Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Evropský trh v srpnu 2019: Mercedes-Benz druhou nejprodávanější značkou, Škoda před Peugeotem

24 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Máš tam chybu. Je to Kojota. 😄
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No protože se nebojí dieselů a nabízí diesely i v hybridním a plug-in hybridním provedení, které se bohužel v ČR ještě nenabízí.
Hybridy jsou v dieselu i benzínu, každý ať si vybere.
No a s jejich tabulkovými emisemi mezi 26 až 45 g CO2 splní limit 95 hrrrrravě, prrrravda?
Ani nepotřebují elektromobily. A prodat dražší PHEVy nebude pro Mercedes zase až takový problém. Jestli 1 500 000 nebo 1 600 000 to už tolik nehraje roli. V nižších třídách třeba 700 000 nebo 800 000. Taky dobrý.
A když chce někdo ve městě jezdit na elektriku, může.
V tomto je Mercedes několik světelných let před ostatními. Bravo mercedes, bravo Diesel PHEV C-klasse, E-klasse, S-klasse i GLE-klasse. :yes:
Anonym
ja ja ja!!!
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Dinar
Dinar
C 300de už je i pro ČR, éčko, podle dealera, bude v 300de verzi až po faceliftu (pro ČR), GLE nejdřív za rok, momentálně nejsou schopni dodávat ani gle350d objednané v prvním kvartále, páč ta auta chodí z Ameriky v hrozném stavu.

Každopádně za dýzl plug-in hybridy tleskám, vidím to osobně jako velmi perspektivní variantu, u MB mi jen vadí, že i pro auta od vyšší střední a SUV to mají jen na základě čtyřválce, ale budiž.

Mmch. bylo by zajímavé konfrontovat vedení MB s jejich výroky z roku 2013, kdy tvrdili, že v roce 2018 už nebudou dělat spalovací motory, ale všechny MB budou jen na elektriku. 😁
LORASI
ak si ma racionalne, ekonomicky a ekologicky uvazujuci klient vybrat v SUV medzi 350d a 350e ... tak vyber dopadne jednoznacne 😄 podobne dopadol vymysel "downsizing", "vyradovanie" 6 valcov z ponuky a aktualne v nemecku hysteria voci dieslom. skor, ci neskor ludia dostanu rozum a budu vyberat rozumne kombinacie. podla mna bolo rovnako chore davat diesel do VW Pola ako dnes davat 4valcovy benzin 190hp do stredne velkeho SUV...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a tady je ten problém = při extrémnim nezvýhodnění nafty a naftovejch motorů množstvim miliard by to bylo s tim výběrem asi dost jinak 😄
all risk
Už jsem myslel, že si to o tom zvýhodnění nafty nepřečtu i podvěstěpadesátétřetí... Jako tohle už je nějakej autismus, nejsou na to prášky?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vlastně jo a vlastně ne 😉

Nicméně je to docela velkej problém = prostě jednu z těch verzí uměle velmi výrazně zvýhodňujeme, my evropani = bez dotace by neměla skoro šanci

Plus to má další negativní vedlejší důsledky = třeba těch asi 50 tisíc náklaďáků co tu denně proudí = jen samý negativa a ty negativa navíc stoje desítky miliard = ročně.

Až po absurdní negativum = že extrémně sponzorovanej diesel má víc fandů než srovnatelnej za tržní cenu hybrid
LORASI
Norsko sa dava za priklad, ktory by mali nasledovat ostatne krajiny pokial ide o predaj EV. Je to ale velmi vtipne a strasne kratkozrake. Norsko svojimi dotaciami a danovymi upravami dosiahlo, ze EV stoja menej ako benzinove, ci dieslove auta. Tesla S napriklad stoji v Norsku okolo 60 000 EUR ( takze dotacia na Teslu S je realne okolo 40 - 50 000 EUR ), co je menej ako Skoda Superb. Nisan Leaf je lacnejsi ako Golf. Do tohoto momentu by to mohlo byt cool ... ALE ... Norsko si tuto cenovu politiku moze dovolit len vdaka tomu, ze je jednym z najbohatsich statov Sveta a to je len a len vdaka tomu, ze je jednym z najvacsich producentov ropy 😄 😄 😄 Takze ked si to rozmenime "na drobne" Norsko e😜ortuje svoj bordel mimo svoju krajinu a doma sa hra na ekologiu 😊 Stale pritom zamoruje svoju krajinu tazbou ropy. Samozrejme, ak by neboli v Norsku dotacie na EV a Tesla S by stala cca 120 000 EUR tak ako vo vacsej casit EU, nikto by ju nekupoval a vsetci by jazdili na diesloch / benzinoch. Najlepsi je ten "moment" ked si clovek uvedomi, ze ak by to Norsko s ekologiou myslelo skutocne vazne, zatvori vsetky svoje ropne polia.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
https😐/www.e15.cz/…m-v-zemi-1362513

