Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MKK
| 28. 1. 2008 10:07
MKK - Malé, Krásné, Kupíčko. Těžká záď, dynamický klín, přidrzlá příď. Trochu jako ty. Jenže tohle je prémie, žádnej bio-lowend. Jsou jedinci asi s velmi vybraným vkusem, či možná s velmi nevybíravým předkusem, jimž vnitřky Mercedesů nelahodí... no, nám ostatním prostě lahodí. Mercedes umí. Umí tolik, že to bere až dech... BRAVO :yes:
MKK
neregistrovaný "Devilcars"
| 28. 1. 2008 10:26
Je to nádherný kúsok!
MKK
neregistrovaný "CLSir"
| 29. 1. 2008 12:03
dobrej počin :-!
Avatar - T613
MKK
| 28. 1. 2008 10:32
"Dobrý den, nesu Vám ty svoje návrhy nové generace. Dobrá ukažte.. zajímavé.. to se použije. hmm, hezké.. chlape co je proboha tohle?! Vám se můj návrh přídě nelíbí? Snažil jsem se rozvinout myšlenku nynější generace. Líbí, samozřejmě se mi to líbí, je to přímo geniální! Ale chlape jeden zatracená, vždyť tu máme nový design nejvyšší řady! Z ní musíme vytřískat co nejvíc! Ta příď se prostě musí předělat. Vezmete tuhle masku, trochu ji protáhnete a snížíte a je to. Hlavně nezvykat zákazníky na rozdílný design přídí! Ale já myslel, že stačí použít jen masku chladiče.. Vy jste přišel ze školy? My Vás toho idealismu zbavíme chlape!" :-)
MKK
| 28. 1. 2008 10:49
:-) :-) Já tu příď velmi silně vnímám. A moc se těším na nové E... bude mu moc slušet.
Avatar - T613
MKK
| 28. 1. 2008 10:59
Neříkám, že to není líbivé dílko. Ale začíná mě unavovat ta uniformita, která se plíživě vtírá ke všem výrobcům. Není to tak dávno, co člověk rozeznal na velkou vzdálenost jestli proti němu jede "C","E","S"(můžete si tam dosadit vlastně jakoukoliv modelovou řadu jakékoliv automobilky). A dnes? když to člověk pozná na padesát metrů tak je borec ;-\ Markeťákům chybí to co nechybělo jejich předchůdcům, a tím je ochota jít do menšího risku. Dnes se vymyslí jeden design a ten se všude naroubeje, hlavně neriskovat a vyždímat to co se dá!
MKK
neregistrovaný "babo"
| 30. 1. 2008 23:57
tak ale davno som uz nenasiel prispevok o dizajnoch, s ktorym by som tak silno suhasil!!!

Ta uniformita je priserne nudna. BMW? Z dialky 5-ka a 3-ka sa dost tazko rozoznaju (tak nad 100m). 5-ka sa podarila, ale 3-ke to uz proste neslusi. Rozoznat A8 od A6 inak ako podla zadku z velkej vzdialenosti? Nemozene :-) Fakt je to priserna nuda, ked sa na seba sedan strednej, vyssej strednej a luxury tak strasne podobaju. A pre istotu aj vcsie a mensie coupe :-( A5 a A4? Skoro uniformne v mnohych pohladoch...
BMW 6-ka - krasne auto, ale tej sa ten predok proste nehodi, chcelo by to nieco ine...

To so som tiez zvedavy na nove E-cko. Lebo C-cko je brutalna zmensenina S-ka (aj ked zas + je, ze im to obidvom aj tak celkom sekne).

To sa mi paci napriklad na HONDE, ze to, co sa snazia presadit do PREMIUM stream (ACCORD, LEGEND), ma charakteristicky patuholnik, ostatne (mainstream), to co sa danemu modelu najviac hodi, aj ked tam by mi zas trosku vacsia jednost nevadila. A mozno aj CR-V mi nepatri do main stramu, tak by mohla sa trosku viacej ponasat na ACCO, ci LEGEND,nejakym znakom...
MKK
neregistrovaný "Mumu"
| 28. 1. 2008 11:02
Nic proti pridi, ale preci by to chtelo neco trochu agresivnejsiho. Nevim jaka je cilova skupina, ale toto nesportovne vyhlizejici auto oslovi mozna tak postarsi pany, jak se pise o par radek nize :no:
Avatar - T613
MKK
| 28. 1. 2008 11:04
Tak agresivitu hledat u Mercedesu je trochu mimo mísu. Na agresivitu zde máš z D3 Audi a BMW. MB je o eleganci, demonstraci síly a moci. Tudíž si jej budou kupovat konzervativní řidiči, kteří netouží po agresivním zevnějšku
MKK
anonym
| 28. 1. 2008 11:11
Vnitřek je pěkný, ale ta kastla je fakt škaredá..ani pořádné coupe, ani limuzína..a ty proporce, fakt nevyvážené.. :no:
MKK
neregistrovaný "filip..."
| 28. 1. 2008 11:32
Hm naozaj skaredy kusok. Sice prva generacia sa mi pacila v niektorych farbach, ale toto nikdy. Naozaj velmi nevyvazeny design.Zadna cast absolutne nevyhovuje...este, ze tu mame mnoho inych a krajsich coupe.
Avatar - VDC
MKK
| 28. 1. 2008 12:38
Tezka zad, dynamicky klin.... trochu jako ty... Jsem snad zenska? >:D
MKK
anonym
| 28. 1. 2008 15:08
Až na ten zadok, na ktorom vidieť, že dizajnér si krásny dizajn chcel nechať pre iný automobil... Ale inak je to jeden z posledných pravých Mercedesov. S kvalitou a noblesou. O tej si GLK, alebo Mercedes A môže nechať len zdať.
MKK
anonym
| 28. 1. 2008 15:09
Samozrejeme, že s kvalitou som to nemyslel. ;-)
MKK
| 28. 1. 2008 18:34
nerikam ze se stara generace prodavala spatne...vzdyt kdyby jo, tak by nova sla uplne jinym smerem. Ja sem ale nikdy nedokazal stravit tu siluetu. Stejne jako treba u 3 compact. Prijde mi..skratka divna. Ta tezka zad, nizky predek...nevim nevim. To je ale ostatne udel vsech aut ktere se snazi pouzit prvky svych klasickych brasku a zaroven se odlisit za kazdou cenu. To byl presne pripad trojkovyho kompaktu. To same vidim tady. Pro mne je MMK treba jednicka. Jinak, co se tyce lahodeni vnitrku...to neni o vybiravem vkusu. Ja osobne treba dokazu ocenit vnitrky vsech luxusnich nemcu. Co se ale libivosti tyce, tak bych urcite uprednostil bmw a pak audi pred timhle. Kdyz se treba kouknu na trojkove kupe, vidim eleganci. Kdyz se kouknu na jednicku vidim mladickou hravost az drzost. Tady vidim akorat prezitek z doby kdy se mercedes rozhodl ze se bude libit i mladym lidem ale jeste nevedel jak...
Umí tolik, že to bere až dech
neregistrovaný "Carlsson"
| 28. 1. 2008 22:31
Bravo :yes:
NIC MOC
neregistrovaný "Ferencár"
| 28. 1. 2008 10:28
Auto vypadá docela dobře, ale myslím si, že v interiéru je i přes změny znát, že základ nepatří k úplným novinkám - přece jen půlkruhový vršek přístrojové desky se už nějaký čas nenosí - připomíná mi trošku Škodu Octavii I.
NIC MOC
anonym
| 28. 1. 2008 10:36
Půlkruhové vršky ti dělají 80% adheze na silnici, ne ? Alespoň škodovka pořád klade důraz na "hezkou přístrojovku"
rozvíjí charakteristické vlastnosti předchůdce
neregistrovaný "Jiras"
| 28. 1. 2008 10:55
Alias Mercedes chtěl ušetřit, tak vzali podvozek ze starýho Céčka, kterej se na to nový moc nechytá. Ono je to nakonec teda jedno, co já viděl různá kupé od MB, tak v nich většinou seděli postarší pánové se snahou vypadat na 35, i když na zadní sedačce pomalu vozili Smrtku s kosou.
super
anonym
| 28. 1. 2008 11:03
Parádní auto. je mít prachy
Avatar - Ajin(MoDo Team)
Čekal jsem nový model
| 28. 1. 2008 11:23
a oni udělali jen další facelift. Auto se mi líbí, ale je vidět že se u MB šetří
Mno...
neregistrovaný "Stillborn"
| 28. 1. 2008 11:37
Jako auto je to vcelku pěkné a rozdílný vzhled od řady C jsem opravdu nečekal. :-) Co mi ale poměrně dost vadí z hlediska designu? Jsou to hlavně dvě věci:
1) Zadní světla... Docela pěkný tvar vycházející opět z řady C (překvapivě) je naprosto odporně zničen pokračováním na víku kufru. Ono pokračování vypadá až nechutně uměle a opravdu tam nepatří.
2) Jak již psal Ferencár - vršek přístrojovky je dosti archaický. Opravdu nechápu, jak se mohl dostat až do finální verze tohoto modelu....
