Novinky
Budoucnost Ferrari V12 je nejistá. Odpravují jej emisní normy a regulace hluku, přiznává značka
15 komentářů
McLaren či Koenigsegg si vystačí s V8, Ford GT dokonce jen s V6. Při poptávce, jaká po Ferrari je, to nevypadá, že by Ferrari tímto downsingem finančně utrpělo.
Trochu přidat elektřiny a třeba by to šlo i bez turb - stále uctívám 458 která z atmo 4.5 vydolovala 605k. :yes: Oturbení současníci mě moc neberou, spíš v nich vidím přemotorované "bestie".
Trochu přidat elektřiny a třeba by to šlo i bez turb - stále uctívám 458 která z atmo 4.5 vydolovala 605k. :yes: Oturbení současníci mě moc neberou, spíš v nich vidím přemotorované "bestie".
No ale všetky tebou vymenované značky preplňujú tie menšie motery.Táto V12 od F je atmoška a asi aby stíhala potrebuje objem a asi aj válce.
Možnosti tu jsou. Chápu, že elektromotor i baterie o např. 10 kWh (aby auto při WLTP ujelo alespoň 40% na elektriku) dost zvýší hmotnost vozu, ale na druhou stranu mohou autu dodat "dočasně" vcelku libovolný počet (třeba 200 - 600) koní...
K tomu atmo 4.5 V8 s GPF o cca 550k a je to.
Ferrari 3,9T se 720k je výkonově na dostřel V12 a limity turbomotorů jsou dost daleko - Koenigsegg se standardním benzínem dává z 5,1T cca 1300k (255k/l)...
K tomu atmo 4.5 V8 s GPF o cca 550k a je to.
Ferrari 3,9T se 720k je výkonově na dostřel V12 a limity turbomotorů jsou dost daleko - Koenigsegg se standardním benzínem dává z 5,1T cca 1300k (255k/l)...
Jel jsi někdy V12? V8 je proti zvuku a přednesu výkonu jako chrchla. To je ten rozdíl 😉
Minulý týždeň som jazdil na okruhu 2x 500PS autá, jedno atmosféra a druhé biturbo. Na rovinkách cca rovnako rýchle ale každé úplne iným spôsobom dostavalo tú rýchlosť. Atmosféru bolo samozrejme treba točiť do ďaleko vyšších otáčok ale nástup výkonu suprový ale hlavne ten zvuk B6 niekde za 8t rpm..... :yes: :yes: :yes:
Myslím že atmoška má stále význam a V12 zvlášť, to musí byť “nebíčko v ušku”.
Myslím že atmoška má stále význam a V12 zvlášť, to musí byť “nebíčko v ušku”.
Otázka je. Čo potrebuje stíhať? Ferrari sa nepredvádza časmi na okruhu. Aj keď je rýchle, tak je to hlavne umenie. Zvuk, jazdný prejav, dizajn, to všetko má charakter a nemajú núdzu o predaje. Prečo nepokračovali s V8 bez turba? Ten výkon nemohol na ceste nikoho obmedzovať a na okruhu len tých úplne najlepších. Mňa napadá len, že z atmosféry už viac dostať nevedeli a chceli väčší posuv vo výkone. Neviem si predstaviť, že by ten čo chce Ferrari prechádzal prospekty a porovnával kde dostane za svoje peniaze viac výkonu.
To prezijem. V podstate je mi ukradnute, ci bude mat sejk vo svojom aute 4 alebo 16 valcekov.
Olle Garden
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
... jezdil jsem s GTC4 Lusso V12 a V8: to druhe je jak presednout do octavie. Od 4000 rpm se nedeje uz nic, jen to porad stejne zrychluje, zvuk a pocit nula...a cpat umely zvuk do repro muzou snad jen nemci pro duchodce...
To je teprve Psycho!
Tyhle obecný pravdy jsou pro kočku 😉
Pro kočku je http😐/na***c.ujc.cas.cz/archiv.php?…
Prodej Californií a LaFerrari = to bude mj ekonomická otázka = mimochodem mít netetu a nestrejdu majitele jak V12 tak W12 tak tý Californie = věděl bych že i pro tu platí to co pro tu 760 V12 vs B7 V8. Nebo to co pro aktuální Cayenne Coupe = kde je V6 celkově lepší než V8 Turbo = drsný no, ale tak to holt je 😐