Technika
jaký bude ten prodlužovač. Ztočená guma to nebude, že.
Auto Forum dnes😒br />
Na závěr dodejme ještě jeden úsměvný postřeh. Ačkoli se Tesla ráda vymezuje proti konvenčním autům a po skandálu VW si ráda rýpla i do motorů TDI, je to právě SUV od VW s motorem TDI (konkrétně současný Touareg), kterým na okruh vozí prototypy Modelu S. Přitom má vlastní Model X se slušnou tažnou kapacitou. Že by pak byl problém bez mnoha zdržujících dobíjení něco tak těžkého odvézt přes půl Německa?
😁 😁 😁
Nový VW ID má tažnou schopnost 75 kg, ano to není chyba, celých 75 kg. :-!
:-! :-!
Na závěr dodejme ještě jeden úsměvný postřeh. Ačkoli se Tesla ráda vymezuje proti konvenčním autům a po skandálu VW si ráda rýpla i do motorů TDI, je to právě SUV od VW s motorem TDI (konkrétně současný Touareg), kterým na okruh vozí prototypy Modelu S. Přitom má vlastní Model X se slušnou tažnou kapacitou. Že by pak byl problém bez mnoha zdržujících dobíjení něco tak těžkého odvézt přes půl Německa?
😁 😁 😁
Nový VW ID má tažnou schopnost 75 kg, ano to není chyba, celých 75 kg. :-!
:-! :-!
Mne skor pride usmevne ze nejaka Tesla s nejakym Muskem "zevraj" prekonala o 19s Porsche Taycan - Porsche coby etanol rychlosti na NS(918 Spyder je najrychlesie seriovo vyrabane auto) a dostane nafrak od nejakeho Startupu. Tolko sa porsche natrapilo a natestovalo(PR masaz niekolko krat do tyzdna)na NS a par tyzdnom potom je z toho nic. Samozrejme je to len marketing ale mat najrychlejsie auto v kategorii sa ceni si myslim, toboz ked porazenym je porsche.
Svědek Elonuv pravil, čím rychlejší na NS, tím víc eko. Neměly by spíše EV závodit, kolik toho ujedou ve městě?
Sériové Porsche, první EV značky, a porazilo ho (prý) cosi s karosérií Tesly S. Pokud vím, sériová S nedojede na NS naplno ani kolo.
Co tam mala tesla priniest aby bol Karel spokojny? X alebo nebodaj 3ku? Skus si to najst, clankov uz je mnoho. Inak cas 7.23. Inak aby bolo vsetko koser - ako v pripade porsche tak v pripade tesly slo o predseriove kusy.
Abych byl spokojený? Čekal jsem to co všichni. Model S. Přijelo odlehčené auto s jiným podvozkem a motorem navíc.
Takze par dni dozadu by tesla nedala ani jedno rychle kolo a dnes je uz problem aky mala podvozok, zevraj bola odlahcena a motor naviac. Ako natom presne bolo porsche vieme?
Trošku rozumu, stačí se podívat na odklony kol a je okamžitě vidět, že tohle auto má se sériovou Teslou S společného asi tolik jako nedávno "rekordní" Lynk&Co.
Jak to, že dříve nemožná věc objet s Teslou jedno kolo se nyní napoprvé vydařilo ani není potřeba komentovat, ani to, že Musk je mág v prezentaci.
Čekal jsem online překonání rekordu a ejhle, ono dodnes není ani zahlášeno.
Jak to, že dříve nemožná věc objet s Teslou jedno kolo se nyní napoprvé vydařilo ani není potřeba komentovat, ani to, že Musk je mág v prezentaci.
Čekal jsem online překonání rekordu a ejhle, ono dodnes není ani zahlášeno.
Teď na mě vyskočil zajímavý článek související s Teslou
https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/tesla-dorazila-do-servisniho-pekla-tvrdi-autopujcovna-zrusila-objednavku-stovky-kusu-modelu-3
https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/tesla-dorazila-do-servisniho-pekla-tvrdi-autopujcovna-zrusila-objednavku-stovky-kusu-modelu-3
Vykuchaná a upravená Tesla. Fabia porazí Porsche na rally vždy.
Porsche bolo taktiez predseriove. Co tam mas dalej?
Tesla nebyla předsériobá, ale měla jiná kola, jiné brzdy a dle všeho i snížený a upravený podvozek a asi pro to se o času jen mluví, ale sama Tesla s tím ven ještě nevyšla. Takže asi tak 😉
Ano zrejme pojde o najvykonnejsiu verziu tesly S ale s tym najlepsim tam prislo aj porsche ktore ma cenovku 180t€. Slo oto ze tesla urobi rychlejsie kolo na okruhu. Je to ale len marketing pretoze normalnemu zakaznikovy je to jedno. Za mna ale :yes: ze to tesla dala.
Porsche tam bylo s Taycan turbo, nikoli s Taycan Turbo S. Takže Tesla musela vyměnit podvozek, brzdy, kola a přidat křídlo, aby porazila standardní Taycan Turbo. A pokud by to tak i bylo, proč už by se Elon nechlubil?
