Len silne zakomplexovany Tesla hater ako nejaky pisalek Ales Dragoun dokaze k tak racionalnym a realistyckym komentarom sefa VW dodat svoj trapny hate komentar a prekrutit tak cele posolstvo zdroja.. trapne.
V jeho svete zvyknu najvacsie automobilky sveta nasledovat tu malu krachujucu.. zosmiesnuje ich predajne cisla ktore predstavuju stonasobky predajov VW elektromobilov.. v skutku trapne zivobytie.
ještě nepochopil, že EV vůbec není těžké vyvinout, ale mnohem těžší je na něm neprodělat. První použitelná baterka stojí jak celá nová Dacka a jak neklesá cena mědi, tak nebude klesat cena baterek. Silová energie nejsou data, tam nejde poslat po skle mega dat , tam jde o kabely jak anakonda.
"EV vůbec není těžké vyvinout" - aké máš pre toto tvrdenie podklady?
"První použitelná baterka stojí jak celá nová Dacka" - definíciu použiteľnosti nepoznám, ty áno?
"jak neklesá cena mědi, tak nebude klesat cena baterek" - máš k dispozícii nejaký graf priamej závislosti? Sú všetky baterky na bázi medi?
"Silová energie nejsou data, tam nejde poslat po skle mega dat , tam jde o kabely jak anakonda." - pán je zoológ alebo elektrikár?
Rovnako "hravo" študenti stavajú solárne vozidlá, monoposty na preteky, motokáry, automobilové štúdie, alebo hoci tatrovky. A podľa toho sa dá usudzovať, že je to vlastne jednoduché, áno?
Co se chceš domlouvat, když někdo nepochopí tak jednoduchou věc, že obrovská výhoda elektromotorů je v jednoduché regulaci. Na takového hybrida to už chce fištróna.
Koukám tady je to samej odborník, který když by chtěl tak založí automobilku a všechny strčí hravě do kapsy. Ale nemá na to chuť, lepší je psát jedovaté příspěvky na auto.cz.
mají megawatové pohony, které brzdí rekuperací, pohony na sebe navazující řízené frekvenčním měničem. Zdvižky jezdí na elektriku celé desetiletí, v elektrice je vše vymyšlené.
Nehledej v tom vědu, chceš usměrnit větší proud, použij větší nebo více diod, vznikne větší teplo, tak to více chlaď. Prostě jako nezrychlíš světlo tak měď i křemík a současně lithiové baterky mají svoje stropy. Hamuno, jsi přece ekonom, takže když budeš potřebovat 2000 korun tak potřebuješ třeba jednu dvoutisícovku nebo 20 stokorun, ani za deset let to nedáš z deseti stokorunami.
Hamůňa ekonom????
Hamůňa se svojí (ne)tetou Kylie a (ne)babičkou , které (ne)pracovala v (ne)bance s (ne)ekonomem (ne)Tomášem (ne)Sedláčkem?
Ale pane kolego, co to (ne)pravíte :D:D:D
Hamůňa má přece již ve svém vlastním nicku jasně uvedeno, co je zač :D:D:D:D:D
Hanuňko, s veškerou úctou - tebe bych se nechtěl dotknout ani dvoumetrovým hrablem na sníh a že se s něčím takovým, jako ty, nesetkávám - tak to považuju za velké štěstí ;-)
Tak to ty musíš trpět děsnu samomluvou, že jsi se dopracovala až semka
No nic - hledej šmudlo hledej, až najdeš ten můj údajný přebrept, tak se s ním vytas. Do té doby mám fakt důležitější věci na práci nežli ztrácet čas duchaprázdnou konverzací s hamuňkou, sakra :D:D:D
Opět nehledej v tom vědu, první Li-on baterka byla snad představena v roce 1991, prototyp Tesly S byl představen v roce 1999 a tři roky se auto prodávalo. Pro Teslu S platí, čím větší hmotnost, tím větší dojezd, ale taky cena. Nikdo nebude stavět gigafabriky na baterky, když by hrozilo, že než dostaví, tak bude něco úplně nového.
V elektrice je již vše vymyšlené - s výjimkou jedné maličkaté a zanedbatelné drobnosti:
- baterie, která by měla dostatečně nízkou váhu, dostatečně velkou kapacitu, dostatečně rychlou možnost nabíjení, dostatečnou stabilitu a dostatečně nízkou cenu, aby umožnila realizovat "progresivní představy / vlhké sny" všech správně nekritických příznivců elektromobility ;-)
Jakej můj "přebrept" máš na mysli, puseno?
Dohledej si ten můj konkrétní příspěvek, přečti si ho, pak si to nech někým kvalifikovaným vysvětlit - a třeba ti dojde, že (jak je u tebe zvykem) zase jenom tak hloupě plácáš.
Njn, ale když jsi enem taková malučká hamuňka, tak co by od tebe mohl člověk čekat, viď ;-)
Ale no tak, Hamuňko, sakra - klid :D
(1) dohledej
(2) uveď odkaz
(3) a cituj přesně ten můj údajný přebrept :)
Jak říkávali juž staří Římané "hic Rhodos, hic salta" (čili tady se předveď).
Jenže na tebe se hodí spíše to "Vasa vacua maxime sonant" (neboli - prázdné sudy nejvíce duní) viď ;-)
Ty voe = ty umíš googlit latinu? Si jako DOST borec :*)
No tak škoda že sis takhle před tim machrovánim = nevygooglil co to je ekonomi-ka a co ekonomi-e :-)
Hele Jerry = co abych bych ti taky začal komolit nick a řikat ti šmudlo = abych si dodal sebevědomí? I když já to nepotřebuju = a když už chceš zapírat svuj OMYL CHYBU a teď jak to trapně popíráš tak už slušnej TRAPAS s -e a -ka tak víš že, tim nezmizí žejo :-)
(1) dohledej
(2) uveď odkaz
(3) a cituj přesně ten můj údajný přebrept.
Já vím, že to nezvládneš, protože jsi jenom malá zakomplexovaná hamuňka - a budeš tady neustále pindat, tlachat, plácat a plést se do všech diskusí a témat. To je asi to jediné, co umíš a kde se dokážeš seberealizovat ...
Jenom prosím nechoď někam na farmu. Mohla by jsi se tam připlést prasaťom do žrádla a cosi takového by si ta nebohá zviřátka fakt nezasloužila :D
Tak se řiď radou Vilmy Puskás - a hledej šmudlo :D
Až ten údajný přebrept "-ie vs -ka" najdeš, přijď, zúčtujem spolu.
Do té doby si račiž škubnouti fanglí či jakýmkoli jiným oudem - a hezky si to užij ;-);-);-)
Nebýt Tesly a Muska, tak si dnes v novinách přečteme, že je mimo fyzikálni zákony vyrobit elektromobil s dojezdem vyšším než 80km. :'-(
Naši potomci se tomu jednou budou smát, stejně jako se my smějeme válce mezi střídavým a stejnosměrným proudem a říkáme si vždyť to bylo úplně jasné.
Narozdíl od nějakého ředitele VW má Musk již nyní jisté své místo v lidských dějinách (SpaceX, Tesla, SolarCity). To co provedl s dynosauřím kosmickým průmyslem je neskutečné a vše jen proto, že si z něho rusové v otázce nákupu jednoho startu rakety dělali legraci a smáli se mu. Ne nadarmo se říká že pýcha předchází pád...
No, pokud v nejbližších 20-30 letech nenastane nějaká skutečně ZÁSADNÍ změna přístupu k (percentuálnímu i absolutnímu) nárůstu muslimské populace v evropských zemích, tak naši potomci nebudu říkat VŮBEC NIC (ono se blbě mluví, když se rozpadají bílkoviny) a potomci potomků potomků dnešních připrchlíků budou říkat "Saláááám Alejkum, Allláááááh je zatratil, protože byli špatní a dalnám, že jsme nad nimi zvítězili. Co Allláááááááh činí, dobře činí, jméno jeho budiž pochváleno"
A po nějakém Muskovi (a tisících dalších jmen) neštěkne ani pes, protože dějiny píší vítězové
Hendly,
Myslíš taková ta greténská prohlášení typu "že pokud všichni okamžitě a střelhbitě nepřestaneme ničit matičku Zemi těmi hnusnými auty, tak všichni do 12 let zahyneme?"
2 Petik
Zkus si občas vyjet za hranice a podívat se někam do světa.
Vídeň, Berlín, Drážďany, Řím, Milán, Pisa, Londýn, Paříž, Brusel, Malmö ... všechna tato města vypadala v roce 1995 celkem dosti jinak, než v roce 2005, v roce 2015, nebo nyní - a struktura lidí, které člověk potkával na ulicích tehdy a teď, byla celkem diametrálně odlišná.
Tak rychlá změna struktury obyvatelstva v historii evropských zemí dosud snad ještě nebyla - a ani pomalejší změny tímto směrem nikdy neměly na "původní" obyvatelstvo pozitivní vliv.
Rozdíl mezi VW a Teslou. VW ID za 30 000, Tesla 3 za 47160.
Pokud Tesla nepůjde pod € 30 000, tak podle mě bude mimo hru.
Já to s Teslou vidím velice špatně, nad € 47 000 dostane silnou konkurenci a pod € 47 000 vyrábět nebude.
VW ID 3 a Tesla Model 3 nejsou úplně srovnatelné. To je jako kdybyste napsal, že VW Golf je za 500 000,- a BMW 3 nebo MB C je za 900 000,- a tudíž má BMW nebo MB smůlu.
Naopak má Tesla Model 3 cenu nastavenou velmi dobře a je víceméně stejná jako stejně výkonné sportovní sedany konkurence a to i bez dotací. Následné výrazně nižší náklady na provoz jsou už jen do plusu.