Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

co je na tom prekvapiveho
| 2. 10. 2019 15:22
predvedl kulovy ve skodovce, u BMW to poznali za rok a u rolse celkem hned. ted muze jit konecne tam kam patri - designovat haj*zl prkynka do armaturky myjava
Avatar - Ozzman
Re: co je na tom prekvapiveho
| 2. 10. 2019 15:30
Vandrák sežvejkanej, nebo jak si to psal? To máš radost, vi´d? :D
Avatar - CICERO
Re: Re: co je na tom prekvapiveho
| 2. 10. 2019 21:57
Don't you know, pump it up,
You got to pump it up,
Don't you know, pump it up,
You got to pump it up,
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: co je na tom prekvapiveho
| 3. 10. 2019 05:57
jo napumpuj do něj olova co se do něj vejde !!! :-!
Re: co je na tom prekvapiveho
| 2. 10. 2019 15:51
Vážím si těch, co umí ocenit úspěch jiných a k případnému neúspěchu jsou velkorysí. To se pozná karakter. ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: co je na tom prekvapiveho
| 2. 10. 2019 15:55
No a tým holden priam prekypuje. :-[] :-[]
Avatar - KANKUNEN
Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:27
ale postupem času mu z těch trojúhelníků začalo hrabat. Beztak na BMW nechtěl mega ledviny, ale mega trojúhelníky.
Avatar - Emel
Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:41
Superb III bylo jeho vrcholné dílo. Pokud by chtěl navázat tam, tak bych se vůbec nezlobil, kdyby se vrátil... i to čtyřočko jsem mu nakonec odpustil :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:49
Súhlas, Sup III sa mu podaril najviac, ale celkovo k jeho dielam v Škode nemám moc výhrad, len tú štvoročku som nespracoval ani plynutím času, všetko ostatné ale spravil výborne a dal Škode štýl.
Neviem, na čom presne v BMW pracoval, resp. čo sa dá považovať za jeho dielo, tam neviem zhodnotiť. Vie niekto? Nové BMW ma ale dizajnovo úplne nenadchýňajú, niektoré dizajnové prvky sú akoby podkladanie sa čínskemu vkusu a obrovské masky tiež neschvaľujem.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:51
Nějaké výhrady mám už ke Kodiaqu... a i k té studii co mu předcházela.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:55
Aj ja, ale časom ma prechádzajú a v nejakej lepšej verzii typu Sportline alebo RS je to fajn: https://img2.auto.cz/…ull/5509770_.jpg
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 16:03
Mne se Kodiaq Sportline líbí nejvíce z trojky Tarraco, Kodiaq a Tiguan :)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 16:12
Nejvíc se mi líbí krátkej Tigi, ale to je trošku unfair srovnání...

