Dvoubarevná šestsettrojka Václava Heřmana vznikla skoro z ničeho a dnes sbírá jednu cenu za druhou. Pomáhal na ní i tatínek Václav, pro kterého je prý limuzína prvním vnoučetem.
Ceny jsou kapitola sama pro sebe a myslím si, že jsou obecně nadhodnocené. Zejména když to není tovární stav, ale postavené auto. Pán to má udělané ale velmi velmi pěkně. Barva je super a nejlepší je, jak k tomu ladí i vnitřek. Škoda že z obrázků moc nepoznáme mechanický stav a jak se s tím jezdí. Jinak radost pohledět a palec samozřejmě nahoru. :yes::yes::yes:
Už se těším, jak se mu nějaký expert z české parodie na Dekru na STK bude dožadovat o připojení do diagnostiky :D
Ta poslední věta byla zřejmě myšlena jako vtipný dodatek, ale mně to připomnělo opakované vlastní zkušenosti s povinnou emisní kontrolou u nemehel (nebudu psát jméno firmy, ale je to na výpadovce z HK do Třebechovic). Platím a stojím frontu na něco, o co nestojím, dokonce jim vytisknu příslušnou pasáž z jejich vlastního věstníku, stejně mě pošlou bez omluvy do pr... Jezdil jsme k nim roky s více auty, už tam ani nepáchnu... Nakonec jsem našel jinou emisní kontrolu, kterou mám blíž, bez front, je levnější a hlavně tam umí číst. Takže vlastně happy-end. :yes:
Pro ty, co nezažili, tak mám auto z přelomového období, které už má sice OBD konektor, ale nikoliv s protokolem, co po něm dnes požadují (kvůli informacím, které s emisemi stejně nesouvisí). ;-\
ale su to velmi citlive zmeny k lepsiemu. Dokonca by som sa odvazil povedat, ze je taka paradna, aka si 603ka vzdy zasluzila byt a nebola. Je fantasticka. Ale priznavam sa, ze som zaujaty, lebo pre mna je T603 najkrajsie ceskoslovenske auto ;-)
samotné chromy za 150 tisíc? to mu asi dělal největší zloděj v republice. lak ho stál 300? to potom ta Tatra má cenu 10 mega nééééééééééééééééééééééééé
No a kolik si myslíš že kvalitní chrom stojí? Kdysi jsem si nechal dělat na stejšná jen přední nárazník (to jsou dva takové zahnuté kusy) a vyšel na desítku. BTW to dělali v kopřivnici, je to cca 15 let zpátky a do dvou let začal chrom podrezávat.
jsou zavedené firmy, které to v tomto rozsahu zvládnou perfektně za 50. na škodovku bych ti prodal přední fungl nové za zlodějskou cenu 2500. stačí hledat. na drobných náhradních dílech jsem vydělal 50 tisíc. to ten stejšn nestál
Je (asi nejen pro mne) jedním z nejkrásnějších aut, která se u nás kdy zrodila. A podoba, kterou jí páni majitelé vtiskli, sice není 100% věrná, ale je elegantní, vkusná - a pro mne úchvatně nádherná.
Drahá je, o tom není sporu. Že by se některé věci (asi) daly pořídit laciněji, to je také pravda. Ale chlapi, ruku na srdce... Dokonalost a elegance jsou prostě drahé a stojí balík. Vždycky. Ať už mluvíme o autě, ženě, krásném koni, psovi nebo zbrani, je to zkrátka tak.
Tož páni Heřmani, "hodně ščestí s tým Pertinaxom" a ať vám to všem stále bublá! :yes::yes::yes:
Je vidieť, že tvorca má dobrý vkus. Kiež by to tak vedeli fabrickí dizajnéri súčasných výrobcov. Neexistuje súčasné auto, ktoré by dosahovalo eleganciu tejto Tatry.
Travele,
nevím, jak to děláš - ale opět se s Tebou 100% shodnu :D
Vínová metalíza v kombinaci se slonovou kostí na střechu tomuhle tatrošovi vysloveně sluší
Tak občas musí byť aj sviatok, nie? Inak nie iba zvonka, tejto tatre to sluší aj v interiéri, aj keď vzorovaný koberec by som na podlahu asi nedal a drevo na výklopnú opierku s barovou skrinkou by som volil výrazne tmavšie.
Vínová a slonová kosť jedna z troch kombinácií, ktoré považujem za najlepšie, čo sa týka automobilového dizajnu. Vždy je v tom odtieň slonovej kosti. A základná farba, ktorá pokrýva väčšinu plôch.
Na niektoré modely sa vyslovene hodí jej kombinácia so studenou zelenou - po Bratislave tu a tam vidieť nádhernú Corvette v tomto laku. http://veterany.mwp.sk/…0-3_11-13-23.JPG
Tak to jsou takové ty "klasické" barevné kombinace, které ošklivému autu drobet napomohou - a z krásného vozu udělají nádherný
- (pastelové) odstíny červené - od jasně krvavě rudé až po fialovou
- tlumená pastelová modrá
- sytá zelená
To když nakombinuješ se slonovou kostí, tak výsledek vypadá krásně
Úžasná je i lesklá černá s doplňky ve zlaté nebo jasně rudé :yes::yes::yes:
No, tu 603 bych si jako v té černo-zlaté představit dokázal...
Poctivý a nefalšovaný klavírní lak v několika vrstvách, chromované dínablýskané jak psí tentononcy :) , běloboké pneumatiky a hlavní linky karoserie zvýrazněné tenkou zlatou linkou... Ani Ti nevím, zda si to jenom představuju - a nebo zda jsem takový obraz od pana Václava Zapadlíka fakt někde neviděl???
Ja som videl podobný lak ako píšeš, ale bola to silne tmavá zelená s tenkými linkami striebornej. Aj keď to nebola T603, ale tuším nejaký špeciálne karosovaný Walter alebo niečo také. Ale vyzeralo to famózne.
Ani nehovoř.. Já mám auta DOORPAVDY rád - a bolí mne srdce z tho, když vidím, že tu 50 letou průrvu (1939-1989) už nikdy nepřekonáme a Zetka, Aero, Walter, Wikov a podobné už nikdy na silnice nevyjedou
Je zaujímavé, ako dokážu iné farby celkom zmeniť vnímanie auta. Z čiernej obludy vzbudzujúcej obavy a nedobré pocity je zrazu priateľské a elegantné auto. :yes:
Nooooo, když se na 603 dala "půlnoční modř" (modrá tmavá tak, že byla vlastně černá), napucovaly se chromy a celé auto tak, že se blejskalo jak psí kulky... :D
Byla na to taky radost pohledět