Novinky
webpaja
2
...to vše dělá z Tonale nijak pohledný vůz. Připadá mi jako nafouknutý Fiat Barchetta na chůdách a se světly z AR.
RADEK1
0
Svatá pravda... barva je parádní :yes: já tam vidím i něco z Brery 😄
3_diamanty
0
mne to skor pripomina nafuknutu breru... tieto predprodukcne kusky nafotene tymto stylom nikdy nevyzeraju dobre a je jedno ci je to tonale alebo S klada... takze pockam si na ofiko fotky a potom sa uvidi... nakoniec to asi aj tak bude moc pekne SUV to sa vsadim...
zlysoused
0
Tak ony ty fotky nejsou nic moc. Deformují proporce.
jestli nezabere ani to, Alfa končí nebo jí kupuje čínan.
Prodeje sou doslova tragické..
USA 1-9/2019
Gulia - 6376 ks, meziroční pokles 29%
4C - 127 ks, meziroční pokles 31%
Stelvio - 6844 ks, meziroční pokles 24%
Evropa je na tom stejně mizerně 😄
Prodeje sou doslova tragické..
USA 1-9/2019
Gulia - 6376 ks, meziroční pokles 29%
4C - 127 ks, meziroční pokles 31%
Stelvio - 6844 ks, meziroční pokles 24%
Evropa je na tom stejně mizerně 😄
chybaju jej taziskove modely... lebo ani sedan ani velke SUV dnes nema ziadna znacka ako nejake extra vynosne kusky .... chyba jej nova giulietta.. nove MiTo ... nejaky kombik a aj nejake mensie SUVecka/crossy proste vsetko auta ktore by vedeli pre alfu zarabat a robit aj slusne predajne cisla ... lenze miesto toho tam v alfe nahanaju casy na ringu jak male deti a opat sa zaoberaju kravinami... takze sa vobec nedivim ze alfa je dnes uz tam kde je
navyse nikde ziadne hybridy ani elektro... akoze je rok 2019 a nie 1999 ... casy alfy 156tky su proste uz fuc... a dokym si toto neuvedomia a kusok uz neprepnu na realitu .... dovtedy budu v takejo mizerii pokracovat aj nadalej...
toto mensie SUV tonale by uz konecne mohlo byt krokom k lepsim cislam... tak uvidime... lebo ak si nesvihnu tak aj zbrusu nova znacka ako vinfast z vietnamu bude uz do 5 rokoch pred alfou aj predajmi aj poctom modelov a to sa potom smiechu nezdrzime ... a to akoze by ma vobec neprekvapilo keby tak aj bolo ked vidim tu nemohucnost alfy uz cele to posledne desatrocie
navyse nikde ziadne hybridy ani elektro... akoze je rok 2019 a nie 1999 ... casy alfy 156tky su proste uz fuc... a dokym si toto neuvedomia a kusok uz neprepnu na realitu .... dovtedy budu v takejo mizerii pokracovat aj nadalej...
toto mensie SUV tonale by uz konecne mohlo byt krokom k lepsim cislam... tak uvidime... lebo ak si nesvihnu tak aj zbrusu nova znacka ako vinfast z vietnamu bude uz do 5 rokoch pred alfou aj predajmi aj poctom modelov a to sa potom smiechu nezdrzime ... a to akoze by ma vobec neprekvapilo keby tak aj bolo ked vidim tu nemohucnost alfy uz cele to posledne desatrocie
So všetkým súhlasím. Obrovskou chybou bolo pozastavenie vývoja verzie „kombi“ pri Giulii a to podľa dostupných informácií už bola na svete produkčná verzia. Argument Alfy, že pre milovníkov rodinne, alebo praktickejšie založených zákazníkov je tu Stelvio je totálna hlúposť. Predaj verzií kombi v strednej triede tvorí naprieč značkami cca 55 a viac %, to sú obrovské straty na predaných kusoch. Navyše, segment sedanov stále stráca. Na masívne predaje je tu Giulietta, ktorú len vylepšujú s drobnosťami, miesto toho, aby na trh dodali nového silného hráča. O Mite ani nehovorím. V prvých rokoch sa predávalo slušne, takže predajný potenciál na malé image auto s génmi Alfy tu rozhodne je. Giulia dostáva facelift po štyroch rokoch, čo je neospravedlniteľné. Navyše, oficiálne správy hovoria len o facelifte Stelvia, Giulia sa nikde nespomína, tak neviem, kde je pravda. Na carscoops som svojho času postrehol info, že Giulia nástupcu už nedostane. Jediný úspešný model je aktuálne spomínané Stelvio. Nepredáva sa ako teplé rožky, to ale žiadne SUV v tejto cenovej kategórii. Naopak, predaje na úrovni cca 3500 kusov (USA+EU) v priemernej cene 57 000 € sú na nováčika výborné. Sú to proste Južani. Na jednej strane s veľkým vkusom a citom pre krásu, detaily, plní vášní a emócií, technicky na vysokej úrovni, na druhej strane pomalí, leniví a nezodpovední.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vážení stratégové, věštci a kritici, kteří zde při každém novém článku o Alfě Romeo píšete své myšlenky, prosím vzpamatujte se !!! Nebo jste již všichni tak zdeformovaní z různých tendenčních článků v našem tisku? Všichni tady opěvují produkty z Mladé Boleslavi a vůbec koncernu VW, ale dokáže si někdo z Vás objektivně přiznat, že tyto Vámi opěvované výrobky jsou bez designových nápadů, poslední dobou v jednotném nudném designu s příšernými interiery, dnes bohužel i exteriery. Proč končí mistr Kaban u skupiny BMW? Protože na tento nudný design nejsou zvědavi. A to nehovořím o tříválcích pod kapotou. Ať se Vám to líbí, nebo ne, na design Italů bohužel nemáme a pokud jde o motory, tak opět bohužel, také ne. A namlouvat si údajnou horší kvalitu materiálů? V čem vlastně spočívá? Já to bohužel na Giulii ani Stelviu neobjevil. Tak nevím. Prostě předsudky a davová psychoza, nic víc!!!.