A stejně tak to není nic světoborného, když tyhle mixery zajedou čas podobný jak předokolky. Type R měl jen o vteřinu horší čas, než Taycan Turbo a to se Megane chystá na další překonání. Takže nejspíše s motorem 1,8 překoná čas Taycanu Turbo. Ale hlavně že mixérofilům stačí, že to vystřelí z místa.
A stejně tak to není nic světoborného, když tyhle mixery zajedou čas podobný jak předokolky. Type R měl jen o vteřinu horší čas, než Taycan Turbo a to se Megane chystá na další překonání. Takže nejspíše s motorem 1,8 překoná čas Taycanu Turbo. Ale hlavně že mixérofilům stačí, že to vystřelí z místa.
A na tieto neoficiálne informácie zareagoval Elon Musk nasledovne: „To je len začiatok. Očakávame, že tieto traťové časy budú prekonané produkčnou verziou 7-miestneho variantu Modelu S Plaid, ktorý sa dostane do výroby okolo októbra/novembra budúceho roku.“ Dodal pritom, že neskôr sa dočkáme aj Plaid verzií modelov Roadster 2 a Model X.
Inak ak sa ho opytali ci Roadster 2 moze porazit najrychlejsi cas trate 6:44 povedal urcite.
Inak ak sa ho opytali ci Roadster 2 moze porazit najrychlejsi cas trate 6:44 povedal urcite.
Sem teda jen hybridní mixérofil = ale vono to v reálnym světě je bohužel hlavně o tom jak to vystřelí. Vyšší rychlosti sou povolený v jedinym státě na planetě a i tam je to už hodně omezený rsp. zóny kolem měst kde je 120 km/h zabíraj už sakra hodně kilometrů
A tady v Evropě je myslim 19 států = kde sou limity NIŽŠÍ než našich 90 a 130 km/h
Takže tyhle soupeření o rychlosti = sou tak nějak čim dál tim víc mimo. A nediv se že zaujme že auto typu a velikosti Tesla S = si vytře v tom zrychlení se supersporty
Černej humor je srovnat náklady na pořízení a provoz toho pomalejšího vs rychlejšího 😄
Černej humor Mk2 je že Porsche Taycan dotuje = Tesla je na auto zisková = jí cash flow kazí jen nutnost růstu a náklady na něj. Obdivuhodný je jak jeden jihoafričan a jeho maličká firma v americe = ovlivnili gigantickej světovej obor = vyrábějící asi 100 milionů kusů ročně
Černej humor Mk3 zajímavý jak vysoký nároky zrovna na tohohle maličkýho výrobce hodně lidí má = a jak benevolentní sou naopak..
Trochu mi to připomíná Klause a jeho drobný chybky https😐/cs.wikipedia.org/…3%A1clava_Klause + https😐/cz.sputniknews.com/…ozkradani-statu/ vs jeho protistrana Havel = ta *** co jednou šlápnul na berušku :-!
A tady v Evropě je myslim 19 států = kde sou limity NIŽŠÍ než našich 90 a 130 km/h
Takže tyhle soupeření o rychlosti = sou tak nějak čim dál tim víc mimo. A nediv se že zaujme že auto typu a velikosti Tesla S = si vytře v tom zrychlení se supersporty
Černej humor je srovnat náklady na pořízení a provoz toho pomalejšího vs rychlejšího 😄
Černej humor Mk2 je že Porsche Taycan dotuje = Tesla je na auto zisková = jí cash flow kazí jen nutnost růstu a náklady na něj. Obdivuhodný je jak jeden jihoafričan a jeho maličká firma v americe = ovlivnili gigantickej světovej obor = vyrábějící asi 100 milionů kusů ročně
Černej humor Mk3 zajímavý jak vysoký nároky zrovna na tohohle maličkýho výrobce hodně lidí má = a jak benevolentní sou naopak..
Trochu mi to připomíná Klause a jeho drobný chybky https😐/cs.wikipedia.org/…3%A1clava_Klause + https😐/cz.sputniknews.com/…ozkradani-statu/ vs jeho protistrana Havel = ta *** co jednou šlápnul na berušku :-!
Svědku Elonův, kdybys žil v ČR, řekl bych že žereš koblihy a volíš Bureše.
jako nouzovka,abys nezůstal někde trčet
přesně tak, neměl by být určen pro trvalý provoz, ale jako nouzovka, kdy ti bude chybět pár kilometrů dojezdu k nabíječce.
Otázka ale je, jak to budou lidé používat - aby to nedopadlo jako když firma nakoupila jako služebáky PHEV, ale zaměstnanci to vůbec nenabíjeli, a pak byla firma rozhořčená, jak ty plug-iny nefungují a hrozně žerou.
Otázka ale je, jak to budou lidé používat - aby to nedopadlo jako když firma nakoupila jako služebáky PHEV, ale zaměstnanci to vůbec nenabíjeli, a pak byla firma rozhořčená, jak ty plug-iny nefungují a hrozně žerou.
priznavam ze netusim co si mam pod tymto pojmom predstavit 8-s anakonda v kufri to asi nebude .. ani solar na streche
Totéž co i3 REX = malej benzínovej motor funguje jen jako regenerátor když akumulator spadne na nějaký nastavený minimum = prostě mu dodá šťávu = normální spalovací motor s malou nádrží benzínu 😄
Ne žádné mizerné hybridy, co má Toyota, které mají po dálnici spotřebu 7 litrů.
Ne jenom elektropohon, se kterým na dalnici jenom nabíjíte.
ovšem na papíře to bude mít spotřebu 1 litr na 100, a to se počítá.
jinak Mazda nemá šanci splnit flotilové emise, které se začínají počítat už od ledna.
jinak auto cz píše nesmysly, Sky-X benzín je mild hybrid
otázka je ovšem jaké budou prodeje, bude to dost drahý EV ještě s příplatkem za extender.
A potom ta spotřeba nemusí být tak závratná, protože motor poběži v optimálním konstantním režimu.
Ale ta cena bude asi šílená. Můžeš ušetřit za baterky, klidně tam můžou být baterky na 100 jízdy.
A co udelas, kdyz ti ten motor v optimalnim konstantnim rezimu nevyrobi dost energie na to, aby to auto dokazalo jet po dalnici rychlosti, kterou pozaduje ridic? Pouzijes energii z baterie? A co kdyz je (skoro) prazdna?
Ono se ukazuje, ze tohle nefunguje uplne skvele. Viz treba Volt/Ampera, ktere maji celkem spatnou spotrebu v okamziku, kdy musi zapojit spalovaci motor. A to i presto, ze ten motor spojili pres spojku s koly, prestoze mel puvodne byt nej na dobijeni.
V realu funguje hlavne to, kdy muzes kola pohanet bud spalovacim motorem nebo elektrikou, nebo kombinaci obojiho pres minimum prevodu a konverzi energie. A tim padem mas ... ty "mizerne" hybridy od Toyoty.
Range-extender obvykle bezi prave v tych konstantnych otackach, a nie je s kolesami auta nijako spojeny. Pohana len generator elektrickeho prudu. Auto stale pohanaju elektromotory...
Já jezdím s dost diesly a pokud nejedu vyloženě někde, kde je přikázaná stovka a roviny, ale musím pořád akcelerovat a brzdit díky provozu, je spotřeba od 6-8 litrů dle provozu a výkonu takového dieslu (TDI , TDCi). Ve stejném režimu to stejně výkonný hybrid dá taky. Rozdíl nastane, když budeš hybrid dřít někde v Německu do maxima, ale to i ten diesel, co jezdí za 7 pojede za 9.
Vím i z vlastní zkušenosti na jiných hybridech, že normálním tempem za 6.8 při 140 tacho umí dálnici třeba Mondeo HEV, v takovém režimu TDCi jede taky tak. Rozdíl nastane až, když začneš šlapat na krk. Aktuálně jsme testovali 180k hybridy vs 180k diesel a při ostrém tempu na cca 25 km dálnice s častými akceleracemi 100-? km/h (porovnávání dynamiky s plynem na podlaze), jsme dojel is těmito spotřebami: Mondeo HEV 9 na sto, Mondeo TDCi 8,6 na sto a Corolla Hybrid 8.3 na sto... S TDCi jsem chvílemi jel ostřeji, to je fakt, ale stejně bych to o moc nestáhnul. Podobným stylem jezdí i TDI snad s vyjímkou starého Dieselgate dvoulitru plnícího jiné euronormy, který je třeba o litr úspornější.. i tak je to kolem 6,8-7 na sto při přeletu Německem.
Praha - Mikulov - Praha průměrná spotřeba 5,8
Ani žádná supersportovní jízda, ale ani eko-derby, jaké vidíme často u majitelů Tesly jedoucí v závěsu za kamionem, aby dojeli k příštímu superchargeru. Většina cesty tempomat na 140.
Tolik k těm "mizerným hybridům od Toyoty". Ona se ta technologie dost vyvíjí, nesmíte posuzovat hybridy podle 15 let starého Priusu. Ano, při agresivní jízdě vás hybrid na spotřebě potrestá mnohem víc, než diesel.
Pojedu na limitu, tzn. 90 na státních a 130 na dálnici a uvidíme těch 5,8.
A nebo to půjč Ozzmanovi ať s tím jede stejným stylem jako jel s Fordy dieselem a hybridem a uvidíme těch 5,8.
A potom uvěřím a hluboce se tobě a RAV čtyřce hybridu ukloním.
Tu spotrebu pri 130 (GPS) jsem meril v tak kontrolovanych podminkach, jak to jen slo. Viz https😐/moje.auto.cz/?…
A Ozzman moje auto chvilku ridil - sice jen par minut a nejel na spotrebu, ale asi mi bude verit ze bude mit stejnou nebo lepsi spotrebu nez ta Corolla, co testoval.
EDIT - pardon, az ted jsem si vsimnul, ze ten komentar nepatril mne. Mea culpa. Ten novy system razeni prispevku je dost tragedie 😞
Takový číslo bych se svým srovnatelným autem s o dost slabším dieselem neudělal.