Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 13:24
Takhle si představuji znovuuvedení značky na evrposký trh. Příznivé ceny, velmi zajímavý interiér, ještě jak bude jezdit, potom se může jít ASX klouzat ;) :D Zatím jsem seděl v nejměnším a největším SS nové generace a z obou jsem odcházel s tím, že se musím projet
Avatar - Dinar
Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 14:21
Tak jestli to v té top výbavě stojí kolem 600tis. pak není důvod, aby se korando neprodávalo, vypadá evropsky, motory mají slušné hodnoty, automat je solidní průměr, možnost awd, srovnání třeba s atecou by mohlo být zajímavé. :yes:
Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 14:40
Hele vy dva estéti, jste mě donutili rozkliknout galerii a v kontextu ceny základu to opravdu vypadá velmi dobře. A s přihlédnutím k Levorgu, kterého základním benzínem i převodovkami zadupává do země pak ještě víc. ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 14:50
A víš co je smutný? Že já v tom i seděl (tedy v Tivoli a Rextonu), a i ten nejlevnější z rodu SS - Tivoli by se proti zavedené Evropské konkurenci rozhodně neměl v interiéru za co stydět (samozřejmě mainstreamu), hodně aut je v interiéru dokonce zoufalejších :D Korando navíc vypadá jako zajímavý kompromis i z hlediska vzhledu exteriéru (Tivoli krasavec moc není a Rexton je už zase moc hranatý na můj vkus), prostoru a ceny.

Jak jsem psal výše, jestli to bude alespoň průměrně jezdit, určitě to by to bez předsudků mohlo být oživení segmentu.
Avatar - Jerry.Gunman
Re: Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 12. 10. 2019 16:36
Nedávno jsem si byl projet předváděcího SSangyonga Grand Musso - a musím říci, byl jsem velice příjemně překvapen. Za cenu 1.100.000 (+- autobus) máš výbavou našlapané, jako kráva velké, komfortní auto, které (slovy prodejce) "tě v maximálním phodlí doveze do pekla a zpět a při průjezdu jakýmkoli terénem za sebou vytváří zpevněnou cestu" ;-) :-) ;-) :-) ;-) :-)
Koukali jsme i na TIVOLI - a manželka i s mládětem si tam vysloveně rochnili.

Dokud budu dělat to, co dělám, tak pro mne 2 auta budou vždy nezbytná. A tahle kombinace (Musso + Tivoli) k mému vkusu i mé peněžence hovořila řečí nesmírně atraktivní, takže asi začnu pomaličku odkládat drobáčky.
Za mne Dvojitej Drak (Ssangyong) dostává dvojitej palec hore za každý model, který mají dneska v nabídce:
Rexton :yes: :yes:
Nosorožec :yes: :yes:
iXeLVé :yes: :yes:
a Tivole staré i nové :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 18:33
Vyobrazené auto stojí pod 900t.
Avatar - _Karel_
Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 15:01
Tak tak. Když jsem uviděl na konci článku cenu, spadla mi brada. Na první pohled to proti Karoqu vypadá jako Mercedes, nebýt podivného okénka zadních dveří, tak skoro paráda. :yes:
Nevíte někdo, od koho berou motory?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 18:04
tak rexton ma uz vlastne motory.. tam uz konecne medveda nenajdes... takze predpokladam ze aj tieto motory v korande su uz vlastne od yonga... co je za mna dalsi plusovy bod pre yonga a dalsi dovod preco uz by som kludne yonga chcel a nevadilo by mi na nom uz nic podstatne ani po tejto technickej stranke ... :yes:
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 18:37
O benzínech nic nevím, ale diesely jsou 3. generací založenou na genetickém základě Mercedesu. Podobně jako motory Opelu které pro Opel vyvinuli a vyráběli v továrně Isuzu, kterou potom Opel odkoupil. Motor 1,7 CDTi má 3 generace, potom nastoupil motor 1,6 CDTi. U Ssangyongu je to podobné, také je to 3 evoluce. Jedině mne mrzí vypuštění 5-válce pro Rexton z nabídky. 1,6 diesel je čistě jejich vývoj.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 18:54
:yes:
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 18:57
ten 5 valec nikomu dnes nechyba ... navyse koencne tam uz nespati ziaden medved ... ;-)

su uzasne tieto yongy dnes... prijal by som test eclipse 1,5 turbo vs korando 1,5 turbo :yes:
Re: Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 11. 10. 2019 06:47
V Rextonu je motor 2,2 původem z M-B a taktéž převodovka, kterou dodávají...
Avatar - mariov8
Re: Re: Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 11. 10. 2019 09:48
Poslední motor od Mercedesu byl v Rextonu v roce 2004 nahrazen vlastním vývojem. Původní OM662 - 6 uprostřed odlišuje motor od agregátů pro mercedesy, ale motory jsou normálně v interní Daimler dokumentaci, liší se komůrkovou konstrukcí, mercedesí přeplňovaná 2,9TD již měla přímý vstřik rotačním čerpadlem. Již první 2,7 Commonrail Ssangyong je jejich vlastní vývoj, byť na původním bloku, nahoře je vše jinak. A motor je to, dnes u ojetin už je důkladně prověřen, docela dobrý! Od té doby už motory MB nepoužívají, byť spolupráce je tam pořád, ten 7G Tronic v aktuálních Rextonech je od Mercedesu. Pětiválce je škoda, Rexton by posouval výše. Ta 2,2 není špatná, ale v tak velkém a těžkém autě je pouze tak akorát. Mimochodem tento motor má zdvihový objem 2157cm3, Mercedes OM646 EVO měl 2148 cm3 a OM651 měl zdvihový objem 2143 cm3. Jediné co pořád odkazuje na původní motory OM661 a OM662 vyvinuté pro Ssangyong u mercedesu je zdvih 92,4mm, ten používaly zesílené užitkové verze 4/5/6 ti válcových vznětových motorů OM601(OM661)/OM602(OM662)/OM603.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 19:34
Benzín by měl být jejich vývoj. Tedy alespoň tak mi to říkala ta paní od SS na náplavce :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 15:33
povedal by som ze korando je uz skor konkurent pre sportage alebo eclipse cross ale nie pre ASX .. ktore je predsa len o nejakych 20cm kratsie ako korando ... pre ASX je ako konkurent od yongu skor tivoli alebo od vw T-roc . ci .S-Cross od suzuki a tak podobne..

ale inak prijal by som testik koranda vs eclipe cross.. ( niec ako tu uz bol eclispe vs karoq ) aj tu obidva su s 1,5 turbom a obidva su aj docela dizajnovo pekne osobitne .... :yes:
Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 16:25
Samozřejmě, že to konkurence pro ASX je. Modernější, lepší, výkonnější a bez kompromisů. Nikdo neřeší 20cm ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 16:33
Hlavně stojí stejně :D To Topper opomněl.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 17:30
tak to je potom ASX na tom super ked aj 4,5 metrove korando s 1,5T mu chce konkurovat ..... a ja ze korando uz skor na sportage a tigiho aj eclipse pozera :-[] ... sila to ASX je proste fakt etalon.. konkurovat mu chce kazdy dnes to je pravda ( rozmery aj motory konkurencie tu nehraju rolu )

PS: korando je velkostne aj motoricky presne ako tucson alebo sportage .. a tu ma ako konkurenta pre tieto vozy mitsu model eclipse cross s 1,5T alebo aj 2,2 dizel ( nemecko, italie a pod ) :yes:

rovnako clio potom je konkurent aj golfa... tvojou logikou par centi hore dole proste nevadi ... mam citak ze ta soda ti moc nepomohla .... tu by to chcelo skor prehanadlo :yes:
Re: Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 19:14
Vidíšk, takže lidi nevybírají podle peněz? Obzvláště v těchto cenách ano, jinak by jsi nesnil o Zatmění, ale jezdil v něm. Nebo je Polo o tolik lepší než Mitsu?
Toppere, nevím kde jsi četl o sodě, ale to co užíváš by chtělo možná změnit ;-)
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Na tohle se těším
| 10. 10. 2019 18:39
… a SSY nabízí diesely :yes:
Avatar - KANKUNEN
Kdo by to před pár lety řekl, že
| 10. 10. 2019 14:31
SS nabídne auto, ve kterém by se nestyděl.
Avatar - 3_diamanty
Re: Kdo by to před pár lety řekl, že
| 10. 10. 2019 15:38
vedel som ze pojdu hore.. bola len otazka casu kedy dobehnu a vlastne aj predbehnu mnohe europske vozy ... len to nejde hned.. ale potencial tam bol.. a rovnako pojde hore aj vinfast uvidis.. dnes sa mu smejeme a o 10 rokov bude.. ved sa nechajme prekvapit ... inak uz aj predosly rexton bol paradny.. ale ten novy tak to uz sanka dole.. neskutocna kara .. navyse nadalej tuhy ram... videl som ho aj nazivo uz a tu nejake sorento sa moze skryt... yong :yes:
Avatar - WinDiesel
Re: Kdo by to před pár lety řekl, že
| 10. 10. 2019 18:40
To SS vypadá divně, SSY nebo SYM je lepší (Ssangyong Motors) :yes:
Avatar - twistedTSD
Re: Kdo by to před pár lety řekl, že
| 10. 10. 2019 20:44
Předchozí Korando nebylo špatné.
Avatar - rokyta.p
Re: Re: Kdo by to před pár lety řekl, že
| 11. 10. 2019 09:09
Pro konkurenci ne njn :-[] Ale pro zákazníka to byl vrak a past. 8-s
Vypadá to dobře
| 10. 10. 2019 15:34
a ne jako auto pro Predátora, jako dřívější modely. Cena taky OK.
Avatar - 3_diamanty
toto bude fungovat
| 10. 10. 2019 15:35
skvela vizaz.. skvele motory.. paradna kasna aj interier... yongy konecne ozivaju a po novom rextone dalsi paradny voz od nich... moc sa uz tesim na test tohto koranda lebo vyzera to na dalsieho silneho hraca v SUV segmente ... skutocne paradne auto... takze snad bude aj uspesne... nevidim dovod preco by nemalo.. :yes:

