Erich Schmitt, německý šéf španělské automobilky, v rozhovoru pro Frankfurter Allgemeine Zeitung čelil nepříjemným otázkám, ale naznačil, jak se automobilka chce dostat k roční výrobě 800 tisíc aut, která má nastat do 10 let.
kvalitu Toyoty??? >:D V poslední době jen 300 svolávaček a to jen v Japonsku >:D .Ten design u Audi je skvělej,ale i Seat má něco do sebe :yes: Ale je škoda,že je už nenavrhuje W.de Silva :-(
Kvalita Toyoty - píšeš akoby Toyota vyrábala nejaké šroty. A pritom vyrába jedny z najkvalitnejších vozidiel na trhu vôbec.
O dizajne Audi by sa dalo polemizovať, poslednou dobou je väčšina výrazu sústredená do čelnej masky a to ostatné je viac-menej stále rovnaké, takže práve túto značku by som rozhodne za príklad po stránke dizajnu nedával.
Walter da Silva bol požehnaním pre Seat, chybu urobili v tom, že na jednom motíve postavili celé modelové portfólio, čím Silvovu ideu proste pochovali.
Seat by mal robiť hlavne emotívny dizajn, aby z neho bolo cítiť južanský temperament. Kvalita je v dnešnej dobe už samozrejmosť, kto ju nemá, nemá ani veľa šancí na úspech...
Toyota už davno nieje synonimom slova kvalita,ale nieje na tom najhoršie...dizajn audi vidim presne taky aký ma byť nadčasovy,v prémii nejde o pokusy ,lebo za tie sa tresta triezvosť a precíznost dizajnu dava väčšie šance úspechu...A5 bude aj po 15rokoch nadherne auto,čo sa o takej toyote auris povedať neda...dizajn seatu by mal nabrať novy smer ako píšeš chyba bola hlavne v tom,že spravili tri modeli na rovnakom dizajne /rovnaky predok a interier nebol spravny krok.../ načrt noveho seatu nad člankom by mohol naznačovať ako pojdu dalej
Nevím, co všichni vidíte na designu Audi :-O Kdyby všechny aua vypadaly jako Audi, tak by tady byla nuda. Mě osobně se design nových Seatů líbí, jen mi tak trochu vadí až moc velká podobnost jednotlivých typů... bohužel se design mic nechytl :-(
Ale docela mě pobavil Erich Schmitt, to bude rodilý Španěl, holt VW drží koncern pevnou rukou >:D
Jistě, design je věc názorů ;-) Osobně preferuji spíš to BMW a MB, holt někomu se líbí to, jinému ono ;-) A Seat se mi z celého koncernu VW líbí nejvíce, to nepopřu :-)
Trvalo to dlouhé dva roky než to konečně pochopili, Toledem II a Leonem I pro mne na tudo dobu SEAT desingem skončil, takže pokud lze vzít "slova šéfa" za své, už MOC TĚŠÍM !!!
Doplním: "Do roku 2018 to bude 40 modelů a ve stejném roce má SEAT vyrábět 800 tisíc vozů."
Napadá niekomu automobilka, ktorá vyrába 40 rôznych modelov? Nie, nepočítajme za nový model iné usporiadanie sedadiel alebo iný pohon. Nepočítajme iný typ prevodovky, eko-varianty a ak chceme byť prísni, ani predĺžené rázvory či zvýšené karosérie. Mercedes má sakra široký sortiment, ale podľa vyššie uvedených kritérií by sme sa zrejme len zľahka prehupli cez 20 modelov osobných áut. Seat chce ponúkať dvojnásobok? >:D A predávať ročne 800k vozidiel? >:D >:D >:D Napriek všetkým sympatiám, tomuto sa dá len ťažko uveriť.
Netvrdím, že SEAT bude skutečně vyrábět 40 modelů...
