A nezamyslel si sa nad tým, prečo tu ten kráľ už dávno nie je? Pôvodne mal byť predstavený už v júni, je október a zatiaľ tu nie je. Zjavne na tých klebetách o tom, že majú pri vývoji obrovské problémy s elektronikou niečo bude.
Tak to je ešte horšie, než som počul ja:
Osmá generace Golfu, která má přijít na trh na podzim 2019, vykazuje zatím velkou řadu chyb. Konkrétně 13. dubna 2018 jich na seznamu stálo 2 310. Všechny měly být odstraněny do března 2019, což se nepodařilo. V červenci 2018 jich vývojáři hlásili 3 194, citelně jich tedy přibylo. V srpnu jich bylo 4 111, v říjnu potom 3 512. Problém je v elektronice, která musí být rozložena do dvou balíků. Výroby je zatím schopna pouze základní výbava – balík A. Balík B s celou řadou elektronických fines přijde na řadu později.
Mna zaujima ako to ovplyvni octu a leona, lebo tam som o problemoch nepocul. Mozno to nove elektro bude zatial iba v golfe. Zaujimavy je ten maly ovladaci panel v lavo od volantu. Mozno nejaka rychla volba pre zakladne funkcie alebo asistentov?
Nie je to tak aj so siedmou generaciou? Pokial ho clovek nenacanca a nejde do vyssich vybav, tak to auto vyzera ako furik. Proste klasika u koncernu. Cena "Od" je lakava, ale auto je hole na kost a aj tak vyzera.
Ty si sa dnes zobudil? Ukáž mi auto, ktoré vyzerá dobre v základe. Mainstream či prémia, všetci potrebujú lepšie svetlá, veľké disky, iné nárazníky a pod. V holobyte vyzerá zle aj Mercedes A za 35t eur (resp. ten v holobyte vyzerá ešte horšie než Golf, pri prémii priam kričí, že si si nepriplatil): https://cdn.motor1.com/…pecification.jpg
Rozdiel tam bude vždy, inak by to "čančanie" (bože, to je slovo) bolo zbytočné. Akurát je rozdiel, keď auto v základe vyzerá ako chudobný príbuzný, že by sa zaň človek pomaly hanbil, alebo je pohľadné a elegantné ako ten Renault, na ktorý si dal odkaz.
Tak toto je plne v súlade s doterajšími spy fotkami, takže to bude na 99% reál. No a... nič moc teda, povedal by som, že ooproti G7 je to taký krok vedľa (ak nechcem povedať späť).
komu dnes uz chyba golf R? .... keby radsej spravili opat alltrack v kombiku ... alebo golf kabrio .. tie by davali vacsi zmysel .. snad aspon ten alltrack bude :yes:
Netreba chodiť do UK, u nás ich behá plno. Krátko po tom, čo som ja predal svoj, si GTI kúpil sused. To len Topper/Kiaworld/H/K svet/H/Ksvwet/3 diamanty funguje štýlom "mám 1,2ku a nikto nemôže chcieť viac".
No myslím, že sice pan redaktor nazval článek "co už všechno víme", ale ve skutečnosti jenom ukázal, že neví prakticky nic. Úvahy o pětiválci jsou tady asi už po padesáté a svědčí jenom o tom, že neměl co napsat, tak si vymýšlí divoké spekulace. Německá média uvádí, že Golf R dostane 2.0 TSI ve formě hybridu a 350 - 370hp. To zní daleko pravděpodobněji než ten pětiválec.
Presne tak, doba, keď sa do Golfa dal dať päťvalec, už je za nami a ani vtedy ju VW nevyužil. Teraz dať do masového mainstreamu R5 je finančná samovražda a cenovo to unesie iba Audi (pri cenách A3), nie Golf. Môj odhad je, že GTI bude posledný spaľovák, dostane klasiku 2,0TSI s výkonom zase o chlp vyšším (odhadujem 195 kW), ale GR presne ako píšeš nejaký baterkou posilnený TSI s nejakými 250 kW dokopy.
Neřekl bych, že by šlo o cenovou sebevraždu, naopak pětiválec by se vyráběl ve větším množství a náklady by se rozpustily do více položek, takže úspory z objemu by naopak byly ekonomická výhoda. A nedělám si iluze, že by takové auto dával VW jako dárek k Passatu, cenu by určitě napálili hodně podobně jako RS3. Spíše jde o to, že se snaží udržet exkluzivitu Audi a nechat mu prostor pro opravdu mastné ceny. Moje zkušenost je, že za poslední cca rok Audi hodně podražilo a zároveň je daleko těžší s ním vyjednávat o slevách než se zbytkem prémie a než bylo možné v minulosti.
Tak VW nie je v post-dieselgate dobe vo finančnej situácii aby mohlo robiť priveľa emisne náročných modelov a 2,5 R5 bude emisiami zjavne niekde inde ako 2,0 R4. Takže ak ho nedali doteraz do sedmičky, v G8 je to už úplná ilúzia. Plus samozrejme ten faktor exkluzivity Audi, ktorý spomínaš (je známe, že Audi ten motor nechcelo pustiť). A aj Audi, ako sám píšeš, na tie nadlimity musí našetriť a postupne zdražuje (na to som tiež nedávno poukazoval, keď ich S a RS modely zdražili výrazne a sú vysoko nad úrovňou Mkových bavorákov).
VW dělá samý pitomosti = moc nerozumim proč před Bulharskem s nižšíma platama a zemi EU dali přednost už roky silně problémovýmu Turecku https://byznys.ihned.cz/…i-o-nove-tovarne
Samotné 2.5 R5 ani 2.0 R4 se do 95g/km nevejdou. Takže jediná vynucená cesta je prdnout k nim baterky a elektromotor. Odhaduji, že s novou generací bude hybrid jak R tak RS3. V podstatě samotný benzínový motor dnes nemá v EU šanci přežít, nějaká forma hybridu bude velmi brzy u malorážek stejně jako o V8. A nové generace jako golf nebo A3 se během životního cyklu budou muset popasovat ještě s dalším dramatickým snížení CO2, kdy nic jiného než plug-in hybrid s hodně velkými baterkami nebude mít šanci.