Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Verny_2013
Tak řeknu Ok, ale za 700 Tis malý crossover do města mi přijde jako naprostý úlet. Ale docela jsem se aspoň pobavil u téhle věty:
"A tahle kombinace je naprosto fantastická, i když na prvních pár kilometrech se člověka snaží zmást svým poměrně nezáživným až nudným projevem." Dále to bylo vysvětleno autorem. Nicméně si ji zařazuji mezi zlaté perly napsané redaktory.
"A tahle kombinace je naprosto fantastická, i když na prvních pár kilometrech se člověka snaží zmást svým poměrně nezáživným až nudným projevem." Dále to bylo vysvětleno autorem. Nicméně si ji zařazuji mezi zlaté perly napsané redaktory.
Tohle ale není úplně malý crossover, ale normální konkurent kompaktních SUV, ne? Kufr 470l, solidní variabilita...
700 je dost, výbava tomu sice odpovídá (LED světla, navi apod.)... ale ta flexibilita tam není.
BTW... co je to za barvu v tom interiéru? 😲
700 je dost, výbava tomu sice odpovídá (LED světla, navi apod.)... ale ta flexibilita tam není.
BTW... co je to za barvu v tom interiéru? 😲
Je to +/- velikost Toyoty CHR, na chalupaření bych to moc neviděl, pokud si to mám spojit s oblíbeným chalupářský autem -S. Octavii kombi.
Velikost možná jo, akorát že CH-R je stylovka a tohle je klasika. Jasně, žádnej stěhovák to není, určitě ne při obsazení čtyřma lidma... ale podle mě je to plnohodnotná konkurence třeba pro QQ, ne?
BTW... o víkendu jsem projížděl Kamýka... a na to co to je zač to jezdí docela pěkně. Zaujala mě velikost kol - 205/55/17 je z hlediska gumy ekvivalent dřívějšího standardu 205/55/16, ale na větším ráfku. U týhle velikosti auta příjemný překvapení.
BTW... o víkendu jsem projížděl Kamýka... a na to co to je zač to jezdí docela pěkně. Zaujala mě velikost kol - 205/55/17 je z hlediska gumy ekvivalent dřívějšího standardu 205/55/16, ale na větším ráfku. U týhle velikosti auta příjemný překvapení.
No hlavne, od 500 nahoru začíná i CRV , což je uz vetsi stehovak a motor má stejný. Qq bych taktéž asi jako chalupářské auto zrovna nenazýval. Kamiq jsem ještě nejel, ale já zvědav, sice se mi nelíbí, ale vypadá, že bude praktický. Jaký motor si jel ?
Blah... soused měl půjčenou předváděčku - 1.6TDI 😁 . Sám bych si to projet nešel. Jinak typická předváděčka... VirtualCockpit, bezklíč, indukční nabíjení, velká navi atd.
Motor do 2000 dost mrtvola... ale nad 2000 to jede hezky. Holt je to pořád asi lehký auto...
Chalupářský auto je druhej extrém... ale Verny zase psal malej cross... a HRV je podle mě někde uprostřed.
Motor do 2000 dost mrtvola... ale nad 2000 to jede hezky. Holt je to pořád asi lehký auto...
Chalupářský auto je druhej extrém... ale Verny zase psal malej cross... a HRV je podle mě někde uprostřed.
Takže královská motorizace 😁 Jsem na to zvědav. Motor - stejná zkušenost i s nejnovějším 2.0tdi, zkousels ? Vůbec se mu nechce do otáček po WLTP.
No HRV co si tak pamatuji nebylo úplně velké, sedelnjs jen v predfaceliftovane verzi, ale i uvnitř menší, spíše jako to CHR, možná má pouzitelnejsi kufr. Klasický zástupce SUV C segmentu je prostornější, typický třeba Karoq , Tucson,Kuga, býval i Toho, který mi přijde, že dost povyrostl
No HRV co si tak pamatuji nebylo úplně velké, sedelnjs jen v predfaceliftovane verzi, ale i uvnitř menší, spíše jako to CHR, možná má pouzitelnejsi kufr. Klasický zástupce SUV C segmentu je prostornější, typický třeba Karoq , Tucson,Kuga, býval i Toho, který mi přijde, že dost povyrostl
Jj, Toho nám povyrostl a už to není ono. Navíc je to 3.pád a to nezní zrovna dobře. 😁
Kurňa, marně přemýšlím, cos tím Toho myslel ? 😉
Kurňa, marně přemýšlím, cos tím Toho myslel ? 😉
Znovu mi nekdo mimodek potvrdil ze 215/55/17 na pocitove o tridu mensim a dnes 8 let starem Nissanu Juke jsou i dnesni optikou rarita. 😄
Pro QQ zcela určitě. Nicméně na ta klasická kompaktní SUV Hondě zase něco chybí, kus délky, kus šířky, kus výšky.
