Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
do terenu jedine automat.. a toto vyslovene terenne auto ho uz potrebovalo ako sol... takze konecne toto terenne auto uz zacina davat aj prakticky zmysel a verim ze jeho predaje vdaka automatu tiez poletia pekne hore :yes:
Je to jeden z mála poctivých offroadů na trhu a s automatem určitě osloví víc klientů. Dobrý tah. Automat dostane určitě i nová Niva
bol som v tom ze uaz nejaky ten automat ako terenak uz proste ma ( nejak som to auto poslednu dobu nesledoval ) ... ale tak lepsie neskoro ako nikdy ... na skutocnu pracu paradne auto .. a nakoniec je aj celkom pekne ( aj v kabine ) ... paci sa mi.. za mna lepsie ako niva a urcite aj praktickejsie aj ako 3 dverak jimny :yes:
Neměl no, až ted.
Ted už maj mimo dodávky a nákladáky z ruských automobilek automat všechny - Aurus, Lada, UAZ
Ted už maj mimo dodávky a nákladáky z ruských automobilek automat všechny - Aurus, Lada, UAZ
honzafi
Byl jsem se na to auto podívat a musím říct, že svým způsobem to bylo zklamání.
Ač příznivce a zastánce automatu (což by v 21. století měl být standard podle mě stejně, jako automatická pračka místo valchy) a současně milovník jednoduchosti a unifikovanosti (kříže kardanu, zadní brzdy včetně bubnu bych z fleku zaměnil s tím samým na Volze, některé drobnosti v katalozích začínají regulérně kódem 469, 69, 452, nějaké drobnosti dokonce 20, tedy že jsou stejné od Pobědy vyráběné od roku 1946...) bych si to celkem dokázal představit (pravda, ač LPG moc nemiluji, tovární zástavba kutilem nenapadená a ne na úkor rezervy by rozumně snížila náklady na žrouta) jako hlavní auto na naše cesty necesty, kdyby... Těch kdyby je pohříchu celkem dost.
Kromě dodací doby 6-7 měs, mě dojalo, že sice na ten automat 2,5t na tažném do TP zapíší, ale v rámci alibismu, jako že to je málo odzkoušené, musel bych podepsat doložku, že se na něj nevztahuje záruka. To mi přijde dost absurdní u převodovky dělané na dvojnásobný výkon a krouťák a u auta, kde by člověk čekal tažné na 3 či spíš 3,5t (podobně jako u Defenderu). Těch 2,5t je hmotnost těžšího osobáku na podvalu, které hravě utáhne bezpečně i kdejaká předokola a co si budeme, kdo jede jako pí, roztancuje vše, i vlečíček nebrzděný za autem těžkým a silným.
Jinak aby to mělo automat a tempomat, jsme v nejvyšších výbavách. A když odmyslíme příplatek za uzávěrku, tak mě dojal příplatek za protikorozní nástřik standardně nepozinkované kastle a fakt, že zástavba na LPG stojí nějakých 45 tis a jsou to 2 bandasky v prazích. A aby sedačky byly trochu pohodlné, jsou též za příplatek. A dílů zde kluci hradečtí též moc nemají, takže pokud trefí srnku víc než jeden majitel ve stejnou dobu, tak jeden nárazník a světla mít budou hned, na druhý si chvíli počkají, než dojede z Ruska.
Když to člověk vše sesumarizuje, je z toho najednou 3/4 mio, spíš přes 800 tis za něco, co sice bude mít minimum ku.vítek a motor, který nemá start-stop a podo
Ač příznivce a zastánce automatu (což by v 21. století měl být standard podle mě stejně, jako automatická pračka místo valchy) a současně milovník jednoduchosti a unifikovanosti (kříže kardanu, zadní brzdy včetně bubnu bych z fleku zaměnil s tím samým na Volze, některé drobnosti v katalozích začínají regulérně kódem 469, 69, 452, nějaké drobnosti dokonce 20, tedy že jsou stejné od Pobědy vyráběné od roku 1946...) bych si to celkem dokázal představit (pravda, ač LPG moc nemiluji, tovární zástavba kutilem nenapadená a ne na úkor rezervy by rozumně snížila náklady na žrouta) jako hlavní auto na naše cesty necesty, kdyby... Těch kdyby je pohříchu celkem dost.
Kromě dodací doby 6-7 měs, mě dojalo, že sice na ten automat 2,5t na tažném do TP zapíší, ale v rámci alibismu, jako že to je málo odzkoušené, musel bych podepsat doložku, že se na něj nevztahuje záruka. To mi přijde dost absurdní u převodovky dělané na dvojnásobný výkon a krouťák a u auta, kde by člověk čekal tažné na 3 či spíš 3,5t (podobně jako u Defenderu). Těch 2,5t je hmotnost těžšího osobáku na podvalu, které hravě utáhne bezpečně i kdejaká předokola a co si budeme, kdo jede jako pí, roztancuje vše, i vlečíček nebrzděný za autem těžkým a silným.
Jinak aby to mělo automat a tempomat, jsme v nejvyšších výbavách. A když odmyslíme příplatek za uzávěrku, tak mě dojal příplatek za protikorozní nástřik standardně nepozinkované kastle a fakt, že zástavba na LPG stojí nějakých 45 tis a jsou to 2 bandasky v prazích. A aby sedačky byly trochu pohodlné, jsou též za příplatek. A dílů zde kluci hradečtí též moc nemají, takže pokud trefí srnku víc než jeden majitel ve stejnou dobu, tak jeden nárazník a světla mít budou hned, na druhý si chvíli počkají, než dojede z Ruska.
Když to člověk vše sesumarizuje, je z toho najednou 3/4 mio, spíš přes 800 tis za něco, co sice bude mít minimum ku.vítek a motor, který nemá start-stop a podo
Automat je super, konečně Sollers začíná modernizovat. 6 stupnů bohatě stačí, bude komfort navíc :yes: :yes: