Novinky

Zpět na článek

Suzuki odhaluje ceník nového Jimny: V plné palbě stále do půl milionu

26 komentářů

dr.Remorey
presne ten typ auta, kterej bych chtel, se kterym by me bavilo jezdit. jen tak, ze srandy. škoda, že nezijeme v bysvete a realne takový auto fakt nemám kde využít.

dodatek.... v 90% komentu do neceho rypu, ale za tento naprosto nevinnej koment jsem dostal nejvic palcu co pamatuju 😁 😁 😁
tak pardon, zdejší znalci, ale zase se nepo...
Avatar - white label
white label
Já ti/tomu rozumím a v podstatě souhlasím, ...ale šlo to napsat i líp. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
To máš tak. Většinou se nepo....siraj ani tak znalci, jako spíš ti, co by ti rádi určovali, co je pro tebe správný. 😉

No nic, k věci. Já jsem si to, o čem píšeš, vyzkoušel na vlastní kůži. Nepotřeboval jsem takové auto, vlastně jsem pro něj neměl pořádné využití a koupil jsem ho (i když ojeté) jen pro tu srandu. A sranda to s ním opravdu byla. Ve městě naprosto dokonalé, atmosférická 1.3 v pohodě stačila, rozkopané ulice neřešíš a všude se vejdeš. Žádný senzory nepotřebuješ, otočíš hlavou a téměř se udeříš o zadní sklo. 😁 Na traktorem shrnutým parkovišti si schválně vybíráš parkovací pozici v muldách ztvrdlýho sněhu a vůbec, vzhledem k hmotnosti, rozměrům a světlé výšce to už musí být, abys musel připojit přední náhon. Takže je to i takovej žrout času, protože najít aspoň trochu důstojnej terén pro Jimníka bývá problém. Jinak příměstskej provoz se s ním dává v klidu, dál už bych jezdit nechtěl. I když znám i takové majitele. Jenže já znám i člověka, co jezdil jednou týdně Ústí-Praha a zpět v Multikáře,,,,a nepřipadalo mu na tom nic divnýho. 😁

Cca po roce a něco jsem ho prodal, ale neměl jsem pocit, že by to byl přešlap. A když vidím tohohle fešáka, fakt věřím, že bych do toho (pro ten účel) šel znova. Děti už jsou větší, naloží se samy.....možná příště.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Pri vsi ucte k suzuki, ten motor je plny moderni techniky a presto mu dali jen 130Nm? V motoru bez turba se kazdy Nm hodi. Uprimne se jsem cekal hodnotu okolo 150 Nm, ktere by s autem hybaly preci jen o trochu vic. Ac primarne urcen do terenu, clovek se s tim vyda tez na dalnici.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
S tímhle?
Na dálnici... to jako fakt?!

I když - na D1 možní ideál, ale tam zase stačí i 90 Nm...
Avatar - Jenik3
Jenik3
Ano, s timto take obcas na dalnici. Na druhou stranu na to staci i 120 Kmh.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, právě...

Mám vyzkoušenou dálnici i s Puntem II 44 kW... a to tak, že až na Slovensko, za Nitru.

Ne, není na to stvořenej, ale jde to.
Tady to bude nemlich to samý.
😄
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nie, toto auto fakt nie je pre teba.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Psal jsem o parametrech motoru. inu cekal jsem vice.
Snajprik
Ja mám Suzuki Samurai 1.0 37kw a neviem si ho vynachváliť motor zivi výkonný proste bezchybný na to čo je určený ,,najterenejšie sériovo vyrábané auto na svete,, nikdy ma nesklamalo ale tento nástupca mesky terenak.... Škoda
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Zaplaťpámbu za čtyřválec...
Avatar - white label
white label
Designově perfektní, zvlášť v tom laku barvy tenisáku je to stylovka! :yes:
Provozovat nějakou menší horskou chatu, není co řešit.
Pokud by tam byla možná přeplňovaná 1,4 (viz Vitara/SSS) , tak to by byl slušný cvrkot.

P.S. Údaj o zrychlení (0-100) chybí v tabulce proč? Doufám, že ne z "etických" důvodů.
dr.Remorey
na to potrebujes kalendar, ne hodinky
Avatar - white label
white label
Vzhledem k maximálce 145 km|/h, bych se zřejmě, při troše trpělivosti, stovky dočkal.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Design je skvělej. :yes: Předchůdce překonává zdrcujícím způsobem. Ta 1.4T by vzhledem k hmotnosti byla fajn, na druhou stranu pro plánované drsnější užívání bude zřejmě atmosféra lepší volbou. A taky by mě trochu s.ralo, kdyby se mě na okreskách držela nějaká škatule ze stejné stáje. 😁

Jimny 1.3 manuál měl 0-100 za 14.5
Tenhle má neoficiálně 12.2 - to zas není tak zlý.
http😐/www.zeperfs.com/…ki-jimny-1-5.htm

Daleko horší to bude s pružností a taky pobaví zrychlení na vyšší rychlosti než 100 km/h.
Avatar - white label
white label
12.2 je úplně v pohodě, tak slušný čas bych asi nečekal.
Avatar - Dany
Dany
Je to viac ako som čakal, teda menej
Avatar - Emel
Emel
To by ale musela cutovat zatáčky přes příkop, jinak se škatule tvého supersportu držet nemůže 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozno len ten automat uz mohol byt aspon 5 stupnovy .. ;-\ ked tak teraz na to pozeram ...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak pokud je to ten samej automat jako v předchozím Swiftu (což je vysoce pravděpodobné), tak nemám strach. Ten fungoval lépe než mnoho jiných, modernějších automatů. Navíc měl blokování rychlostí a režim Load pro tahání nákladu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejde o strach... ide o princip 😉 .... a pri 120tke na 4ke automat.. no super ... ale tak ano... v terene netreba 9stupnov ok :yes😒br />
inak za mna chcelo by to 5 dverak a supnut tam 1,4 bosst turbo z vitary a mame genialne mini gecko :yes: .. ze toto suzuki nevidi... sanka dole... 8-s
Avatar - woody-alien
woody-alien
Je vidět, že jsi pouze teoretik. Nikdy jsi v tom nejel, ale víš svoje. Čtyřka v automatu u Swifta je jen tak pro zajímavost delší než pětka v manuálu. Čili pro tu tvojí 120 rozhodně vhodnější, nižší otáčky, méně hluku. A po šesti letech používání tohohle automatu můžu s klidem zopakovat, že spousta moderních vícestupňových automatů ve srovnatelných autech by se za své sladění s motorem měla oproti tomuhle obstarožnímu čtyřstupni stydět.
Avatar - white label
white label
Souhlas, my jsme měli velmi dlouho obdobný 4st. hdm automat na Polu III/6N2 (3dv., 1.4 16V/55kW, pofacelift) a ta převodovka byla jedna z vůbec nejlepších věcí na tom autě. :yes:
Avatar - white label
white label
Jdi do háje s 5 dverákom, tím spíš u tak malého auta...
Avatar - woody-alien
woody-alien
První pětidvířko na světě, jehož druhý pár dveří by byl...až za autem. 😁 😉
Avatar - white label
white label
jj 😲 😉