Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2019: Jeep Cherokee – Čtyři hvězdy pro nedostatky v ochraně chodců a cyklistů

Jeep Cherokee v testech organizace Euro NCAP předvedl slušnou ochranu svých cestujících, ale na plný počet hvězd nedosáhl díky svému systému automatického nouzového brzdění.
Zpět na článek
9. 10. 2019 19:00
14. 10. 2019 10:17
Avatar - xxc
9. 10. 2019 19:00
Ochrana dospelych
je este horsia, ako na 208ke
Rozbalit vlákno
5
Avatar - freedom-fries
9. 10. 2019 20:05
Re: Ochrana dospelych
Ano, je horší. Pro hloupá telátka jsou testy Ncap vysoce vypovídající. Realita se krásně ukázala nedávno, když prase v Mustangu sejmulo Rapidek. Mustang má z Ncapu 2 hvězdičky, Rapidek plný počet pěti hvězd. Z posádky Rapidu je jeden v hrobě, druhý na jipce.Z Mustangu vystoupil spolujezdec s odřeninami, řidičovi asi nejspíš budou muset operovat kolínko. Kdo není hloupé telátko a umí přemýšlet, tak zjístí, že půl tuny hmoty u auta vzhledek k fyzikálním zákonům tak nějak rozhoduje o tom, jak to celé dopadne a nějaká elektronická cypovinka pro neřediče, kvůli které se v tom skvělém, vysoce pravdivém a ultrareálném bezpečnostním testu rozdávají body, mu s motorem vraženým v játrech nejspíš moc nepomůže. Takže hloupé telátko, kup si 208 a nechej se zbourat tím Jeepem, určitě to vzhledem k těm bodům z němec dopadne skvěle!
9. 10. 2019 22:16
Re: Ochrana dospelych
Evidentně o té nehodě nic nevíš, vlastní srážka Mustangu s Rapidem nebyl problém ani pro Mustang ani pro Rapid, po nárazu se Mustang odrazil a po několika tanečních kreacích zůstal stát v protisměru, kdežto Rapid, který se snažil zabránit srážce a uhýbal co nejvíce vpravo se nárazem odrazil ještě více vpravo a tam měl na své straně cesty skálu do které to narval a to byla konečná. Kdyby auta jela v opačném gardu, tak to dopadlo přesně opačně a kdyby to do té skály místo Mustangu nebo Rapidu narval kamion, tak by po smrti řidič kamionu, protože tu skálu by neodsunul ani tank. Naopak jestli má něco šanci proti skále, tak je malé lehké auto jako třeba ta 208. Plyne z toho jediný závěr, lepší se nevyhýbat čelnímu střetu a udržet se na silnici, než uhýbat a trefit skálu, betonový mostek nebo jakoukoliv pevnou překážku, která vystaví stopku jakémukoliv autu.
Avatar - xxc
10. 10. 2019 05:46
Re: Ochrana dospelych
Podla tych testov je lepsie burat do pevnej prekazky v 208ke. Ale iba mierne lepsie. Nic viac, nic menej.
10. 10. 2019 07:29
Re: Ochrana dospelych
:yes: trafiť nejaký strom, alebo výčnelok skaly a nebodaj už keď je auto načaté zrážkou s niečím iným je vstupenka do pekla. Takisto je podstatné, kto a ktorou časťou auta búral. Potom by samozrejme bolo vidieť ako by dopadla zrážka dvoch mustangov :-! Ale telátko hore nám vysvetlilo, že ovláda fyziku.
10. 10. 2019 09:19
Re: Ochrana dospelych
Tenhle syntetickej nárazovej test stejně asi málokdo bere vážně. Jaký výsledky sražených chodců budou mít asi ty nový policejní auta, který mají vepředu rám na vytlačování aut ze silnice? Kolik by taková auta dostala asi bodů za ochranu chodců? Jeep je proti těmhle nehomologovanejm trubkám jak peřinka.
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2019 10:17
fraska
este by to chcelo hviezdu pri strete s anakondou alebo aligatorom .. ci toto sa uz neriesi? preco?
Rozbalit vlákno
0