Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle je nové DS 9. Použije techniku Peugeotu 508

S novým DS 9 se zatím počítá pro čínský trh. Očekává se ale i jeho příchod do Evropy.
Zpět na článek
19. 9. 2019 16:30
19. 9. 2019 18:49
19. 9. 2019 21:38
19. 9. 2019 22:45
20. 9. 2019 08:18
20. 9. 2019 09:38
20. 9. 2019 10:50
20. 9. 2019 02:20
20. 9. 2019 09:11
19. 9. 2019 16:30
Pridana hodnota
Neviem si predstavit pridanu hodnotu voci 508. Hydropneumaticke pruzenie bolo zarezane, 6valec nemaju tak netusim co prilaka kupcov. Uz 508 je dost draha... A podla foto to nebude ziaden krasavec
Rozbalit vlákno
7
19. 9. 2019 16:41
Re: Pridana hodnota
Přesně. Jediný, proč by si to člověk měl koupit byla hydra. A ta není.
Avatar - xxc
19. 9. 2019 21:32
Re: Pridana hodnota
Praveze dost velke % kupovalo poslednu C5 na pruzinach, preto ju aj ponukali. Zato 50 000 € za Citroen to nikto nedaval, preto to skusaju ako DS.
19. 9. 2019 22:35
Re: Pridana hodnota
Na pružinách ponůkali jen základní motorizace.
Samozřejmě, že 50k by za Citróna nikdo nedal. Viz já níže.
Zničili prestižní značku a teď to dohánějí nesmyslem.
Avatar - xxc
19. 9. 2019 22:50
Re: Pridana hodnota
A tie zakladne motorizacie sa najlepsie predavali :-) Ako mohli znicit prestiznu znacku, ked znacka sa sama znicila niekolko krat? Ved skrachovali uz snad pred vojnou, alebo kedy. Potom druhy krat, ked ich zachranoval Peugeot. A teraz mam celkom obavy, co s nimi urobi Tavares.
Avatar - del42sa
20. 9. 2019 09:10
Re: Pridana hodnota
takže s hydrou by se ty základní motorizace jakože neprodávaly ? to je panečku úvaha :yes: :D
Avatar - xxc
20. 9. 2019 09:29
Re: Pridana hodnota
Boli zakladne motorizacie s hydrou a bez hydry. A celkom dobre sa predavali aj bez hydry. Preto ich ponukali. Ja som mal C5 s hydrou a bol som spokojny a povazujem to za najlepsie auto, ake som kedy mal (keby bolo spolahlive..)
19. 9. 2019 23:41
Re: Pridana hodnota
&To nevadi, dolezite je, ze to ma masku z Audi Q3 :D
19. 9. 2019 16:40
Je to přísnej battle
s Cuprou o nejzbytečnější pseudoznačku na trhu.
Ale tohle jakýs takýs smysl. Jako milovníkovi Lancií mi prostěchybí na trhu značka se sériovou (levnou) technikou a přitom designovka s kvalitním a zajímavým interiérem.
Čili černýho Petra držej přeznačkovaný Seaty. :no:
Že vůbec museli DS dělat si zavinili sami tím, kam dovedli Pažouta a Citróna.
Citrón bejval super extravagantní značka často s novátorskými řešeními a Pažoutu se říkalo už za komárů "Francouzskej Mercedes". Dneska nemají tu prestiž, tak vymejšlej tohle.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
19. 9. 2019 19:40
Re: Je to přísnej battle
Já zase říkám KONEČNĚ! Konečně DS postaví něco, co nebude jen crossover a SUV, stejně nemají pořádné 4x4, tak proč už dávno nepostavili něco takového? Některé interiéry DSek jsou přehnané, jakože alcantara na palubce? WTF... to bych asi nepotřeboval, ale jinak hodně zajímavé.

