Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW řady 2 Gran Coupé: Mnichovský konkurent Mercedesu CLA má v základu tříválec

56 komentářů

Anonym
so graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mit dreizylinder!
Tfuj!
JInak
Všichni čekáme, až tenhle teslofilní web spolkne tu hořkou piluli a jako poslední zveřejní ten masakr, co udělal Taycan Turbo s nejsilnější Teslou! První přímé srovnání byla vlastně poprava. Hledejte Vox taycan vs Model S.
Na tohle všichni čekali (bez ohledu z jakého důvodu) a tady jsme nasáli Burešův cint o grafickejch kolážích Scaly - narozdíl od ostatních webů. :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nářez je to pěknej. Ale jak jsi přišel "teslofilní web"? Humanoidi z řad Tesla fans tvrdí opak a já to tedy vidím podobně jako oni.
99matthew99
Tesla z roku 2016 vs novy Taycan. Vieme ake mala Tesla obute gumy? Neskutocna poprava. Pri Tesle to nefunguje ako pri Skodovke ze starsie auta su lepsie.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
chytrak1
U toho článku o novým bmw je na fotkách docela zajímavý auto - co to je infitniy, korejec nebo něco z číny?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tychto kuskov ako CLA alebo 2 gran coupe vedla klasiky ako Cecko alebo 3er .. lebo rozmerovo su si hodne podobne...

inak tu mi tento face sedi podstatne lepsie ako na kratsom hatchi bmw 1 ... ale aj tak... preco uz nie rovno seriozne 3er ale takehoto kockopsa 2 gran coupe ... kto je vlastne cielovka tychto kockopsov ...
Avatar - xxc
xxc
cielovka su taki, co na 3 nemaju peniaze a je im to jedno 😄 vyzera pekne, snad bude uspesne niekde v azii
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved ked nemam na 3er tak zoberem radsej seriozneho passata ale nie takehoto kockopsa za kazdu cenu len preto ze hra s logom premiu... ale chapem.. ono se to pak proda... 😉

ale inak je to lepsie na xichte ako bmw 1.. o level lepsie.. sranda :yes:
Avatar - xxc
xxc
niekomu staci aj take male a chce mat premiu 😄 ludia su rozni
Avatar - iudex
iudex
Ver, že bude úspešné aj v Európe. Nikomu na CLA nevadí, že je to plebejská technika a platforma s FWD a motormi max. R4 naprieč, tam predáva len dizajn. A ten bude fungovať aj na 2GC, ako som písal, naživo je to veľmi pekné auto, povedal by som, že na mňa spravilo lepší dojem ako nová 3er pri prvom stretnutí.
webpaja
Váží o půlmetráku víc než 3er G20. To mě opravdu překvapuje.
Avatar - white label
white label
Tak aspoň víš, za co tolik platíš... 😉
Avatar - iudex
iudex
Odkiaľ máš ten údaj? Ja som zatiaľ nikde hmotnosť 2GC nevidel. Ale to sa mi nechce veriť, aby auto nižšej strednej s FWD malo vyššiu hmotnosť, ako väčšie auto strednej triedy s RWD platformou.
Avatar - fOE
fOE
Byt by tomu tak nemelo, ale nebylo by to poprve (E-Pace vs. F-Pace). Mozna i tady odtucnovaci kuru automobilka doprala jen tomu v hierarchii / cenove vys, no a ten dole...
Pokud se toto potvrdi tak je 2er GC lowcost kazdym coulem. ;-\
Avatar - iudex
iudex
Neuverím, kým neuvidím. To auto je menšie vo všetkých ohľadoch, k tomu jednoduchšia technika, to proste nemôže byť ťažšie ako 3er. Už len samotné RWD, kardan dozadu a ďalšie periférie... Môže byť, že tá hmotnosť oproti 3er nebude výrazne nižšia, ale že by bolo 2GC ťažšie ako 3er sedan, tomu neverím.
LORASI
podla stranok BMW 😒br />
https😐/www.bmw.de/…ische-daten.html#…

220d vazi 1580kg
320d vazi 1525kg

je mozne, ze 2GC je tazsia kvoli bezramovym dveram, co si vyziadalo silnejsiu vystuz karoserie ... netusim


pre porovnanie,

CLA 180 vazi 1 395 kg a 2GC 218 vazi 1 425kg ... cize je tazsie o 30kg

btw ... pride mi to divne, ale 320d je lahsia ako 330i ...
Avatar - iudex
iudex
Tak to je zaujímavé. Ale skutočne nerozumiem, ako môže byť vo všetkých rozmeroch menšia predokolka o toľko ťažšia, ako o triedu väčšia zadokolka. Kde udělali soudruzi z NDR chybu?
Naopak 320d je prekvapivo ľahké na danú triedu, zrejme najľahší dvojlitrový dízel v triede. Pritom 340i má už cez 1700 kg, teda taká očakávaná hmotnosť pre danú motorizáciu.
Proste ak je to tak, tak ďalší dôkaz, že sa oplatí priplatiť si za 3er, tam človek dostane očividne aj kvalitnejšie materiály a techniku.
P.S. CLA 220d, teda priamy konkurent 220d GC váži 1560 kg, teda len o 20 kg menej ako 220d (a o 35 kíl viac, ako 320d). A C 220d, teda konkurent 320d, váži 1585 kg (teda o 60 kíl viac, ako 3er). Zaujímavé.
LORASI
mozno je vysvetlenie jednoduche - tym, ze ide o lacnejsie auto ( realny rozdiel oproti 3er bude podla mna okolo 10 - 20k EUR ) pouzili v 2gc menej "lahsich materialov" ako v 3er
PowerHouse
Totální kopie. Na tuto kopii Kabáně opravdu nepotřebovali.

Vysvětlím kopii.
Šikmá světla, pod nima kapsy jako u nového Golfu, ledvinky na způsob žebrování u Ceedu, a mohl bych pokračovat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
asi je za tym biznis... nic viac len nahanat kvantitu a cisla.. inak by po boku 3er nepotrebovali vyrabat este aj taketo nieco podla mna uz dost nezmyselne ..
Avatar - fOE
fOE
Gratuluji, prisel si na to ze firma chce prodavat, vydelavat, nahanat cisla... 😄
webpaja
Ta světla jsou BMW, ledvinky kopíruje Kia a jinak je to spíš bezpohlavní (na fotkách) než kopie.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Zvláštní pro mě je, že BMW nechce údajně nabídnout ještě víc výkonu, když tento model končí výkonem tam, kde CLA-AMG začíná.. Chápu, že tyhle auta se asi neprodávají jako housky na krámě, ale i Audi nabízí 400koní i když to přímo není “coupe” konkurence (sedan a hatch RS3) ale je to zajímavý tah, když zvážíme rivalitu D3, ale třeba něco přijde.. 😄
Avatar - iudex
iudex
Toto mrzí aj mňa. Doteraz bola 140i/240i tak medzi konkurenčnými hot-modelmi (S3-RS3, A35AMG-A45AMG), ale teraz klesla 135i/235i na úroveň tých slabších konkurentov a jasne chýba konkurent pre špičku (A/CLA45AMG, RS3). Aj som dúfal, že príde nejaké M145i/245i, ale z BMW sa vyjadrili jasne, že nie. Výkonnejšie bude len M2 na RWD platforme, pre FWD platformu tak zrejme vrcholom zostane 35i.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Mě to docela překvapilo, na druhou stranu mě to nemrzí, protože ten design je pro mě vedle třeba toho CLA opravdu mimo můj vkus, asi jako to zmínil webpaja, moc tam toho z BMW nevidim :no:
Avatar - fOE
fOE
Nemaji duvod hnad se do vykonejsiho dvoulitru, takze pokud nekdy bude neco vic, tak leda s hybridem (coz by imho nemuselo byt spatne).
Avatar - white label
white label
Što takoje "...hnad..."? 😄
Avatar - fOE
fOE
Cas me pomsty prijde! Jednou se nase cesty zase setkaji a ja...
... te znicim! 😄
Avatar - white label
white label
A co TTRS, to není kupé? Určitě je to mnohem víc kupé, než tohle rádoby "4dv. kupé", které navíc vypadá z profilu jako nějaký menší lftb od Renaultu, nebo Peugeotu, aspoň podle některých fotek poměrně zřetelně.
https😐/img2.auto.cz/…ull/5980670_.jpg
Nezbývá, než doufat, že aspoň naživo to bude o něco lepší.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Jo sorry, že TTRS mi vypadla, tak nějak jak ji člověk potká na cestě jen vzácně tak se na to snadno zapomene.
Avatar - white label
white label
2erGC je stejně logicky mnohem spíš konkurent A3 sedanu, než TTéčka.
Nekoupil bych žádný podobný kompaktní sedan, ale řekl bych, že A3 sedan vypadá mnohem víc jako AUDI, než 2erGC jako BMW.
webpaja
...kromě přední masky nevidím zhola nic, co by mělo odkazovat na BMW.
Avatar - iudex
iudex
Je vtipné, že Tvoje dva identické príspevky majú rozdielne hodnotenie, jeden má 2 lajky a druhý dislajk. 😁
Avatar - Dinar
Dinar
Protože podruhé už to nebylo vtipný. 😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
😁 :yes:
Avatar - Dany
Dany
😁 😁
webpaja
:yes: 😉 To budou ty rozpolcené osobnosti
webpaja
...kromě přední masky nevidím zhola nic, co by mělo odkazovat na BMW.
Avatar - iudex
iudex
Ako som písal v blogu, naživo je to vcelku pekný a elegantný malý sedan a mňa presvedčil. Vpredu sú drobné zmeny oproti 1er, najmä menšia maska a to robí oveľa prijateľnejší výraz. Profil je pritom veľmi dynamický a elegantný, to nebýva pri subkompaktných sedanoch pravidlom, zozadu je to tiež super. Interiér je výborný, kvalitatívne dobieha A/CLA, zráža to len ten nekonfigurovateľný prístrojový displej s protichodnými ručičkami.
Proste pre ľudí, ktorí chcú športovo strihnutý malý sedan, ale nechcú RWD a nepotrebujú R6 (a BMW, Mercedes aj Audi vedia, že ich je požehnane) je to pekná alternatíva k 3er.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A mě se líbí 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Nemá to štíhlost pontonu, která sedany bmw charakterizuje, u 1er jako HB mi to nevadí, tady už je to vidět, moc se to k řadám 3,5 a 7 nehodí.
Ale úhledné to je, jakkoliv zaměnitelné s čímkoliv, takže věřím, že bmw badge bude prodávat.
Avatar - iudex
iudex
Z tých fotiek to naozaj tak nevyzerá, ale naživo pôsobilo naopak štíhlo a elegantne, žiadna obtlstlosť či neforemnosť, naopak elegantný malý sedan, ktorý sa dizajnovo dá plne porovnať s 3er.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Velikostně je to přesně auto, které by mohlo "nahradit" staré subtilní a sportovní trojky E36-46 (ja vím, byly ještě menší) a mohlo tak mít BMW parádně vypadajcí sedan (vím vím, je to grancoupé), sportovně střižený, který se protáhne po okresce, protože velikostně je 3er dnes už jinde......

A i když vím naprosto přesně, proč to tak je, tak takovému autíčku by slušelo právě RWD... no nic 😊

Každopádně se mi auta jako CLA, A3sedan i toto fakt líbí
Avatar - CHerokee
CHerokee
V provedení sedan vypadá mnohem lépe než 1er. Mi se tento Bavorák designově líbí více než současné CLA. Jen škoda, že se zbavili zadního pohonu.
Avatar - Dinar
Dinar
Jak CLA tak 2er GC jsou největší šméčka obou značek, snaží se to tvářit jako plnohodnotný sedan premiové značky, jenže technikou kompakt, a tak je hlavním problémem cena, která se velmi blíží právě těm plnohodnotným sedanům. CLA předchozí generace byl ve srovnání s C-Klasse (v kterémkoliv kriteriu) úplný výsměch, přesto se to prodávalo, lidé jsou neschopní rozeznat kvalitu, prostě jim řekli, že je to stylovka, tak si mysleli, že je to lepší než céčko. Akt. generace už je lepší, nové áčko hodně pomohlo, ale stejně, s trochu lepším motorem auto za 1,5 mega, a to je pořád 1,3ka od renaultu (nic proti ní). BMW jede prostě brázdu vyoranou Mercedesem, o úspěchu 2er GC nepochybuju, že je to stejné šméčko jako CLA, taky ne. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však to já vím a proto jsem psal, že je škoda chybějící techniky dospělách BMW, jelikož velikostně i vzhledově je to přesně ten typ štíhlejšího sportovnějšího sedanu alá E36-46 😊

Mimochodem ta 1.3 od Renaultu je skvělý motor, rozhodně bych se v takovém CLA projel, protože u Renaultu mi dojem sráželo gumové řízení a řazení, které doufám u MB bude lepší 😊
webpaja
Nevím jaké má M-B řazení, ale nastavení posilovače je opravdu fajn. Hezky vyvážené a jemné.
Avatar - white label
white label
Souhlas, samozřejmě...
Avatar - Alf1k
Alf1k
S trochu lepším motorem 1,5mega s 1.3 od renaultu? 😲 Tak to jsem byl asi u jiného dealera, kde to kolem 1,5mega bylo za vcelku nic moc vybavené Cla45amg (Cla45S bylo samo ještě výš) ale rozhodně za tu cenu nebude moturek od Renaultu, možná s nesmysl výbavou :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Máš pravdu, měl jsem zato, že cla 250 je ještě nějaká vyhoněná verze té renaultí 1,3ky, ale není, je to dvoulitr. S trochu slušnou výbavou je ta 250ka za 1,5 mio jen to fikne, 45amg začíná pod 1,5 mio bez výbavy, amgS je v základu za 1,6 tam stačí trochu dokonfigurovat a CLA za dva miliony je na světě, a to se vyplatí. 😒]

Každopádně, nemyslím, že by se v reálu cla za 1,5 mio prodávaly, jednak slevy, jednak to budou hlavně buď ty 1,3ky nebo dvoulitr dýzly, auta s cenou kolem milionu. 😉
Avatar - Alf1k
Alf1k
Ano je to neuvěřitelný za kolik peněz dokážou prodávat auta na základech kompaktu z nižších tříd, já osobně se na ty auta zeptal ze zvědavosti, ale reálně za 2mil. bych musel být fakt asi blázen 😁 A motor, ani amg speed shift už to nezachrání, prostě ten základ je áčko v tom je ten fór, RS3 je na tom od začátku možná ještě hůř, super motor zabalený v mainstreamu..
ericn
Aneb smutný příběh z Mnichova ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Vitejte v dnesni dobe.

To je ta odpoved na otazku z diskuze pred asi 2 dnama, proc kupuju relativne levna auta.
Avatar - speedfred
speedfred
Chceš šesť válec a pohon na zadok? U BMW nie je problem, tak potom neviem načo ten plač.
Mig_35
počkáme si co předvede Mazda. jestli atmo R6 s pohonem na zadní budu první kdo poběží😊 nějaké nové info? každopádně třílitrový šestiválec /sic diesel/ potvrzen do Wranglera, tady jsem o tom neviděl ani čárku...
Mig_35
Opel Insignia s naroubovanýma ledvinama. každopádně, tady tmavší odstín, aby zanikla ta obrovská boční "hmota". V CLA vidím většinou bloncky, řekl bych, že cílová skupina bude podobná a autíčko se jim bude zdát "moc kjásný"...