Novinky
Black_69
3
Motor OHC nevyvinuli v Sovětském svazu, byl to tehdy nově vyvíjený motor Fiat, který Italové poskytli do tehdy už starého auta F 124.
Přejít do diskuze
Zadní náhon je nejlepší a jednoduchou zadní náprava montoval kdekdo, tuhle sem jel za dvojkovou Oktávku, víceprvek se taky nekonal a o kolik je to mladší auto 😄 😄 😄
Souhlas! Nicméně Žigul nebyl na svou dobu špatný. Jen ty jízdní vlastnosti byly děsivé. Tuhá zadní náprava a zadní náhon byla zlá volba.
jenže dvojková Oktávka nemá zadní náhon. Jedničková Oktávka sice zadní náhon měla, ale zase měla vzadu víceprvek.
Přesně! Rusové od časů Mongolů trpí fóbií, že jim chce někdo ubližovat a proto pořád blbnou s flintičkama a rachejtlama.... 😒
PS. Zdá se, že jsem zdejším bolševikům "ťal do živého"..... 😁
PS. Zdá se, že jsem zdejším bolševikům "ťal do živého"..... 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tak to musela být jedině trojka..... jednička to určitě nebyla a víceprvek to fakt nemělo....
Přesně tak, logicky, nejvíc mě pobavilo:
"Úpravy motoru se měly zalíbit dokonce i lidem z Fiatu, kteří se jimi měli nechat inspirovat při dalším vývoji...".
"Úpravy motoru se měly zalíbit dokonce i lidem z Fiatu, kteří se jimi měli nechat inspirovat při dalším vývoji...".
Tuhá zadní náprava je logicky jiný příběh u rwd, než u fwd... a pak hlavně zrovna dvojková Oktávka jela výhradně na víceprvku, takže buď nepoznáš dvojkovou Oktávku (vzhledem ke tvému odkazu na Golfa bych se moc nedivil), nebo víceprvek, těžko říct, co z toho je větší "přešlap".
Ale hlavně, že máš od odborníků tři palce nahoru..., doufám, že jen za ty první čtyři slova.
Ale hlavně, že máš od odborníků tři palce nahoru..., doufám, že jen za ty první čtyři slova.
Na druhej strane Š100 či úzke 105 mali tiež maticové riadenie. Hrebeň dostala až modernizovaná tzb. široká 120 typ. 742. No a v škodovienke sa aj preto ľahšie točilo volantom, pretože motor bol vzadu, ale to vieš. 😊 Inak to výklopné malé trojuholníkové okienko mali rovnako š100 a kopa iných súdobých áut. Celkom fajn sa cez to vetral interiér aj za jazdy a určitú výhodu to malo, keď si si zabuchol kľúče vo vnútri. 😁
1.Generace z druhé půlky devadesátek. Všichni třo tak vnímají. To co píšeš ty nepatří do řady, nemá na následnou návaznost. To stojí úplně mimo.
jasně, druhá generace a další měly Multilink vždy, za jedničkou sem fakt nejel - tohle je víceprvek jo? http😐/www.autohit.cz/…agenu-golf_2.jpg
1 generace Haldex neměla, protože na začátku 60-tých let žádný Haldex nebyl.
https😐/autotrip.cz/…-vsechno-zacal👋
https😐/autotrip.cz/…-vsechno-zacal👋
Vsak pisu 2 vzdy a ano 1 s haldexem jo. 99% 1 ale ne. Pokud beru v potaz tech par 4 kolek v 1. Tak ano
rovnako aj to gulickove riadenie tu slo citelne tazsie ako hrebenove ktore uz v tom case mali mnohi konkurenti vratane skodovky ... navyse aj to male vyklopne okienko pri A-stlpiku ... cez neho sa dalo aj vykradnut toto auto pri kusku sikovnosti co sa tete neraz bohuzial aj stalo .. to podla mna tiez nebol moc dobry konstrukcny napad ... ale aspon to auto malo slusne motory na tu dobu ked uz nic ine ...