Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _beta
Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 19:43
Tak nemá kto vyvinúť auto.
Avatar - Ada je zase tady
Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 20:11
Souhlas! Nicméně Žigul nebyl na svou dobu špatný. Jen ty jízdní vlastnosti byly děsivé. Tuhá zadní náprava a zadní náhon byla zlá volba.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 20:23
Zadní náhon je nejlepší a jednoduchou zadní náprava montoval kdekdo, tuhle sem jel za dvojkovou Oktávku, víceprvek se taky nekonal a o kolik je to mladší auto :-) :-) :-)
Avatar - Ada je zase tady
Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 20:46
jenže dvojková Oktávka nemá zadní náhon. Jedničková Oktávka sice zadní náhon měla, ale zase měla vzadu víceprvek.
Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 22:15
Trochu to mate popletene 1 oktavka nema viceprvr 2 ano 3 ne jenom nejdrazsi verze
Avatar - beibej
Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 23:48
1.Gen. verze s haldexem (4x4) měla multilink.
2.Gen. měla multilink vždy.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane
| 29. 9. 2019 06:58
Vsak pisu 2 vzdy a ano 1 s haldexem jo. 99% 1 ale ne. Pokud beru v potaz tech par 4 kolek v 1. Tak ano
Avatar - Ada je zase tady
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane
| 29. 9. 2019 12:10
1 generace Haldex neměla, protože na začátku 60-tých let žádný Haldex nebyl.
https://autotrip.cz/…-vsechno-zacalo/
Avatar - beibej
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zb
| 29. 9. 2019 13:39
1.Generace z druhé půlky devadesátek. Všichni třo tak vnímají. To co píšeš ty nepatří do řady, nemá na následnou návaznost. To stojí úplně mimo.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane
| 29. 9. 2019 13:02
jasně, druhá generace a další měly Multilink vždy, za jedničkou sem fakt nejel - tohle je víceprvek jo? http://www.autohit.cz/…agenu-golf_2.jpg
Avatar - beibej
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zb
| 29. 9. 2019 13:40
To je Golf.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjaj
| 29. 9. 2019 15:09
jasně, ale velmi podobnou nápravu maj Oktávky
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zb
| 30. 9. 2019 10:24
Ano.
Vlečená náprava to rozhodně není.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 29. 9. 2019 09:06
Takovej znalec a zase se tak ztrapnit. :-[]
Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 30. 9. 2019 10:16
Octavie druhé generace mají vzadu víceprvkovou nápravu všechny bez výjimky.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 30. 9. 2019 13:26
Tuhá zadní náprava je logicky jiný příběh u rwd, než u fwd... a pak hlavně zrovna dvojková Oktávka jela výhradně na víceprvku, takže buď nepoznáš dvojkovou Oktávku (vzhledem ke tvému odkazu na Golfa bych se moc nedivil), nebo víceprvek, těžko říct, co z toho je větší "přešlap".
Ale hlavně, že máš od odborníků tři palce nahoru..., doufám, že jen za ty první čtyři slova.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 30. 9. 2019 18:15
tak to musela být jedině trojka..... jednička to určitě nebyla a víceprvek to fakt nemělo....
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 21:05
rovnako aj to gulickove riadenie tu slo citelne tazsie ako hrebenove ktore uz v tom case mali mnohi konkurenti vratane skodovky ... navyse aj to male vyklopne okienko pri A-stlpiku ... cez neho sa dalo aj vykradnut toto auto pri kusku sikovnosti co sa tete neraz bohuzial aj stalo .. to podla mna tiez nebol moc dobry konstrukcny napad ... ale aspon to auto malo slusne motory na tu dobu ked uz nic ine ...
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 30. 9. 2019 11:56
Na druhej strane Š100 či úzke 105 mali tiež maticové riadenie. Hrebeň dostala až modernizovaná tzb. široká 120 typ. 742. No a v škodovienke sa aj preto ľahšie točilo volantom, pretože motor bol vzadu, ale to vieš. :) Inak to výklopné malé trojuholníkové okienko mali rovnako š100 a kopa iných súdobých áut. Celkom fajn sa cez to vetral interiér aj za jazdy a určitú výhodu to malo, keď si si zabuchol kľúče vo vnútri. :D
Avatar - pradeda777
Re: Keď všetci inžinieri vyvíjajú zbrane.
| 28. 9. 2019 22:27
Přesně! Rusové od časů Mongolů trpí fóbií, že jim chce někdo ubližovat a proto pořád blbnou s flintičkama a rachejtlama.... :-(
PS. Zdá se, že jsem zdejším bolševikům "ťal do živého"..... :D
Dante Dzakoza
| 28. 9. 2019 20:28
Dante Dzakoza :-), to může napsat jen opravdový znalec.
Avatar - white label
Re: Dante Dzakoza
| 30. 9. 2019 13:55
Jj, je to "skoro" jako Giacosa..., ze sedmi písmen se trefil jen třikrát. :no:
Motor OHC
| 28. 9. 2019 20:33
Motor OHC nevyvinuli v Sovětském svazu, byl to tehdy nově vyvíjený motor Fiat, který Italové poskytli do tehdy už starého auta F 124.
Re: Motor OHC
| 28. 9. 2019 21:44
Nechtel jsem do toho rypat, ale souhlas.
:-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Motor OHC
| 28. 9. 2019 22:15
:-! proč nééé dneska do toho rýpe, kdejaké kuře... nálepka stance works… a zbraň určení země země muhehehe

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - white label
Re: Motor OHC
| 30. 9. 2019 13:53
Přesně tak, logicky, nejvíc mě pobavilo:
"Úpravy motoru se měly zalíbit dokonce i lidem z Fiatu, kteří se jimi měli nechat inspirovat při dalším vývoji...".
Re: Re: Motor OHC
| 30. 9. 2019 22:27
To je jedna z perel, která kazí jinak docela povedenej článek👎.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku