Když jsem viděl Burešův článek a v něm TABULKU, tušil jsem to. A obavy se vyplnily.
Nebo je ten Jago fakt širokej jenom 1416mm?
A vysokej se sklopenými zrcátky 1967?
Že voni v Coventry do něj dávaj tyče jako do tramvaje a jezdí se v něm vestoje?
...jak mám pak věřit ostatním údajům?
naopak tych 1423mm je podla mna pekne nizke auto .. ze je to nizsie ako bmw 3 aelbo giulia .. sanka dole.. to by som necakal.... a uzke? to uz ani nahodou.. len to nie je ako rozplacnuta zaba od alfy no jo . ... cadillac proste vyzera ako ma vyzerat pekny sedan .. proporcne parada :yes:
Ktoré auto je ako rozplácnutá žaba od Alfy? 4C tak u nej sa to nejako predpokladá, ale Giulia (videl si ju v reále?) ani náhodou. Ja viem nemá to svetlú výšku ako ASX ale aspoň to slušne jazdí.
Prostě disproporční. Jsou mi jedno milimetry, auto působí jako koza na malinkatých kolech. To, že je takové přešlapování a tápání s vizualilním vyzněním je mi putna. Ale, že auto vypadá jako levná čínská napodobenina angličáka to ano. ;-)
za ATS, k designu nemam celkem výhrady, uvidíme jestli bude ještě ostřejší verze s V6 3,6, spekuluje se že ano. Tak doufejme že to tak bude. Jinak moderní americký malý sedan :yes:
GM prostě osobáky narozdíl od Fordu a FCA umí, komu čest, tomu čest
Jo, v Americe, tam je svět ještě v pořádku, čítávám od Bariků nebo magistrátních indiánů, šestiválce, osmiválce... :D
Bohužel, nový ct4 je jen potvrzením faktu, že cadillac jde do pr...
Naprosto nijaký design, tohle “lámavé” tvarové téma je po patnácti letech vyšumělé, novinka vypadá staře už teď.
A technika? Jeden méně nebo více vyhoněný čtyřválec, tohle opravdu v Evropě nemá šanci potrápit d3 ani jako alternativa typu Jagu nebo Alfy.
bude ještě druhý R4 ve verzi V a spekuluje se že bude i ostřejší V6 . Co bys chtěl na entry model, tohle není CT6.
Design je prostě Cadillac, radikální změnu dělat nebudou a už tam moc není co vymýšlet.
D3 nespekuluje, má v této třídě šestiválce, a pokud jde o design, ct4 vypadá jako maringotka, taková bouda na kolečkách se střílnami místo oken. Tohle dávno není cadillac, jak nám ho tu líčíš, už od dob, co bylo BLS přebouchanou vectrou.
BLS bylo Saab 9-3, proto se tomu říkalo Saabillac.
Cadillac už dávno není tím autem pro důchodce, jsou to moderní sedany, kupé a SUV a ostré verze maj lepší jízdní vlastnosti a podvozek jak BMW, napsalo to už spousty nezávislých testerů a magazínů v USA.
V Evropě se to samozřejmě psát nesmí, tady je modla brambora a kdo nemá bramboru jako by nebyl :-)
Demagogie dle Barrika, to už je známý diskusní pojem,
tedy si ty své jízdní vlastnosti ostrých verzí strč za klobouk, já tu píšu o designu a zoufalé motorové nabídce nového konfekčního modelu CT4.
Ta brambora v modelu střední třídy nabízí jak dýzlový tak benzinový šestiválec aniž by šlo o vrcholnou verzi, to je prostě premie, kde CT4 nemá co říct, dtto vyčpělým designem.
A co je pro tebe modla, je mi u zadku. ;-)
Fakta jsou fakta, ať se kroutíš, jak chceš, ct4 má jeden čtyřhrnek, konkurence má navíc šestiválce, prostě manko cadillacu, dost blbý vid
BMW z roku 2005 si s BMW z roku 2020 nesplete nikdo, CT4 je mimo zastaralost designu i nevzhledné, jak jsem psal, bouda se střílnami na malých kolečkách.
Budeš se muset smířit s tím, že tohle udělá do evropského trhu ještě menší díru než předchozí generace. ;-)
pro nekoho, hledajícího exotiku za každou cenu, to muze byt celkem zajímavá alternativa. Nechci amíkum krivdit, ale očekávat, že to bude dotažený jako D3, to je asi nesmysl. ale ne každej hledá dokonalost v každým detailu, dává prednost exkluzivite. A tohle auto bude delat slusnej humbu všude, kam prijede.
Ten interier nevyzera tak dobre ako na buicku regal. Druha vec su materialy, tie mozu byt lepsie. Samostatne stojaci displej? Za to, ze mercedes robi tuto neesteticku hrozu v kazdom modeli, tak gm nemusi opakovat kazdu blbost.
Sakra, ak nedaju dizel, tam sa v europe odpisali, nech su tie benziny sebelepsie.
Diesly v Evropě končí, prodeje čím dál víc klesaj (mimo německo) a kdo má dobrý benzín, tak to se počítá. Interiér na úrovni už mělo moje CTS 2008, věřím že za tu dobu Cadillacu ušel další krok
je zrejme, ze tomu vobec nerozumies :) ano, predaje dieslov klesaju ( v absolutnych cislach ) pretoze ich konecne ludia prestali davat do malych aut ... v SUV a vyssej strednej triede a vyssie je to naopak, resp. sa predaje dieslov drzia na rovnakych urovniach ( zachytil som, ze dokonca v USA pomaly rastu predaje dieslov vo velkych autach ) ... mal by si sa viac zaujimat o "veci", o ktorych sa pokusas pisat :) a napisat, ze CTS 2008 malo interier na urovni je rovnake, ako napisat, ze Dacia Duster ma interier na urovni ... ale na druhej strane, kazdemu sa paci nieco ine :)
Bohužel tomu nerozumíš ty, diesly mizí i z aut jako Porsche, Mercedes atd.
Do amerik dělám 16 let, interiér CTS 08 je proti plastovému 300C 2005 nebe a dudy to samé proti dalším interiérům. Kůží obšitá palubka, moderní plasty, dřevo, chrom, dotyková navi, hdd, ventilovaný sedačky, audiosystém Bose...
Ještě novější ameriky maj nappa kůži, měkčené plasty, vyhřívaný volant, chlazené a vyhřívané držáky nápojů, el. stavitelné pedály, alcantru, headup displej atd. Moderní funkční a kvalitní. Ne*erou se v tom topení a klimatizace jako v Evropách, zdravím BMW a Jaguar že....
fakt si ma dobre pobavil :) to ze "robis do amerik" 16 rokov znamena len to, ze si absolutne neobjektivny :) faktom je, ze "ameriky" sa v europe, ktora je narocna na kvalitu, preda minimalne mnozstvo. a ako som pisal, vobec, ale vobec netusis o com pises :) jedine Porsche skocilo s dieslami, pretoze je to cisto sportova znacka. a Tebou spominany MB ? presne naopak ... prave nedavno sa k tejto teme vyjadril jeden z top manazerov znacky, ktory tvrdi presny opak toho, co Ty ... a som si na 100 % isty, ze to tom vie ovela viac ako Ty. nie, diesel v europe, dokocna ani vo svete nekonci, len sa bude pouzivat v tych autach, kde ma zmysel.