Zdravím příslušníka bazalkaklubu, který si nepřipouští realitu. Stelvio ani Julca se necytaji designem na 15xky
Kriste...komu je ten blábol určenej? Kdybys použil kebuli, tak by ses dopídil, že alfa děla jednoduše něco špatně, proto je tam, kde je. Ne, není za tím židozednářstvo ani Soros. Je to něco jinýho, zkus to vymyslet, milovaný alfě to poradit a neztrácej čas s plakáním a ponižováním zákazníků jiných značek na bezvýznamným serveru.
Prosím Tě, běž si koupit nějaký Kamiq nebo jiný Q a buď šťastný. Nemá cenu s takovými diskutovat.
Heh, tak nejdřív doporucuješ Alfu, teď zase škodovku. Ono to s tou láskou k alfě zas tak žhavý nebude, viď? Že dneska ráno ta tvoje nenastartovala a sousedi si škodárnama v klidu odjeli do práce? 😒]
A ještě doplň, jak je to s tím Jozefem. Že ty sis to celý vymyslel?
A ještě doplň, jak je to s tím Jozefem. Že ty sis to celý vymyslel?
Kde jsi zase vzal něco o škodovce, nikdy jsem žádnou neměl a rozhodně mít nebudu. Stačí, že s nimi člověk musí jezdit v zaměstnání a fakt dost mizerná auta. Prostě lidovky.
Pokud jde o Kabaně, tak skutečně odchází od skupiny BMW pro nespokojenost s facelifty modelů, které stihl udělat. A u Rollse ho to ani nenechali dotáhnout do konce. Podívej se pořádně na ěkodovky z hlediska designu, je jednoduchý, až hračkovitý a u Scaly už ten zadek je až nesourodý s celým vozem. Prostě vystřílel nápady. Toto již prošlo zahraničním tiskem, takže není důvod nevěřit.
Pokud jde o Kabaně, tak skutečně odchází od skupiny BMW pro nespokojenost s facelifty modelů, které stihl udělat. A u Rollse ho to ani nenechali dotáhnout do konce. Podívej se pořádně na ěkodovky z hlediska designu, je jednoduchý, až hračkovitý a u Scaly už ten zadek je až nesourodý s celým vozem. Prostě vystřílel nápady. Toto již prošlo zahraničním tiskem, takže není důvod nevěřit.
1. "Kde jsi zase vzal něco o škodovce" - v předchozím příspěvku píšeš "běž si koupit nějaký Kamiq nebo jiný Q" - odtud jsem vzal něco o škodovce, ty Sherlocku.
2. Kabaň nestihl u BMW ani Rolls Royce udělat nic produkčního, za tak krátkou dobu to nelze v automotive stihnout, chápeš? Facelifty modelů byly navrženy ještě před jeho příchodem, o tom se rozhoduje 2-3 roky před nástupem výroby.
3. Design škodovek nechme stranou v duchu rčení sto lidí, sto chutí.
4. Až bude alfa dělat lidovky, možná ti jednu koupí do práce. Jenže to se stane až pokvetou hrábě a to je právě jedna z jejích osudových chyb.
2. Kabaň nestihl u BMW ani Rolls Royce udělat nic produkčního, za tak krátkou dobu to nelze v automotive stihnout, chápeš? Facelifty modelů byly navrženy ještě před jeho příchodem, o tom se rozhoduje 2-3 roky před nástupem výroby.
3. Design škodovek nechme stranou v duchu rčení sto lidí, sto chutí.
4. Až bude alfa dělat lidovky, možná ti jednu koupí do práce. Jenže to se stane až pokvetou hrábě a to je právě jedna z jejích osudových chyb.
Tak ty víš, proč odešel Kabaň? To dej další detaily...
Na design auto nejezdí a že by Giulia bola o dva levely výš než konkurence, to také ne. Ano, je působivá, ale potřebuje top výbavu.
Na design auto nejezdí a že by Giulia bola o dva levely výš než konkurence, to také ne. Ano, je působivá, ale potřebuje top výbavu.