Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Honda HR-V Sport 1.5 Turbo – Chalupářský expres

65 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Dostatečně výkonný motor a manuální převodovka. :yes:
Avatar - xxc
xxc
Len musi byt chalupa daleko, lebo sa nariedi olej benzinom 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] To teda... Škoda ho...
Avatar - lamal
lamal
myslim, ze kvalit a rozmerov 1.2TCe to nedosahuje ..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Poptával jsem cvičně Civica a prodejce mi řekl, že je to špatný, ale ten R3 ještě horší 😁 tak nevím....
Avatar - fOE
fOE
Zaskodnik a ne prodejce to byl 😁
Anebo placen od hodiny, bez provize, motivace... to se pak do kseftu dostavaji ruzne nesvary, jako pravdomluvnost treba. 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Už jsem to tu asi psal, když jsme projížděli Mazdu 3 tak nám prodejce řekl, že si máme koupit radši Fokuse 😁 Není nad to, když je prodej aut tvé poslání 😁
Avatar - lamal
lamal
okrem podivneho predajcu co hani svojho chlebodarcu si sa uz docital o nejakych velkych problemoch a umrtiach tychto pohonnych jednotiek ? ja nie, mozno len nemam info... nejake seriozne
Avatar - Ozzman
Ozzman
O jednapětkách se psalo docela dost, o litru jsem to nikdy neslyšel, proto to dávám k dobru, samotného mne to udivilo.
Avatar - lamal
lamal
ked budem mat cas skusim precesat web, som zvedavy co za seriozne info je k dispozicii a co na to honda... zatial som ziadne postrachy nevidel, zlaty t-jet 😁
Avatar - fOE
fOE
No to je kratka verze toho jak to pry probihalo, jen aby celej ten pribeh nebyl nejak takhle😒br />
Ozzman useda za volant mazdy 3 se slovy:"Focus ma tohle tak, tohle jinak, a tamto, tak to ma taky vyreseno lip". Prodejce zveda oboci.
Ozzman si mazdu 3 projizdi a hodnoti:"Focus zataci lip, brzdi lip, odhlucneni lip, voni lip, vsechno lip, lip!". Prodejce jiz rozpaky ani neskryva.
Ozzman nakukuje do ceniku u mazdy a... :"Ta mazda vazne nema tohle, vzdyt to ma i focus. A tamto si nemuzu vzit bez tohohle? To u focusu..., jo a focus stoji min". Prodejce odevzdane:"kupte si radsi focuse".

A kdyz tak nad tim premyslim, jestli nebyl pes zakopanej tady v tom i u te Hondy. 😲 😒] 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒]

Hele, skoro by to tak mohlo i být, ale Mikesus tam byl semnou a potvrdí ti, že se to fakt stalo spíš takhle 😁

Ozz+Mikesus: Dobrý den, zajímá nás Mazda 3, líbí se nám

Prodejce : Dobrý den, na co to auto chcete a proč chcete Mazdu ?

Ozz+Mikesus: Hledáme kompaktní hatchback, který potěší i řidiče na popojíždky jak po městě tak i po okreskách a proč Mazdu? Protože se o ní vždy dobře mluví v souvislosti s jízdou, tak ji chceme vyzkoušet, protože nás baví řídit.

Prodejce : Tak si kupte radši Fokuse... ale jestli chcete, svezeme se....

Dovětek budiž, že prodejce má o patro výše i showroom Fordu....

A u té Hondy ? Zeptal jsem se na spolehlivost 1.5 a bylo mi řečeno, že je to pravda, že je to problém nových turbomotorů, ale že s litrem bych si nepolepšil, že ten mají na servisu ještě častěji... 😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
To byl vážně divnej prodejce. To "můj" dealer Mazdy je jinej formát. Ten drží vlajku značky.

Dobrý den, zvažujeme teď jako druhé auto do rodiny CX-3. Chtěl bych se projet.

Jistě, není problém, máme tu teď jako předváděčku dvoulitr s manuálem ve výbavě Attraction. Na co chcete to auto používat ?

Příměstskej provoz, dojíždění do města, nějaký pojížďky, sem tam i dál, řekněme do 100 km.

Výborná volba, Tenhle motor je na to jak dělanej, nemá problém s delšími ani krátkými trasami, žádný turbo, žádný problémy. No tak jako takhle, samozřejmě auto je jen stroj, tisíce součástek, občas se může něco stát...ale žádné fatální závady. A upřímně, na školení jsem teď projížděli konkurenci s těma jejich tříválečkama....no to byl běs, do něčeho takovýho bych nesedl.

😁
Avatar - xxc
xxc
A uz niekto niekedy vobec to turbo menil? Ked to pouziva rozumne 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ano... na Laguně DCi z roku 2002....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi budu muset příště někam na sever, na druhou stranu, to, že mi doporučil Ford mne potěšilo 😁 😁
Avatar - lamal
lamal
to by sedelo skor na miromena, Ozz na tom tak spatne nie je... aj ked nejake modré core tam samozrejme je 😄
Avatar - xxc
xxc
Ked predajca pozna zakaznika, tak je lepsie, ked mu normalne poradi co najlepsie. Je to ovela lepsie, ako potom mat nespokojnych zakaznikov.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Fiha, tak tomu moc nerozumím. Nezná tě z ACZ? 😁 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 😁 Možná.... a možná je ten Fokus fakt dobrej! 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
😁
Ale nějak se mi nechce věřit, že by Mazda byla tak špatná. Tys jim tam musel pokládat otázky příliš často obsahující slovo "Focus". 😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já Ozzymu docela věřím, že slovo Focus nepoužil ani jednou. I když je pravda, že prodejci svým halasným "Dobrý den, chtěl bych se projet nějakým benzínovým tříválcem, nejlépe v Autě roku v ČR 2019" mnoho možností nedal. 😉 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 😒]
"

"Dobrý den, chtěl bych si koupit nové auto a mám na vás dvě otázky :
1. Jaké auto bych si měl koupit ?
2. A proč právě Ford Fokus?" 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podla mna si tuto kombinaciu kupi len minimum soferov .. kto chce taketo SUV velkosti ceedu tak v nom nepotrebuje 134 kw ... ... skor by som tu prijal nieco kolo 110kw v turbe..... a aspon o 1500 eur lacnejsie a hned by to malo vacsie sance na trhu ... inak za mna aj ta zakladna 1,5 benzin atmo je tu uz v pohode .... akoze toto je tiez pekna motorizacia ale za mna nie idealna a dam krk ze takychto naslapanych kuskov HR-V sa preda ako safranu... urcite to slo aj lepsie to vykonove okno vyplnit ... ale auto samo ze paradne.. aj mne sa HR-V paci ..je prakticke pekne sikovane super interier... ale keby to malo 100-110kw turbo tak by to bolo za mna aj vykonovo aj cenovo ovela kupitelnejsia kombinacia ako tento az 134kw turbomotor ... skoda premarnenej sance... lebo keby tam dali nieco vykonom ako je povedme 1,33Tce 96kw tak by sa o HR-V zakaznici pobili .. ale 134kw v cene o triedu vacsich SUV si uz v takejto kasni kupi len par vyvolenych .. a to je proste premarnena sanca v danom segmente kde kazdy nahana cisla ... a za mna povedzme vitara 1,4T s vykonom okolo 100kw je daleko kupitelnejsia kombinacia ako toto HR-Vecko.. kazdopadne ale aj tak klobuk dole honde ze spravila takyto ultimativny cross ... sice v reale v podstate takmer nepredajny ale fakt jedinecny :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mě se líbí, jak sis nastavil ty parametry na ASX 😁
RADEK1
Já už ty tvoje sran.e ani nečtu.Je to pořád dokola a ve výsledku se dozvíme, že bys chtěl předpotopní krám od Mitsubishi.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Tak řeknu Ok, ale za 700 Tis malý crossover do města mi přijde jako naprostý úlet. Ale docela jsem se aspoň pobavil u téhle věty:
"A tahle kombinace je naprosto fantastická, i když na prvních pár kilometrech se člověka snaží zmást svým poměrně nezáživným až nudným projevem." Dále to bylo vysvětleno autorem. Nicméně si ji zařazuji mezi zlaté perly napsané redaktory.
Avatar - Emel
Emel
Tohle ale není úplně malý crossover, ale normální konkurent kompaktních SUV, ne? Kufr 470l, solidní variabilita...

700 je dost, výbava tomu sice odpovídá (LED světla, navi apod.)... ale ta flexibilita tam není.

BTW... co je to za barvu v tom interiéru? 😲
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to +/- velikost Toyoty CHR, na chalupaření bych to moc neviděl, pokud si to mám spojit s oblíbeným chalupářský autem -S. Octavii kombi.
Avatar - Emel
Emel
Velikost možná jo, akorát že CH-R je stylovka a tohle je klasika. Jasně, žádnej stěhovák to není, určitě ne při obsazení čtyřma lidma... ale podle mě je to plnohodnotná konkurence třeba pro QQ, ne?

BTW... o víkendu jsem projížděl Kamýka... a na to co to je zač to jezdí docela pěkně. Zaujala mě velikost kol - 205/55/17 je z hlediska gumy ekvivalent dřívějšího standardu 205/55/16, ale na větším ráfku. U týhle velikosti auta příjemný překvapení.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No hlavne, od 500 nahoru začíná i CRV , což je uz vetsi stehovak a motor má stejný. Qq bych taktéž asi jako chalupářské auto zrovna nenazýval. Kamiq jsem ještě nejel, ale já zvědav, sice se mi nelíbí, ale vypadá, že bude praktický. Jaký motor si jel ?
Avatar - Emel
Emel
Blah... soused měl půjčenou předváděčku - 1.6TDI 😁 . Sám bych si to projet nešel. Jinak typická předváděčka... VirtualCockpit, bezklíč, indukční nabíjení, velká navi atd.

Motor do 2000 dost mrtvola... ale nad 2000 to jede hezky. Holt je to pořád asi lehký auto...

Chalupářský auto je druhej extrém... ale Verny zase psal malej cross... a HRV je podle mě někde uprostřed.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže královská motorizace 😁 Jsem na to zvědav. Motor - stejná zkušenost i s nejnovějším 2.0tdi, zkousels ? Vůbec se mu nechce do otáček po WLTP.

No HRV co si tak pamatuji nebylo úplně velké, sedelnjs jen v predfaceliftovane verzi, ale i uvnitř menší, spíše jako to CHR, možná má pouzitelnejsi kufr. Klasický zástupce SUV C segmentu je prostornější, typický třeba Karoq , Tucson,Kuga, býval i Toho, který mi přijde, že dost povyrostl
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jj, Toho nám povyrostl a už to není ono. Navíc je to 3.pád a to nezní zrovna dobře. 😁

Kurňa, marně přemýšlím, cos tím Toho myslel ? 😉
Avatar - Emel
Emel
Přece Tigi... ty jsi houby dislektik, tři chyby ve slově o čtyřech písmenech tě úplně rozhodí...
Avatar - woody-alien
woody-alien
:yes:

Nj, já častěji používám zastaralé Tiguan, tak jsem se neodvážil tipovat. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Počkej, zeptám se své T9! 😁 Ale Emelovi klobouk dolů 😁
Avatar - fOE
fOE
Znovu mi nekdo mimodek potvrdil ze 215/55/17 na pocitove o tridu mensim a dnes 8 let starem Nissanu Juke jsou i dnesni optikou rarita. 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Pro QQ zcela určitě. Nicméně na ta klasická kompaktní SUV Hondě zase něco chybí, kus délky, kus šířky, kus výšky.

