Nové vozy Jaguar by se mohly stát v blízké budoucnosti ještě luxusnějšími. Nově dosazený designový ředitel totiž sází na přínos nového designového oddělení.
Do autorizáku to nikdo nevozí, to sou měniči dílů a za tu generálku motoru, pokud by jí uměli udělat by chtěli tak 200 litrů. Samozřejmě neofiko servisy zaměřené na JLR nebo lidé co do těch aut dělaj.
a můžeš si počíst i na zahraničních forech :-)
A to se bavime o autorizacich, nebo o garaznicich co servisuji z nemec dotazene zarucene po prvnim majiteli, doktorovi co s tim jezdil o vikendu do kostela, za tech 10 let, najel obligatnich 119tis km?
Jojo a to se kasali při uvedení na trh, že maj objednávky na 25 tis ks, přitom prodali 8 tis a z toho desetinu aut si kouzpila britská polostání zdravotnická organizace :))
Orientace na elektromobily evidentně nevyšla, na benzíny se vykašlaly a sazomety od PSA sou těžkej pr*ser, protože sou to nespolehlivé krámy, které dost často kelknou ještě před najetím 200 tis km, majitelé motorů 3,0 V6 z XJ, XF a Landroverů by mohli vyprávět. Navíc samozety ztrácí v Evropě prodeje.
protože s firmou to nevypadá dobře. Je v provaru. A klasické (pro upadající Evropu bohužel trpce typické) řešení, kterým je prodej investorovi z Asie...už jaksi dávno proběhlo. Takže nikdo moc neví, co dál.
Jaguaru docela fandím, ale ten propadák s I-Pacem je velkej průser. Elektrifikovanejch BYkupců bez řidičáku a bez peněz jsou miliony, ale reálný prodeje letos zatím asi 8000 aut worlwide. To bolí.