Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová GT86 bude zábavnější než Supra, překvapuje Toyota. Jak toho chce dosáhnout?
26 komentářů
ACE.
Pokud bude výkon 217k tak pochybuju že by 2.4ku přeplňovali, to by mělo smysl když by údaj zněl 217kW.
Neříkají ti blesk?
Ale víc webů píše o přeplňování.
o by byla ubohá hodnota, jak říkáš.
Ale víc webů píše o přeplňování.
o by byla ubohá hodnota, jak říkáš.
Když to bude bez přeplňování, tak těch 217k je v dnešní "pokřivené" době asi tak max. co z toho motoru dostanou. Samozřejmě pokud to chtějí prodávat tady v Evropě, která vede svět v bitvě o záchranu planety, tak jim nic jiného nezbývá. :-!
Reagoval jsem jak jsem si to tady přečet a na jinde se taky nemůžou domluvit jakej ten motor bude, informace nejsou jednoznačné. Takže pokud tobě říkají vševěd?...
kari.laz
Manuální převodovka, kterou Supra nemá a hned to bude o level zábavnější.
iudex
Ďalší článok zo série Varíme z vody. Doteraz bolo plno článkov o tom, ako žiadny nástupca nebude: https😐/www.autoblog.com/…cessor-canceled/?… lebo sa to zle predáva a v eko dobe držať dva športiaky, ktoré len stoja peniaze a zhoršujú flotilové emisie je dosť náročné a neekonomické. A teraz že by onedlho mal byť nástupca? Kde je jediná snímka testovacieho maskovaného prototypu, ktoré sa objavujú tým častejšie, čím viac sa blíži predstavenie? Pri takýchto od podlahy nových športiakoch sú to mesiace, niekedy roky (ostatne nemusíme chodiť ďaleko pre príklad, viď Supra a jej mnohoročná anabáza zrodu). A nikde ani stopa. Takže ak skutočne Toyobaru nesekli, tak novú generáciu uvidíme najskôr o rok (najoptimistickejšie v Ženeve prototyp a potom v Paríži finál).
A ak to bude, tak určite nebude mať avizovaný pohon. Ako upozornili kolegovia vyššie, 217k a 2,4 l turbo proste nejdú dohromady, taký výkon dá buď 2,4ka atmosféra, alebo turbo s podstatne menším objemom, ale nie veľký objem a turbo. Každopádne obe varianty by boli OK, súčasnej atmosfére chýba trochu (dosť?) krútiaku, ktorý pridá len objem, alebo turbo. Takže za mňa povedzme 2,5 B4 cca. 165-177 kW a 250 Nm, alebo ešte lepšie 2,0 turbo - cca. 165-184 kW a 350 Nm.
A ak to bude, tak určite nebude mať avizovaný pohon. Ako upozornili kolegovia vyššie, 217k a 2,4 l turbo proste nejdú dohromady, taký výkon dá buď 2,4ka atmosféra, alebo turbo s podstatne menším objemom, ale nie veľký objem a turbo. Každopádne obe varianty by boli OK, súčasnej atmosfére chýba trochu (dosť?) krútiaku, ktorý pridá len objem, alebo turbo. Takže za mňa povedzme 2,5 B4 cca. 165-177 kW a 250 Nm, alebo ešte lepšie 2,0 turbo - cca. 165-184 kW a 350 Nm.
Za mě ať je to atmo.
Krouťák netřeba, když to točí!
Ale OK OK.
Jinak články Japonci-Kolman(Mára)-možná/asi
jsou tu haldy. 😁
jak říkáš. Vaří z vody
- se špetkou rejže. 😊
Krouťák netřeba, když to točí!
Ale OK OK.
Jinak články Japonci-Kolman(Mára)-možná/asi
jsou tu haldy. 😁
jak říkáš. Vaří z vody
- se špetkou rejže. 😊
Když z toho boxera s atmosférou dostanou cca 200Nm, což by neměl být problém, tak to bude v cajku..... :-!
Z autoblog článku....Rumors indicate that the Toyota 86 is done for.............it speaks for itself.. :-!
GT86/BRZ s v EU nikdy moc nepredávali a v USA a JPN čo boli hlavné trhy ich nik za CO2 nenaháňal. Už som to písal vyššie celkové predaje neboli nízke. USA spolu 100 tisíc. Čo som dohľadal niektoré čiastkové údaje tak odhadujem, že sa ich predalo 200-250 tisíc. 70 tisíc len za prvý rok.
Ano, GT86/BRZ měly v Evropě smůlu, protože přišly na trh v době, kdy se v Evropě pilně přitahovaly emisní šrouby a "tato věc" postihla nejvíc právě výkonné atmosféry. ;-\
Beefcake
Podla mna tej 2.4 vezmu turbo a bude to idealna evolucia aktualneho stavu.
Myslim, ze najlepsie info k tomu je asi toto: https😐/www.topspeed.com/…-t-ar185720.html
Velmi pekny clanok.
Myslim, ze najlepsie info k tomu je asi toto: https😐/www.topspeed.com/…-t-ar185720.html
Velmi pekny clanok.
Where they will debut is a completely different mystery to solve, but the 2020 Chicago Auto Show is a good bet. If that’s the case, they’ll go on sale toward the middle of 2020. Then again, Subaru and Toyota could choose Geneva as their venue, and we’ll see them make their appearance in March of 2019.
Článek in TS je datován June 7, 2019....tam soudím, že to datum March of 2019 je překlep.
Jinak dobrý článek až na to, že nepočítali s tím, že by se mohl použít i 2.4l boxer.....
Článek in TS je datován June 7, 2019....tam soudím, že to datum March of 2019 je překlep.
Jinak dobrý článek až na to, že nepočítali s tím, že by se mohl použít i 2.4l boxer.....
Můžu si o Toyotě a jejích fandech myslet co chci, tohle je prostě SPRÁVNĚ.
Navíc do toho jdou i když
- se to neprodává a věděj, že to bude mínus. Četl jsem to a tvrdili, že je jim to putna, že jde o image značky - aby nebyla vnímaná jako nudná. Kdo ti dneska nabídne kupátko atmo, manál rwd za rozumný prachy? Jasně Ford. A bude to V8. Ok ale neohrabaná.
Takže - it´s hard to believe! Ale pro dnešek Fostek😒br /> Toyota&Sůbo :yes:
KOlman co píše o přeplňování když výrobci uvádí atmo :no:
Letos BRZ v EU 43 kusů.
Četl jsem, že VĚDÍ, že to bude mínus a stejně do toho jdou.
Nebudu dělat chytrýho, cituju konkurenci😒br />
Některá rozhodnutí na první pohled nedávají smysl. Jedno takové je spojené s dvojicí Toyota GT 86/Subaru BRZ, tedy s vozy, které bylo možné považovat za obchodně úspěšné maximálně do roku 2015. Po celém světě se tehdy prodávalo více než 20 tisíc kusů ročně, poté však přišla studená sprcha, která je čím dál ledovější. Třeba BRZ tak letos v červenci oslovilo jen 43 lidí v Evropě a 167 zákazníků v Americe. Pokračovat dále v jeho prodeji tedy zavání šílenstvím, přesto se druhé generace dočkáme.
Teraz sú už predaje dole. Ale vlani Subaru v USA predalo viac ako 3834 kusov BRZ, tak sa mi tých 167 toho ročných moc nezdá.
https😐/en.wikipedia.org/wiki/Toyota_86#…
Inak predaje len v USA sú 100 tisíc. Údaje pre JP teraz neviem nájsť. Ale v prvých rokoch sa tam predávalo viac ako v US.
Nemyslím, že ten model bol stratový. Otázka je, či pokračovateľ spraví podobný boom, alebo sa bude pokračovať na číslach kde teraz skončil. Ďalšia otázka je či sa budú unúvať s homologizáciou pre EU.