A tak zatímco kari.laz výská nadšením, já úplně přesně nevím, proč bych měl tu "správnou kombinaci" kupovat obalenou v krabici. Proč ne třeba v Civicu....nebo nějakém kompaktním kombíku ?

A obráceně. Pokud chci tu krabici a nechci si při každé jízdě pro útěchu opakovat - defenzivní, plynulá a předvídavá jízda je znak řidičského umění, rychle umí jet každej blbec - tak tu pořád ještě mám celkem slušnej výběr hluboko, ale opravdu hluboko pod cenou HR-V. A to ani nemluvím o tom, že úplná absence 4x4 mě u podobného auta asi nepřestane dráždit. Já vím, já vím, na čo komu čtvorkolka.... 😉

Rezultát: Vypadá to, že slušný auto, ale pro mě za nehorázný peníze. Co jsem tak koukal, 40-50 t dolů by asi neměl být problém, ale i tak.
Avatar - Emel
Emel
Jasně... ale tak zase nemůžu každej test odbýt tím, že bych si koupil kompaktní kombík 😄

Ateca FR 1.5TSI je taky 700+... možná je větší, ale zase slabší.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Místní zkušenost mi říká, že takové ASX je odpovědí takřka na každé auto... 😁
Tak proč bych já nemohl ?

Ale OK.
Kuga 1.5 EB 150 Titanium Plus - 570t
Tucson 1.6 TGDI 177 - 540t, s AWD 560t
QQ 1.3 160 Accenta 556t, N-Connecta 631t
S-Cross 1.4 140 Elegance 519t, s AWD 563t

Jen pro příklad. Dle ofiko ceníků.
Avatar - speedfred
speedfred
....zabudol si tam pridať cenovku SUV etalonu ASX 8-s
Avatar - Ozzman
Ozzman
529 850 Kč za verzi Invite 4WD + CVT a jako lahůdka je 12.2s na stovku.

Pokud chceš lepší akceleraci, musíš si "připlatit" 420 tisíc za verzi 2WD s fofrklackem, Arese zaplesá blahem! 😊
Avatar - speedfred
speedfred
Počkaj, ja potrebujem za 12s 200km/h a nie nejaké kilečko, čo sme v totalite? 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, to je už zbytečné, když jedu z přes Košice, tak to nepotřebuju, dokonce ani víc než 4 stupně na převodovce neřadím, je to na nic! 😁
Avatar - Emel
Emel
Hmm... u té Kugy je to ale akční cena platná pro skladové vozy, běžná ceníkovka je 735.900 😉 . K tomu přihodíš 50t za bixenony v sadě X (protože Titanium Plus zní sice hezky, ale jsou tam samozřejmě halogeny), 12t za Winter abys měl vyhřívané sedačky, mávneš rukou nad asistenty za 45t... atd.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, Kugu už do výroby stejně neobjednáš 😉 Takže je to fuk 😁

Jinak ale je lepší je sehnat skladový Top Edition, ten má nějaké pakety navíc proti Plus 😊 I přesto třeba nemá přední parkovací senzory, to jsem se docela divil 😊
Avatar - woody-alien
woody-alien
Takhle můžeš argumentovat vždycky. Vždycky je nějaký auto na konci výrobního cyklu, před faceliftem nebo s akční cenou "40 let od doby, kdy Bodie ve svém Capri nepřejel na lesní cestě ježka" Edition. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
ako vždy za :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - fOE
fOE
:yes:
Avatar - Dany
Dany
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Jj... u některých to má lehkou příchuť zoufalství...
Meky
Ako si stále ľudia myslia, že Japonsko je nejako technologický vyspelá krajina.

Kto Japonsko pozná hlbšie, vie, že je to pomerne zaostala a uzavretá polocnost, ktorá stále žije v 70tych rokoch.

Svet je už oveľa ďalej.

A v elektronike ich už predbehli asi aj v Rusku.

Napokon. Nie je náhoda, že všetky kedysi známe firmy z Japonska fakticky skrachovali.

Panasonic, Sharp, Sony, Nissan, Mitsubishi.. všetko je len tieň zašlej slávy.

