Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dánsko volá po zákazu spalovacích motorů. V celé Evropské unii!

Konec spalovacích motorů je hrozba, o které se dnes mluví stále častěji. Aktuálně po něm volá Dánsko.
Zpět na článek
7. 10. 2019 14:37
7. 10. 2019 14:39
7. 10. 2019 17:19
7. 10. 2019 17:38
7. 10. 2019 18:12
7. 10. 2019 19:01
8. 10. 2019 13:37
8. 10. 2019 13:24
7. 10. 2019 19:25
7. 10. 2019 19:29
7. 10. 2019 21:13
7. 10. 2019 19:58
7. 10. 2019 21:17
7. 10. 2019 21:43
8. 10. 2019 06:45
8. 10. 2019 07:28
8. 10. 2019 14:15
8. 10. 2019 18:27
8. 10. 2019 19:34
8. 10. 2019 20:00
8. 10. 2019 20:16
8. 10. 2019 20:33
8. 10. 2019 21:06
8. 10. 2019 21:14
8. 10. 2019 21:45
8. 10. 2019 21:58
8. 10. 2019 22:38
9. 10. 2019 05:52
8. 10. 2019 22:05
9. 10. 2019 00:03
9. 10. 2019 05:56
9. 10. 2019 07:56
9. 10. 2019 14:43
9. 10. 2019 06:30
8. 10. 2019 18:35
8. 10. 2019 19:04
8. 10. 2019 19:35
8. 10. 2019 20:02
7. 10. 2019 22:03
7. 10. 2019 22:52
8. 10. 2019 06:49
8. 10. 2019 07:22
8. 10. 2019 07:36
8. 10. 2019 13:45
8. 10. 2019 14:22
8. 10. 2019 07:38
8. 10. 2019 18:36
9. 10. 2019 12:25
8. 10. 2019 22:52
9. 10. 2019 12:52
9. 10. 2019 12:58
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 14:18
Té ´´dohody´´ napříč státy se nebojím...
...Ale je to od Dánů takove hezké... Asi chtějí bycikly do každé rodiny??? A co koloběžky??? :D Ty už sou skoro zakazany taky... Aby nám nezakazali chodit... Bysme pak mohli jen na letnou , to je cool… IDIOTI TO SOU.... Už aby se jal ruku v ruce Cestapoj Babish a Klausish….a bude... :-! My Vám tu Unii ještě vyšperkujem :-) 2023 :-!
Rozbalit vlákno
1
11. 10. 2019 11:17
Re: Té ´´dohody´´ napříč státy se nebojím...
CICERO, neviem kde si sa učil češtinu - ale bycikel sa píše BICYKEL!!
Avatar - Barrichello
7. 10. 2019 14:21
Eko marxisti v akci
aneb bolševici se vrací, tentokrát ze západu.

Poručíme větru dešti a vnutíme Vám to co nechcete, Vás názor nás nezajímá.

Hlavně začít hodně těžit nikl, měd, platinu, kobalt, lithium atd a zatěžovat svět emisemi, které vzniknou stavbou a přestavbou továren na elektronesmysly, jejich výrobou a výstavbou panelů, fotovoltaických elektráren, větrníků atd.

Kdo na nové Ev auto nebude mít, musít jezdit MHD a vlakem nebo na kole.

Kdo toho nebude zdravotně schopen, musí shnít doma nebo skočit pod vlak.

Zelení bolševici zachrante planetu! Vymyté mozky vpřed, Gréta čeká!
Rozbalit vlákno
32
7. 10. 2019 14:45
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Dánové mají pravdu.
Nedávno jsem se ptal prodejce u VW, kolik stojí výměna baterií.
Ten znalec mně odpověděl, že za 8 let, až ty baterky budu měnit, ty baterky značně pokročí, tedy pokrok bude ve vyšší kapacitě a v nižší ceně. Potom hurá do baterek.
Avatar - Barrichello
7. 10. 2019 14:47
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
to už říkaj 15 let, že baterky značně pokročí a budou jiné technologie než dnešní. V 50-60 letech psali, že dneska budem jezdit atomovým autem a vlakem a na dovolenou lítat na Mars.

Tohle sou stejní bolševici, jenom navrch zelení.

Realita je víš kde...Takže za 8 let bude stejný kulový.
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 16:15
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - rohYpnol
8. 10. 2019 16:46
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Houby mají pravdu.

Kdyby byl pokrok tak znatelný, tak si zákazníci sami zvolí tuto cestu.
11. 10. 2019 11:14
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Nlauda, tie info ti dal akýsi upachtený seller?
Je jasné, že surovín je obmedzené množstvo a tak ceny pôjdu hore!
7. 10. 2019 15:08
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Ta Přestavba není jednoduchej proces soudruzi a málokdo tomu rozumí :D :D

Ne ty Dánský politici jsou totálně mimo, ale tak ať si u sebe ten průmysl třeba zlikvidujou.
Avatar - Barrichello
7. 10. 2019 15:11
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Zlatej Milouš, ten byl proti těmhle novejm marxistům neškodnej strejda :-)
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 15:44
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
bony bony, nechceš bony?
Jo to byly zlatý časy viď, hlavně pro veksláky.
taky ses smočil, že?
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 15:57
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
tenkrát lesk a bída, teď jen šeď a špína... :-!
Avatar - Barrichello
8. 10. 2019 15:59
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Jojo, v 8 letech sem veksloval na Venclplacu :-) :-) :-)
7. 10. 2019 19:22
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Jojo, kdo by nám poroučel, chceme přece města a vesnice plné smradu a jedovatých splodin. Chceme dávat peníze za léčení lidí co jsou z toho nemocní a chceme být totálně nezvislí ve své totální závislosti na ropě.
7. 10. 2019 23:46
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Zrejme ti uteklo ze po silnicich uz nejezdi wartburgy a stary avie ty zamoreny mesto. :D :D ses klasickej alarmista bez racionalniho pohledu.
8. 10. 2019 06:32
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Zřejmě si natolik zvyklý na smrad, že už ho asi nevnímáš. Ty si myslíš, že nová auta nevypouští spousty jedovatých a rakovinotvorných látek?
8. 10. 2019 08:33
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Jaký spousty jedovatých a rakovinotvorných látek máš na mysli? Pokud vím tak nový auta nemají ani očuzený vejfuk a jsou čistotou výfukových plynů o vesmír jinde než tomu bylo před 10-20 lety, takže fakt nechápu na co si stěžuješ. Běž si pověsit na zeď plakát Gréty a nešiř tady paniku.
8. 10. 2019 13:06
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Žiaľ priemerný vek vozového parku nie sú dva roky. Ja sa za alarmistu nepovažujem a som proti priamym dotáciám na čokoľvek vrátane EV. Hlavne pri EV mi to dosť vadí, lebo u nás na to štát vyčlenil milióny, ale pohnúť napríklad cyklo infraštruktúrou to nie. Pritom ja žijem v dojazdovej vzdialenosti dvoch miest z nich jedno je tak veľké, že ten bicykel nie je o moc pomalší ako auto. A v mojom okolí nie som jediný, kto by viac zaraďoval bicykel ako dopravný prostriedok. Tak by mohlo veľké množstvo ľudí najazdiť o 20-30% menej a malo by to väčší prínos ako tlačiť EV, ktorý si mnohý nemôžu dovoliť a budú udržiavať staré spaľováky. Ale možno sa mýlim a EV je ekologickejší ako bicykel.
8. 10. 2019 15:43
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Dobrý průměrný stáří vozovýho parku je 14 let, ale to je celkem nic neříkající číslo. Neříká ti například kolik km, konkrétní ročníky aut najezdí, což vidím jako dosti podstatný údaj. Já tedy na silnici potkám zřídka kdy nějaký kouřící pekáč, kterýmu bych sebral technickou. Nápad s kolama je dobrý, ale to není koncepční řešení, který ti nějak pomůže. EV ekologický není vůbec, ale co se týče emisí, který generuje při provozu v místě svého pohybu tak je nula a na to se teď ekologický aktivisti hojně upínají, že jejich výroba generuje emise, výroba elektřiny a jejich následná likvidace taky generuje emise, tak tyhle fakta se upozaďují.
8. 10. 2019 19:46
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Najviac najazdia fleety s vekom do 5 rokov. Súkromné auta najazdia menej. Ale zase v mestách a obciach je prevaha tých súkromných.
Koncepčné riešenie nie je ani tlačenie EV. Jedine, že by cieľom bolo znížiť počet aut na cestách. Tie bicykle by priniesli zlepšenie pomerne lacno a ako bonus máš zdravšiu populáciu. U mňa je cesta do práce bikom v priemere +15 minút oproti autu, ale niektoré úseky sú medzi autami dosť adrenalínové, čo ma dosť odrádza.
9. 10. 2019 08:39
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Taky bych to viděl podobně, že nejvíc najezdí ty nejnovější auta, ale to se můžeme jen dohadovat. Ano kola by byly supr, ale to je asi utopie myslet si že budeme jezdit všichni do práce na kole.
8. 10. 2019 18:26
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Je otázka o čem chceš dikutovat když máš základní neznalosti?
I moderní auta samozřejmě vypouští při provozu jedy jako CO, NOx, HC atd. Dá se říct, že v tomhle se situace od cca EURO3 moc nezměnila.
A to se bavíme jen o tom co vypouští v měřícím cyklu. Takové studené auto přes město v -5°C to je teprve koktejl.
9. 10. 2019 08:32
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Ale člověče ani bych neřekl, že se situace od EURO3 moc nezměnila.

https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv

Řekl bych že tvoje hysterie je celkem přehnaná.
9. 10. 2019 14:56
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Vynechal jsi CO a HC.
Druhá věc je to, že odkazuješ na článek a měření v měřícím cyklu.
10. 10. 2019 08:43
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Aha to bude teď další level jo? Nejdřív se plašilo kvůli pevným částicím. Ty už teď nejsou téma protože DPF je odstraní, tak se začalo plašit kvůli NOx. To už teď taky přestává být aktuální, takže si vybereme jinou hrozbu?
Ano odkazuju na článek v měřícím cyklu a v čem jiným by to měření mělo probíhat? Všechny auta se porovnávají dle měření v měřícím cyklu.
10. 10. 2019 12:02
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
tady jde o to, že jsi na začátku měl myšlenku, že moderní auta nevypoutí jedovaté a rakovinotvorné látky. To není pravda. I nejmodernější auta vypouští HC. CO a NOx i když zrovna NOX se daří eleiminovat. Limity na HC a CO se od EURO3 nijak razantně nesnížují.
A to se vše bavíme o množství při měřícím cyklu. V reálném provozu jsou emise těchto škodlivin větší.
Takže soouhr ne, že i nejmodernější auto vypouští do ovzduší jedovaté a rakovinotvorné emise.
10. 10. 2019 14:51
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Ano tak máš pravdu. Objevil si Ameriku. Každé auto se spalovacím motorem má výfuk a kytičky mu z něj nelítaj. Ovšem ve srovnání EURO3 a EURO6 je obrovský rozdíl co z toho výfuku leze. A rozhodně bych se nepohoršoval nad tím co produkují nový moderní motory. Tím bych tu debatu asi ukončil.
11. 10. 2019 06:37
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Máš zvláštní druh nesebereflexe.) Ano kytičky z něj nelítají, lítají z něj jedovaté a rakovinotvorné látky a proto je nesmysl ho používat tam kde žijí lidé a to jsme zase na začátku téhle diskuze.
Emise HC a CO jsou od EURO3 zpřísněné jen o cca 50%. To není velký posun. A stále mluvíme o emisích během měřícího cyklu.
11. 10. 2019 08:32
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Ano já čekal s čím ekologický aktivisti přijdou po pevných částicích a NOx, tak teď to je oxid uhelnatý a nespálený uhlovodíky. Bezva. Bude kvůli tomu nějaká nová dieselgate nebo se to objede bez davový hysterie? Ten měřící cyklus, který furt zmiňuješ se ale teď provádí dle jiný metodiky více odpovídající realitě. Ty místo co by si byl rád, že se vyrábějí auta, která jsou čím dál tím víc provozně čistý, tak nadáváš, že je to málo. Si podejte s Hamunou ruku.
12. 10. 2019 07:31
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Zvláštní, ptal jsi se "Jaký spousty jedovatých a rakovinotvorných látek máš na mysli? " a já ti odpověděl. Ono to prostě není tak jak se to tváří v médiích, že auta jsou najednou čistý, Stále je to stejný princip a ten sebou nese stejný problém.
Prostě za každým spalovacím autem je stopa v podobě jedů a rakoviny. A to zlepšení v tomhle fakt od Euro 3 není velké. To lze jednoduše dohledat.
PS: Nenadávám, jen píšu a o tom co se, jak je třeba u tebe vidět, zapomnělo.
Avatar - Barrichello
11. 10. 2019 14:47
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Znovu si nám neřekl čím spalovací motor nahradíš, jak to bude fungovat v +50 a -50 a pořád nám tu zatajuješ, jaký sajrajt vzniká při těžbe Lithia, Niklu, Mědi, Kobaltu atd potřebných pro Ev auta a věci kolem.

Taky že těhle strategických surovin je při současné spotřebě max na 50 let, z čeho to budeš dělat dál?
A ještě většinu těží tvoje oblíbená čína a rusko popř čínské a ruské firmy v Africe :-)
12. 10. 2019 07:37
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Tak k nahrazení spalováků ještě nějaký rok je. Jako náhrada te´d bude zřejmě elektro.

Zbytek jen krátce, na kolik let máme ropu? To pojedeme na rope do poslední kapky bez toho aby jme měli řešení co bude až dojde? Jde ropa recyklovat jako baterie?
Avatar - Barrichello
8. 10. 2019 16:02
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Při výrobě Ev aut, výrobě větrníků, fotovoltaických panelů, nabíječek, dobíčječk, solárních elektráren, baterií atd a při těžbě nerostných surovin, kterých je na tohle všechno potřeba 4x tolik jak na saplováky žádné jedovaté látky a škodliviny nevznikaj, hlavně že to nemáš za barákem, vid

POKRYTČE!
8. 10. 2019 18:02
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
A nejvetsi pokrytci jsou astmatici.

Protoze nox zpusobuji astmaticky zachvat.

Takze astmatik pokrytecky nechce dychat u zdroje znecisteni..

Nepochopis, vim.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 11:20
Re: Dle znalce - V baterkách bude značný pokrok
Se odstěhuj do hor nebo na Šumavu a můžeš dýchat vzdoušek :-)
7. 10. 2019 14:37
To mě podržte
Dokonce i chudé státy Litva, Lotyšsko, Bulharsko, kde nemají ani na nový spalovák mají takové drahé choutky.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 14:51
Re: To mě podržte
To víš laudo… elektro panamerikanismus z Californie už je i v Litvě a Bulharsku...
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 15:46
Re: To mě podržte
oni jen lezou západním státům do zadku
myslí si že je ochrání před Ruskem, což je velice naivní představa
stačí vzpomenout na Molotova, Ribbentropa a na Mnichov … :-|
8. 10. 2019 18:03
Re: To mě podržte
Bulhari maji k Rusku xelkem blizko, zkus se s nejakym pobavit..
7. 10. 2019 17:47
Re: To mě podržte
To je zajímavé, že nejvíc vykřikují o zakazování výroby a prodeje aut se spalovacími motory ty země, které nikdy neměly (a nemají) žádný automobilový průmysl! :-[]
8. 10. 2019 18:05
Re: To mě podržte
Jo, protoze my, kdyz si tady otravujeme (doslova) lidi, tak jsme na tom aspon neco vydelali - protoze Skoda auto..

Danove musi jen dychat sajrajty.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 11:21
Re: To mě podržte
Koukám, že ta otrava leze nkomu na mozek vid :-)
Avatar - Ja Prvni 123
7. 10. 2019 19:28
Re: To mě podržte
Jestli ono to nebude tím, že jim zákaz výroby aut se spalovacím motorem vůbec nevadí.. žádnou výrobu nemají.
8. 10. 2019 14:35
Re: To mě podržte
Veď sa chcú priblížiť úrovni západu. A bez práce to ide najľahšie tak, že tomu úspešnému porazíš nohy.
Avatar - jimmbo205
7. 10. 2019 14:39
eko-idioti
A ty rozvodné sítě a zdroje, které to budou krmit, to postaví kdo? Taky Dánové?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
7. 10. 2019 14:41
Re: eko-idioti
Na komoru, a za co? A kolik vzikne emisí výrobou těch stanic a výstavbou? To přírodě neškodí?

Hlavně že si na tom někdo namastí kapsu zase :-) V klasických autech je moc vleká konkurence, tak si vymyslíme business kde zatím není a hurááá
7. 10. 2019 14:41
Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Tak pokud realizace tohoto idiotského nápadu nezpůsobí rozpad EU (odtržení Visegrádské 4), tak už nic! :no: :no: :no: Každopádně Západ svoji rituální sebevraždu přijimáním milionů muslimských nájezdníků ještě hodlá posychrovat svoji ekonomickou likvidací.... :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
45
Avatar - fostek
7. 10. 2019 14:52
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Jsou to nerealistický plány. Ale 2040 je nějak schůdný.
Jenomže - musí se vymakat technologie tak, aby to vůbec mělo smysl.
Noa myslej i náklaďáky, ne? To bude neřešitelnýs infrastrukturou. Vzhledem k nemohoucnosti evropských států dělat velké projekty a stavby.
V Číně, to by nebyl problém.
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 15:00
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
TO JE ZAS TENDENCNI CLANEK.... nejsou schopni ´´nakopat do zadku britanii ikdyž by chtěli´´ ...rus žije dál... doma licenční teroristi ze spoda i z prava… ideologie odevšad a nikde nic... :D EU = demokratické žužu... = pěkně to ilustruje výhody demokracie, ja nechapu kdo dovolil Těm němcum zase začínat válku, a Klausovi bych metál nedal... Kdo Nás vtáhl do EU my sami ? :D :D :D jasně... celý je to ALARMISMUS... oni potřebuji aby to chtěli lidi,pak si to obhájí a studenty to začíná, tady se neřeší ideologie ale ´´ekologie´´ bohužel... (líp to napsat nemohu, když to nepochopíte, tak se omlouvám...)
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 15:49
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Čína momentálně přestala podporovat výrobu EV a šilhá po vodíku
prodeje EV v Číně klesly o 50%
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 16:00
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
tudy by cesta vést mohla, ale nedojdeme tam tak, že budeme poslouchat dcerky a zakažem si EURO 6ky...
8. 10. 2019 18:08
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
A jakpak tam dojdeme?
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 14:54
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
A mezitím řekové?? >>> Tlačí na povinné obohacování nájezdníky, zamalovávají to tím, že to je a teď se podržte >spravedlivé< přerozdělení migrantu... ať tak či tak, někde sem četl par dní zpátky, že to co v česku je prezentováno jako střední třída, tak v africe Takoví lidé věří v šamanismus... No... takže doc. Mgr. a Ing..... ale hlavně ty šamany... :-!
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 15:50
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Myslím si že ŠAMAN by bylo krásné křestní jméno
a ŠAMANKA :-!
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 16:10
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
:-[] :yes: better than Kůňbergová? na jistých levičáckých webech sem se dočetl, že ji ponižují především starší muži (tak že bych už ve svých 24 létech dostál řádu - bíleho muže? :-) ) HUMAN RIGHT !!!
Avatar - pradeda777
7. 10. 2019 16:44
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
A proto je pro nás důležité si zachovat potřebnou kapacitu, která nám v případě potřeby umožní výrobu a provoz automobilů. A to i za cenu vyvlastnění potřebných podniků.
Avatar - lyon667
7. 10. 2019 17:46
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Vyvlastňování není na místě. Kde existuje poptávka, objeví se i nabídka, velkým automobilkám navzdory.
7. 10. 2019 19:16
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Tak trolové jsou už i tady:(
Rusku samozřejmě záleží na tom aby evropa byla stále závislá na jeho ropě. A tak se snaží naservírovat hlupákům každý den trochu nenávisti, jednou je to uprchlík, druhý den zákaz aut. Co na tom, že ty zprávy jsou mnohdy pokroucené.
Západ je daleko dál než naše zaprděná republika. Celá V4 by samotná byla laciné sousto pro ruský vliv.
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 19:35
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Leda Hendly, vedl bys tu V4 líp ty ? ? ? Čiň se!...
7. 10. 2019 19:42
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
V4 nemá sama žádnou soudržnost. Když by měla nějakou myšlenku tak jí v EU hravě prosadí.
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 20:48
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Zato EU je sama velkopanská soudržnost... rozhadani nespokojení a v bundestagu se ani s jarmulkou nevyděláš... :-! jasný... :yes: ať žije kdo bije…
7. 10. 2019 21:05
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Utíkáš od toho, že V4 má v EU celkem velkou moc, jen jí neumí využít. Místo toho se cpe k rusku kde už jednou byla a mělo to naprosto devastující dopad.
Když se podívám třeba na Německo nebo Rakousko nezdá se mi, že by se tam měli hůř než V4.
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 23:33
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Já sem řekněmě novicka a hledám se... ale jak to je s V4 můžeme sledovat teď živě... Bude se řešit Brexit... A bud pomuže = nesoudržnost V4 Orban fakin… uvidíme... Rusko? RUSKO JE Aкула = žralok
Avatar - Jerry.Gunman
8. 10. 2019 08:31
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Víš Hendly,
socialismus už u nás nemáme (i když o tom by se dalo dlouze diskutovat :D) a hranice jsou průchozí všemi směry.
Není nutno se zarputile zalykat odporem nad (jak píšeš) celou naší zaprděnou republikou.
Jsi-li mlád (asi ano), jsi ji po odborné a jazykové stránce sdodstatek erudovaný (to musíš posoudit sám) a cítíš-li vůči zdejší zaprděnosti odpor a k západoevropslému liberalismu obdiv a přirozenou příchylnost (což se zdá být zřejmé), nikdo Tě přece s (jak jinak než ruským) Kalašnikovem u hlavy nenutí, abys žil v prostředí, ve kterém je ti tak nepohodlno.

Najdi si práci kdekoliv v západní Evropě, třeba v tom pokrokovém Dánsku nebo ještě liberálnějším Německu, obstarej si tam bydlení, vezmi si s sebou svoji rodinu, přestěhuj se tam - a buď šťasten

Dneska to skutečně není žádný problém.

BTW, opravdu se domníváš, že jsme závislí jenom na ruské ropě?
8. 10. 2019 18:14
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
To myslis vazne?

My nejsme zavisli na ruske rope?

Proc se navazis do nekoho, aby se odstěhoval. Mohl bys vedet, jaky rezim nutil lidi k emigraci.
https://nymbursky.denik.cz/…ci-20141117.html
Zkus se nad tim zamyslet, jestli tam neni drobna paralela ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
8. 10. 2019 23:31
Re: Socialistická diktatura přichází ze....Západu!
Ale no tak, Corleone...
Já vím, že je lákavé oponentovi vložit do klávesnice to, co z ní nevypustil - a pak to (co neřekl) slavnostně roztrhat a tvářit se, že jsem dosáhnul velkého vítězství. Ale držme si prosím nějakou úroveň. Zkus se prosím zamyslet - a nerob tu ze sebe Hamůňu :D :D :D Tak hluboko snad klesnou nechceš

Máš skutečně pocit, že jsme závislí JENOM na ruské ropě? Že v případě výpadku neexistují žádné alternativy?

Skutečně máš pocit, že pouhým konstatováním faktu, že je možno si zvolit bydlení kdekoli (i v Německu či Dánsku) a není nutno se zalykat odporem nad "zaprděnou Českou republikou" někoho snad k něčemu nutím? Když řeknu, že v obchůdku na rohu u paní Goralové mají dobré rohlíky, taky to budeš brát, že tě nutím, abys si je koupil?

Má-li Hendly dojem, že se mu v "zaprděném Česku" žije nějak obzvlášť zle, nemusí trpět a může si svobodně zvolit bydlení kdekoli jinde ve světě - a nebo může zvednou zadek ze židle a začít něco dělat, aby jeho nejbližší okolí nebylo tak proprděné:D
Pokud se na ovšem vyprdne na to i na ono - a bude jenom vypouštět nekonkrétní leštěné prdy o tom, jak to tu stojí za prd, tak změní leda tak prdlačku :D :D :D

Kdysi (jaro 2004??) jsem měl celkem solidní možnost získat Zelenou Kartu a státi se Američanem. Na jaře 2006 jsem dostal (a dlouze zvažoval) možnost práce v regionu BSV , s hlavním sídlem Kahíra / Egypt. Byl to kontrakt na minimálně 10 let, školka pro děti i práce pro manželku zajištěny, moje roční mzda v ekvivalentu dnešních 120 - 140.000 Eurů
Zvažoval jsem je seriózně - a FAKT jsem neměl pocit, že mne snad někdo nutí ;-)
9. 10. 2019 06:23
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
No hezky dlouhy prispevek..

Zkus pochopit, ze obdiv k hodnotam zapadni Evropy nemusi vest k tomu, ze se tam odstehujes.
A ja tam porad vidim paralelu mezi tvym prispevkem a mym odkazem.
Je rozdil, kdyz se sam rozhodujes, nebo jsi k tomu nabadan/nucen.
Tebe asi skutecne nikdo nenutil ;-)

Zpet k rope. Psal nekde Hendly, ze jsme zavisli JENOM na ruske rope?
Nebo to tu podsouvas???
Ze jsme nezavisli na ruske rope tady asi nenapises, vid?
Tve metody jsou nefer :-)

PS Zkus ten pytel s*acek o rohlicich, lestenych prdech atp. z tvych prispevku vynechat, kdyz reagujes na me ;-) A psat radeji k veci.
Avatar - Jerry.Gunman
9. 10. 2019 07:59
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Hele, Corleone,
hodláš-li používat argumenty á la "pytel s*acek", jak jsi právě předvedl, pak naše další diskuse vskutku postrádá smyslu. Na tuto úroveň vskutku klesat nehodlám
Škoda, míval jsem tě za inteligentního
9. 10. 2019 08:11
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Sorry Jerry ;-)

Vlastne jsem rad, kdyz je diskuze kultivovanejsi :yes:

Mel jsem te slusne pozadat, abys vynechal tu tvou omacku.
Avatar - Jerry.Gunman
9. 10. 2019 09:57
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
F poho...

Na ropě závislí jsme, o tom se není třeba přít - a ještě poměrně DOSTI dlouhou dobu budeme, to je také neoddiskutovatelný fuckt :)
JENOM na ruské závislí nejsme, stejně tak ne JENOM na severské nebo JENOM na arabské - vždycky jsou nějaké alternativy

Hendly tady (mám pocit, že opakovaně a dlouhodobě) žehrá na zdejší poměry, proto mu toliko připomínám fakt, jemu jistě známý. Není nutno setrvávat tam, kde se mi nelíbí, máme svobodu volby i pohybu. ŽE a PROČ z toho vyvozuješ, že se do něj navážím, aby se odstěhoval, ŽE a PROČ tam vidíš to, co jsem tam nenapsal - to skutečně netuším. A je to venkoncem tvoje soukromá věc, do které mi nic nejni.

Prostá logika ale říká, že pokud se mi něco v daném systému dlouhodobě nelíbí, mám v zásadě jenom 3 racionální možnosti, o co se mohu pokusit:
(1) změnit to, co se mi nelíbí - tedy změnit onen systém
(2) změnit svou pozici - tzn přesunout se mimo ten dotyčný systém
(3) nebo zůstat tam, kde jsem, a ten daný systém akceptovat.
Bohužel, nejčastější volbou mnoha lidí bývá
(4) zůstanu tam, kde jsem a budu jenom naprázdno remcat. Ono to vcelku nic nestojí, ale ten dobrej pocit z toho, že "já ale taky" :D :D :D

A je ÚPLNĚ jedno, zda se bavíme o státu, pozici v zaměstnání, manželství, spolku zahrádkářů nebo čemkoli jiném. Něco se pokusit udělat je vždycky efektivnější, nežli jenom zbůhdarma plácat játrama...

No a o zaprděném Česku (na tuto frázi jsem mimochodem alergický, protože ji zhusta používají lidé, kteří kromě prázdného blábolení neumějí nic pořádného udělat) začal Hendly - a já to jen v jeho duchu dostatečně tvůrčím způsobem rozvinul :D
Pochop, na takovouhle pitomost se nedá nereagovat ještě větší ptákovinou. Natolik se snad už známe :D
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 12:40
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Kdo není závislej na ruské ropě je závislej na norské, dánské, arabské, africké nebo jihoamerické ropě + na frakování ropy z břidlic (USA/Kanada).

Spolu s břidlicema a neobjevenými nalezišti je ropy dost minimálně na 40-90 let, zemního plynu na 60-150 let. Pokud by se poradřilo vyrábět ve větších zemích alesponň 50% elektrické energie z jádra a aspon 5-10% z vodních zdrojů, , mohou se odstavit teplené elektrány.

Všechny velké kontejnerové lodě a tankery by mohly být poháněné atomovými reaktory jako ruské ledoborce. Stejně tak všechny velké námořní lodě.

Omezit vození cetek letadly a hned máš ekologie hafo.
Avatar - Jerry.Gunman
9. 10. 2019 13:20
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Ono to s tou ropou mlůže být ještě VELMI zajímavé :)

Celá naše technologická civilizace od II.W.W. stojí a padá s ropou. Doprava, medicína, textil, stavebnictví - v dnešní době asi neexistuje obor lidské činnosti, do něhož by ropa nezasahovala. Ropu a následné výrobky z jejích jednotlivých frakcí zpracováváme, spotřebováváme, recyklujeme, upravujeme - ale v podstatě nevíme, JAK a Z ČEHO ropa vzniká.

V dnešní době se "naprostá většina vědců" shoduje na tzv. organické teorii vzniku ropy - tedy "kompostované zbytky dinosaurů a vodního planktonu" - ale o vědecké pravdě by se asi nemělo hlasovat, že?

Takovej Mendělejev, ten má veliké štěstí, že už je mrtvý, protože takového zpozdilce, tmáře, šiřitele fake-news o možném ANORGANICKÉM původu ropy, toho by dnešní moudrá věda jistě ze svých řad po právu vyobcovala. A byl by v háji i s celou svojí "blbou rusáckou tabulkou"

Takže my sice nevíme KDE a JAK ropa vzniká a nemáme tušení, JAK VELKÉ zásoby ropy vlastně jsou, přesto už od poloviny 60. let ZCELA SPOLEHLIVĚ VÍME, že nejpozději do 20 let ropa dojde.

A to je takový krásný axiom, o kterém není nutno diskutovat. Prostě, DO 20 LET ROPA DOJDE. Do 20 let měla ropa dojít v 60. letech, v 70. i 80, v 90. letech rovněž a jak tak čas ubíhá a všechno se mění, tato konstanta zůstává stále neměnnou. Do 20 let ropa dojde :D :D :D :D :D
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 13:34
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
To sou jen plky, podle seriozních průzkumů ropných společností a firem co dělají průzkumné vrty je ropy min na tolik kolik sem psal.
9. 10. 2019 14:49
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
A není zaprděná? Se podívej jen tady. Nedokážeme zrekonstruovat jedinou dálnici, zvolíme si ulhance prezidentem, vládu řídí podvodník za přispění komunistů, z evropských peněz jsem si udělali busines ale na to aby jsme křičeli jak je EU neschopná na to máme kuráže dost.

Máme tolik kuráže, že nedokážeme pomoci ani 50 dětem protože jsou "jiný"...

A když mě tu dáváš rady jak se chovat tak mě i sleduj. Snažím se to změnit a nejen tady. Ale podívej se na výsledek. I jasně vyvrácené lži se stále vrací. Divný co?
Avatar - Jerry.Gunman
9. 10. 2019 16:18
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Hendly,
nenech prchlivost cloumati svým (ba ani mým) majestátem :) :) :)

Zeman: mám ve svém příbuzenstvu mlaďochy, kteří Mlhoša doslova a do písmene NENÁVIDÍ. Při minulých volbách volili samozřejmě Švácu, druhého kola posledních prezidentských voleb se neúčastnili. Jirkův táta se s Drahošem dlouhá léta profesně setkával a tak se dá říci, že Drahoše znají celkem dosti dobře. A přesto, že Jiřík i s Kristlou Mlhoša skutečně upřímně nesnášejí, hodit hlas Drahošovi prostě nedokázali.

Endy: Bába je bezesporu gauner, ale gauner schopný. A pro vítězství ve volbách stačí, aby byl schopnější nežli okolní smečka gaunerů nechopných. A s ohledem na to, co tu od voleb předvádějí chlapci sdružení v Demokratickém Bloku (demokratickém možná stejně, jako je demokratická třeba Demokratická Republika Kongo) to evidentně zase až tak velkou práci nedá :)

Dotace + rozkrádačky: jak by to bylo krásné, kdybychom mohli věřit, že v Itálii, Francii, Německu Dánsku :) a spol se prachy neprošustrovávají, že? Bohužel, není tomu tak

Jasně vyvrácené lži: kupříkladu ta o těch 50 sirotcích, kterým jsme my (jak jinak než rasističtí, xenofobní a zaprdění Češi) nechtěli pomoci, že? To jsou ti sirotci, jejichž prostřednictvím si paní Šojdrová chtěla pojistit teplou sesličku v Europarlamentu?
... bude pokračováno
Avatar - Jerry.Gunman
9. 10. 2019 16:31
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
... pokračování
Pokud vím, proti této představě (zajedeme do Řecka, tam drapneme 50 malých Syřanů ať taky sakra vokážeme, jak jsme humanitární), protestovala jak Eva Filipi (velvyslankyně v Sýrii), tak i šéf syrské ambasády v ČR - tedy lidé, kteří jsou jaksi z podstaty věci samé poměrně dokonale obeznámeni s celou situací

(pi)Tomio Kikimůra ho dokonce citoval na své xichto-kníze :D
https://www.facebook.com/…209701855707284/
Zde je dnešní vyjádření syrské ambasády v ČR v plném znění, zaslal mi ho šéf ambasády pan Bashar Akbik:
„Rozhodnutí o přijetí nebo nepřijetí je věc českých úřadů, a tato iniciativa vysílá v podstatě symbolické gesto na nesprávném místě. Syrský zákon neumožňuje adopci sirotků do zahraničí. Řada českých aktivit k pomoci sirotkům, nebo uprchlíkům, se uskutečnilo ve formě podpory na území Sýrie, kde se nachází stovky sirotčinců a miliony vnitřních uprchlíků. Proto, pokud někdo má upřímně zájem o pomoc, tak správná cesta je pomoc na území Sýrie, protože syrští sirotci nejsou na prodej. Chtěli bychom také poukázat, že v sociálním životě v Sýrii a syrských tradicích, díky rodinným vazbám, je celkem dost dobře fungující mechanismus v péči o sirotky. Kromě organizací podporovaných státem, ministerstvem sociálních věcí, jsou další dobročinné organizace řízené náboženskými centry, křesťanské a muslimské, které pečují o sirotky v Sýrii." ... atd atd atd

Ale v tomto s tebou souhlasím, některé lži jsou skutečně mimořádně vytrvalé
9. 10. 2019 19:43
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Celkem velký rozsah, ale obsah je jak ze sputniku. Ono už jen citovat oficiální dokument Sýrie jako argument proti uprchlíkům je dost velký úlet. V té zemi je občanská válka, vláda spolupracuje s ruskem, historie vládnutí Asáda je plná krve https://www.irozhlas.cz/…s_1905131624_anj a ty oficiální dokument takové vlády používáš jako argument.

K tomu zbytku, Miloš se očekávaně ukázal jako někdo kdo rozděluje národ (zcela záměrně), někdo kdo lže, kdo spolupracuje s komunisty, kdo podrývá vlastní stát (kauza novičok) a další. Už jen to nás řadí mezi "banánové republiky" anejde vůbec o to kdo byl proti němu, to je jen další důkaz jak jsme na tom blbě. Taková třešnička pro ty kdo ho volil je, že je sám označil za hlupáky..

Babiš, události posledních dní jasně ukazují kdo je zač, agent STB a mafián co si koupil pomocí Marka Prchala spravedlnost v ČR. Má pod palcem vše co potřebuje a včetně spravedlnosti.

Dotace - podívej se na úroveň infrastruktury u nás a v jiných státech. Kdo není slepý vidí. A třeba takové fotovoltaické elektrárny.. jak to u nás dopadlo a kdo jak hlasoval lze snadno najít.

Celkově mě nepřipadá ČR jako někdo kdo by měl radit ostatním státům EU jak to dělají blbě a jak my by jsme to zvládli když by nebylo té zlé EU...
Avatar - Jerry.Gunman
10. 10. 2019 08:43
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
A vidíš. Přes všechno, co tu píšeš - a v ledasčem máš dozajista pravdu, je naše stále se zmenšující vlast zemí, kde se s trochou snahy dá vcelku obstojně žít

- Česko má jednoznačně nejlepší ekonomický rating ze všech postkomunistických zemí
- po ekonomické stránce jsme na tom lépe, nežli Japonsko, Irsko, Řecko, Španělsko, Itálie, Portugalsko, Kypr...
- jsme 5. nejbezpečnější zemí Evropy a 7. nejbezpečnější zemí světa - daleko před Švýcarskem, Švédskem, Finskem, Německem, Norskem, Francií, Spojeným Královstvím, Spojenými státy i Austrálií...

https://www.fxstreet.cz/…dys-a-fitch.html
https://www.srovnator.cz/…eta-v-roce-2018/

KDO nebo CO ti dává právo neustále plivat na tuto zemi, která se díky svým chytrým a pracovitým lidem sune vzhůru?
10. 10. 2019 12:10
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Je to zase dlouhý a nevidím důvod se rozepisovat.
Krátce jen k jasně vyčnívajícím nepravostem z tvé strany.
- Tvé štěpení myšlenek je zajímavé - mě tu osočuješ (slovníkem jak z komunstické doby:)) jak si dovoluju kritizovat ČR a jiné kteří kritizují EU( která se také "..díky svým chytrým a pracovitým lidem sune vzhůru" což lze o 2 největší ekonomice světa a hlavnímu strújci úspěchu ČR říct) tu necháváš být.
- Sýrie - citovat prohlášení totalitní vlády jako argument je úlet. pak už zbývá jen Filipi která se nevyjádřila nijak extra negativně a konkrétně. A ještě se jednalo o sirotky z uprchlických táborů a ne přímo ze Sýrie.
A ve finále je na tom nejvýmluvnější spíš hysterická odezva v ČR. Jednalo se o 50 dětí...
Avatar - Jerry.Gunman
10. 10. 2019 12:47
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Takže stručně
- ČR je na tom velmi dobře a ekonomicky poznenáhlu rosteme - takže není důvod, abychom někde "stáli v koutě a poníženě žmoulali čepici", jak občas naznačuješ
- slovníček jsem si pro tentokrát vypůjčil od klimatické Gretchen - a jsem rád, že i tobě přijde divný. Byloť to účelem :D
- 2. největší ekonomikou světa je dnes Čína (ale to je jen pro forma)
- Vedení Evropské Unie se (nejen z mého pohledu) v posledních několika letech snaží spáchat ekonomickou a populační eutanázii formou postupné deindustrializace a změny struktury obyvatelstva - což vidím jako zásadní chybu
- vláda Asadů v Sýrii, (jakkoli asi špatná a totalitní), představuje pro většinu Syřanů pořád menší zlo, než to, co se tam děje nyní.
- kolik 18letých a starších "dětí" už do Evropy přišlo v rámci masové migrace během posledních (dejme tomu) 8 roků?
- Když už ti (dejme tomu) sirotci byli v bezpečné zemi (Řecku), proč by se měli stěhovat ještě někam dále? Jenom proto, aby paní Šojdrová mohla dalších několik let sedět v Europarlamentu?
- Co je špatného na pomoci "přímo v místě problému?"
11. 10. 2019 06:53
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Celý tvůj příspěvek se nese ve znamení strachu. Bojíš se kam jde EU a jak je to s migrací.
EU je uváděna (možná jen podle některých parametrů) jako 2 největší ekonomika světa. To k té úspěšnosti. Nezdá se že by změny a příklon ekologii měl negativní dopad viz už jen zde probírané EURO emisní normy které se přelévají do celého světa.
Naše ekonomika je přímo a absolutně navázaná na EU (ekonomika ČR dělá cca 2% EU).

Pokavaď se bojíme přijmout 50 dětí na naše území a je kolem toho hysterie tak opravdu sebedůvěru nemáme. Je otázka proč? Podle mě je to uměle vyvolávaná nenávist. Pro 10mil lidí není normální mít strach z 50 dětí..

Stejně tak EU má 1/2 miliardy lidí a pár mil. přijmutých uprchlíků je kapka v moři.

Proč tedy tolik neracionálního strachu? Kdo to vyvolává? V čí prospěch? Proč si nekladeš tyhle otázky?

Sýrie - schvalovat brutální režim s tím že není nic lepšího je alibismus..
Avatar - Barrichello
11. 10. 2019 14:49
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
A fraice a Arábbi nie lepšího než diktátorské režimy NEFUNGUJE a NIKDY fungovat nebude. Ukázal to Jasně Irák a Libye. Kolik lidí tam zařvalo po svržemí Saddáma a kaddafího, tak tolik jich ti dva nezabili dohromady za 30 let :-)
12. 10. 2019 07:39
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Myslíš ta Libye kam ČSSR úspěšně vyvážela hromady zbraní?
Cítíš se nadřazeně oproti nim?
Avatar - Jerry.Gunman
10. 10. 2019 09:24
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Á konto Sýrie:
- Syrský velvyslanec v ČR se vyjadřoval podobně, jako česká velvyslankyně v Sýrii (kterou IMHO považuji za důvěryhodnější :) )
- Evropa chápe rodinu jinak, nežli region BSV, naše rodinné vazby jsou mnohem volnější, nežli vazby uvnitř "velké" rodiny tam.
- zrovna tak má slovo "sirotek" jiný význam v kontextu Evropy, nežli v kontextu Sýrie, Iráku, Jordánska, Libanonu, Turecka a spol
- Sýrie má své velvyslanectví u nás, Česko u nich. Pokud vím, válečný stav mezi Českem a Sýrií vyhlášen taky nebyl, takže by z diplomatického hlediska asi nebylo úplně košer říci syrskému velvyslanci, že my si sem ty sirotky prostě přivezeme a on ať si škubne fanglí
- Centrální vláda v Sýrii (byť z euro-unijního pohledu jistě tyranská a špatná a kdo ví, co ještě) je bezesporu tou nejméně špatnou ze všech ostatních alternativy, které mají Syřani reálně k dispozici
- z pohledu mnoha lidí Michaela Šojdrová pojala celou akci SS50 (50 syrských sirotků) jako sebepropagaci před volbami do Europarlamentu, což se jí (po právu?) vymstilo a teplou sesličku a plné korýtko štras-bruselské v dalším kole neobhájila

https://www.irozhlas.cz/…i_1902121756_jak

Zaslechl jsem dokonce i (IMHO také notně ulítlý a extrémní) názor, že kdyby se Šojdrové fakt povedlo sem těch 50 dětí proti vůli jejich rodiných příslušníků dostat, že by to při troše dobré vůle mohlo splňovat i trestně právní kvalifikaci únosu nebo zavlečení do ciziny

A fčílkaj to posuzuj.

-
Avatar - Barrichello
11. 10. 2019 14:45
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Unie to vede tak dobře že do pár let krachne nebo v ní vypuknou občanské války :-)
12. 10. 2019 07:34
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Co tě vede k tomu že by měla krachnout? Píšou to na sputniku?
EU má jeden velký problém a to je, že nemá ropu... necítíš tu nějakou posjitost s článkem?
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 11:25
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Celá Evropa je závislá na ruské ropě, plynu, niklu, titanu, zlatu, železný rudě atd atd.

Topit si budeš doma čím? Tepelným čepradlem a elektriku si vyrábět větrníkem vid, víme. Až bude bezvětří nebo orkán, umrzne ti zádel :-) :-) :-)
Avatar - Jerry.Gunman
9. 10. 2019 12:01
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Bariku,
já bych to zase až tak nehrotil.
Evropa do značné míry (nikoli absolutně) závisí na nerostném bohatství, které tvoří značnou část ruského exportu. My bychom přežili bez nich, oni bez nás taky. Ale bylo by to DOST náročné...
Jestli by politiku neměli raději dělat obchodníci, než ti profesionální blbové, co se tam mnohdy angažují nyní.

Základní potřebou obchodníka je DOHODNOUT SE na OBOUSTRANNĚ výhodném vztahu.
Základní potřebou politického profi-blba je vygenerovat PROBLÉM a čerpat peníze na hledání akceptovatelných řešení - ale určitě ne ten (jím způsobený) problém vyřešit či vůbec nedělat...
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 12:34
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
A další na kom je Evropa a USA závislá je Čína, protože bez jejich vzácných kovů by byli v háji obé.

Bez Ruska a Číny se Evropa ani neuprdne a když zítra Čína zakáže veškerý dovoz z Evropy, do půl roku krachne tak 25 000 evropských firem, hlavně vyrábějící luxusní zboží :-)
Avatar - Barrichello
8. 10. 2019 16:04
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Jasně, zprávy o uprchlíkách šíří zaásadně rusko, ted tu o Syřanovi co ukradl kamion a naboural do auta pslao asi 350 světových médií, všechny sou ruské vid.

Hele bratře Cibulko a byl ten Syřan agent GRU nebo KGB? :-) :-)
8. 10. 2019 18:29
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Další porce nenávisti.. jako by to byl jediný násilný čin v evropě... Třeba v německu se stane každý den jedna vražda, v naprosté většině přípajdů jde o rodilé němce a je to v rodině. Píše o tom 350 světových médií denně?
Avatar - Barrichello
9. 10. 2019 11:26
Re: "Diktatura ze zapadu" je v nasem kontextu vysmech
Ano, máme dost vlastních zločinůc a proto je nutné si sem vozit další.

Blahoslaveni budiž chudí duchem vid.

Když tak miluješ Euromarxisty z Bruselu, tak se tam odstěhuj a neoxiduj tady.
Avatar - fostek
7. 10. 2019 14:54
Přicházející ekon. krize
padne na bedra těchto šašků a dvarát rád budu, když neoprávněně.
Co dovedou ekohovada nadělat za katastrofu víme už z kůrovce. Kteří že pitchusové se to poutali ke stromům? Ekologové. A m1/2 lesů v ČR půjde do haj zlu a škody stovky miliard.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 14:55
Re: Přicházející ekon. krize
bohužel...
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 15:51
Re: Přicházející ekon. krize
krátký příspěvek, rozveď to :-!
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 16:09
Re: Přicházející ekon. krize
mám rád stromky a zdravé lesy, ne hmyzáky… a vůbec nemám rád hmyzáky s pochvou na velký meč, co v zrcadle místo sebe vidí cortezovou a na hlavě korunu planety kde vládne zelený socialismus....
7. 10. 2019 19:18
Re: Přicházející ekon. krize
Za kůrovce nemůžou ekologové. Ba naopak, monokulturní pěstování průmyslového lesa a soustavné sucho které je nejspíše výsledkem změny klimatu. To je to co ničí české lesy.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 10. 2019 19:31
Re: Přicházející ekon. krize
Chlapče to je dokonalé.. každej se občas splete - ale ty teda co příspěvek, to ukrutná blbost.
7. 10. 2019 21:06
Re: Přicházející ekon. krize
Tak jen dej do souvislosti ekology a ohromnou kůrovcovou kalamitu a usychající lesy.
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 15:56
No když uvážíme že Švédové, Dánové, Norové, Němci ...
… Holanďané a Angličané mají hodně podobný germánský a "nordický" genetický základ, není divu.
Prostě to s nimi mlátí ode zdi ke zdi.
A protože Grétě závidí, chtějí ji ještě předběhnout.
Ale Gréta pane Raus Mussene bere jen řešení která budou realizována zítra !!!!!!!!!!!!!!!! Maximálně pozítří :-!
Do roku 2030? Málo, neostatečné. Nenechte se vysmát a neničte jí zbytek dětství !!!!! :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 16:06
Re: No když uvážíme že Švédové, Dánové, Norové, N
:D :D :D nu, ať ztebe nedostene mozkovou... to by bylo první dítě, které by zabilo ekologické myšlení :D

Já ji neničím víc než ona mě :D BE ECO FRIENDLY NEOMARX 666 999 666 999 666 999 a na závěr perla! 88 :-! Kutuzov Molotov, Ribbentrop
7. 10. 2019 17:03
Británie přijde přechodem na elektromobilitu o miliardy, mus
Jeden na tuto temu. Samozrejme, ze prevadzka EV nebude a nemoze byt lacnejsia ako pri spalovakoch.

Británie přijde přechodem na elektromobilitu o miliardy, musí najít nový způsob zdanění

Velká Británie potřebuje radikálně změnit svůj přístup k danění motoristů, aby nahradila výpadek miliard liber ve státním rozpočtu plynoucí z posunu osobní dopravy směrem k elektromobilitě, varuje think tank IFS.

Daň z paliva v současnosti ročně přináší do britského rozpočtu 28 miliard liber, téměř 4 % celkových státních příjmů. To vše by podle analýzy Institute for Fiscal Studies mohlo v nadcházejících dekádách zmizet, pokud vláda k nepřikročí k aktualizaci způsobu zdanění dopravy.

Závazek dosáhnout do roku 2050 uhlíkové neutrality představuje pro vládu „obrovskou dlouhodobou fiskální výzvu“. Británie se přitom již nyní vzdává téměř dvaceti miliard liber ročně tím, že palivovou daň na stejné úrovni zmrazila již devátý rok po sobě, aby lidem ulevila od rostoucích životních nákladů, říká IFS. Další miliarda miliardu vláda ztratí, pokud by se spekulace o plánu Borise Johnsona snížit palivovou daň o 2 pence na litr ukázaly jako pravdivé.

Nové zdanění osobní přepravy by mělo podle institutu reflektovat ujetou vzdálenost a zohledňovat také kdy a kam byla cesta provedena. Podle IFS existují také argumenty pro stanovení daně za ujetý kilometr. Čím déle bude vláda změnu přístupu odkládat, tím bude změna podle institutu těžší, protože pro mnoho lidí bude jedním z důvodů pro přechod na hybridní nebo elektrické automobily vidina placení nižších daní.

„Vláda by měla stanovit svůj dlouhodobý plán zdanění řízení předtím, než se nalezne v situaci s téměř nulovými příjmy z osobní dopravy a bez možnosti regulovat externí náklady – nejdůležitějším z nichž jsou náklady spojené se zácpami – které jízda automobilem přenáší na ostatní,“ říká Rebekah Stroud, ekonomka IFS a spoluautorka analýzy.

Zdroj: Bloomberg
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
7. 10. 2019 19:35
Re: Británie přijde přechodem na elektromobilitu o miliar
A to je jen muška ve srovnání s tou armádu nezaměstnaných v okamžiku, kdy se přestanou vyrábět auta.
A že se přestanou, pokud zakážou spalovací motory. Alternativa není.. a elektromobily si koupí kolik % lidí- 4%?

To teprve začne mazec... a výpadek příjmů z daní ze mzdy a naopak výdaje ve formě podpory v nezaměstnanosti bude jen začátek.
8. 10. 2019 06:50
Re: Británie přijde přechodem na elektromobilitu o miliar
Takže přiznáváš, že jsme v pasti a řešení je podle tebe se do té pasti cpát ještě více.
7. 10. 2019 17:19
PS :
PS : este by som doplnil...pravadzka EV bude dokonca vyrazne drahsia, ako v pripade dieslovych / benzinovych aut. Vsetky investicie do infrastruktury a dotacie, ktore budu v tychto rokoch vyplatene na podporu prechodu na EV sa budu musiet spolocnostiam a statom, ktore dotacie poskytli, vratit. Samozrejme, k vyraznemu narastu cien a dani dojde az v momente, kedy bude proces prechodu nezvratny...ekonomika nepusti ... toto vsetko musi niekto zaplatit ... a ten "niekto" budeme my :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2019 17:38
Re: PS :
Británie už přichází o spoustu peněz.
Jaguar se neprodává a prodeje LR a RR padají.
Nissan snižuje výrobu.
Tak fajn, Britové nechtějí vyrábět auta. Dobře, tak ale z čeho budou žít? A všechna auta budou importovat? A čím je zaplatí?
7. 10. 2019 18:12
Re: PS :
viem, ze si zasadny zastanca dieslu / benzinu. ja osobne nemam proti EV / PHEV / HEV vobec nic, prave naopak. niektore z nich jazdia skutocne vyborne a dokonca uvazujem o EV ako druhom aute do rodiny ( ano, bude mi chybat zvuk motoru, ale na denne jazdenie do 300km a po meste bude EV aj z hladiska vyvoja asi rozumnou volbou ). mne ale vadi nieco uplne ine, vadi mi hysteria s akou sa pustili niektore skupiny do presadzovania svojich zaujmov a to "tlacenie" svojho presdvedcenia inym za kazdu cenu. nie je to tak davno, co sa spustila hysteria okolo biopaliv a po par rokoch sa ukazalo, ze dopad na zivotne prostredie bol vyrazne negativny. slova odbornikov, ktori varovali pred problemami vyvolanymi nadmernym pestovanim s spracovanim plodin nutnych pri vyrobe biozloziek politici uplne ingnorovali. trvalo to tusim viac ako 10 rokov kym pochopili a nezmyselne zakony zrusili. mam neprijemny pocit, ze pri EV to moze dopadnut podobne, lenze ekonomicke straty budu mnohonasobne vyssie a prinos pre zivotne prostredie maly, ci dokonca negativny. aj pred x rokmi sa "zeleni zastupcovia" hadali "do krvy", ze biopaliva ( vo vtedajsej podobe ) budu pre zivotne prostredie super ... neboli. vedci sa pokusaju vyvijat nove paliva z rias a podobne ... mozno aj toto je cesta, mozno lepsia, ako EV. netusim. "chytam za hlavu" pred radikalnymi nazormi ludi, napriklad ohladom EV, ktori ich ani nevlastnia. ktori v zaujme ekologie vlastne vobec nic nerobia ... len sa stali fanatickymi podporovatelmi jedneho jedineho prudu pricom ich zivot v tomto duchu nijak nezmenili...vobec sa nespravaju ekologicky.
Avatar - CICERO
7. 10. 2019 19:01
Re: PS :
Chlapče, nerad to říkám,ale Ty budeš slovák, né maďar = sehr gutt (grett :D )názor :yes: :-!
8. 10. 2019 13:37
Re: PS :
To je v Únii štandard. Do všetkého pohlave. Snáď to nebudeme testovať v malom. A aj keď sa ukáže, že to bola blbosť tak to ešte beží zotrvačnosťou roky, aby sa niekto stihol nabaliť na verejných peniazoch.
Mne príde EV tiež ako vhodný doplnok "dovolenkového" auta. Dve autá potrebujem, ale v bežný deň ani jedno nespraví viac ako 50km. Pri pomalom nabíjaní doma by som baterku moc neničil a auto by mi skôr zhnilo ako by dojazd poklesol pod hodnotu, ktorú potrebujem.