A tak zatímco kari.laz výská nadšením, já úplně přesně nevím, proč bych měl tu "správnou kombinaci" kupovat obalenou v krabici. Proč ne třeba v Civicu....nebo nějakém kompaktním kombíku ?
A obráceně. Pokud chci tu krabici a nechci si při každé jízdě pro útěchu opakovat - defenzivní, plynulá a předvídavá jízda je znak řidičského umění, rychle umí jet každej blbec - tak tu pořád ještě mám celkem slušnej výběr hluboko, ale opravdu hluboko pod cenou HR-V. A to ani nemluvím o tom, že úplná absence 4x4 mě u podobného auta asi nepřestane dráždit. Já vím, já vím, na čo komu čtvorkolka.... 😉
Rezultát: Vypadá to, že slušný auto, ale pro mě za nehorázný peníze. Co jsem tak koukal, 40-50 t dolů by asi neměl být problém, ale i tak.
A tak zatímco kari.laz výská nadšením, já úplně přesně nevím, proč bych měl tu "správnou kombinaci" kupovat obalenou v krabici. Proč ne třeba v Civicu....nebo nějakém kompaktním kombíku ?
A obráceně. Pokud chci tu krabici a nechci si při každé jízdě pro útěchu opakovat - defenzivní, plynulá a předvídavá jízda je znak řidičského umění, rychle umí jet každej blbec - tak tu pořád ještě mám celkem slušnej výběr hluboko, ale opravdu hluboko pod cenou HR-V. A to ani nemluvím o tom, že úplná absence 4x4 mě u podobného auta asi nepřestane dráždit. Já vím, já vím, na čo komu čtvorkolka.... 😉
Rezultát: Vypadá to, že slušný auto, ale pro mě za nehorázný peníze. Co jsem tak koukal, 40-50 t dolů by asi neměl být problém, ale i tak.
Jasně... ale tak zase nemůžu každej test odbýt tím, že bych si koupil kompaktní kombík 😄
Ateca FR 1.5TSI je taky 700+... možná je větší, ale zase slabší.
Ateca FR 1.5TSI je taky 700+... možná je větší, ale zase slabší.
Místní zkušenost mi říká, že takové ASX je odpovědí takřka na každé auto... 😁
Tak proč bych já nemohl ?
Ale OK.
Kuga 1.5 EB 150 Titanium Plus - 570t
Tucson 1.6 TGDI 177 - 540t, s AWD 560t
QQ 1.3 160 Accenta 556t, N-Connecta 631t
S-Cross 1.4 140 Elegance 519t, s AWD 563t
Jen pro příklad. Dle ofiko ceníků.
Tak proč bych já nemohl ?
Ale OK.
Kuga 1.5 EB 150 Titanium Plus - 570t
Tucson 1.6 TGDI 177 - 540t, s AWD 560t
QQ 1.3 160 Accenta 556t, N-Connecta 631t
S-Cross 1.4 140 Elegance 519t, s AWD 563t
Jen pro příklad. Dle ofiko ceníků.
....zabudol si tam pridať cenovku SUV etalonu ASX 8-s
529 850 Kč za verzi Invite 4WD + CVT a jako lahůdka je 12.2s na stovku.
Pokud chceš lepší akceleraci, musíš si "připlatit" 420 tisíc za verzi 2WD s fofrklackem, Arese zaplesá blahem! 😊
Pokud chceš lepší akceleraci, musíš si "připlatit" 420 tisíc za verzi 2WD s fofrklackem, Arese zaplesá blahem! 😊
Hmm... u té Kugy je to ale akční cena platná pro skladové vozy, běžná ceníkovka je 735.900 😉 . K tomu přihodíš 50t za bixenony v sadě X (protože Titanium Plus zní sice hezky, ale jsou tam samozřejmě halogeny), 12t za Winter abys měl vyhřívané sedačky, mávneš rukou nad asistenty za 45t... atd.
No, Kugu už do výroby stejně neobjednáš 😉 Takže je to fuk 😁
Jinak ale je lepší je sehnat skladový Top Edition, ten má nějaké pakety navíc proti Plus 😊 I přesto třeba nemá přední parkovací senzory, to jsem se docela divil 😊
Jinak ale je lepší je sehnat skladový Top Edition, ten má nějaké pakety navíc proti Plus 😊 I přesto třeba nemá přední parkovací senzory, to jsem se docela divil 😊
Takhle můžeš argumentovat vždycky. Vždycky je nějaký auto na konci výrobního cyklu, před faceliftem nebo s akční cenou "40 let od doby, kdy Bodie ve svém Capri nepřejel na lesní cestě ježka" Edition. 😉
Meky
Ako si stále ľudia myslia, že Japonsko je nejako technologický vyspelá krajina.