ono to dokonca vyzera nielen na silneho hraca ale rovno aj na noveho lidra SUV segmentu tigiho a sportagu... .. len tak dalej yong :yes:
Avatar - WinDiesel
Re: toto bude fungovat
| 10. 10. 2019 18:40
Kup si to a přestaň bychařit :-!
Avatar - speedfred
Re: Re: toto bude fungovat
| 10. 10. 2019 18:46
Aby znova neskončil v nejakej EU produkcii, aj keď aziati s japoncami sú najlepší.
Re: Re: Re: toto bude fungovat
| 10. 10. 2019 19:15
;-)
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: toto bude fungovat
| 10. 10. 2019 18:51
verim v jeho uspech .. aj v to ze je to paradne auto.... yongy ozivaju... konecne :yes:

kupim casom co bude treba.. zatial mam este casu a casu ... ale po rextone aj tento yong sa mi moc paci ... boze .. ono by to chcelo aspon 3 melony inak to nevidim :-[] .. idem kupit zatial zreby ok? :-[]
Cena
| 10. 10. 2019 23:12
Na sauto je toto konkrétní auto za necelých 830t.
Ano je to v naftě 1,6d a asi v poměrně plně výbavě, ale taky.tonuz není avizovaný h něco málo přes 400t. Ta avizovaná cena se zdá býti podfuckem a nebo nedorozuměním min. V tom, že někdo opomněl na DPH.

Takže.jajonauto pěkný, ale zázrak se.nekona...
Re: Cena
| 11. 10. 2019 06:50
Máš cenu od a máš zcela výbavou nabitý kousek. Třeba tomuto: https://www.auto.cz/…ym-sarmem-120404
ještě výbava chybí a za 740k by ho asi málokdo koupil.
Avatar - Ada je zase tady
Stále stejné chyby
| 10. 10. 2019 23:35
- chybí ruční brzda
- chybí manuální skříň
- nízká světlá výška
- no name motor
- 1,6 v dieselu je slabá a bude mít omezenou životnost
- po poklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložní plocha
- přístroje před řidičem jsou pouze virtuální

a tak... :no: nicméně proti posledním kreaturám Mitsubishi furt dobrý
Avatar - Cuba66
Re: Stále stejné chyby
| 11. 10. 2019 10:04
Stále stejné argumenty :no:
Avatar - rokyta.p
Realita kontra sny
| 11. 10. 2019 09:07
Najedou budou auta dělat všichni, že o motorech mnoho neví a o podvozku taky - nevadí. Hlavní je, že displej z Aliexpresu dáme tam, kam chceme my. Dyson už svůj mega super truper automobil odpískal, teď už jen odstranit tenhle pařát, který lidem plete hlavu. Design se mi docela líbí to jo, ale jezdit v tom nebo shánět náhradní díly by jsem za 20 let nechtěl.
Avatar - Cuba66
Nedávno...
| 11. 10. 2019 10:03
...jsem se ještě téhle značce smál. Už nebudu. Za chvíli bude tam, kde je Kia a Hyundai. Navíc jak je teď na vzestupu, bude se snažit urvat část trhu a auta budou chvíli za "rozumnou cenu". Pak to samozřejmě půjde nahoru jako u K/H. Chvilku se to ale bude vyplácet kupovat..pokud to bude funkční i jízdně a nejenom vzhledově.
P.S.: .. jen to jméno je takové "strč prst skrz krk"

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku