Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Mám vizi, že budu mít firmu, která bude udělovat povolení časových pásem, kdy se bude moct dobíjet. Bohatší budou nabíjet přes noc, žebrotě to zapnu dopoledne,když budou v práci. Najednou nabíjet asi nepůjde hned tak, že.
V praci nepujde nabijet?
Existuje mnoho firem s vlastnim parkovistem. A zavest pomale nabijeni je to nejmensi.
Je-li to parkoviste v arealu, tak ani nemusi merit spotrebu a bude to ten nejlevnejsi benefit 😄
Existuje mnoho firem s vlastnim parkovistem. A zavest pomale nabijeni je to nejmensi.
Je-li to parkoviste v arealu, tak ani nemusi merit spotrebu a bude to ten nejlevnejsi benefit 😄
To sa musíš presťahovať do inej krajiny. Prenosová sústava v SR a ČR je dostatočne dimenzovaná. Aj keby všetky súkromné auta v ČR boli EV, tak by ste ešte elektriku e😜ortovali. Ale môžeš to skúsiť na Anglickom vidieku.
Paulie88
Před pár dny čtu články jak se Daimleru začlo dařit prodávat auta a dokonce mu stoupá prodej nafťáků a že se spalovacích motorů určitě nevzdají a najednou zase pravý "opak" 😁
On říká, že je zatím nebudou dál vyvíjet. Ne, že se jich vzdávají.
nie, on dokonca hovori len to, ze "je mozne... a v priebehu mesiaca sa vsetko moze zmenit" ... USA totalne kasle na EV, ci ekologiu ( vid napr tazbu ropy z ropnych pieskov, co je nasobne vacsi humus ako klasicka konvencna tazba ) a podobne ako zvysok Sveta okrem Ciny a casti EU. Cinania sa poblaznili do EV, ale pritom maju obrovsky podiel na vyrobe elektriny z uhlia 😊 Predaje EV v Cine proste postradaju logiku. Zaroven si treba uvedomit, ze EV, ktore sa v Cine predavaju su mimoriadne lacne, pretoze ide predovsetkym o cinske znacky, ktore su v EU a US nepredajne ( kvalita, bezpecnost na nedostatocnej urovni ). EV su v Cine "in" a su lacne, tak sa predavaju. ved uvidime, co zacnu robit politici v EU, ak zacnu automobilky prepustat ludi v dosledku poklesu ziskovosti kvoli EV a nizsej potrebe pracovnikov. automobilovy priemysel je EU najdolezitejsie premyselne odvetvie ... pokles zamestnanosti bude znamenat pokles kupyschopnosti a nasledny pokles dopytu po autach.
Anonym
Co se tam stalo jisté není, ale určitě se dovíme spousty zajímavých a "zaručeně pravdivých" teorií od svědků elonových 😁 😁 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ada je zase tady
Postupující oteplování planety má za následek uvolňování metanu v oblastech dosud věčně zmrzlé půdy. To je z hlediska oteplování mnohem agresivnější medium, než CO2. Bude se tedy jezdit na metan, tedy CNG. a aby toho CO2 nebylo zbytečně moc, bude se muset spalovat s co možná největší energetickou účinností. Tedy v dieselu na CNG. To je motor budoucnosti (pro dalších 30 let).
Výkřiky v nadpisu patří zážehovým motorům. Ty patří do muzea už 20 let. :-!
Tohle všechno pochopitelně bude platit v tom případě, že lidstvo nespáchá sebevraždu v jaderné, nebo biologické válce, která může vypuknout každým dnem. :no: Jenže proti této, mnohem reálnější hrozbě hloupí chvilkaři nedemonstrují... :no: :no: :no:
Výkřiky v nadpisu patří zážehovým motorům. Ty patří do muzea už 20 let. :-!
Tohle všechno pochopitelně bude platit v tom případě, že lidstvo nespáchá sebevraždu v jaderné, nebo biologické válce, která může vypuknout každým dnem. :no: Jenže proti této, mnohem reálnější hrozbě hloupí chvilkaři nedemonstrují... :no: :no: :no:
btw ... zachytil si, co / kto patri medzi najvacsich producentom metanu vo svete ? kravy a ovce ... dopad tejto "produkcie" je co sa tyka vplyvu na zivotne prostredie vyssia ako vplyv osobnych aut. aby som Ta doplnil, metan ma 85x silnejsi vplyv na oteplovanie klimatu ako CO2.