A k francouzum obecně, dnes, pokud nejsi znalý automobilové produkce, tak moderné Peugeot, či Renault někde na riviéře mezi prémiovkami nezapadne jako šedá chudá myš, naopak, umí působit dobře, ať už je to nová 508, Talisman, nebo i Clia, 208čky či nějaké SUV, ale tohle dříve uměl i Citroen a dnes ? Vypadá jak kosmická loď. Pro laika pak taková DS může mít stejnou váhu, jako Mercedes.... a to se počítá, jen to asi bude končit s 2.0HDI a cenovkou kolem 1,5M :D A to je na považánou...
Avatar - Dinar
20. 9. 2019 07:36
Re: Je to přísnej battle
Souhlas, tahle "bohyně" je typicky auto pro Čínu, velké, hodně chromu, bez motoru. Klidně tam může mít úspěch, záleží jen na ceně, do Evropy to Citroen nedoveze, těch pár kusů, co by rozdali dealerům, se jim nemůže vyplatit. Leda by to pojali jako imagemakera značky. :D
19. 9. 2019 18:49
Linda Jackson
Jako finanční inkvizitor definitvně dorazila kreativní technologie Citroenu - asi tak. Řada DS je jen zoufalý pokus jak s extravagantním designem ale průměrnou technologií udělat prémii.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - xxc
19. 9. 2019 21:38
Re: Linda Jackson
Citroen ma mozno priemernu techniku, ale ktora premia ponuka zobrazenie radarov a nebezpecnych zon priamo v navigacii (tomtom danger zones)?
19. 9. 2019 22:16
Re: Linda Jackson
A koli tomu sa kupuje auto?
Avatar - xxc
19. 9. 2019 22:45
Re: Linda Jackson
Aj kvoli tomu, na neznamych cestach to moze usetrit dost penazi resp. vobec opravnenie soferovat :-) Normalne sa pytam, aka premia to ponuka. BMW myslim nie, tam su radi, ze rozchodili rtti, s inymi znackami skusenosti nemam.
Avatar - Dinar
20. 9. 2019 07:32
Re: Linda Jackson
Už zase tu máme "majitele", co si dobrovolně drží doma auto, na kterém je podle něho prakticky všechno špatné. Zjevně masochista... :-)
RTTI v bmw chodí od roku 2011, a to že nemáš tušení, jak funguje současná dynamická navigace ve spojení s radary a kamerami je nejspíš důvodem o tom, plácat tady o nějakém tomtom danger zones v citroenu jako o hitech. Chceš-li mluvit o současných věcech, mluv o nich se zkušeností ze současného auta, ne pět let starého se základní navi, protože pokud jde o infotainment a asistenty, každý modelový rok znamená x změn.
Avatar - Ozzman
20. 9. 2019 07:53
Re: Linda Jackson
Mne hlásí danger zones SYNC2 , jedna z nejpomalejších navigaci v moderních autech... Asi to nebude BMW, ale řidičem :D
Avatar - xxc
20. 9. 2019 08:18
Re: Linda Jackson
Auto je sucasne, asi 3 mesiace stare a nie je moje, iba na nom jazdim. Preto sa pytam, lebo tusenie nemam, v Renaulte ani v BMW mi neukazuje radary a nebezpecne zony, zato v Citroene sa to da zaplatit (a vraj to funguje). Namiesto vycitiek by som rad privital skusenosti z inych aut. Ako diskuter nizsie pise, vo Fordoch to funguje zrejme tiez.

Ked rtti funguje, preco ma to zo Slovenska presmerovalo na cesku stranku BMW a platil som v korunach? Nie zeby to vadilo, ale na seriozne pouzitie to asi nie je.
Avatar - Dinar
20. 9. 2019 09:18
Re: Linda Jackson
Posledně jsi psal něco o 3er snad z roku 2015, tak proto.
Jinak, nic nevyčítám, spíš se divím, pokud vezmu příklad akt. bmw connected, potažmo connected drive nebo mercedesího mercedes me, pak nevím o jiných technologicky a informačně našláplejších systémech, a tedy ohánění se vyspělostí outsorcovaného tomtomu v citroenu mi přijde spíš legrační. Vybrals tu jednu jedinou funkci, kterou čistě kvůli firemní politice premiové značky ve vlastních navigacích neposkytují, a to je databáze radarů. Prostě to nedělají, technicky to jistě problém není, ty navigace umějí nabízet i volná parkovací místa v garážích, je to jejich přístup.

Té poslední větě o přesměrování něčeho někam nerozumím.
Avatar - xxc
20. 9. 2019 09:38
Re: Linda Jackson
Bola tu rec o premii a mne sa zda zobrazovenie radarov priamo v navigacii dost zasadna pomoc. Hlavne pre premiove auta. Mame len X1 so zakladnou navigaciou, ten connected drive na Slovensku este pred 3 mesiacmi velmi nefungoval, aplikaciu na mobil som stahoval ako .apk, lebo v obchode pre Slovensko nie je. Ovladanie hodinkami ponukaju, ale tak isto nie na Slovensku a to neviem ani ako aplikaciu zohnat. Inak su to super veci.

Na porovnanie, Renault z 2017 ma obdobu rtti rovno aktivovanu z predajne, nic sa nemuselo instalovat (po 3 rokoch treba "predlzit" a platit). Avsak podla vsetkeho neponuka zobrazovanie radarov.

Posledny Citroen, tam sa muselo rtti aktivovat niekde na francuzskej stranke (asi ako na BMW, len je to na prve 3 roky zadarmo) a ako bonus sa tam da aktivovat zobrazovanie radarov a nebezpecnych zon v navigacii.

