Ekonomika
KANKUNEN
3
křivce než ostatní.
Přejít do diskuze
Stejně to chce sakra sebevědomí se tu veřejně prohlašovat za někoho kdo ví víc než lidi kteří rozhodují o částce 810mld kč😊
To by najskôr musel analyzovať písaný text a zistiť, že z tých 810mld idú na vývoj autonómneho riadenia a EV len drobné. Sú to všetky prostriedky plánované na investície vrátane stavieb.
Mimochodom Japonsko, Južná Kórea a Čína sa dohodli na spolupráci ohľadom budovania vodíkovej infraštruktúry, takže je možné, že časť prostriedkov pôjde tým smerom.
Mimochodom Japonsko, Južná Kórea a Čína sa dohodli na spolupráci ohľadom budovania vodíkovej infraštruktúry, takže je možné, že časť prostriedkov pôjde tým smerom.
:yes: mam bobky, ze si tam udelaji asijskou unii. I islamisti si radsi hlavu urezou sami, nez na ne cekat
Muj tata rikal, ze se nemusime bat rusu ani americanu, ze prijdou cinani a utlucou nas cepicema. A je to tu
Korejsky Hyundai, kurnik ani to neumim napsat. Ja si vzdycky vzpomenu, jak si Nokia utahovala ze Samsungu. Kde je dneska Nokia a kde Samsung. Kdyz si vzpomenu na ty jejich plecky v zacatcich.....
Za 10 let bude s Hyundai mit starosti i bolka.
Za 10 let bude s Hyundai mit starosti i bolka.
No tak rýchlo si daj prihlášku do Hyundai za analytika, aby si im to tam vysvetlil a ušetril im tých 810 mld.
Autonomní řízení a e-auta jsou mrtvá cesta = těch 810 mld. jsou více méně vyhozené peníze, které zaplatí současní zákazníci Hyundai.
Tak nezbývá než popřát automobilce Hyundai, aby lidé, kteří o těchto investicích u nich rozhodují, byli vysoce kvalifikovaní profesionálové a ne jako ... čeští úředníci, kteří mnohdy rozhodují o částkách srovnatelných či vyšších, majíce při tom nesrovnatelně nižší kvalifikaci i pocit zodpovědnosti.
Mne tam spíše zaujala ta "len tak medzi rečou" volně do prostoru hozená zmínka o létajících autech.
Jeden můj bejvalej spolužák pracoval asi 20 let pro nějaké Jihokorejce a jezdíval tam DOST často. Pár let jsme se už neviděli, tak už tam možná i přesídlil "nafurt" . Vždycky mi tvrdil, že technologickým lídrem (najmě v IT) je dneska JV Asie - Žapónsko a Koreja, cca 5 let po nich to mají Amíci, za dalších 5 let západní Evropa, a za dalších +- 5 let i my. Takže se za nějakých 20-22 let máme věru na co těšit 😁
Mne tam spíše zaujala ta "len tak medzi rečou" volně do prostoru hozená zmínka o létajících autech.
Jeden můj bejvalej spolužák pracoval asi 20 let pro nějaké Jihokorejce a jezdíval tam DOST často. Pár let jsme se už neviděli, tak už tam možná i přesídlil "nafurt" . Vždycky mi tvrdil, že technologickým lídrem (najmě v IT) je dneska JV Asie - Žapónsko a Koreja, cca 5 let po nich to mají Amíci, za dalších 5 let západní Evropa, a za dalších +- 5 let i my. Takže se za nějakých 20-22 let máme věru na co těšit 😁
Kedysi bol taký vtip z čias socíku.
Za Husákom pribehne nejaký úradník a vraví: Súdruh prezident, súdruh prezident, katastrofa! Na československo-sovietskych hraniciach stojí čínske vojsko!
Husák: Jaj to mi odľahlo, už som myslel, že sneží!
Za Husákom pribehne nejaký úradník a vraví: Súdruh prezident, súdruh prezident, katastrofa! Na československo-sovietskych hraniciach stojí čínske vojsko!
Husák: Jaj to mi odľahlo, už som myslel, že sneží!
"To bude trvať omnoho menej než 10 rokov. Tipujem tak do 5 rokov."
Ne to už je teď! Proč VW mění zacílení právě z H/K na dacii? 😒]
Ne to už je teď! Proč VW mění zacílení právě z H/K na dacii? 😒]
Když chce nějaká automobilka investovat do autonomního řízení nebo e-aut, tak to někdo musí zaplatit - což je stávající zákazník a vzhledem k povaze investic se jedná o promhrané peníze.