S tou ropou si napsal pěknej NESMYSL = na palivo se zpracovává jen menší část vytěžený ropy! Z tý většiny máš třeba počítač na kterym píšeš a tisíc dalších věcí. Tam jí zatim NEUMÍME nahradit = na pohon auta z bodu a do b = tam jo. Takže i když bude Evropa jednou za desítky let jezdit z 99% na vodík elektřinu slunce https😐/vtm.zive.cz/…250/default.aspx + https😐/www.auto.cz/…-nabijeni-129862 tak ropu dál budeme NUTNĚ POTŘEBOVAT
rtomas
Hyundai + KIA spolu 71070 vozidiel. Daleko viac nez Mercedes.
Anonym
Němci v Evropě?

VW+MB+BMW+Opel?

Nalískej si sám.
webpaja
Chytré, takže😒br /> 4 největší z VAG téměř 289.000ks
PSA 149.000ks
Renault/Dacia 107.299ks

Absolutně nechápu o co šlo, a k M-B by jsi musel ještě připočítat Smart, dál poměr z hlediska prodejních cen a výnosů. To co jsi napsal je samozřejmě nesmysl.
rtomas
To co som napisal je proste fakt. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš se dokonce i rozčilovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.
U fosteka sa nicomu nedivim, je to ***. Ale o tebe som si myslel, ze mas aspon nieco v hlave.
A samozrejme plati aj PSA 149.000ks. Ak by niekto tvrdil, ze to je nezmysel, tak je hlupak.
Avatar - Emel
Emel
Korejci jsou víceméně na 0 (za 1-😄, což na klesajícím trhu znamená malý nárůst podílu. Kia má dost nových aut tak mírně roste (+0,8😖, Hyundai už méně, tak mírně klesá (-0,5😖.
Je to slušný výsledek, ale v situaci, kdy většina konkurentů má v nejprodávanějších třídách starší modely (zejm. Golf, ale i další), zase nijak oslnivý.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co sa deje s nissanom v europe vie niekto? stratit z roka na rok takmer 30 percent aut ... ved zase sa jeho portfolio nijako dramaticky nemenilo za posledny rok ... naopak je tu novy leaf... nechapacka
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tak to mne taky šokovalo...asi se čeká na nový Kaškaj..

Mercedesy jinak vidím všude kolem , lidi co mají peníze je berou , jako i Audi a BMW..
Avatar - xxc
xxc
Staci, ze maju ceny ake maju a nie je dovod ich kupovat 😄
Avatar - fOE
fOE
Gro prodeju tvori kaskaj a juke, oba cekaji na obmenu.
PowerHouse
Jsem zvědav na další měsíce, zda bude propad pokračovat.

Ceny aut se zvyšují, do toho zprávy o malusech pro spalováky a bonusech pro E auta.

Zblblí lidé.
Budou mít ještě lidé odvahu kupovat spalováky, když mají strach z prosazování drahých E aut.

Škoda před Audi. To bude MELA.
Až se rozběhne nová Octávka, tak by se mohla Škoda dostat před Audi
Avatar - Emel
Emel
Jak správně podotýkají v článku, tak reálně o žádný propad nejde a v srpnových číslech se jen projevuje umělé navýšení registrací loni. Vzhledem k tomu se dá čekat, že za 9-12 naopak přijde relativní nárůst (proti mizerným číslům loni) a na konci roku... kdo ví, já tipuju někde kolem 0.