Pocet EV u Kia a Hyundai obmedzuje LG nedostatocnou vyrobou baterii a VW cenou prebil aj GM. Uz dnes sa na niektorych trhoch na Konu EV caka az rok. Podobne je to u vsetkych EV okrem Tesly a Nissanu, o Leaf nie je zaujem a Tesla ma viac bateriek ako konkurencia dokopy.
Hyundai to asi rozdělil tak že on bude hlavní tahoun elektro a Kia bude vyčkávat jak se to vyvrbí a jak velký bude zájem o full EV. Kia bude dělat prostě zadní vrátka a pak se když tak přidá takže celkem logicky přístup když mám dvě velké fabriky.
S jakousi nadějí vítám, že budou alespoň Ceed, XCeed a Sorento PHEV, ale daleko raději bych konečně rád viděl tato auta v plném EV - e-Ceed SW, případně e-Optima SW a vrcholem všeho by pro mě bylo s-Sorento... A vzato kolem a kolem, takový e-Stinger, by byl taky skvělý... kdoví, třeba konečně pomine doba módních SUV a začnou se dělat i normální čistě elektrická auta...