Planet Země už 8 mld. neuživí, leda za cenu sebezničení.
Ale jo a hravě = dokonce i daleko víc https😐/ekolist.cz/…ostouci-populace Ale problém je https😐/www.respekt.cz/…-do-temneho-veku změny sou nutný https😐/www.denik.cz/…st-20190920.html a zdaleka ne jen kvůli počtu
Ten prvý projekt je len na žranie dotácii, ďalej som ani nečítal. Jedna vec je upraviť rastlinu ďalšia vec je, je že sa musí vo voľnej prírode presadiť voči konkurencii. Ak to bude len na človekom obhospodarovanej pôde, tak prínos pre globálnu koncentráciu CO2 bude nominálny. Nehovoriac o tom, že podobné veci stoja na efektivite fotosyntézy a tú sa zatiaľ geneticky darí posúvať len o jednotky percent.
Hele ty :no: za odkaz s fakty znamenaj CO? Vysvětlí nějakej palcovač? 😁 :-!
To už tak bejvá = že něco novýho se nejdřív šíří spíš bohatejma státama světadílama v chudších oblastech jen ty zbohatlíci jak řikáš = ale trend je danej = ty ses zdá se zatim nedostal přes BOD ZLOMU = proč? Nebo? 😉
Ohledně tý nafty = všechny ostatní kontinenty = tos nevěděl? :-!
Jinak vzor pro naše pokřivenej komplikovanej daňovej systém https😐/zpravy.aktualne.cz/…d610cc47ab5f122/ by mělo bej Irsko nebo Kanada Dánsko no to bez těch jejich napálenejch aut :-! ale to tě nezajímá = ty chceš jen štěkat žejo 😄
- Skoda Superb Sportline 2,0 TSI, 280 hp, automat stoji/stala v Norsku 619 100 NOK, cize cca 63 336 EUR.
- Tesla S75 62 778 EUR
- Tesla S75D 4x4 67 000 EUR
- Tesla Model S 100D, stoji 86 000 EUR
- BMW 760ix 242 000 EUR.
- Golf 1,0 TSI manual 5st stoji 28 800 EUR
- Nissan Leaf s 40 kWh, 150 hp 25 156 EUR
Já se teda spíš těšim na vodík a zvědavej sem na https😐/cdr.cz/…si-nikdy-nabijet a určitě na https😐/zpravy.aktualne.cz/…305ac1f6b220ee8/
Prostě v pořadí 4. průmyslová revoluce bude mít na 99,99% dopady jako ty předešlý = u nás to bude znamenat 3/4 a milion míst který SKONČEJ = ale nějaký taky vznikou. Proč si myslíš že tahle bude úplně jiná = to nevim. Možná proto že náš stát pod vedenim ANO na přípravy asi tak z 99% zatim kašle?
No a stejný to bude nakonec s těma spalovacíma motorama = eště dýl snad zůstanou tam kde maj fakt smysl = ve sportovních zábavnejch autech = pro přepravu z A do B prostě NEMÁME tolik ropy aby sme jí mohli tak plejtvat = zvlášť když VĚTŠINU potřebujeme na jiný věci a tam jí = narozdíl od toho přesunu z a do b = neumíme nahradit. Plus při tom běžnym přesunu = docela škodí
Celkovej přechod bude trvat eště dlouho ale psal si že máš děti tak jejich už budou spíš znát spalovací motor v osobnim autě leda v nějakym to EXOTICKYM sporťáku = abych použil stejný slovo jako ty 😉
Ale svět se během příštích třeba 20ti let razantně změní = ostatně i v historii to tak bylo že byly desetiletí období velkejch změn a pak zase..
No a my sme dle všeho na prahu dalšího takovýho období
Jen bych ti tu tvou matematiku drobně opravil. Dnes nejezdí skoro nikdo za 5kč/km. A až budou všichni jezdit na elektřinu, tak nebude nikdo jezdit za 0,5kč/km.
Rozdíl v nákladech na provoz je obří = ani nemusíš porovnávat se supersporty který ve zrychlení poráží
Tedy 5 korun nemusi byt posledni sazba, klidne treba 10 korun s litrovou jebkou. Od dani za auta, palivo, poplatky, parkovani v kazdym mestecku, emisni odpustky az po vyhazov na STK.
