Novinky
Zpět na článek
Připomeňte si nejznámější Fiat ve východním bloku. Aneb cesta od Fiatu 124 k žigulíku
27 komentářů
Black_69
3
Motor OHC nevyvinuli v Sovětském svazu, byl to tehdy nově vyvíjený motor Fiat, který Italové poskytli do tehdy už starého auta F 124.
Přejít do diskuze
Anonym
Zadní náhon je nejlepší a jednoduchou zadní náprava montoval kdekdo, tuhle sem jel za dvojkovou Oktávku, víceprvek se taky nekonal a o kolik je to mladší auto 😄 😄 😄
Ada je zase tady
Souhlas! Nicméně Žigul nebyl na svou dobu špatný. Jen ty jízdní vlastnosti byly děsivé. Tuhá zadní náprava a zadní náhon byla zlá volba.
Ada je zase tady
jenže dvojková Oktávka nemá zadní náhon. Jedničková Oktávka sice zadní náhon měla, ale zase měla vzadu víceprvek.
pradeda777
Přesně! Rusové od časů Mongolů trpí fóbií, že jim chce někdo ubližovat a proto pořád blbnou s flintičkama a rachejtlama.... 😒
PS. Zdá se, že jsem zdejším bolševikům "ťal do živého"..... 😁
PS. Zdá se, že jsem zdejším bolševikům "ťal do živého"..... 😁
ikoptak
Octavie druhé generace mají vzadu víceprvkovou nápravu všechny bez výjimky.
pgg
Trochu to mate popletene 1 oktavka nema viceprvr 2 ano 3 ne jenom nejdrazsi verze
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
tak to musela být jedině trojka..... jednička to určitě nebyla a víceprvek to fakt nemělo....
white label
Jj, je to "skoro" jako Giacosa..., ze sedmi písmen se trefil jen třikrát. :no:
white label
Přesně tak, logicky, nejvíc mě pobavilo:
"Úpravy motoru se měly zalíbit dokonce i lidem z Fiatu, kteří se jimi měli nechat inspirovat při dalším vývoji...".
"Úpravy motoru se měly zalíbit dokonce i lidem z Fiatu, kteří se jimi měli nechat inspirovat při dalším vývoji...".
white label
Tuhá zadní náprava je logicky jiný příběh u rwd, než u fwd... a pak hlavně zrovna dvojková Oktávka jela výhradně na víceprvku, takže buď nepoznáš dvojkovou Oktávku (vzhledem ke tvému odkazu na Golfa bych se moc nedivil), nebo víceprvek, těžko říct, co z toho je větší "přešlap".
Ale hlavně, že máš od odborníků tři palce nahoru..., doufám, že jen za ty první čtyři slova.
Ale hlavně, že máš od odborníků tři palce nahoru..., doufám, že jen za ty první čtyři slova.
wakantanka
Na druhej strane Š100 či úzke 105 mali tiež maticové riadenie. Hrebeň dostala až modernizovaná tzb. široká 120 typ. 742. No a v škodovienke sa aj preto ľahšie točilo volantom, pretože motor bol vzadu, ale to vieš. 😊 Inak to výklopné malé trojuholníkové okienko mali rovnako š100 a kopa iných súdobých áut. Celkom fajn sa cez to vetral interiér aj za jazdy a určitú výhodu to malo, keď si si zabuchol kľúče vo vnútri. 😁
beibej
1.Generace z druhé půlky devadesátek. Všichni třo tak vnímají. To co píšeš ty nepatří do řady, nemá na následnou návaznost. To stojí úplně mimo.
Anonym
jasně, druhá generace a další měly Multilink vždy, za jedničkou sem fakt nejel - tohle je víceprvek jo? http😐/www.autohit.cz/…agenu-golf_2.jpg
Ada je zase tady
1 generace Haldex neměla, protože na začátku 60-tých let žádný Haldex nebyl.
https😐/autotrip.cz/…-vsechno-zacal👋
https😐/autotrip.cz/…-vsechno-zacal👋
pgg
Vsak pisu 2 vzdy a ano 1 s haldexem jo. 99% 1 ale ne. Pokud beru v potaz tech par 4 kolek v 1. Tak ano
beibej
1.Gen. verze s haldexem (4x4) měla multilink.
2.Gen. měla multilink vždy.
2.Gen. měla multilink vždy.
3_diamanty
rovnako aj to gulickove riadenie tu slo citelne tazsie ako hrebenove ktore uz v tom case mali mnohi konkurenti vratane skodovky ... navyse aj to male vyklopne okienko pri A-stlpiku ... cez neho sa dalo aj vykradnut toto auto pri kusku sikovnosti co sa tete neraz bohuzial aj stalo .. to podla mna tiez nebol moc dobry konstrukcny napad ... ale aspon to auto malo slusne motory na tu dobu ked uz nic ine ...