U DS predpokladam nieco podobne (tiez nemaju ani zastupenie na Slovensku, ale cez francuzsku registraciu by to mohlo ist).

Teraz si polozme otazku, kvoli comu sa kupuje premia a ktora je lepsia.
Avatar - Dinar
20. 9. 2019 10:38
Re: Linda Jackson
Moc tomu nerozumím, RTTI se nijak dodatečně aktivovat nemusí, to je věc, kterou si zaškrtáváš při konfiguraci auta, tedy zaškrtával, ještě do loňska, byla to položka asi za 4 tis., ale alespoň v ČR mají letos všechny modely od 3er nahoru v ceně automaticky paket connected plus, který rtti obsahuje, takže auto bez dynamické navigace ani koupit nejde.
Jak je to u vás nevím, případné patálie s internetovou registrací connected funkcí na Slovensku neumím posoudit, každopádně to bude spíš věc importéra než technologická nedostatečnost bmw, na kterou narážíš.
Jestli je pro tebe databáze radarů důležitá, pak máš u D3 smůlu, jak jsem napsal, je to jejich firemní politika. Každopádně fce dynamického navádění, plus další fce, které umožňuje connected drive, concierge servis atp. jsou na špičkové úrovni, ale pokud se zrovna bez radarů neobejdeš a je to pro tebe klíčová funkce navigace, bude lepší přejít k citroenu.
Avatar - xxc
20. 9. 2019 10:50
Re: Linda Jackson
A tak to mozeme ukoncit, pre koho bude lepsie DS :-)
Avatar - Dinar
20. 9. 2019 10:58
Re: Linda Jackson
Píšeš o X1, nedalo mi to a nahlédl jsem do bmw konfigurátorů, SK a ČR. U vás z nějakého důvodu nejde momentálně konfigurovat X1, tedy jsem se podíval na X2. A opravdu nejde u vás dostat navigaci s RTTI, i ta navigace plus umí jen TMC. Proč, to nevím, v českém konfigurátoru X1 se nabízí stejné typy navigací, ale vedle nich je k zaškrtnutí položka RTTI za 4.300,- Kč. Problém tedy není v BMW, ale ve slovenském BMW, jak jsem psal v předchozím komentu.
19. 9. 2019 22:37
Re: Linda Jackson
Vyndej si hlavu ze zadku.
Avatar - Hammunasakra
20. 9. 2019 07:28
Re: Linda Jackson
Určitě bys to měl míň řikat = možná občas udělat :-!
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2019 23:02
toto nemoze fungovat
prelepena 508 ako DS a za vyssiu cenu ako P508... to akoze fakt? ... rovnako podla mna nedopadne velmi dobre ani DS3 crossback vedla noveho P2008... ktory s rovnakou technikou ale nizsou cenou a este krajsim dizajnom musi DS-ko zozrat jak malinu ... ked uz DS chce byt premia tak nech tam supnu hydropruzenie... pripapadne nejake 4kolky.. alebo poriadne motory... ale takto? toto dlhodobo nemoze fungovat..... vyhodene prachy...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
19. 9. 2019 23:13
Re: toto nemoze fungovat
Načo hydropruženie? Ľudia pozerajú hlavne na vzhľad :-)
20. 9. 2019 02:20
Naozaj?
“Očakáva sa príchod do Európy” a v akom časopriestore pán redaktor? Stačí si zistiť že PSA ma v Číne celkom inú politiku ako v EU - pre zaujímavosť sa tam stale predáva 3. generácia citroenu c5 a dokonca tam majú v predaji aj c6 čo s pôvodným autom nemá nič spoločné. V Európe sú sedany zomierajúca kategória a v PSA to dobre vedia preto tu predavaju mám pocit iba crossovery A keby to tu aj predávali len by si vyzierali predaje 508/Insignie. A k DS - mali sme na firme DS7 s tym zázračným kamerou riadenym odpruzenim ktoré porovnávajú s mercedesom - moc rozdiel oproti peugeotu 3008 som necitil a aby v aute za 50k vrzgali plasty v interiéri proste grc., technicky nič navyše oproti 3008/5008/C5A ale za par pozlátko navyše +20k.. a servis? Drahý skoro ako pri BMW! Pritom diely,NH, postupy rovnaké ako v Peugeote.. PS: To ako je DS samostatná “prémiovka” ukazuje manuál od auta kde je na prvej strane hrubým písmom napísané AUTOMOBILES CITROEN :D ale bohužiaľ citroen si vybudoval povest lacnej značky tak treba predávať ako nejake pofiderne DS ktoré vyzera ako čínska napodobenina audi ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - del42sa
20. 9. 2019 09:11
Re: Naozaj?
to odpružení v DS nemá s tím v Mercedesu moc společného, kromě té kamery za předním sklem :-!