Ale rozhodně takové automobilky jsou!!!!!!! Co třeba americké automobilky nebo japonské (mluvím o produkci pro vlastní trh, ne o tom, co vozí do Evropy...)?!?! Jestli nemají 40 modelů, tak mají těsně pod 40...
Rozšiřte si obzor i na jiná místa než kotlinu kolem Vltavy...
Já osobně bych na kvalitu Seatů tak negativní názor neměl... A dokonce ne ani na ty starší. Můj otec používal Seat Toledo z roku 1997, teď ho používá jako firemní auto - jezdí s ním zaměstnanci na pracoviště... Co Vám budu povídat, ti se k němu rozhodně nechovají jako k vlastnímu... Na autě to jde vidět, netvrdím, že ne, je opotřebovaný ve všech ohledech... Ale z druhé strany: má najeto přes 350 000 km a furt je spolehlivej, nestane se, že by vás někdy někde nechal, mění se jen spotřební věci, péče o něj je rozhodně horší, než standartní...
Jo, plasty jsou otřesný, kontrolky si občas blikaj jen tak ze srandy a sedačky jsou hodně ušpiněný a trochu prosezený - tohle v Seatu nevychytali. Ale trvám na tom, že po mechanické stránce to není se spolehlivostí žádná katastorfa, přestože se se tak někdy tvrdí...
Asi tak, tiež poznám niekoľko spokojných majiteľov Seatov. Žiadna sláva, ale na druhú stranu rozhodne žiadna tragédia, vcelku robustné a spoľahlivé autá. Posun značky k jedinej forme MPV bol nešťastným krokom, z ktorého sa teraz musia spamätať.
Ponechal by som jeden z trojice Altea/Leon/Toledo (alebo skôr z dvojice Altea/Leon, lebo Toledo je strašné), zbytok ponuky by mal nájsť novú vlastnú tvár, ktorá sa bude k tým autám aj hodiť...
Audi môže byť synonymom - ale nie kvality. V súvislosti s ňou človeka prvá napadne Toyota. Ak sa povie pohon štyroch kolies, vybaví sa mi Quattro od Audi. Ak sa povie najlepšia aerodynamika sériového auta, spomeniem si na Audi 100. Ale synonymom kvality určite nie je. To by musela byť kvalita v podaní Audi pojmom, a to nie je, hoci nevyrába zlé autá.
Kúp si Toyotu. Budeš na nej jazdiť až do dôchodku s minimom porúch a nákladov navyše. Tomu vravím kvalita. Nie iba nablýskanému zjavu.
Synonymum kvality, to je nejaký pojem. Niečoho, čo je známe a preslávené kvalitou, čo je tou kvalitou povestné a výnimočné. Dobrá kvalita posledných rokov je dobrá kvalita, ale nie je zavedenou oporou mena Audi. Audi si vybudovalo meno inými prednosťami, nie výnimočnou kvalitou. Chápeš?
no pro me je uz delsi dobu synonymum kvality mazda. osobni zkusenosti a statistiky (viz. TUV nebo auto bild) to ukazuji. toyota je az za mazdou... :yes:
Říkal to člověk z koncernu. A v koncernu VW se za nejlepší považuje AUDI. Tak nechápu, proč by měl srovnávat s Japonci. To by si přece sral do vlastního hnízda.
Nic proti automobilce ani samotným vozům Seat, ale ten kdo vypustil tuhle zprávu byl asi trošičku mimo nebo je opravdu nenapravitelný snílek :-) Nereálný optimismus z toho úplně sálá! Netvrdím, nebo spíše nedomnívám se, že dané cíle jsou nereálné, ale jsou nereálné v udávaných termínek při současné pozici značky na trhu (která se nedá mávnutím "kouzelného proutku" změnit). Ale třeba se pletu.
Můj názor taky. Možná by bylo dobré si na to prohlášení vzpomenout co že se z něho uskutečnilo řekl bych že jedině to propouštění lidí neb to je nejjednodušší.