Celkem se mi líbí i Tarraco, akorát teda je to kopie Tiguana Allspace a to mě trošku ruší... takže pod dojmem toho taky beru Kodiaq na milost, ten je aspoň víc "svůj".
Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:58
BMW by tak slušel čistý a sportovní design. Díky různým paketům a liniím se přímo nabízí dát jakousi EU line a EU M paket. Škoda, že třeba G20 vypadá nejlépe až s M Performance díly. Současná orientace na vertikální zpracování detailů mi pak nesedí. Koneckonců dnešní test M5 jasně ukazuje, co bavoráku sluší. ;-)
Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 18:41
Aky si milostivy, ze vertikalne spracovanie detailov, ja to nazyvam vertikalne dzury. Hlavne na g20 to prestrelili, hovoris mi z duse.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 20:14
Mně se G20 llíbí v základu, je to podobně jednoduchý styl jako mají poslední Mazdy.
Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:50
Přesně, SUP III je dodnes nádherné auto! :yes: A FL se mi nakonec i přes svou jemnost líbí.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:53
Trošku jsem se pral s předníma lampama, ty se mi zdály u originálu vymakanější... ale když svítí, tak vypadají i ty nové LEDky pěkně.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 15:58
Šup 3 je super.
Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 18:54
Zvenku dobry.
Nelibi se mi palubka, presneji jeji napojeni na dvere...
A hrozny jsou sedacky, ale to uz neni vec designera.
Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 20:26
A najhorsie su v Sportline,RS verzii, co je skoda pretoze Skoda v nej vyzeza najlepsie
Re: Re: Re: Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 2. 10. 2019 22:32
To nevim, s tim nemam zkusenost.
Re: Re: Dal Škodovce osobitý design,
| 3. 10. 2019 02:18
zpět s ním ke Škodovce když si ho jinde nedokážou vážit, jeho prezentace nových modelů bylo úžasné sledovat...
Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 15:47
Prostě jsme to čekali, že se nebude opakovat úspěch jako u VW.
Avatar - iudex
Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 15:52
Tak zatiaľ sa vôbec nevie, či odišiel sám, alebo bol odídený. Pravdepodobnejšia je zrejme tá druhá možnosť, ale viem si predstaviť, že mal v RR také obmedzenia (tradícia, konzervatívni zákazníci, odlišné predstavy vedenia atp.), že nevidel priestor pre vlastnú realizáciu a vykašľal sa na to. Dizajnér jeho formátu a skúseností sa o prácu nemusí obávať, do reklamky si CV posielať nebude musieť.
Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 15:55
:yes:
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 21:58
Don't you know, pump it up,
You got to pump it up,
Don't you know, pump it up,
You got to pump it up,
Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 16:12
No hlavně by bylo zajímavé vědět, proč ho od BMW uklidili k tomu Rollsu.... :'-(
Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 16:58
Je skutečně divné, aby jeden nadnárodní koncern přetáhl klíčového člověka druhému nadnárodnímu koncernu a pak ho uklidil a nakonec asi i vyhodil. Za mne - 4 okou Octu jsem nerozdýchal a SUV jsou designové přehmaty. A pro ty, co budou psát cosi o prodejích - jsou to v drtivé většině fleety, kde se design skutečně neřeší.
Re: Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 17:13
S tím zmršeným faceliftem Octy to ale je trochu jinak - byl to jen jeden ze tří finálních návrhů, který design studio Škodovky předložilo vedení... Šéf představenstva bohužel vybral právě tento nejméně povedený... (tuto informaci mám přímo ze Škodovky).
Re: Re: Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 17:43
Už se to tu řešilo mnohokrát, ale já osobně facelift jako zmršený rozhodně nevidím. Problém je v podstatě jen opravdu velká háklivost na barvu a výbavu, což nakonec má každé auto, a ani před faceliftem to nebylo v základu nic k popukání.
Facelift ji nadělil takový zvláštní punc aristokratické elegance a k tomu je třeba přiřadit "luxusní" metalické barvy s bohatým chromováním. Jak to chybí, vypadá to nedodělaně. Podobně na tom vlastně byl i facelift dvojky.

Rozdíl je propastný
https://123auta-katalog-902363.c.cdn77.org/…ctavia-iii_1.jpg
http://autodriven.cz/…24ba-800x445.jpg
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 22:34
Žádný rozdíl nevidím ... ?
Re: Re: Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 18:48
Může být.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 16:57
To zní sice logicky, na druhou stranu se značnými omezeními u RR musel počítat dopředu.
Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 17:28
Tak je pravdepodobné, že u RR nemohol mať veľkú voľnosť. Ale asi celkovo bavorákom nesadol. Čo oceňoval VW Group nemusí mať cenu pre BMW. Vtedy je asi lepšie zísť z krátkej cesty. V diskusii ho zväčša chvália, mňa jeho štýl nikdy neuchvátil, ani to Bugatti mi zvlášť neimponuje.
Re: Re: Re: Čekali jsme to
| 2. 10. 2019 19:14
To len potvrdzuje, ze sa s BMW nepohodol. Vyzera to tak, ze do RR ho odpratali "za trest", a to mal asi radsej odist uz vtedy. Ze v RR nebude mat volnu ruku mu muselo byt jasne...
smutné
| 2. 10. 2019 17:31
smutná správa, konečne mohol z nechutných mastodontov urobiť niekto pekné autá.

V každom prípade, O3 so si kupoval kvoli dizajnu - a doposial je to skutocne vydarene dielo.
Spolahlivost na ***, ale za tu Kabaň nemoze.

Rovnako S3, aj Kotkodak, Karok su velmi vydare dizajny.
Scala uz nie je uplne OK, nastastie Kamik sa clekom da - hoci par cm na vysku by mu rozhodne prospelo.

Kabaň vyraznym sposobom zvysil uspech skodovice
:yes:
Re: smutné
| 2. 10. 2019 18:48
Oba - Kodi i Karoq - jsou celkem zmaštěný designy - přední maska, kliky, proporce dveří.
Re: Re: smutné
| 2. 10. 2019 19:11
Doplnil bych ještě u všech dnešních SUVéček Škodovky divně a odporně nakopnutej zadek
Re: Re: Re: smutné
| 2. 10. 2019 20:30
Mne sa okrem Sup3, oct3 predface nepaci ziadna skodovka.
Fikač
| 2. 10. 2019 19:38
Není to ten co přefiknul oktávce světla? Jenom k tomu superbu, žádná věda, prostě širší a nižší, to věděli v audi už dávno. Přeji mu hodně úspěchů v nějaké prestižní automobilce třeba Tesle. :-[]
Stav BMW?
| 2. 10. 2019 21:09
Mam takovy dojem, ze to v BMW vubec nefunguje.

Kdyz tam Kaban zacal, myslel jsem, ze pujde BMW prudce nahoru. Jenze opak byl pravdou a Kaban sel dolu. Nechapu to vubec. Misto toho dela BMW jeste nabubrelejsi auta (viz ledvinky), dieselu se nevzda asi nikdy. A rezignovalo na elektromobilitu..

Skodovku nemam nijak zvlast v lasce, ale musim rict, ze designove (exterier) jsou vsechny modely dobre koukatelny. Treba Kodiaq je podle me designove spicka mezi SUV, ke ktere se nepriblizuje VW ani Audi.
Facelift oct a ctyroko podle me splnil svuj ucel a to auto vypada ted diky tomu porad aktualne.

Kabanovi zdar

PS Myslim, ze Kaban odesel sam. Drzim mu palce, aby nasel konecne flek v poradny firme. Ne jako doposud, kdyz odesel z jednoho podvodnyho koncernu do jinyho, chaotickyho, nasmerovanyho prudce dolu.
Re: Stav BMW?
| 3. 10. 2019 05:29
Vím, že jsi orientován na Toyoty a Teslu, ale zkus si něco o vyvíjených modelech BMW najít, než něco takového vypustíš ;-)
Re: Re: Stav BMW?
| 3. 10. 2019 06:45
Jsem orientovany na moderni, pokrokovy pohony. Driv se mi libilo BMW.

Co vyviji nevim, staci mi to, co uz vyrabi.
Copak jsi mel na mysli? Jejich komplikovane plug-in hybridy?

Jejich chaoticka strategie (i3 bez nastupce apod. ) a odchod Kabane nevesti nic dobreho.
Re: Re: Re: Stav BMW?
| 3. 10. 2019 13:30
V čem jsou P-I hybridy BMW překomplikované? Příští rok přichází EV X3, i5 atd...

A pakliže jsi orientovaný na moderní a prokrokové pohony, pak právě spojení R3/4/6 s elektromotorem s možností nabíjet je dál než běžný hybrid.
Re: Re: Re: Re: Stav BMW?
| 3. 10. 2019 16:14
Plug-in hybridy BMW jsou jen resenim ZF - zjednodusene: ke slozite prevodovce pridali jeste elektromotor. A vytvorili paralelni hybrid.
https://www.zf.com/…ducts_34949.html
Uz jsem to tu psal - vyborne reseni, ale jen pro vyrobce prevodovek :-)

Takze ke slozitemu motoru s turby, mezichladici atd. pridali 8 rychlostni prevodovku a e-motor. Tomu rikam prekomplikovane, nachylne na poruchy, udrzbu atd. Nic slozitejsiho se snad uz ani nevyrabi :-)
Nebo me v tehle chvili nenapada..

Je to diametralni rozdil k Toyote, ktera vsechny tyhle mechanicky nesmysly nahradila jednoduchou nesmrtelnou planetovou prevodovkou s robustnim elektronickym rizenim dvema elektromotory.

A nejlip je na tom Honda a Mitsubishi se seriovym hybridem. A treba Honda s jednim! prevodem (muzeme mu rikat 5. nebo 6. kdyby se jednalo o manual). Tomu rikam zjednoduseni a spravny hybrid jako meziclanek k EV.

Jo a k te druhe vete, promin zapomnel jsem dodat na spolehlive..
Sorry, ale BMW motory jsou na chvostu spolehlivosti, coz muzu potvrdit i z vlastni zkusenosti.

PS X3 EV je jen predelany klasicky auto, ktery se z principu nemuze EV (treba primymu konkurentovi Modelu Y) ani priblizit.Tak snad i5, uvidime jak moc bude pozadu za M3, ty od Tesly..
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Stav BMW?
| 7. 10. 2019 07:17
Ta pokrokovost řešení toyoty je v tom, že její hybridy nemůžou jet přes 180 km/h, dynamikou jsou na úrovni litrových tříválců a neumí pořádnou čtyřkolku?