Kto Japonsko pozná hlbšie, vie, že je to pomerne zaostala a uzavretá polocnost, ktorá stále žije v 70tych rokoch.
Svet je už oveľa ďalej.
A v elektronike ich už predbehli asi aj v Rusku.
Napokon. Nie je náhoda, že všetky kedysi známe firmy z Japonska fakticky skrachovali.
Panasonic, Sharp, Sony, Nissan, Mitsubishi.. všetko je len tieň zašlej slávy.
Neschopnosť vyrobiť poriadny infotainmentový je logicky výsledok technologickej zaostalosti
Kto Japonsko pozná hlbšie, vie, že je to pomerne zaostala a uzavretá polocnost, ktorá stále žije v 70tych rokoch.
Svet je už oveľa ďalej.
A v elektronike ich už predbehli asi aj v Rusku.
Napokon. Nie je náhoda, že všetky kedysi známe firmy z Japonska fakticky skrachovali.
Panasonic, Sharp, Sony, Nissan, Mitsubishi.. všetko je len tieň zašlej slávy.
Neschopnosť vyrobiť poriadny infotainmentový je logicky výsledok technologickej zaostalosti
Wau odborník sa pozná 😁. Je to síce tretia najväčšia ekonomika sveta, Rusko na ňu stráca tak 3 500 000 mil dolárov v HDP (aleboRusko má 3,2x menšiu ekonomiku), ale nenechaj sa rozhodiť realitou a hovadami ako ja, čo ti ju vyhadzujú na oči. https😐/en.wikipedia.org/…by_GDP_(nominal)
Jopino
Po faceliftu --> MY 2019, mají všechny modely HR-V LED světloměty, nejen verze Sport, nebo Exexutive, stačí jen kouknout do ceníku, pánové ;-\
Tohle bych pánům nevyčítal. Já se do ceníku kouknul. Předpokládám, že na stránkách Hondy (MY 2019) by měl být aktuální. A ejhle, LED světla pouze pro Sport a Executive. Jestli je to ve skutečnosti jinak, budiž, ale kouknout do ceníku tedy nestačí. 😉
https//www.honda.cz/…0HR-V%202019.pdf
https//www.honda.cz/…0HR-V%202019.pdf
Špatnè jsem to formuloval, o.k.
Sekce "Ceníky a katalogy" -> HR-V dole je jak ceník, tak katalog MR2020. Oboje datované září 2019. LED světlomety jsou pro MY 2020 standard.
Sekce "Ceníky a katalogy" -> HR-V dole je jak ceník, tak katalog MR2020. Oboje datované září 2019. LED světlomety jsou pro MY 2020 standard.
Avantime
Crossover HR-V je podarené auto, len v Honde zase trochu zaspali. Totiž ten minuloročný facelift bol úplne zbytočný a premárnila sa tak šanca byť konkurencieschopný.
Keď si vezmeme, že táto verzia Sport s 1,5 turbo stojí na Slovensku vyše 26-tisíc eur a nemôžem mať vo výbave sledovanie mŕtveho uhla, adaptívny tempomat a otrasná navigácia sa mi počas cesty trikrát z ničoho nič resetuje, tak potom sú tu fakt lepší konkurenti.
Variabilita zadných sedadiel je síce perfektná, ale nebol by to pre mňa ten správny argument, prečo si vybrať HR-V.
Keď si vezmeme, že táto verzia Sport s 1,5 turbo stojí na Slovensku vyše 26-tisíc eur a nemôžem mať vo výbave sledovanie mŕtveho uhla, adaptívny tempomat a otrasná navigácia sa mi počas cesty trikrát z ničoho nič resetuje, tak potom sú tu fakt lepší konkurenti.
