K urychlení staveb by podle ministerstva měla přispět například novela stavebního zákona, která umožňuje vydat stavební povolení pro veřejně prospěšnou stavbu ještě před dokončením majetkoprávního vypořádání.
Problém je že 218 miliard neni závratných = to máme dávat ca každej rok a půl = a dřív dávali! Eště v roce 2008 při tehdejší velikosti státního rozpočtu 100 mld. = to zjednodušeně odpovídá 150 mld. ročně dneska
Zásadní problém je tranzitní kamionová doprava která devastuje to málo dálnic, co máme. Což souvisí s politikou v oblasti alternativní přepravy železnicí - to je u nás ovšem také zanedbané - a trochu high level pohled: Skutečně se musí po Evropě přepravovat sem tam takové množství zboží ? Jendá se zejména o potraviny, jejichž výroba je tak moc různě dotovaná, že se vyplatí je vozit tisíce km daleko a přitom místní zemědělství nemá šanci na prodej. Ja to, že se vyplatí dopravit víno z Austrálie do Evropy a tady ho prodávat za 2 EUR ?
Hele NEKECEJ žes dodnes NEPOCHOPIL ani to že to že ti nafta přijde výhodnější = je státem placený = prostě ZAPLACENÝ :D
Že místo třeba 30-40 km novejch dálnic ročně = platíme tvuj POCIT že je 2litr nafta výhodnější než 2litr benzín? ;-)
Fakt ti to ani po tom opakovanym vysvětlování a počítání kolik to ročně dělá = třeba ty desítky novejch km dálnic ROK co ROK = fakt ti to dodnes NEDOŠLO? :-!
Vážení není a nebude, Česmad to zalobovali už několikrát, k tomu 48 tun max. hmotnost.
A proč to kupují? Ona je otázka co. České? Častokrát problém sehnat, nahnilé, poškozené, od hlíny. A teď už se mi ani nechce nic moc brát, když zemědělci všude lijou Roundup, aby snad nemuseli pořádně orat.
To si z nás ŘSD, tedy vládní politici, opět dělají s*andu
Kdy bude dokončen absolutně prioritní dálnice v ČR Pražský okruh D0 ?
Kdy budou zásadně rozšířena P+R parkoviště ? To je další zásadní priorita.
Do Prahy se denně valí statisíce aut a náklaďáků a politici - vládní, ti ale nevládnou Praze - stavějí populsticky obchvaty kdejaké vesnice a prodlužují dálnice, kde nic nejezdí.
Jak to, že se tak dlouho staví D52 a D3 ? Další prioritní směry.
Re: Re: To si z nás ŘSD, tedy vládní politici, opět dělají s
Babiš dělá JEN to co se mu hodí = bohužel stát díky tomu už začíná zaostávat = dlouhý roky konjunktury sme jako stát docela hodně promrhali. Jedno jestli ve výstavbě dálnic kdy sme ZPOMALILI nebo neudělali reformu důchodů nebo se vykašlali na stavbu rychlostních koridorů
pro vlaky nebo nestavíme 1 vodíkovou čerpací stanici týdně atd. atp. = časem to bude dost mrzet a ty spousty věcí chybět
To že stát ODMÍTÁ přispět nebo spíš zaplatit propojení dálnic = dálnici D0 pražskej okruh = který se díky tupejm komunistum všechny křížej v Praze https://zpravy.aktualne.cz/…1410cc47ab5f122/ to je 56 let poté co tuhle stavbu stát oficiálně označil za PRIORITNÍ STAVBU státu = fakt PRŮSER
Jen připomenu že stavbu pražskýho okruhu a staveb propojujících výpadovky z města právě s okruhem zastavilo minulý vedení Prahy = nějaká https://www.reflex.cz/…ji-uz-verit.html za nějaký soukromý uskupení nějakýho miliardáře = řikaj si ANO
i kdyby to stalo bilion tak vnitrni a vnejsi prazsky okruh i cela d3 jsou tak extremne dulezite ze za jakekoliv penize to extremne specha..!!! stejna tak vlaky nad 300 km uz by danvo mely jezdit!!!!!
a zakon aby slo stavet driv nez se vyporadaji pozemky taky uz mel davno byt a je nehorazne ze davno neni. brzdi to nas, brzdi to ekonomiku, vsechno!