Tak proti tomu je technologie používaná BMW opravdu složitá, protože sofistikovaná, musí umět všechno to, co toyota nesvede, BMW si prostě nemůže dovolit prodávat auta, která nejedou přes stoosmdesát.

Toyotě, jako průkopníkovi hybridů, těžce ujíždí vlak, lepší hybridy dnes už umí kde kdo.
Avatar - Cuba66
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stav BMW?
| 7. 10. 2019 12:45
Hele tak počkáme, jestli ty ostatní hybridy budou stejně spolehlivý, jako od Toyoty. Jinak srovnávat Toyotu a BMW, no za ty peníze, za které koupím Corollu Hybrid asi BMW s hybridním pohonem nekoupím, co?
No a k té dynamice - asi si nejel poslední Corollou Hybrid s benzínem 2.0, že ne?
Avatar - WinDiesel
Re: Stav BMW?
| 3. 10. 2019 06:06
Jsi komik osobo. Zkus to někde v "Divadélku pod věží".
Když už se ti lidi smějí tak ať je to alespoň za peníze :-[]
Re: Re: Stav BMW?
| 3. 10. 2019 06:51
Jo dik.
A tobe uz jsem to psal.
Ty to zkus v diskuzi o veteranech.
Tady s tvym nickem uz budes moct jenom nadavat na EU :-)

Ja sem chodim diskutovat, tak zkus napsat neco k veci, osobo.
Sbohem ...
| 2. 10. 2019 22:30
Jen doufám, že nenastoupí do Hyundai, Toyoty - Lexusu, Subaru, Kia ... tyhle značky mám rád ... a jinak, ať jde třeba do pr*ele, chybět nebude nikde ...
Re: Sbohem ...
| 3. 10. 2019 05:31
Pro tebe platí to samé, co nahoře pro holdena.
Avatar - speedfred
Re: Sbohem ...
| 3. 10. 2019 14:13
Takému Lexu by Kabaň myslím pomohol hodne s dizajnom.
Re: Re: Sbohem ...
| 3. 10. 2019 19:58
Lexu by popravde pomohol asi ktokoľvek, kto nie je z Japonska alebo Číny.
Avatar - JohnST
Kabanov odchod z Rollsu
| 2. 10. 2019 22:47
Kaban mal vyhradu uz v BMW k dizajnu. Nakoniec nie je sam a BMW si ide divnou cestou do pekla. BMW v nom videlo potencial a dali ho k Rollsu, ale jeho predstavy o vyzore Rollsu sa nezhodovali s predstavami sefov dizajnu, cize lepsie bolo odist. Budete velmi prekvapeni, kde sa objavi. :D
Re: Kabanov odchod z Rollsu
| 3. 10. 2019 06:57
BMW v nem asi prestalo videt potencial, kdyz ho uklidili k Rollsu ;-)

Nova ctyrka je priserna. Muze si podat ruku s X7.
Avatar - Ham.
Re: Kabanov odchod z Rollsu
| 3. 10. 2019 08:46
Proč překvapení? Většina odešlých zaměstnanců z německých automobilek se dříve nebo později objeví u Hyundai.
Zadne prekvapeni
| 3. 10. 2019 07:25
Nez budu odsouzen za to, ze nekomu zavidim uspech, bych rad rekl, ze nikomu nepreju nic zleho. Ale dovolim si vyjadrit svuj nazor na design poslednich skodovek.
Za mne facelift octavie byl hruza, kodiaq a zbytek SUV hodnotim hure nez od ostatnich znacek. Paradoxne mi tarraco pripada celou koncepci stridmeho designu blize superbu nez kodiaq... muslim si, ze byt jiny neni dobre za kazdou cenu.
Superb se povedl, skoda provedeni interieru, ale tam uz je to asi vic o setreni.
Po odchodu z bmw bylo jasne, ze byl pouze uklizen a muselo jit o zasadni nazorove rozdily o smerovani znacky.
Nejsem si jist, jak snadno najde odpovidajici pozici. Kazdy designer ma urcity rukopis a tezko jej menit podle trendu.
Posledni roky nelze povazovat za karierni uspech a zejmena vyvoj/hodnoceni jeho designu v case nehraje pro nej.
Avatar - lamal
tak to je
| 3. 10. 2019 12:45
staci si precitat diskusiu a hned sa clovek dozvie co je za jeho odchodom z BMW ... 4 oká octávia :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku