"...poskytuje nejvyšší výkon 75 kW (102 k) při 7500 otáčkách za minutu a točivý moment 105 N.m při 6250 otáčkách za minutu. Tyto hodnoty mohou k zadnímu kolu mířit prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky nebo dvouspojkové automatické převodovky..."
Ne, k zadnímu kolu mířit nemohou. Většina z uvedených hodnot končí už na primárním převodu a nedojdou tedy ani ke spojce, natož do převodovky
Bez urážky, odkud čerpáš info? Vím, netem kolují jen rendery a spekulace, ale mít něco mezi 500X, NC750X a "velkou Africou", se přímo nabízí, navíc, pokud je v tomto segmentu docela hlad.
No, nechme se překvapit. Motor z Crossrunera by se zřejmě k vůli Euro5 použít nedal, to máš pravdu.
Původně jsem chtěl Hondu (ať jsem s autem i bajkem v jedné stáji), ale loňská nabídka cendur od Hondy mě nedadchla (CRF 1000 nechci a zbytek je budget), tak mám Kawu.
Rok, dva si klidně počkám.