Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot se emisních pokut nebojí, jeho modely již splňují přísnější limity

V příštím roce vstoupí v platnost přísnější průměrné limity CO2, za jejichž překročení budou automobilkám hrozit tučné pokuty. Peugeot prý však nemá důvod k obavám.
Zpět na článek
11. 10. 2019 11:49
11. 10. 2019 12:55
11. 10. 2019 12:26
11. 10. 2019 13:43
11. 10. 2019 12:02
11. 10. 2019 12:58
11. 10. 2019 14:46
11. 10. 2019 16:00
11. 10. 2019 16:52
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2019 11:49
Co se to stalo?
Jak je možné, že moje neoblíbené PSA umí teď lepší motory než konkurence a přitom kdysi měli benzíny úplně průserové a HDI nejelo jak TDI.
Rozbalit vlákno
9
11. 10. 2019 12:08
Re: Co se to stalo?
Vyvynuli novu generaciu motorov na rozdiel od inych co si vyberali zisky a limity s0lnili podvodom.
Teraz sa im nepopularna strategia zarezas vacsie objemy vracia rovnako ako zredukovana ponuka (ziadne 4x4, casto len automat).
Snad sa im vydaria aj plug in hybridy, prve kolo hybridov s dieslom bol prepadak.
Avatar - mariov8
11. 10. 2019 12:30
Re: Co se to stalo?
Dělají relativně malá auta a vsadili na diesely. Zařezali úlety a nedělají 4x4. Toť základ. A teď nemají se spotřebou (emise CO2 nejsou vlastně nic jiného) problém. Třeba takový mercedes má nyní také vynikající diesely, ale dělá velká auta, bude mít větší problém. Konkurenti co doufají v elektrifikaci a hybridy, pravděpodobně brzo spláčou v Evropě nad výsledkem. Lidi se na západě sice nechají zjevně docela snadno zmanipulovat, ale jen do té doby, než si ten sociálně/ekologický experiment mají platit ze svého... A i ty malé benzíny se PSA povedly, 1,2 Pure TECH atmosféra i turbo. Ono historicky třeba malé benzíny PSA řady TU také nebyly špatné. Jsem zvědavý, co budou dělat s Oplem, ale nová Astra už také strategii naznačuje...
11. 10. 2019 12:55
Re: Co se to stalo?
Ale aktualne sa menia aj cenniky a "problemove" motory rozumej =, za ktore budu platit sa presuvaju do najvyssich vybav a zdrazeli - tudiz zaplati si to zakaznik. Co som sledoval vyvoj takej 5008, tak za necele 2 roky, co je na trhu zdrazela 4x. Ked som auto objednaval uz bolo drahsie o nejakych 2,5k oproti zaciatku a dnes ho uz v rovnakej konfiguracii ako mam ja neobjednas, lebo motor sa presunul do najvyssej vybavy. Naviac ako hovoris ale budu tlacit dizle aj tam, kde to nie je potrebne, lebo si tym znizia CO2. V tomto vidim uchylnost noriem.
11. 10. 2019 17:47
Re: Co se to stalo?
hlavne peugeot siel vyrazne hore s kvalitou a dizajnom interieru, co sa prejavilo aj na cenovkach ... casy, kedy boli relativne lacni, su davno prec. jednoducho lacne auto s kvalitnym interierom "nepostavis". podobny trend je vidiet aj u mazdy, ktora zacala robit velmi pekne a kvalitne interiery ... a ceny su dnes uplne inde ako v minulosti. trufam si povedat, ze sa obaja vyrobcovia dostavaju na uroven koncernovych znaciek. a ohladom CO2, presne ako pises ... je to relativne jednoduche, ked frantici predavaju hlavne mensie auta bez 4x4 a ak maju 4x4 tak je to vdaka elektromotoru na naprave.
Avatar - mariov8
12. 10. 2019 14:00
Re: Co se to stalo?
