Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW ID.4 prozrazuje termín premiéry. Elektrický crossover má zaujmout prostorem a bateriemi
17 komentářů
Anonym
"Tímto modelem však značka teprve vykopává elektrickou ofenzivu"
no, to je dost surrealistický...kulantně řečeno
😁
no, to je dost surrealistický...kulantně řečeno
😁
MBRANOM
A o škode nič ani slovo, zošaliem z toho. Prečo ste ani raz v článku nespomenuli škodu. Potrebujem počuť niečo o škode aspoň slovo.
Jako 1000km v létě bude znamenat vyjet z garáže s plnou a zastavit po 300km na půl hodiny a pak každých cca 200-250km. Tzn 4 krát. V zimě do Dolomit tak třikrát. Jestli se vyplatí šetřit čas každý týden na pumpě a pak jet na dovolenou o hodinu a půl déle nebo ne je na posouzení každého. Podle mého jako druhý auto klidně.
Ten system se pak totiz obrati, elektroauto jede v dennim zaprahu, vetsinou je mensi a hbitejsi, takze na cesty kolem komina idealni, no a na delsi cesty (a cesty v plnem obsazeni) je v garazi schovanej nejakej normalni (vetsi) kombik.
Nejsem nadšenec do EV, ale do takovejhle úvah docela jo.
Ať je v tý garáži za tu vatu kabriolet. 😊
Schvalne jsem to checknul, a kdyz si u Avisu na hlavaku pujcis na 14 dni superba, tak za nej vytopis 400Euro. A to prumernej zamestnanec s peti tejdnama dovoleny potrebuje maximalne tak dvakrat do roka... v zime do Alp, v lete na rivieru 😄
Jinymi slovy na pokryti prumerny potreby dalkovyho cestovani staci castka, ktera je mnohdy mensi, nez rocni pojisteni a dalnicni znamka pro vlastni auto.
Do garaze prosim, dle aktualni financni situace, aspon Miatu (na NBcko zvladne usetrit opravdu skoro kazdy) -> S2000 -> Mustang -> ... -> vyber shora neomezeny. 😁
Druhý auto je přesně ten obrat, u kterýho končí ekologie a tím pádem i EV.