Prodat to a hotovo. Proč by měl stát prostřednictvím státní firmy (Čepro) provozovat benzinové pumpy? Jsou to jen další trafiky z kterých daňových poplatník nic nemá a na které pravděpodobně jen doplácí.....prodat a hned!
A proč by měl? Jasně se ukázalo, že prodej nebyl vždy tou správnou cestou a dnes hlavně obce a kraje vykupují vše zpět. Hlavně vodárny, městské podniky služeb, hromadnou dopravu, ... Daňový poplkatník z toho má. Navíc to nemusí být vždy jen zisk finanční, ale i funkční. U nás ve městě od té doby co nemáme MPS, ale AVE to jde od pěti k nule. Takže nechat a hned. Jediný prodejce, který deklaruje, že má palivo bez biosložky. S nástupem nového vlastníka to padne. Ještě poprosím o nějaký důkaz, že na to doplácíme. Čau
EuroOil je jediná benzinka, která nedává biosajrajt do paliva. Pokud to prodají, je jasné, že tato značná výhoda přestane existovat a bude to pouze další síť čerpacích stanic se stejným předraženým humusem, hrající si na marketing na údajným aditivech v palivu. Nic víc, nic míň.
Ze zákona se musí do všech paliv přidávat biosložka. Některá paliva si rafinerie upravují aditivy, proti usazování. Dá se koupit třeba na Shellu benzín, který není tak náchylný na lepení např membrán motorových pil. Dlouho nepoužívané stroje se musí vypouštět.
Jinak každé auto má palivový filtr a to i benzinové.
Nie zo zákona musí byť v celkových objemoch predaja určitý podiel biozložky. Ak dokážeš niekomu, napríklad poľnohospodárom dodávať palivo s väčším podielom bionafy, tak môžeš na čerpačke ubrať a mať prémiové palivo bez bio.
To už neplatí, biosložka musí být opravdu v každém prodaném litru.
Jedinou výjimkou je právě EuroOil ale to pouze proto že prodává Zásoby ze státních strategických rezerv před koncem expirace a nahrazením novou zásobou
Bez biosrágor je Diesel Pro+ od KM Prona..bohužel nemají tolik pump, naštěstí mají jednu ale v místě, kde pracuji.. přešel jsem na tohle právě z EuroOil Optimal Diesel+, protože je za stejnou cenu a navíc má i cetan booster