Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hmmm
| 20. 10. 2019 09:53
Tak nás pan Vaculík vyděsil titulkem, ačkoliv v článku nic děsivého není. Takle na papíře to zní fakt dobře a každý je odborník milující svou práci, ale v reálu je to něco jiného. Do Bestdraivu na Strakonické jsem se nedovolal ani za tři dny, na email mi za 4 roky nikdo neodpověděl. Když jsem tam jednou dorazil z defektem kola v letní sezóně, tak mi otrávenej recepční řekl ať přijedu za dva dny že nemají čas, zatímco se technici kopali do zadku. Od té doby se téhle síti servisů vyhýbám.

Jinak mě pobavilo jak technik hledá zvedací body a utahovací moment a líbí se mi pokud to tak fakt je. Když mi někde zničili zvedací kostky nebo ožvejkali prahy, tak to bylo vždy v pneuservisu. Dvakrát mi zničili bezpečnostní oříšek. Ještě horší služby jsem zažil u motorky, kde odborníci často ani neví jak ze zadního uložení vyndat kolo. Přitom stačí jen stojan podložit prkýnkem a jde všechno hladce.

Docela dobrý mi to připadala v pneu Mráček, ale bohužel to mám přes celou Prahu.
Re: Hmmm
| 20. 10. 2019 14:31
To je každoroční strašení. Hlavně zajet v říjnu, venku je sice 15+ °C, sucho, ale buďte připraveni! V týdnu na Radiožurnálu v ranních zprávách nějaký pošuk z pneuservisu řekl "přezout hned, nečekat, pod 7°C jsou letní nebezpečné a to už je teď, to je jasné". Co je sakra jasné?! Jasný, potřebuje ovečky nahnat po delší období, ale sakra jak tohle někdo může pustit do zpráv? To už si ti redaktoři neumí ověřit ani počasí? Že by šli dál za tu lež o 7 °C, že by se zamysleli nad funkcí těch pneu, když bude odpoledne 20 °C atp, to nečekám, ale tu venkovní teplotu by dát mohli...
Avatar - Beefcake
Re: Re: Hmmm
| 21. 10. 2019 07:39
Rofl, aka funkcia nad 20? Sa uz s ...chellom dohodnite, kto ma pravdu. :-O
Avatar - JirkaV8
Z komára velbloud
| 20. 10. 2019 10:46
Dneska lidé nemusí své práci moc rozumět. Najmout nejloucostovější pracovníky aby tak tak přišli, nějak to splácat, hlavně vyinkasovat a tradá. Jak si dovolíš mít rozporuplné dojmy, tak je to rozčílí. Pneu ofiko mění každej strejda v garáži, stejně jako provádí opravy vozidel všech značek. Ale zrovna s pneumatikama jsem nikdy poblém neměl, děláte moc divadlo, aby byl motorista vyklepaný, přetrpěl frontu a vytáhl ochotně šrajtofli. Já před 8 lety nazul Michelin Premacy, jsou tam pořád léto zima stále prima a jsem spokojený a stále mají slušný vzorek. Čas od času akorát překontroluji tlak. Nevím co máte za stresy, to by pak mohl být odbodný návod, zda už jsme se naučili čistit přední sklo. Stejně si většina lidí nedodržuje bezpečné odstupy, lepí se na sebe, nepředvídá a hltají nové lékarničky když stejně ani neví co v nich je a neumějí to použít. Je třeba ze všeho udělat akci, za tu a poplatek a tím je to vyřešeno. Přemýšlet, jezdit hlavou nebo přijmout zodpovědnost ne.
Avatar - Beefcake
...
| 20. 10. 2019 14:26
Nerobim si ziadne iluzie, ze by niekto v pneuservise nastavoval utahovaky podla auta.
Naviac gumy bezne fukaju na nezmyselne tlaky. Ani sa len nepozru na stitok, ked uz si nie su isti.
Ale 250kPa vs 200kPa sa mi zda dost mimo.
Re: ...
| 20. 10. 2019 21:26
Kamarat chodi do blizkeho servisu, ze ved vsetko maju zvladnute. No zhrnul by som to asi tak, ze zvladnute maju uctovanie poloziek na fakturu. Vsetko ostatne uz ma problem. Dost sa divim ze v clanku nespomenuli ake je strasne dolezite vyvazenie - tiez aktualna dogma. Kazdopadne, mne ked som bol naposledy vyvazovat, nafukali presne nezmyselny tlak, dotiahli - nastastie takmer presne, ale kamosovi dotiahli ten spravny "moment" tak, ze sme pri poslednej vymene 2ja mali co robit aby sme to povolili, ja z celej sily tlacil nahor, on po druhej strane skakal - neviem si predstavit, co by robil na ceste s tym, nemal by sancu sam a uz vobec nie s tym pidi klucom pri rezerve.
Re: ...
| 21. 10. 2019 09:09
Zazil som pneuservis, kde dokonca dve kolesa namontovali naopak (sipka na pneumatike so smerovym dezenom ukazovala otacanie dozadu). Zistil som to ked som isiel na pumpe dofukat, lebo aj na to sa vykaslali. Vracal som sa tam naozaj riadne napaleny. U profikov by sa nieco take stavat nemalo!

Vrchol bol tuto jar ked som prisiel nahodit letne. Bez objednania, vsak uvidim kolko maju ludi. Pridem tam, tri boxy prazdne, traja mechanici sa opieraju o stlp, ale sefko v kancelarii mi vravi ze mi nemozu pneumatiky vymenit, lebo o 15 minut (!) im pridu zakaznici. A dovtedy sa budu opierat? Ved traja mechanici za 15 minut musia tie kolesa aj zozrat, nie len vymenit! To uz som sa fakt vytocil, zobral od nich kolesa, a isiel inde. V Mikone ma uz neuvidia!
Avatar - Barrichello
Jasně
| 20. 10. 2019 18:06
1.11. je daný, akorát když bude venku +15, můžete dál vesele drandit na letních třeba do silvestra. Akorát strašení lidí. Na suchu na tom jde jezdit i při -5....stejně jako jde na zimních jezdit v létě ppři +25. Stejně tam šetřiví češi koupí čínu nebo indonésii atd takžehlavně že to má vločku, jinak stejně pneu k ničemu
Avatar - Missouri
Jak kdy
| 21. 10. 2019 08:34
Podstatné pro přezouvání na zimní pláště je, jak je auto používáno. Pokud jde o služební vůz, který najede měsíčně třeba 5 000 km, pak ať jsou na něm letní pneumatiky co nejdéle. Jakmile se jedná o auto, které najede měsíčně do tisíce km, přičemž většinu z toho ráno do práce a odpoledne domů, průměrnou rychlostí kolem padesáti km/h, klidně může mít zimní pneumatiky od počátku října a nijak jim to neublíží. Ráno bývá kolem sedmi stupňů, odpoledne něco do dvaceti, žádný rozpálený asfalt. Pobavil mě výrok, že momentový klíč je nezbytností. Laik to možná zbaští, my ostatní dotáhneme matice s citem holýma rukama a na jaře je zase snadno holýma rukama povolíme. Moje letitá zkušenost je taková, že se mi vzorek na zimních pneu prakticky nesjíždí. Po dvou sezónách mám na předních 7 mm, na zadních 8 mm (nové pneu mají hloubku vzorku 8 mm). ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku