Ekonomika
To je dosledok, nie pricina. GTI hlavne skoro nikto nekupoval. Skoncilo by tak ci tak bezohladu na emisne normy.
je z hlediska konstrukce něco tak úžasného, že se na to nemůžete vynadívat. Teda, pokud tomu rozumíte. Když to srovnám s těmi vychvalovanými, lisovanými z plechů, tak všechna čest.
Peugeot hovori hop este predtym ako vyskoci. Ponuka splnajuca priemerne emisie pod 95g moze byt uplne zbytocna ked si tie iba papierovo ciste PHEV a ciste EV nekupi dostatok ludi. A pri cenach 208e od 30450€ a 3008 PHEV od 43800€ do 53800€ su tieto modely absolutne konkurencie neschopne a predaje budu zalostne, nepokryju vyvoj a teda je tazko povedat ci je lepsie riesenie platiti vyvoj + pokuty, alebo neplatit vyvoj ani pokuty, ale nakupit u Tesly ako to spravil Fiat. Tak ci tak ani Peugeot ani Fiat sa nemozu tvarit ze pokuty za emisie maju zvladnute.
Máš pravdu, ale i ten FIAT už na tom pilně pracuje, historické FIRE a žíznivé T Jet benzíny udělají pá pá a nahradí je dvojice nově vyvinutých i zde prezentovaných agregátů FireFly. A ta až kuriózně malá čtyřválcová nafta 1,3JTD se jim ještě sakra bude hodit. Jak píši výše, automobilky budou muset uměle zdražit konvenční automobily, aby mohli, opět uměle, zlevnit elektromobily. Protože jejich TCO nevychází lidem ani na západě, natož že by se jim líbily jejich omezení.
Asi mas nespravne informacie 😊 TCO je u EV vyrazne nizsie ako u ICE aut. TCO Modelu 3 je uz po 5 rokoch vyrazne nizsie ako u pomalsieho a horsie vybaveneho BMW 3😒br />https😐/cleantechnica.com/…y-half-the-cost/
Dokonca vychadza lepsie ako u neporovnatelnej Corolly, takze to je dovod preco su vsetky EV momentalne vypredane a su na ne cakacky az do roka a ziadne umele znizovanie cien nepotrebuju 😉
https😐/cleantechnica.com/…cost-comparison/
Dokonca vychadza lepsie ako u neporovnatelnej Corolly, takze to je dovod preco su vsetky EV momentalne vypredane a su na ne cakacky az do roka a ziadne umele znizovanie cien nepotrebuju 😉
https😐/cleantechnica.com/…cost-comparison/
Bohužel nemám. A i kdybych měl, podívej se kolem sebe, chceš mi říct, že 97,5 až 99% zákazníků jsou naprostí pitomci? Vyprodané jsou tak, že nám je tlačí z Německa jako prioritního trhu i přesto, že mi jsme v EU na konci řetězce jako zcela pro EV neperspektivní trh, protože ani v bohatém Německu je nikdo nechce. A o TCO mne nepoučuj, tisíckrát jsem ho osobně počítal nebo viděl reálný výstup od zákazníků, často flotilových. Tyhle demagogicko-propagandistické weby mne jako argumentace také naprosto nezajímají. Já mám přístup k tvrdým číslům z branže!!! Běž se podívat jak to u některých dealerů Toyoty vypadá, i když makají kluci fakt dobře, třeba u Příbrami jsou pozemky kolem dealerství obsypané skladovkama...
To bola recnicka otazka 😀 Uvedene linky ti dokazuju ze mas, EV maju bezkonkurencne TCO a preto su ekonomicky zamerani kupcovia premie ochotni priplatit za EV ak sa im to casom nasobne vrati.
Znies presne ako dalsi antivizionari v roku 1905 ked hovorili ze 99% ludi sa predsa nemoze mylit ze kone su lepsie ako auta. Presne ta ista situacia, predaje limituje iba a jedine vyroba. To tlacenie aut z DE je snad vtip. Predajcovia zobru aby sa k nam dostal aspon zlomok dopytu a ty tu splietas ze nemcij ich nechcu? 😀 Ty si komik. V Norsku, Holandsku a Svajciarsku atd boli EV najpredávanejšimi modelmi 😂
Znies presne ako dalsi antivizionari v roku 1905 ked hovorili ze 99% ludi sa predsa nemoze mylit ze kone su lepsie ako auta. Presne ta ista situacia, predaje limituje iba a jedine vyroba. To tlacenie aut z DE je snad vtip. Predajcovia zobru aby sa k nam dostal aspon zlomok dopytu a ty tu splietas ze nemcij ich nechcu? 😀 Ty si komik. V Norsku, Holandsku a Svajciarsku atd boli EV najpredávanejšimi modelmi 😂
Mne to živí. 😉 Mne zase kolegové z Německa prosí, jestli bychom si něco nevzali...
Jo, Norsko, za cenu brutálního zdanění ostatních alternativ. Situaci ve Švýcarsku a Holandsku neznám přesně a nemám u sebe podklady.
Jo, Norsko, za cenu brutálního zdanění ostatních alternativ. Situaci ve Švýcarsku a Holandsku neznám přesně a nemám u sebe podklady.
Transport Evolved mali dobre video o tom ako predajcovia vedia o EV a hlavne kazdodennon zivote s nim zalostne malo v porovnani s majitelmi. TCO je presne o tom..
A aku znacku teda predavas? Iba o VAG EV nie je zaujem..
A aku znacku teda predavas? Iba o VAG EV nie je zaujem..
ja mam presne rovnake info od manazmentu importu ohladom zaujmu o EV v EU. je ale mozne, ze ak sa "upravia" ceny, rozsiri ponuka a zlepsi dojazd, tak by sa mohli predavat lepsie. stale to ale nebude jedine auto do rodiny. ohladom Norska ide o kombinaciu dotacii a vyssich dani / poplatkov. Napriklad Tesla S 75D sa da kupit uz za cca 67 000 EUR ( bez dotacii v EU stoji cca 115k EUR ... cize skoro dvojnasobok ), co je podobna cena ako Skody Superb 2.0 TSI 200kW v tychto koncinach ( cena je okolo 63k ). Co je ale zasadne, tak taketo masivne dotacie si moze Norsko dovolit len vdaka tomu, ze ma obrovske prijmy z predaja ropy ( je najvacsim producentom roky v europe ) ... co je celkom vtipne 😄
Teraz sa im nepopularna strategia zarezas vacsie objemy vracia rovnako ako zredukovana ponuka (ziadne 4x4, casto len automat).
Snad sa im vydaria aj plug in hybridy, prve kolo hybridov s dieslom bol prepadak.
V minulosti motory XU nebyly bůhvíjaké, ale nebyly problémové, TU se povedly a PureTech je špička.