Neschopnosť vyrobiť poriadny infotainmentový je logicky výsledok technologickej zaostalosti
Rasto
Wau odborník sa pozná 😁. Je to síce tretia najväčšia ekonomika sveta, Rusko na ňu stráca tak 3 500 000 mil dolárov v HDP (aleboRusko má 3,2x menšiu ekonomiku), ale nenechaj sa rozhodiť realitou a hovadami ako ja, čo ti ju vyhadzujú na oči. https😐/en.wikipedia.org/…by_GDP_(nominal)
webpaja
😉
Avatar - xxc
xxc
Velka ekonomika su, ale uz su len tien niekdajsej slavy. A bude to len horsie.
Avatar - lamal
lamal
co by si cakal od mekyho ? nesklamal
Avatar - Jopino
Jopino
Po faceliftu --> MY 2019, mají všechny modely HR-V LED světloměty, nejen verze Sport, nebo Exexutive, stačí jen kouknout do ceníku, pánové ;-\
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tohle bych pánům nevyčítal. Já se do ceníku kouknul. Předpokládám, že na stránkách Hondy (MY 2019) by měl být aktuální. A ejhle, LED světla pouze pro Sport a Executive. Jestli je to ve skutečnosti jinak, budiž, ale kouknout do ceníku tedy nestačí. 😉
https//www.honda.cz/…0HR-V%202019.pdf
Avatar - Jopino
Jopino
Špatnè jsem to formuloval, o.k.
Sekce "Ceníky a katalogy" -> HR-V dole je jak ceník, tak katalog MR2020. Oboje datované září 2019. LED světlomety jsou pro MY 2020 standard.
Meky
Fakty fakty..

Ja som pisal fakty, ty píšeš kydy.
Rasto
Na čom fičiš? Chcem tiež 😁
Meky
Fakty fakty..

Ja som pisal fakty, ty píšeš kydy.
Avantime
Crossover HR-V je podarené auto, len v Honde zase trochu zaspali. Totiž ten minuloročný facelift bol úplne zbytočný a premárnila sa tak šanca byť konkurencieschopný.

Keď si vezmeme, že táto verzia Sport s 1,5 turbo stojí na Slovensku vyše 26-tisíc eur a nemôžem mať vo výbave sledovanie mŕtveho uhla, adaptívny tempomat a otrasná navigácia sa mi počas cesty trikrát z ničoho nič resetuje, tak potom sú tu fakt lepší konkurenti.

Variabilita zadných sedadiel je síce perfektná, ale nebol by to pre mňa ten správny argument, prečo si vybrať HR-V.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hlavne tam chyba motor ktory by tomuto autu u nas v eu spravil nejake slusne predaje... lebo 1,5 benzin je uprimne ako zaklad fajn ale nie je to ideal uz dnes pre kazdeho ( v case turbobenzinov je 1,5 atmo v SUV kasni ozaj len taky slusny zaklad ale ak chces viac tak co potom? ) a zase az oturbenych 134kw v takomto aute je opacny extrem .. prisilne pridrahe a zase tym padom nekupitelne pre drvivu vacsinu zaujemcov o bezne rodinne kompaktnejsie SUV.... je to skutocne premarnena sanca od hondy lebo HR-V je skutocne pekne auto a prakticke a moc sa mi paci ale chyba mi tam prave taka ta idealne vykonovo sikovne posadena motorizacia


suhlas.. tie zadne sedacky su paradne flexibilne ale co z toho ked autu chyba idealne posadeny motor 😒 pre taketo auto

PS: obavam sa ze tento motor bol len taky tah aby sa nepovedalo ze sa s nou nic nerobi ale pravda je taka ze s HR-V honda premarnila v eu s tymito motomi ake ma jednu obrovsku sancu ... lebo skutocne mohli byt kdesi na urovni juku alebo vitary alebo C-HR .. velka skoda... a o to viac to zamrzi ze HR-V je inak skutocne paradne auto