škoda len že zanikla Matra, ktorá s Renaultom úzko spolupracovala a bola priekopníkom segmentu van(Espace), suv (Matra Rancho) a stojí aj za Avantimeom. 😄 :yes:
Škoda len že zanikla Matra, ktorá s Renaultom úzko spolupracovala a bola priekopníkom segmentu van(Espace), suv (Matra Rancho) a stojí aj za Avantimeom. 😄 :yes:
Tak hezký ty francouzský "vozy" opravdu jsou, ale to je bohužel tak asi vše co dobrého jde o nich říct. Neznám poruchovější auta a to se v této oblasti pohybuji dlouhou řádku let.
Matra IMHO mnohem vic (a driv) spolupracovala se Simcou/Talbotem, ktera rovnez zanikla uz celkem davno...
Matra tehdy obě značky vlastnila, Simca i Talboty byly vyráběny právě v Matře v Romorantinu.
O spolupráci se dá mluvit v té době spíše s Peugeotem, který Matře dodával některé pohonné skupiny, ale jen do doby, než u Peugeotů odmítli koncept Monospace, takže s ním šla Matra k Renaultům, kde ho pojmenovali Espace a už u té spolupráce zůstalo - až do smutného konce Avantima.
O spolupráci se dá mluvit v té době spíše s Peugeotem, který Matře dodával některé pohonné skupiny, ale jen do doby, než u Peugeotů odmítli koncept Monospace, takže s ním šla Matra k Renaultům, kde ho pojmenovali Espace a už u té spolupráce zůstalo - až do smutného konce Avantima.
Je jenom pár lidí, kteří si dobrovolně koupí káru s * na kapotě a těchto pár individuí mají největší radost majitelé servisů a prodejci předražených ND.
Protože mi pár slov cenzorský program smáznul, tak se to pokusím vysvětlit jinak. V nadpisu bylo Renault = (angl. výraz pro lidský exkrement) a druhé smáznuté slovíčko mělo být kára s (hanlivý výraz pro dámské přirození)
Tedy, musím Vám, redakce, napsat, že jste měli už povedenější články o historii automobilek. Toto je jen rychlý průlet historií. Kryjete to úspěšně nadpisem. Má to být historie ve footografii. Budiž. Ale proč potom není u každé fotky alespoň krátký popis? Stačilo by třeba typ a období výroby.
nebudu tu nadavat na rencky, jednak protoze vim, ze tenhle clanek si ctou zejmena jeho fanousci a jednak proto, ze si nechci kazit naladu... me ta auta proste zradila a ja jsem na ne alergickej... sice jsou velmi pohodlna a rychla (mam na mysli sportovnejsi verze) ale nespolehliva a to minimalne od 70. let minuleho stoleti.. toto mi potvrdil i Rene Arnoux v lete 2006 v anglickem Goodwood na Festival of Speed, kde jsem mel prilezitost se s nim setkat a popovidat... byl to jeden z duvodu, proc prestoupil k Ferrari..
Tak to je dobrý vtip. >😁 Pilot F1 přestoupil z jedné stáje do druhé proto, že seriové vozy byly poruchové. >😁 Tos mě docela dost rozesmál >😁 Dík >😁 :yes:
nene.. tak jsem to nemyslel... ale mozna si pamatujes (nebo si to najdi v historii na netu) ze renaulty (mysleno F1) dokazaly byt hodne rychle auta aby to stacilo na vitezstvi a take obcas vyhravaly, pokud se v puli trati nerozsypaly... to byl nejzavaznejsi problem, kvuli kteremu ztracely nadeji na dalsi mozna vitezstvi.. samozrejme ze nemuzeme uplne srovnavat seriove vozy se zavodnimi, ale zrovna u renaultu tomu tak bylo... asi to meli dane do vinku... kazdopadne kdo se smeje naposled, ten se smeje nejlip vid?? 😉
Jo, tohle má šťávu... "alpína" jak jsme jako kluci zaklínali toho boha silnic, R8 Gordini... napínají se mi všechny šlachy. Nekonečná trefa - R4, R5... v letu doby jsem úplně zapomněl na model R14... zato nikdy nezapomenu na uhrančivost Fuega... Velká pochvala za článek a za snímky :yes: :yes:
francouzká ***!
Renault je jeden z nejlepších tvůrců kvalitních vozů.. Denně jezdím ve voza české produkce, pak mám itálii a také Renault a můžu potvrdit že je to dost spolehlivý vůz! zak se člověk o něj stará tak to i vrací..
Na *** sa pozri do zrkadla... ;-\ :no:
Renault robil vymakane vozy ked este nebolo vobec iste, ci sa narodis... :-!
Renault robil vymakane vozy ked este nebolo vobec iste, ci sa narodis... :-!
Mne na fotkach chybal hlavne renault sport spider a clio V6 myslim, ze tieto auta aj ked nepatrili v rebrickoch predajnosti k bestsellerom skor naopak, ale si tu svoje miesto zasluzia.
Renault su dobre auta na beznu jazdu maju vela najnovsich technologii ktore su v autach najvyssich tried ale podla mojich skusenosti dost poruchove hlavne vdaka slovenskym servisom.
Renault su dobre auta na beznu jazdu maju vela najnovsich technologii ktore su v autach najvyssich tried ale podla mojich skusenosti dost poruchove hlavne vdaka slovenskym servisom.
Tak zrovna servisy za poruchovost aut mohou minimálně, řekl bych. Největší vinu bych přikládal té přemíře nedostatečně odladěné elektroniky, která dovede pozlobit. Pokud se jedná o mechaniku, jsou R bezproblémové.
uz dlhsi cas sledujem tvoje prispevky vnimam ich skor negativne ale tentokrat si konecne zabodoval a to vobec nie som fanaticky obhajca renaultu tieto fotky vsak musia chytit kazdeho,takze bravoo gti a renault.