Ekonomika
Nová továrna VW v Turecku pro Passat a Superb v ohrožení. Automobilka oddálila schválení výstavby
8 komentářů
CICERO
Jak muže být vůbec Turecko ještě v NATO? Jsou to perverzáci… = každej kdo koupí tureckou škůdku taky...
Jistě je vtipný, že doteď nikomu nevadila nemecká škoda, od teď vadí Turecká škoda, protože zemřela nějáka…. OK nerozumím dnešní době... ale jinou nežiju milé globalizované ***, už by mohla prosím začít ta válka pořádně !!!!
Ale né, my radši budem držet hubu, chvástat se špičkovou diplomacií a platit *** od DPH, přes dotační hovna až po pojišťovny, NAZDAR V PEKLE SOUDRUZI
Jistě je vtipný, že doteď nikomu nevadila nemecká škoda, od teď vadí Turecká škoda, protože zemřela nějáka…. OK nerozumím dnešní době... ale jinou nežiju milé globalizované ***, už by mohla prosím začít ta válka pořádně !!!!
Ale né, my radši budem držet hubu, chvástat se špičkovou diplomacií a platit *** od DPH, přes dotační hovna až po pojišťovny, NAZDAR V PEKLE SOUDRUZI
Souhlas .Turecko je konec pro zmíněné modely. Laciná pracovní síla a kvalita je tatam. Nehledě na to že se budou ztrácet koberečky.
Několikrát jsem četl o nevyužitém závodě v Bratislavě. Proč se cpát někam do autoritářského Turecka, když v Blavě je funkční závod s volnými kapacitami? Je to v jedné ze zemí EU, bezproblémové napojení na dálniční síť, stabilní právní prostředí kde aktuálně není válka,...
Taky mne to napadlo...ale asi tam kapacita není na 300 tis aut ročně.
Rozhodují náklady na výrobu, což jsou investice, mzdy, daně, pobídky, technologie a využitelnost výrobních linek, logistika, dodavatelé ... je to velmi komplexní a složité. Bratislava se zdá být za humny, možná částečně nevyužitá, ale finančně to může být problém.
Pokud ano prostě Škodovku bojkotuji a nebudu si jí kupovat.