Mno...
neregistrovaný "Beaumont.."
| 29. 1. 2008 10:59
Naprostý souhlas, dva detaily zabíjí jinak tvarově povedené auto. Ale asi bych ho i přesto vydržel, nebýt těch cen u Mercedesu - nejen za auta, ale i za servis...
Avatar - Dinar
Recyklát
| 28. 1. 2008 11:53
Tímhle mě Mercedes opravdu zklamal. Sice zní hezky, že z předchozího modelu je použit jen "základ" a tisícnevímkolik dílů je nových, ve skutečnosti to ale znamená, že nám předhazuje pouhý facelift (a to doslova) stávajícího modelu coupe. Vzhledem k tomu, že mají nové céčko s dokonalým podvozkem a také vzhledem k faktu, že tohle "nové" kupé se nebude cenou nijak podbízet, je to od MB jednak trochu nepochopitelný krok, a navíc, tak trochu podraz na zákazníky. :no:
konzerva
neregistrovaný "rza"
| 28. 1. 2008 13:00
veľmi konzervatívne - exterier aj interier ale to zrejme mercedes chcel - pôsobi sice kvalitne ale do kolien z toho nejdem - auto pre 50 tnikov :-)
des
neregistrovaný "ve3"
| 28. 1. 2008 14:24
podla mna je to najhorsi model v sucasnej ponuke mercedesu...jedina dobra vec na tom aute je predna cast z noveho Cecka. Takymto pristupom nikto nemoze cakat ze to bude konkurent pre bmw3 kupe atd. Z profilu na mna posobi az archaicky. A to ze tam je 1100 suciastok novych a z nich su mozno 980 srubky nikoho kto sa aspon trochu zaujima o automobili neochromi. Clovek cakal velkolepy novy model, a prisiel facelift.
des
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
| 28. 1. 2008 14:35
šetřendo Grando :no:
design poslední doby
neregistrovaný "0609 (Švihákovci)"
| 28. 1. 2008 15:10
Souhlasim s názorem,že v poslední době je všechno na jedno kopyto a modely většiny jednotlivých značek už lze na dálku těžko rozeznávat.Mercedes a Audi budou mít do dvou až tří let všechny svoje auta skoro stejný,budou se lišit jenom velikostí karoserie.Z německé trojice se drží už jenom BMW,které má svoje modely přece jenom výrazněji odlišené a například šestku od jedničky každý pozná i z kilometru... >:D Tak snad aspoň bavoráci nepujdou taky touhle dnešní nastavenou cestou,cestou do p*či.
Ale netýká se to jenom němců,třeba dnes proti mě jelo Volvo...říkal jsem si že to je S80,když se ke mě přiblížila lehce zboku,tak jsem si říkal že je asi po velký bouračce na zadek a když jsem se podíval do zrcátka,tak jsem zjistil že to je malá C30... :-!
Nuda ve Stuttgartu
neregistrovaný "KZ"
| 28. 1. 2008 15:52
Nuda ve Stuttgartu...
Nuda ve Stuttgartu
neregistrovaný "t.it"
| 28. 1. 2008 16:09
to je nuda i na facelift, natož na nový auto. Už stareho modelu jezdilo minimum, to bude ztrátový podnik
OBLUDKA
neregistrovaný "-p-"
| 28. 1. 2008 18:44
...nic víc, nic míň...
Krok vedla
| 28. 1. 2008 21:53
Nechce sa mi verit ze Mercedes pustil do sveta ,,nove,, auto ktore ma zaklad este v roku 2000. palubna doska je navlas rovnaka ako ma C sport coupe. 1100 novych veci este nic nie je... ako pisal niekto hore je to len nepodareny facelift a nie novy model ktory bude na trhu min 3 roky bez obmeny. podla mojho nazoru to nie je pristup hodny automobilky akou je MB. ak toto ma byt konkurencia pre A5 a BMW 3er coupe tak to bude mat CLC veru tazke. kam sa podela kvalita a zvuk mercedesu z 80 a 90 rokov :-( :'-( :no:
Krok vedla
neregistrovaný "sportcar"
| 29. 1. 2008 11:57
toto je konkurencia pre audi a3 a bmw1 treba to tak chapat.
Je pravda ze si mohli dat trosku viac zalezat mne by najviac vadilo ze bude made in Brasil to kvalita vyroby pojde rapidne dole.

BTW TTcko ma tiez podvozok z golfa a nikto sa nestazuje :-)
Krok vedla
neregistrovaný "chytrák host"
| 29. 1. 2008 16:58
přesně tak, je to sice veterán, ale pořád hezký, ta bílá mu sluší. Z made in Brasil jsem také v rozpacích, ale v brasilii je spousta potomků nacistů tak to třeba bude fungovat :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku