Ekonomika
Autonomní řízení a e-auta jsou mrtvá cesta = těch 810 mld. jsou více méně vyhozené peníze, které zaplatí současní zákazníci Hyundai.
No tak rýchlo si daj prihlášku do Hyundai za analytika, aby si im to tam vysvetlil a ušetril im tých 810 mld.
To by najskôr musel analyzovať písaný text a zistiť, že z tých 810mld idú na vývoj autonómneho riadenia a EV len drobné. Sú to všetky prostriedky plánované na investície vrátane stavieb.
Mimochodom Japonsko, Južná Kórea a Čína sa dohodli na spolupráci ohľadom budovania vodíkovej infraštruktúry, takže je možné, že časť prostriedkov pôjde tým smerom.
Mimochodom Japonsko, Južná Kórea a Čína sa dohodli na spolupráci ohľadom budovania vodíkovej infraštruktúry, takže je možné, že časť prostriedkov pôjde tým smerom.
Stejně to chce sakra sebevědomí se tu veřejně prohlašovat za někoho kdo ví víc než lidi kteří rozhodují o částce 810mld kč😊
Tak nezbývá než popřát automobilce Hyundai, aby lidé, kteří o těchto investicích u nich rozhodují, byli vysoce kvalifikovaní profesionálové a ne jako ... čeští úředníci, kteří mnohdy rozhodují o částkách srovnatelných či vyšších, majíce při tom nesrovnatelně nižší kvalifikaci i pocit zodpovědnosti.
Mne tam spíše zaujala ta "len tak medzi rečou" volně do prostoru hozená zmínka o létajících autech.
Jeden můj bejvalej spolužák pracoval asi 20 let pro nějaké Jihokorejce a jezdíval tam DOST často. Pár let jsme se už neviděli, tak už tam možná i přesídlil "nafurt" . Vždycky mi tvrdil, že technologickým lídrem (najmě v IT) je dneska JV Asie - Žapónsko a Koreja, cca 5 let po nich to mají Amíci, za dalších 5 let západní Evropa, a za dalších +- 5 let i my. Takže se za nějakých 20-22 let máme věru na co těšit 😁
Mne tam spíše zaujala ta "len tak medzi rečou" volně do prostoru hozená zmínka o létajících autech.
Jeden můj bejvalej spolužák pracoval asi 20 let pro nějaké Jihokorejce a jezdíval tam DOST často. Pár let jsme se už neviděli, tak už tam možná i přesídlil "nafurt" . Vždycky mi tvrdil, že technologickým lídrem (najmě v IT) je dneska JV Asie - Žapónsko a Koreja, cca 5 let po nich to mají Amíci, za dalších 5 let západní Evropa, a za dalších +- 5 let i my. Takže se za nějakých 20-22 let máme věru na co těšit 😁
Když chce nějaká automobilka investovat do autonomního řízení nebo e-aut, tak to někdo musí zaplatit - což je stávající zákazník a vzhledem k povaze investic se jedná o promhrané peníze.
Za 10 let bude s Hyundai mit starosti i bolka.
Za Husákom pribehne nejaký úradník a vraví: Súdruh prezident, súdruh prezident, katastrofa! Na československo-sovietskych hraniciach stojí čínske vojsko!
Husák: Jaj to mi odľahlo, už som myslel, že sneží!
Ne to už je teď! Proč VW mění zacílení právě z H/K na dacii? 😒]