Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
Jooooo Jooooo Joooooo
| 19. 9. 2019 18:24
Už budu !!! Toyota mírné :no: ford tiché :yes: a mercedes? Spektakulární :-|
Avatar - fostek
Re: Jooooo Jooooo Joooooo
| 19. 9. 2019 19:05
Máš tam chybu. Je to Kojota. :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Jooooo Jooooo Joooooo
| 19. 9. 2019 20:32
hmm :-!
Avatar - WinDiesel
A proč se dobře prodává Mercedes?
| 19. 9. 2019 18:35
No protože se nebojí dieselů a nabízí diesely i v hybridním a plug-in hybridním provedení, které se bohužel v ČR ještě nenabízí.
Hybridy jsou v dieselu i benzínu, každý ať si vybere.
No a s jejich tabulkovými emisemi mezi 26 až 45 g CO2 splní limit 95 hrrrrravě, prrrravda?
Ani nepotřebují elektromobily. A prodat dražší PHEVy nebude pro Mercedes zase až takový problém. Jestli 1 500 000 nebo 1 600 000 to už tolik nehraje roli. V nižších třídách třeba 700 000 nebo 800 000. Taky dobrý.
A když chce někdo ve městě jezdit na elektriku, může.
V tomto je Mercedes několik světelných let před ostatními. Bravo mercedes, bravo Diesel PHEV C-klasse, E-klasse, S-klasse i GLE-klasse. :yes:
Avatar - fostek
Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 19. 9. 2019 18:50
ja ja ja!!!
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Avatar - CICERO
Re: Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 19. 9. 2019 20:36
Jak ja ja ! Kaine LUFT... vy neposloucháte hamunu a tohle máte za to !! :-! Mercedes ukončil do odvolání vývoj spalovacího motoru...A právě v ten památný moment si ho začal hamuna drážit… Ale, co čert nechtěl... Já věděl, že prakticky ty EURO 6 DTEMPíčka to doklepo do konce roků 2030-2050... a pak diverifikace… jo jenom v eu 2 a pul možnosti... naftu nepojedeš, leda oleje z plastu by OMV benzin nepojedeš leda etanol,formaldehyd,freon místo CNG a tááák děkujem Gretaku… Chávez…. NANY HAZE POTOP IMňA
Avatar - Dinar
Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 08:33
C 300de už je i pro ČR, éčko, podle dealera, bude v 300de verzi až po faceliftu (pro ČR), GLE nejdřív za rok, momentálně nejsou schopni dodávat ani gle350d objednané v prvním kvartále, páč ta auta chodí z Ameriky v hrozném stavu.

Každopádně za dýzl plug-in hybridy tleskám, vidím to osobně jako velmi perspektivní variantu, u MB mi jen vadí, že i pro auta od vyšší střední a SUV to mají jen na základě čtyřválce, ale budiž.

Mmch. bylo by zajímavé konfrontovat vedení MB s jejich výroky z roku 2013, kdy tvrdili, že v roce 2018 už nebudou dělat spalovací motory, ale všechny MB budou jen na elektriku. :D
Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 10:42
ak si ma racionalne, ekonomicky a ekologicky uvazujuci klient vybrat v SUV medzi 350d a 350e ... tak vyber dopadne jednoznacne :-) podobne dopadol vymysel "downsizing", "vyradovanie" 6 valcov z ponuky a aktualne v nemecku hysteria voci dieslom. skor, ci neskor ludia dostanu rozum a budu vyberat rozumne kombinacie. podla mna bolo rovnako chore davat diesel do VW Pola ako dnes davat 4valcovy benzin 190hp do stredne velkeho SUV...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 11:18
No a tady je ten problém = při extrémnim nezvýhodnění nafty a naftovejch motorů množstvim miliard by to bylo s tim výběrem asi dost jinak :-)
Re: Re: Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 11:36
Už jsem myslel, že si to o tom zvýhodnění nafty nepřečtu i podvěstěpadesátétřetí... Jako tohle už je nějakej autismus, nejsou na to prášky?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 12:01
Vlastně jo a vlastně ne ;-)

Nicméně je to docela velkej problém = prostě jednu z těch verzí uměle velmi výrazně zvýhodňujeme, my evropani = bez dotace by neměla skoro šanci

Plus to má další negativní vedlejší důsledky = třeba těch asi 50 tisíc náklaďáků co tu denně proudí = jen samý negativa a ty negativa navíc stoje desítky miliard = ročně.

Až po absurdní negativum = že extrémně sponzorovanej diesel má víc fandů než srovnatelnej za tržní cenu hybrid
Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 13:01
Norsko sa dava za priklad, ktory by mali nasledovat ostatne krajiny pokial ide o predaj EV. Je to ale velmi vtipne a strasne kratkozrake. Norsko svojimi dotaciami a danovymi upravami dosiahlo, ze EV stoja menej ako benzinove, ci dieslove auta. Tesla S napriklad stoji v Norsku okolo 60 000 EUR ( takze dotacia na Teslu S je realne okolo 40 - 50 000 EUR ), co je menej ako Skoda Superb. Nisan Leaf je lacnejsi ako Golf. Do tohoto momentu by to mohlo byt cool ... ALE ... Norsko si tuto cenovu politiku moze dovolit len vdaka tomu, ze je jednym z najbohatsich statov Sveta a to je len a len vdaka tomu, ze je jednym z najvacsich producentov ropy :-) :-) :-) Takze ked si to rozmenime "na drobne" Norsko exportuje svoj bordel mimo svoju krajinu a doma sa hra na ekologiu :) Stale pritom zamoruje svoju krajinu tazbou ropy. Samozrejme, ak by neboli v Norsku dotacie na EV a Tesla S by stala cca 120 000 EUR tak ako vo vacsej casit EU, nikto by ju nekupoval a vsetci by jazdili na diesloch / benzinoch. Najlepsi je ten "moment" ked si clovek uvedomi, ze ak by to Norsko s ekologiou myslelo skutocne vazne, zatvori vsetky svoje ropne polia.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: A proč se dobře prodává Mercedes?
| 20. 9. 2019 15:26
https://www.e15.cz/…m-v-zemi-1362513

S tou ropou si napsal pěknej NESMYSL = na palivo se zpracovává jen menší část vytěžený ropy! Z tý většiny máš třeba počítač na kterym píšeš a tisíc dalších věcí. Tam jí zatim NEUMÍME nahradit = na pohon auta z bodu a do b = tam jo. Takže i když bude Evropa jednou za desítky let jezdit z 99% na vodík elektřinu slunce https://vtm.zive.cz/…250/default.aspx + https://www.auto.cz/…-nabijeni-129862 tak ropu dál budeme NUTNĚ POTŘEBOVAT
korejci v europe
| 19. 9. 2019 21:34
Hyundai + KIA spolu 71070 vozidiel. Daleko viac nez Mercedes.
Avatar - fostek
Re: korejci v europe
| 19. 9. 2019 22:40
Němci v Evropě?

VW+MB+BMW+Opel?

Nalískej si sám.
Re: korejci v europe
| 20. 9. 2019 08:06
Chytré, takže:
4 největší z VAG téměř 289.000ks
PSA 149.000ks
Renault/Dacia 107.299ks

Absolutně nechápu o co šlo, a k M-B by jsi musel ještě připočítat Smart, dál poměr z hlediska prodejních cen a výnosů. To co jsi napsal je samozřejmě nesmysl.
Re: Re: korejci v europe
| 20. 9. 2019 12:55
To co som napisal je proste fakt. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš se dokonce i rozčilovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.
U fosteka sa nicomu nedivim, je to idiot. Ale o tebe som si myslel, ze mas aspon nieco v hlave.
A samozrejme plati aj PSA 149.000ks. Ak by niekto tvrdil, ze to je nezmysel, tak je hlupak.
Avatar - Emel
Re: korejci v europe
| 20. 9. 2019 09:39
Korejci jsou víceméně na 0 (za 1-8), což na klesajícím trhu znamená malý nárůst podílu. Kia má dost nových aut tak mírně roste (+0,8%), Hyundai už méně, tak mírně klesá (-0,5%).
Je to slušný výsledek, ale v situaci, kdy většina konkurentů má v nejprodávanějších třídách starší modely (zejm. Golf, ale i další), zase nijak oslnivý.
Avatar - 3_diamanty
nissan
| 19. 9. 2019 23:50
co sa deje s nissanom v europe vie niekto? stratit z roka na rok takmer 30 percent aut ... ved zase sa jeho portfolio nijako dramaticky nemenilo za posledny rok ... naopak je tu novy leaf... nechapacka
Avatar - Jaros71
Re: nissan
| 20. 9. 2019 02:21
Tak to mne taky šokovalo...asi se čeká na nový Kaškaj..

Mercedesy jinak vidím všude kolem , lidi co mají peníze je berou , jako i Audi a BMW..
Avatar - xxc
Re: nissan
| 20. 9. 2019 05:38
Staci, ze maju ceny ake maju a nie je dovod ich kupovat :-)
Re: nissan
| 20. 9. 2019 08:14
Gro prodeju tvori kaskaj a juke, oba cekaji na obmenu.
Bude propad pokračovat ? To může zamezit zvyšování cen aut.
| 20. 9. 2019 09:24
Jsem zvědav na další měsíce, zda bude propad pokračovat.

Ceny aut se zvyšují, do toho zprávy o malusech pro spalováky a bonusech pro E auta.

Zblblí lidé.
Budou mít ještě lidé odvahu kupovat spalováky, když mají strach z prosazování drahých E aut.

Škoda před Audi. To bude MELA.
Až se rozběhne nová Octávka, tak by se mohla Škoda dostat před Audi
Avatar - Emel
Re: Bude propad pokračovat ? To může zamezit zvyšování cen a
| 20. 9. 2019 09:44
Jak správně podotýkají v článku, tak reálně o žádný propad nejde a v srpnových číslech se jen projevuje umělé navýšení registrací loni. Vzhledem k tomu se dá čekat, že za 9-12 naopak přijde relativní nárůst (proti mizerným číslům loni) a na konci roku... kdo ví, já tipuju někde kolem 0.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku