Před příchodem Citygo byla malá rozvážková auta hlavně od TPCA.
Poté ovládla scénu Škoda a VAG.
Nyní Škoda odchází a TPCA znovu ovládne prodeje miniaut. 300 elektrických Citygou v Praze sdílených na náklady Škodovky to nevytrhne.
Ovšem plán je jasný - 1 Sytygou na 6-7 normálních aut (říkají ve Folksvágnu). Na celkových 84 000 aut tedy by to chtělo 70 000 normálních aut a 14 000 Citigouuu.
Blah... mudruješ hezky, ale fakta jsou jiná.
1) Výroba v Kolíně pokrývá celou Evropu a v tomhle kontextu Citigo nehraje velkou roli, nikdy nebylo klíčový hráč v tomhle segmentu v evropském měřítku.
2) I když se bavíme o ČR - Cígo sice končí, ale letos se ještě normálně prodává, takže těžko vznikl nějaký prostor k navýšení podílu ostatních. Naopak, Citigo navýšilo letos svůj podíl ve třídě ze 40% na 50% (1-8).