Na první pohled se tváří jako další zástupce z nekonečné řady městských SUV a crossoverů, v kombinaci s přeplňovaným motorem a manuální převodovkou však dokáže vykouzlit překvapivě široký úsměv na tváři.
Zaskodnik a ne prodejce to byl :D
Anebo placen od hodiny, bez provize, motivace... to se pak do kseftu dostavaji ruzne nesvary, jako pravdomluvnost treba. :-[]
Už jsem to tu asi psal, když jsme projížděli Mazdu 3 tak nám prodejce řekl, že si máme koupit radši Fokuse :D Není nad to, když je prodej aut tvé poslání :D
okrem podivneho predajcu co hani svojho chlebodarcu si sa uz docital o nejakych velkych problemoch a umrtiach tychto pohonnych jednotiek ? ja nie, mozno len nemam info... nejake seriozne
ked budem mat cas skusim precesat web, som zvedavy co za seriozne info je k dispozicii a co na to honda... zatial som ziadne postrachy nevidel, zlaty t-jet :D
No to je kratka verze toho jak to pry probihalo, jen aby celej ten pribeh nebyl nejak takhle:
Ozzman useda za volant mazdy 3 se slovy:"Focus ma tohle tak, tohle jinak, a tamto, tak to ma taky vyreseno lip". Prodejce zveda oboci.
Ozzman si mazdu 3 projizdi a hodnoti:"Focus zataci lip, brzdi lip, odhlucneni lip, voni lip, vsechno lip, lip!". Prodejce jiz rozpaky ani neskryva.
Ozzman nakukuje do ceniku u mazdy a... :"Ta mazda vazne nema tohle, vzdyt to ma i focus. A tamto si nemuzu vzit bez tohohle? To u focusu..., jo a focus stoji min". Prodejce odevzdane:"kupte si radsi focuse".
A kdyz tak nad tim premyslim, jestli nebyl pes zakopanej tady v tom i u te Hondy. :-O:-[]:D
Hele, skoro by to tak mohlo i být, ale Mikesus tam byl semnou a potvrdí ti, že se to fakt stalo spíš takhle :D
Ozz+Mikesus: Dobrý den, zajímá nás Mazda 3, líbí se nám
Prodejce : Dobrý den, na co to auto chcete a proč chcete Mazdu ?
Ozz+Mikesus: Hledáme kompaktní hatchback, který potěší i řidiče na popojíždky jak po městě tak i po okreskách a proč Mazdu? Protože se o ní vždy dobře mluví v souvislosti s jízdou, tak ji chceme vyzkoušet, protože nás baví řídit.
Prodejce : Tak si kupte radši Fokuse... ale jestli chcete, svezeme se....
Dovětek budiž, že prodejce má o patro výše i showroom Fordu....
A u té Hondy ? Zeptal jsem se na spolehlivost 1.5 a bylo mi řečeno, že je to pravda, že je to problém nových turbomotorů, ale že s litrem bych si nepolepšil, že ten mají na servisu ještě častěji... :D
To byl vážně divnej prodejce. To "můj" dealer Mazdy je jinej formát. Ten drží vlajku značky.
Dobrý den, zvažujeme teď jako druhé auto do rodiny CX-3. Chtěl bych se projet.
Jistě, není problém, máme tu teď jako předváděčku dvoulitr s manuálem ve výbavě Attraction. Na co chcete to auto používat ?
Příměstskej provoz, dojíždění do města, nějaký pojížďky, sem tam i dál, řekněme do 100 km.
Výborná volba, Tenhle motor je na to jak dělanej, nemá problém s delšími ani krátkými trasami, žádný turbo, žádný problémy. No tak jako takhle, samozřejmě auto je jen stroj, tisíce součástek, občas se může něco stát...ale žádné fatální závady. A upřímně, na školení jsem teď projížděli konkurenci s těma jejich tříválečkama....no to byl běs, do něčeho takovýho bych nesedl.
Já Ozzymu docela věřím, že slovo Focus nepoužil ani jednou. I když je pravda, že prodejci svým halasným "Dobrý den, chtěl bych se projet nějakým benzínovým tříválcem, nejlépe v Autě roku v ČR 2019" mnoho možností nedal. ;-):D
podla mna si tuto kombinaciu kupi len minimum soferov .. kto chce taketo SUV velkosti ceedu tak v nom nepotrebuje 134 kw ... ... skor by som tu prijal nieco kolo 110kw v turbe..... a aspon o 1500 eur lacnejsie a hned by to malo vacsie sance na trhu ... inak za mna aj ta zakladna 1,5 benzin atmo je tu uz v pohode .... akoze toto je tiez pekna motorizacia ale za mna nie idealna a dam krk ze takychto naslapanych kuskov HR-V sa preda ako safranu... urcite to slo aj lepsie to vykonove okno vyplnit ... ale auto samo ze paradne.. aj mne sa HR-V paci ..je prakticke pekne sikovane super interier... ale keby to malo 100-110kw turbo tak by to bolo za mna aj vykonovo aj cenovo ovela kupitelnejsia kombinacia ako tento az 134kw turbomotor ... skoda premarnenej sance... lebo keby tam dali nieco vykonom ako je povedme 1,33Tce 96kw tak by sa o HR-V zakaznici pobili .. ale 134kw v cene o triedu vacsich SUV si uz v takejto kasni kupi len par vyvolenych .. a to je proste premarnena sanca v danom segmente kde kazdy nahana cisla ... a za mna povedzme vitara 1,4T s vykonom okolo 100kw je daleko kupitelnejsia kombinacia ako toto HR-Vecko.. kazdopadne ale aj tak klobuk dole honde ze spravila takyto ultimativny cross ... sice v reale v podstate takmer nepredajny ale fakt jedinecny :yes:
Tak řeknu Ok, ale za 700 Tis malý crossover do města mi přijde jako naprostý úlet. Ale docela jsem se aspoň pobavil u téhle věty:
"A tahle kombinace je naprosto fantastická, i když na prvních pár kilometrech se člověka snaží zmást svým poměrně nezáživným až nudným projevem." Dále to bylo vysvětleno autorem. Nicméně si ji zařazuji mezi zlaté perly napsané redaktory.
Velikost možná jo, akorát že CH-R je stylovka a tohle je klasika. Jasně, žádnej stěhovák to není, určitě ne při obsazení čtyřma lidma... ale podle mě je to plnohodnotná konkurence třeba pro QQ, ne?
BTW... o víkendu jsem projížděl Kamýka... a na to co to je zač to jezdí docela pěkně. Zaujala mě velikost kol - 205/55/17 je z hlediska gumy ekvivalent dřívějšího standardu 205/55/16, ale na větším ráfku. U týhle velikosti auta příjemný překvapení.
No hlavne, od 500 nahoru začíná i CRV , což je uz vetsi stehovak a motor má stejný. Qq bych taktéž asi jako chalupářské auto zrovna nenazýval. Kamiq jsem ještě nejel, ale já zvědav, sice se mi nelíbí, ale vypadá, že bude praktický. Jaký motor si jel ?
Blah... soused měl půjčenou předváděčku - 1.6TDI :-D . Sám bych si to projet nešel. Jinak typická předváděčka... VirtualCockpit, bezklíč, indukční nabíjení, velká navi atd.
Motor do 2000 dost mrtvola... ale nad 2000 to jede hezky. Holt je to pořád asi lehký auto...
Chalupářský auto je druhej extrém... ale Verny zase psal malej cross... a HRV je podle mě někde uprostřed.
Takže královská motorizace :D Jsem na to zvědav. Motor - stejná zkušenost i s nejnovějším 2.0tdi, zkousels ? Vůbec se mu nechce do otáček po WLTP.
No HRV co si tak pamatuji nebylo úplně velké, sedelnjs jen v predfaceliftovane verzi, ale i uvnitř menší, spíše jako to CHR, možná má pouzitelnejsi kufr. Klasický zástupce SUV C segmentu je prostornější, typický třeba Karoq , Tucson,Kuga, býval i Toho, který mi přijde, že dost povyrostl
Pro QQ zcela určitě. Nicméně na ta klasická kompaktní SUV Hondě zase něco chybí, kus délky, kus šířky, kus výšky.
A tak zatímco kari.laz výská nadšením, já úplně přesně nevím, proč bych měl tu "správnou kombinaci" kupovat obalenou v krabici. Proč ne třeba v Civicu....nebo nějakém kompaktním kombíku ?
