Felicia pomalu spěje do veteránského věku, představila se před čtvrtstoletím. Výrazně upravený Favorit byl populární a přinesl spoustu speciálních sérií.
To mě fakt připadá, že někdo nemá co dělat. Každou chvilku tady napíšou nějaký článek, který se omýlá pořád dokola řadu měsíců. Proč tyhle pisálkové nejdou dělat do fabrik do výroby. Proč se pořád píše o kravinách dokola a dokola ?
tak ja ked som svoje polo v decembri 2016 obzeral ( a povedal predajcovi ze ho chcem nech mi ho rezervuju a po novom roku pridem ) tak bolo asi -5 pod nulou a cele bolo "skrehnute" na parkovisku chuda male... olepene este kdejkymi foliami.... proste som ho musel zachranit :yes:
a zase feldu ked sme kupovali v KE tak to nemalo chybu.. sme sa len spytali ze
mate 50kw feliciu?
ano mame poslednu
v akej farbe?
zelena petrol
berieme :-[]
v tom case v lete 2001 sa feldy uz len dopredavali ... ludia z KE lietali do popradu do presova aj do liptovskeho mikulasa len aby ich stihli este kupit posledne kusy .. takze nasu sme kupili uplne takto z rukava... behom vteřiny ( po slovensky mi casovu jednotku opat nebere :D ) .. hlavne sme chceli aby nebola nejaka pastelova svetlo modra ani malinova matna cervena a aby mala motor 1,3 50kw mpi.. takze ked sme taku nasli a predajca povedal ze ano mame jednu poslednu este na sklade ... tak ani sme ju nevidelu len rovno povedali.. berieme ..( akurat hmlovky predne mala... inak bez vybavy ale to nam vobec nevadilo.. casom dokupene radio aj par drobnosti ... paradne auticko to bolo ) :yes:
Zadni stabilizator, spise vyztuha napravy, se tykala pouze verze hatchback. Udajne mel potlacovat nedotacivost. U kombi bylo jeutralnejsi chovani dane tezsim zadkem a tuzsimi zadnimi pruzinami, takze nebyl potreba. Predni stabilizator se montoval i na 1.3, pokud byla vybavena ABS.
Cerna sport line nemela interier shodny se zlutou color line. Sport line sedacky maji barevny stred a sede okraje, zatimco color line jsou barevne cele. Color line ma navic barevne vyplne dveri, sport line standartne sede, ale zase ma barevne pasy.
Jinak zavodeni s pickupy se muze jevit podivne, ale ma logicky zaklad - pickupy byly zhruba o metrak lehci a navic mely vyztuzenou zadni napravu, takze byly na zavodeni o neco vhodnejsi, nez standartni verze s bahnem.
Prvni Felicie mely "mekkou" karoserii, temer shodnou s Favoritem. Vyztuzeni prislo az s montazi airbagu a agregatu VW. Mimo jine byla vyztuzena predni naprava, ktera pred vyztuzenim neumoznoval montaz pricneho stabilizatoru.
Airbag nahrazujici schranku pred spolujezdcem bylo v 90. Letech bezne reseni. VW Polo a Seat Ibiza to mely stejne. Jinak 1-2 airbagy byla standartni vybava pro nemecky trh, rakousky po roce 2000 mel dokonce 4 airbagy v zakladu. To jec ceske socialky o airbagu neslysely az do konce vyroby...
Nakonec perlicka k L&K - prvni vozy rocniku 1995 s motory 1.6 nemely standartne ani posilovac rizeni, stejne jako ostatni 1.6. Ten se standartne zacal montovat az po roce. Toliko k "luxusni verzi"
Také jsem ji měl- Felicia Magic v granitové metalíze. Dodnes si pamatuji ten okamžik kdy jsem přišel k prodejci, vzal mi na jejich skladové parkoviště a rukou smetl z kapoty čerstvý sníh který ji přes noc celou přikryl. A já řekl: Tak já ji beru. Moje první nové auto, tehdy mi bylo necelých 19 let...
Jo, nostalgie. Dnes bych to nechtěl ani za desetinu původní ceny (256 tis. Kč), ale první nové auto je jen jedno.