Ceny teprve půjdou nahoru a bohužel s provedením vozidel se nic nestane, ale nejak se musí zaplatit dotované elektromobily, které za jejich tržní cenu nikdo nechce. Automobilky je potřebují aby stlačili CO2 emise portfólia jak si "přeje" regulátor EU.
11. 10. 2019 12:26
Re: Co se to stalo?
Francouzi umí vyrábět auta a ne že ne. To jen u nás co není das auto von der konzern, případně medvěd nebo bavorák, a to pokud možno s jízdní pohodou srovnatelnou se strágulou, není auto.
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2019 12:56
Re: Co se to stalo?
Právě , že to byly spíše arabské rychloauta. 206ka byla proti Fabce extraklumpr.
11. 10. 2019 13:43
Re: Co se to stalo?
Chyba - nehodlám psát o konkrétním modelu ale obecně o autech a technologiích.
11. 10. 2019 14:28
Re: Co se to stalo?
Průserový měli jen jeden motor - pohrobek BMW. A HDI jelo vždy lépe než TDi.
V minulosti motory XU nebyly bůhvíjaké, ale nebyly problémové, TU se povedly a PureTech je špička.
Avatar - del42sa
11. 10. 2019 12:02
Rozbalit vlákno
4
11. 10. 2019 12:58
Re: Peugeot
To je dosledok, nie pricina. GTI hlavne skoro nikto nekupoval. Skoncilo by tak ci tak bezohladu na emisne normy.
Avatar - speedfred
11. 10. 2019 14:46
Re: Peugeot
Škoda, ten motor sa mi hodne páčil.
Avatar - CICERO
11. 10. 2019 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2019 16:52
Re: Peugeot
Velká škoda, 308 GTI byla velmi fajn, chyběl jí jen víceprvek. Tomu se nějaký dvoutunový hybridní krumpl nevyrovná.
Avatar - O5kar
11. 10. 2019 16:39
Peugeot 508 a jeho hliníková zadní náprava
je z hlediska konstrukce něco tak úžasného, že se na to nemůžete vynadívat. Teda, pokud tomu rozumíte. Když to srovnám s těmi vychvalovanými, lisovanými z plechů, tak všechna čest.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
11. 10. 2019 18:08
Ponuka vs predaje.
Peugeot hovori hop este predtym ako vyskoci. Ponuka splnajuca priemerne emisie pod 95g moze byt uplne zbytocna ked si tie iba papierovo ciste PHEV a ciste EV nekupi dostatok ludi. A pri cenach 208e od 30450€ a 3008 PHEV od 43800€ do 53800€ su tieto modely absolutne konkurencie neschopne a predaje budu zalostne, nepokryju vyvoj a teda je tazko povedat ci je lepsie riesenie platiti vyvoj + pokuty, alebo neplatit vyvoj ani pokuty, ale nakupit u Tesly ako to spravil Fiat. Tak ci tak ani Peugeot ani Fiat sa nemozu tvarit ze pokuty za emisie maju zvladnute.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - mariov8
12. 10. 2019 14:07
Re: Ponuka vs predaje.
Máš pravdu, ale i ten FIAT už na tom pilně pracuje, historické FIRE a žíznivé T Jet benzíny udělají pá pá a nahradí je dvojice nově vyvinutých i zde prezentovaných agregátů FireFly. A ta až kuriózně malá čtyřválcová nafta 1,3JTD se jim ještě sakra bude hodit. Jak píši výše, automobilky budou muset uměle zdražit konvenční automobily, aby mohli, opět uměle, zlevnit elektromobily. Protože jejich TCO nevychází lidem ani na západě, natož že by se jim líbily jejich omezení.
Avatar - .StenLi.
13. 10. 2019 12:00
Re: Ponuka vs predaje.
Asi mas nespravne informacie 😊 TCO je u EV vyrazne nizsie ako u ICE aut. TCO Modelu 3 je uz po 5 rokoch vyrazne nizsie ako u pomalsieho a horsie vybaveneho BMW 3:
https://cleantechnica.com/…y-half-the-cost/
Dokonca vychadza lepsie ako u neporovnatelnej Corolly, takze to je dovod preco su vsetky EV momentalne vypredane a su na ne cakacky az do roka a ziadne umele znizovanie cien nepotrebuju 😉
https://cleantechnica.com/…cost-comparison/
Avatar - mariov8
13. 10. 2019 12:48
Re: Ponuka vs predaje.
Bohužel nemám. A i kdybych měl, podívej se kolem sebe, chceš mi říct, že 97,5 až 99% zákazníků jsou naprostí pitomci? Vyprodané jsou tak, že nám je tlačí z Německa jako prioritního trhu i přesto, že mi jsme v EU na konci řetězce jako zcela pro EV neperspektivní trh, protože ani v bohatém Německu je nikdo nechce. A o TCO mne nepoučuj, tisíckrát jsem ho osobně počítal nebo viděl reálný výstup od zákazníků, často flotilových. Tyhle demagogicko-propagandistické weby mne jako argumentace také naprosto nezajímají. Já mám přístup k tvrdým číslům z branže!!! Běž se podívat jak to u některých dealerů Toyoty vypadá, i když makají kluci fakt dobře, třeba u Příbrami jsou pozemky kolem dealerství obsypané skladovkama...
Avatar - .StenLi.
13. 10. 2019 15:40
Re: Ponuka vs predaje.
To bola recnicka otazka 😀 Uvedene linky ti dokazuju ze mas, EV maju bezkonkurencne TCO a preto su ekonomicky zamerani kupcovia premie ochotni priplatit za EV ak sa im to casom nasobne vrati.
Znies presne ako dalsi antivizionari v roku 1905 ked hovorili ze 99% ludi sa predsa nemoze mylit ze kone su lepsie ako auta. Presne ta ista situacia, predaje limituje iba a jedine vyroba. To tlacenie aut z DE je snad vtip. Predajcovia zobru aby sa k nam dostal aspon zlomok dopytu a ty tu splietas ze nemcij ich nechcu? 😀 Ty si komik. V Norsku, Holandsku a Svajciarsku atd boli EV najpredávanejšimi modelmi 😂
Avatar - mariov8
13. 10. 2019 20:06
Re: Ponuka vs predaje.
Mne to živí. ;-) Mne zase kolegové z Německa prosí, jestli bychom si něco nevzali...

Jo, Norsko, za cenu brutálního zdanění ostatních alternativ. Situaci ve Švýcarsku a Holandsku neznám přesně a nemám u sebe podklady.
Avatar - .StenLi.
13. 10. 2019 23:06
Re: Ponuka vs predaje.
Transport Evolved mali dobre video o tom ako predajcovia vedia o EV a hlavne kazdodennon zivote s nim zalostne malo v porovnani s majitelmi. TCO je presne o tom..
A aku znacku teda predavas? Iba o VAG EV nie je zaujem..
14. 10. 2019 18:45
Re: Ponuka vs predaje.
ja mam presne rovnake info od manazmentu importu ohladom zaujmu o EV v EU. je ale mozne, ze ak sa "upravia" ceny, rozsiri ponuka a zlepsi dojazd, tak by sa mohli predavat lepsie. stale to ale nebude jedine auto do rodiny. ohladom Norska ide o kombinaciu dotacii a vyssich dani / poplatkov. Napriklad Tesla S 75D sa da kupit uz za cca 67 000 EUR ( bez dotacii v EU stoji cca 115k EUR ... cize skoro dvojnasobok ), co je podobna cena ako Skody Superb 2.0 TSI 200kW v tychto koncinach ( cena je okolo 63k ). Co je ale zasadne, tak taketo masivne dotacie si moze Norsko dovolit len vdaka tomu, ze ma obrovske prijmy z predaja ropy ( je najvacsim producentom roky v europe ) ... co je celkom vtipne :-)