Nikdy nebude lip nez uz bylo a zvyknout se da i na hrebik v riti
Nic jsi nepochopil ty. Až budou všichni jezdit v EV (pokud k tomu dojde), bude to řidiče stát totéž, co by je stál spalovák. Jak by stát vykryl multimiliardový výpadky v daních?
Teď mám na mysli ty = multimiliardový výpadky v daních? :-!
Popravdě s 4. průmyslovou revolucí a nejen kvůli tomu by bylo vhodný docela RAZANTNĚ změnit celej systém = včetně sociálního zajištění. Asi možná až ZRUŠIT důchody a zavést něco jako zajištěnej příjem od třeba 18ti navždy
A jak asi možná víš poměrně velká změna bude i ve vlastnictví aut http😐/www.hybrid.cz/…lechnete-si-proc takže i tam je víceméně NUTNÁ budoucí změna
Ale tohle změnit je celkem brnkačka = na to stačí v každym státě nebo jednotně na kontinentu pár chytřejších ekonomů. Velkej problém je změna myšlení lidí = zvlášť starších, u nás s bonusem lidí ovlivněnejch socialismem. A socialistický vnímání věcí je normální pro hodně lidí i dneska = 30 let po krachu
A navíc tu ropu musíš dotáhnout https😐/www.novinky.cz/…si-ropu-40281016 do tý rafinérie a tisícema cisteren pak z tý rafinérie = nebo poslat tu elektřinu kterou používáš na tu rafinaci ropy poslat rovnou do auta
Navíc se šířej víceméně energeticky soběstačný celky = kdy střechou vyrobíš do zásobníku uložíš a třeba do auta pošleš
Plus bonusy nula emise a bonus ta ropa je spíš jen v problémovejch částech planety a to že ropy neni nekonečně = zhruba polovinu sme jí spotřebovali. A na pohon auta z A do B jí nepotřebujeme = na počítač na kterym píšeš zatim jo
Velká část odborníků ale vidí budoucnost ve vodíku = osobní nákladní auta i vlaky dokonce i letadla. Umíme ho vyrobit už i z mořský vody. A nejvíc na planetě je čeho? 😄
No možná si nepochopil jak to funguje doteď s tou elektřinou a ropu a rafinériema a rozvozem na čerpačky = a jak s vynechánim tý ropy a rafinérie a rozvozu = a poslánim elektřiny rovnou do toho auta?
Počet aut v domácnosti si netrúfne hodnotiť. Tam kde som sa pohyboval ja, bolo dosť ľudí bez auta a využívali hromadnú dopravu, alebo bicykel. S tým, že niektorý mali len jedno auto doma a niektorý auto nemali vôbec, lebo ho nepotrebovali. A to bola technologická firma, kde boli mzdy vyššie ako priemer, ale priamo v Osle. V menších mestách to môže byť iné.
V EU sa priemerne registrovalo len 2% EV, Kým sa celkový pomer všetkých elektrických aut v premávke dostane na 50% tak už budú dávno dostupné elektrické jazdenky a cena nebude prekážkou ani pre menej majetných.
Druhý scenár je, že sa niekto rozhodne spraviť radikálny krok a auta prestanú byť dostupne pre väčšinu ľudí. Predaje padnú na polovicu, priemysel skolabuje a budeme radi ak to skončí len štrajkom a nie vojnou.
este k "repredaju" a cenam jazdeniek EV / hybridov a plug-in hybridov ... toto je jedna z tem, ktoru predajcovia a samotne automobilky nechcu prilis "komunikovat". po 4, ci 6 rokoch bude cena dnes predavanych EV aut vyrazne nizsia ( ak po nich vobec bude dopyt ) ako sme si zvykli pri autach so spalovacimi motormi po rokoch uzivania. 4, ci 6 rocny EV bude nie len moralne zastaraly ( pretoze vyvoj alternativnych pohonov bude velmi rychlo napredovat ), ale kupujuci si bude zaroven vedomy, ze ho pocas jeho uzivania caka draha vymena baterie. ja osobne si napriklad myslim, ze je otazkou len par rokov, kedy sa automobilky preorientuju z "bateriek" na vodik poskytujuci komfort uzivania auta velmi podobny spalovacim motorom, ktory ludom vyhovuje vyrazne viac ako dlhe nabijane EV a problemy s infrastrukturou.
Čo sa batérii týka tak tam to bude lotéria. Ak sa pri výrobe pôjde na kvalitu, tak batérie s nejakým poklesom kapacity vydržia 15 rokov. S poklesom kapacity sa dá žiť, lebo jazdenky budú výrazne lacnejšie a vieš zobrať model s väčšou batériou. Horšie to bude ak začnú umierať články úplne. V tomto sú priepastne rozdiely napríklad aj u NB nájdeš značky, kde batérie hravo vydržia 7 rokov a aj také kde sú po troch na odpis.
Mas pravdu. Fandim jim. A v USA s jejich zivotem, jaky vedou.. zvlast 😄
Vis leckde ve svete je to tema cislo 1.
V diskuzi acz samozrejme neocekavam pochopeni.
Za sebe muzu napsat, ze fandim tem mladym. 😄 Stejne jako v Ceskoslovensku v roce 89.
Obcas je treba si priznat, ze mladi nejsou tak otupeli a lhostejni..
Mlady lidi tahle hrozba desi..
My si rikame, ze uz to nejak doklepem. Asi tak k sajnu o technice, ale hlavne ekenomii.
Protoze tato opatreni jsou naprosto neekonomicka.
Maji navratnost 20 let a vice. A takova navratnost zadneho ekonoma nezajima.
Nehledne na to, ze ekonom nema sajn o klimatu. A nejlepe zmenu klimatu popira a tudiz tu navratnost vubec nechape.
Tyhle lidi to chapou. Mozna je to i tim, ze se o tom uci ve skole. Narozdil o nas starych 😉 Nikdo jim tam nerika, ze se se vlastne ochlazuje, ze klimaticke zmeny byly vzdycky a ze je to dano slunecni aktivitou a clovek na to nema vubec zadny vliv. 😉
https😐/zahranicni.ihned.cz/…-tyden-pro-klima
Ono je ale mnohem snazší popírat https😐/www.ceskatelevize.cz/…219411058040920/ + https😐/www.respekt.cz/…-do-temneho-veku + https😐/www.denik.cz/…st-20190920.html v tom to asi bude
Ak by išlo naozaj boj s emisiami, tak pri súčasnej úrovni techniky je najlepšie nahradiť uhlie jadrom. To by dostalo emisie z energetiky prakticky na nulu. Čo na tom, že budovanie je drahé, veď ide o záchranu sveta. Miesto toho sa tá samá parta čo lamentuje nad CO2 púšťa do EDF čo výroba elektriku bez emisne, aby odstavili jadro. Aký ma zmysel odstaviť funkčné atómky v Nemecku? CO2 pri ich budovaní sa už uvoľnilo. Ich náhrada akýmkoľvek iným zdrojom je konzum, lebo pri výrobe tej náhrady sa uvoľní CO2. A presne takto tí tvoji mladý fungujú. Chcú zmenu za každú cenu aj keď veci zhorší. Za 10 rokov si povedia, že to bola blbosť, ale nový nápad bude zaručene fungovať.
Čo myslíš prečo sú EV drahé? To nie je luxusný tovar, aby tam boli luxusné marže. Je tam vysoká cena vstupov. Jedna vec je ťažba. Tá sa môže zlacniť, ale šetrná k prírode nebude. Potom je potreba ten materiál dostať na požadovanú čistotu. Pri metalurgii nie je potrebná taká čistota materiálu ako pri využívaní ich chemických vlastností v batériách. To je ťažká chémia. Oboje tieto veci vedia byť lacnejšie v krajinách tretieho sveta, kde sa moc nekontroluje aká spúšť tam zostane a kde tie kyseliny vlastne skončili. Lenže aj krajiny tretieho sveta sú na tej istej planéte ako čistá EU.
Tak za prve mobily. Ty maji naprosto marginalni vliv na co2.
Za druhe najdi si nejake porovnani slunecni energie, vetrne a jadra.
Vadi mi, kdyz se michaji pojmy a dojmy...
https😐/www.carbonbrief.org/…arbon-footprints
PS Ja s tebou v podstate souhlasim, co se tyce jadra. Tam jsou zase ale uplne jine problemy. Samozrejme odpad, bezpecnost a k tomu astronomicke naklady na vystavbu..
Boha co to má co dělat s EU? https😐/www.reflex.cz/…thunbergova.html