A obráceně. Pokud chci tu krabici a nechci si při každé jízdě pro útěchu opakovat - defenzivní, plynulá a předvídavá jízda je znak řidičského umění, rychle umí jet každej blbec - tak tu pořád ještě mám celkem slušnej výběr hluboko, ale opravdu hluboko pod cenou HR-V. A to ani nemluvím o tom, že úplná absence 4x4 mě u podobného auta asi nepřestane dráždit. Já vím, já vím, na čo komu čtvorkolka.... ;-)
Rezultát: Vypadá to, že slušný auto, ale pro mě za nehorázný peníze. Co jsem tak koukal, 40-50 t dolů by asi neměl být problém, ale i tak.
Hmm... u té Kugy je to ale akční cena platná pro skladové vozy, běžná ceníkovka je 735.900 ;-) . K tomu přihodíš 50t za bixenony v sadě X (protože Titanium Plus zní sice hezky, ale jsou tam samozřejmě halogeny), 12t za Winter abys měl vyhřívané sedačky, mávneš rukou nad asistenty za 45t... atd.
No, Kugu už do výroby stejně neobjednáš ;) Takže je to fuk :D
Jinak ale je lepší je sehnat skladový Top Edition, ten má nějaké pakety navíc proti Plus :) I přesto třeba nemá přední parkovací senzory, to jsem se docela divil :)
Takhle můžeš argumentovat vždycky. Vždycky je nějaký auto na konci výrobního cyklu, před faceliftem nebo s akční cenou "40 let od doby, kdy Bodie ve svém Capri nepřejel na lesní cestě ježka" Edition. ;-)
Wau odborník sa pozná :D. Je to síce tretia najväčšia ekonomika sveta, Rusko na ňu stráca tak 3 500 000 mil dolárov v HDP (aleboRusko má 3,2x menšiu ekonomiku), ale nenechaj sa rozhodiť realitou a hovadami ako ja, čo ti ju vyhadzujú na oči. https://en.wikipedia.org/…by_GDP_(nominal)
Tohle bych pánům nevyčítal. Já se do ceníku kouknul. Předpokládám, že na stránkách Hondy (MY 2019) by měl být aktuální. A ejhle, LED světla pouze pro Sport a Executive. Jestli je to ve skutečnosti jinak, budiž, ale kouknout do ceníku tedy nestačí. ;-)
https//www.honda.cz/…0HR-V%202019.pdf
Špatnè jsem to formuloval, o.k.
Sekce "Ceníky a katalogy" -> HR-V dole je jak ceník, tak katalog MR2020. Oboje datované září 2019. LED světlomety jsou pro MY 2020 standard.
Crossover HR-V je podarené auto, len v Honde zase trochu zaspali. Totiž ten minuloročný facelift bol úplne zbytočný a premárnila sa tak šanca byť konkurencieschopný.
Keď si vezmeme, že táto verzia Sport s 1,5 turbo stojí na Slovensku vyše 26-tisíc eur a nemôžem mať vo výbave sledovanie mŕtveho uhla, adaptívny tempomat a otrasná navigácia sa mi počas cesty trikrát z ničoho nič resetuje, tak potom sú tu fakt lepší konkurenti.
Variabilita zadných sedadiel je síce perfektná, ale nebol by to pre mňa ten správny argument, prečo si vybrať HR-V.
hlavne tam chyba motor ktory by tomuto autu u nas v eu spravil nejake slusne predaje... lebo 1,5 benzin je uprimne ako zaklad fajn ale nie je to ideal uz dnes pre kazdeho ( v case turbobenzinov je 1,5 atmo v SUV kasni ozaj len taky slusny zaklad ale ak chces viac tak co potom? ) a zase az oturbenych 134kw v takomto aute je opacny extrem .. prisilne pridrahe a zase tym padom nekupitelne pre drvivu vacsinu zaujemcov o bezne rodinne kompaktnejsie SUV.... je to skutocne premarnena sanca od hondy lebo HR-V je skutocne pekne auto a prakticke a moc sa mi paci ale chyba mi tam prave taka ta idealne vykonovo sikovne posadena motorizacia
suhlas.. tie zadne sedacky su paradne flexibilne ale co z toho ked autu chyba idealne posadeny motor :-( pre taketo auto
PS: obavam sa ze tento motor bol len taky tah aby sa nepovedalo ze sa s nou nic nerobi ale pravda je taka ze s HR-V honda premarnila v eu s tymito motomi ake ma jednu obrovsku sancu ... lebo skutocne mohli byt kdesi na urovni juku alebo vitary alebo C-HR .. velka skoda... a o to viac to zamrzi ze HR-V je inak skutocne paradne auto