Variabilita zadných sedadiel je síce perfektná, ale nebol by to pre mňa ten správny argument, prečo si vybrať HR-V.
hlavne tam chyba motor ktory by tomuto autu u nas v eu spravil nejake slusne predaje... lebo 1,5 benzin je uprimne ako zaklad fajn ale nie je to ideal uz dnes pre kazdeho ( v case turbobenzinov je 1,5 atmo v SUV kasni ozaj len taky slusny zaklad ale ak chces viac tak co potom? ) a zase az oturbenych 134kw v takomto aute je opacny extrem .. prisilne pridrahe a zase tym padom nekupitelne pre drvivu vacsinu zaujemcov o bezne rodinne kompaktnejsie SUV.... je to skutocne premarnena sanca od hondy lebo HR-V je skutocne pekne auto a prakticke a moc sa mi paci ale chyba mi tam prave taka ta idealne vykonovo sikovne posadena motorizacia
suhlas.. tie zadne sedacky su paradne flexibilne ale co z toho ked autu chyba idealne posadeny motor 😒 pre taketo auto
PS: obavam sa ze tento motor bol len taky tah aby sa nepovedalo ze sa s nou nic nerobi ale pravda je taka ze s HR-V honda premarnila v eu s tymito motomi ake ma jednu obrovsku sancu ... lebo skutocne mohli byt kdesi na urovni juku alebo vitary alebo C-HR .. velka skoda... a o to viac to zamrzi ze HR-V je inak skutocne paradne auto
suhlas.. tie zadne sedacky su paradne flexibilne ale co z toho ked autu chyba idealne posadeny motor 😒 pre taketo auto
PS: obavam sa ze tento motor bol len taky tah aby sa nepovedalo ze sa s nou nic nerobi ale pravda je taka ze s HR-V honda premarnila v eu s tymito motomi ake ma jednu obrovsku sancu ... lebo skutocne mohli byt kdesi na urovni juku alebo vitary alebo C-HR .. velka skoda... a o to viac to zamrzi ze HR-V je inak skutocne paradne auto
Anebo placen od hodiny, bez provize, motivace... to se pak do kseftu dostavaji ruzne nesvary, jako pravdomluvnost treba. 😒]
Ozzman useda za volant mazdy 3 se slovy:"Focus ma tohle tak, tohle jinak, a tamto, tak to ma taky vyreseno lip". Prodejce zveda oboci.
Ozzman si mazdu 3 projizdi a hodnoti:"Focus zataci lip, brzdi lip, odhlucneni lip, voni lip, vsechno lip, lip!". Prodejce jiz rozpaky ani neskryva.
Ozzman nakukuje do ceniku u mazdy a... :"Ta mazda vazne nema tohle, vzdyt to ma i focus. A tamto si nemuzu vzit bez tohohle? To u focusu..., jo a focus stoji min". Prodejce odevzdane:"kupte si radsi focuse".
A kdyz tak nad tim premyslim, jestli nebyl pes zakopanej tady v tom i u te Hondy. 😲 😒] 😁
Hele, skoro by to tak mohlo i být, ale Mikesus tam byl semnou a potvrdí ti, že se to fakt stalo spíš takhle 😁
Ozz+Mikesus: Dobrý den, zajímá nás Mazda 3, líbí se nám
Prodejce : Dobrý den, na co to auto chcete a proč chcete Mazdu ?
Ozz+Mikesus: Hledáme kompaktní hatchback, který potěší i řidiče na popojíždky jak po městě tak i po okreskách a proč Mazdu? Protože se o ní vždy dobře mluví v souvislosti s jízdou, tak ji chceme vyzkoušet, protože nás baví řídit.
Prodejce : Tak si kupte radši Fokuse... ale jestli chcete, svezeme se....
Dovětek budiž, že prodejce má o patro výše i showroom Fordu....
A u té Hondy ? Zeptal jsem se na spolehlivost 1.5 a bylo mi řečeno, že je to pravda, že je to problém nových turbomotorů, ale že s litrem bych si nepolepšil, že ten mají na servisu ještě častěji... 😁
Dobrý den, zvažujeme teď jako druhé auto do rodiny CX-3. Chtěl bych se projet.
Jistě, není problém, máme tu teď jako předváděčku dvoulitr s manuálem ve výbavě Attraction. Na co chcete to auto používat ?
Příměstskej provoz, dojíždění do města, nějaký pojížďky, sem tam i dál, řekněme do 100 km.
Výborná volba, Tenhle motor je na to jak dělanej, nemá problém s delšími ani krátkými trasami, žádný turbo, žádný problémy. No tak jako takhle, samozřejmě auto je jen stroj, tisíce součástek, občas se může něco stát...ale žádné fatální závady. A upřímně, na školení jsem teď projížděli konkurenci s těma jejich tříválečkama....no to byl běs, do něčeho takovýho bych nesedl.
😁
Ale nějak se mi nechce věřit, že by Mazda byla tak špatná. Tys jim tam musel pokládat otázky příliš často obsahující slovo "Focus". 😁
"
"Dobrý den, chtěl bych si koupit nové auto a mám na vás dvě otázky :
1. Jaké auto bych si měl koupit ?
2. A proč právě Ford Fokus?" 😁