Betonové bariéry a zatravněné tramvajové pásy chrání slabší účastníky provozu. Jenže současně zpomalují i cesty záchranářů, kteří ztrácejí minuty, když spěchají jiným na pomoc.
neviem ako presne tomu mam rozumiet ale u nas je zase iny problem pri prejazde sanitkou.... vedla elektrickovej trate mame niekde( nie vsade samozrejme ale napriklad na Terase ano ) akesi obrubnikove deliace pasy s hodne vysokym obrubnikom..... alebo to nazvime deliace vyvysene ostrovceky .. trat samotna sice nie je vyvysena voci vozovke kde jazdia auta ale ak chce sanitka takto vyjst na elektrickovu trat a obist tak kolonu aut tak musi prekonat prave tento vyvyseny deliaci pas....... a to chce uz rovno potom nejaky zachranarsky unimog 8-shttps://kosicednes.sk/…ena-trava-umela/ .. inak sa jej na ten deliaci ostrovcek bude vychadzat tazko .... navyse u nas je travnik povacsinou uz umely ... v com spociva jeho vyhoda voci zivej vonavej trave? ... asi zase ide o prachy ... ved o co ine v tejto biznis dobe by aj mohlo ist...
inak zachranarom fakt nezavidim.. vsade same retardery... vyvysene ostroveky.. rusne semafory kazdych 200m .... kdejake zabradlia .. nezmyselne zatarasy ...... auta parkujuce po chodnikoch a ine brutalnosti a obmedzenia ... jazda v meste je uz dnes docela vzruso aj ked zrovna nikoho nezachranujete... takze klobuk dole pred nimi 8-s
Zhruba dve tretiny Nemcov uprednostňujú ochranu klímy pred hospodárskym rastom, vyplýva z prieskumu verejnej mienky pre televíziu ARD. Nemecko chce do roku 2030 znížiť emisie o 55 percent v porovnaní s rokom 1990. (čtk)
Ja som tiez za ochranu klimy, len neviem ci si tito ludia uvedomuju, co znamena hospodarsky prepad :-) Lebo nove elektromobily k ochrane klimy velmi neprispeju. A v ostatnych veciach je to podobne.
Nehovorim o sebe, hovorim o ludoch vseobecne. Keby dali miestne referendum a zakazali by auta uplne, alebo obmedzili rychlost na 20 km/h, myslim zeby to preslo. Ja osobne som odporca obmedzeni.
lepší by bylo vzít argumenty a jít tam kde se s tím dá něco dělat. Jestli to neuspěje tak pak rozmyslet další postup. Ale obyč. šofér s tím asi nic nezmůže.
Je to moderní blbství těch co rozhodují. Degradují se tak třeba dražší rozhodnutí o vybudování komunikace (4 pruhy) modernizováním do podoby o dvou pruzích a cyklostezce a parkovaní u kraje komunikace. A pak když tam stojí kolona a chce projet sanita tak prostě šoféři nemohou nikam uhnout. :no: