Novinky
Mercedes-AMG C 63 přijde o polovinu válců. Nástupce místo osmiválce vsadí na hybridní čtyřválec
59 komentářů
CICERO                    
        Papež od Brabusu ti tam za 15mio dá i V12 v roce 2025... V KLIDU... 
Žil jsem a platil, rovnější než zákon, stálo mě to hodně, nemáš právo... Jedu rovně. Jedu v blahobytu, ty na mě čum z dotovaného holobytu !!!
Žil jsem a platil, rovnější než zákon, stálo mě to hodně, nemáš právo... Jedu rovně. Jedu v blahobytu, ty na mě čum z dotovaného holobytu !!!
        kupujte dokud je čas, následně v E atd. budou V8 nahrazený R6....
        Mildhybridní R6 53 AMG je náhodou skvělej https😐/fdrive.cz/…petrolheady-3003  :yes: 
Vaverka tuhle někde psal proč je lepší R6 než V6 = a mimochodem tam správně zmínil že dík současný generaci novejch šestiválců = logicky budou ubejvat V8
Ty zůstanou jen pro fakt náročný https😐/www.autoforum.cz/…eknete-autobahn/ :yes: :yes:
Doba kdy si běžnej normálně slušně vydělávající člověk koupil šestiválec = tu sme si dík komunistum holt moc neužili
Vaverka tuhle někde psal proč je lepší R6 než V6 = a mimochodem tam správně zmínil že dík současný generaci novejch šestiválců = logicky budou ubejvat V8
Ty zůstanou jen pro fakt náročný https😐/www.autoforum.cz/…eknete-autobahn/ :yes: :yes:
Doba kdy si běžnej normálně slušně vydělávající člověk koupil šestiválec = tu sme si dík komunistum holt moc neužili
CICERO                    
        sam seš jeden z těch komunistu... levičáci nikdy držky nezavřou... do syrie sváma… do kldr… do gulagu prasata Hamunasakrovský !!!  😒] 
Jsem v míru s pravidly věcné diskuze, komunisty měli dávno zavřít... i ty žijící... levičácký povly...
Jsem v míru s pravidly věcné diskuze, komunisty měli dávno zavřít... i ty žijící... levičácký povly...
        Zklidni to = seš přes hranu
CICERO                    
        máš na to názor !! jsi vítěz demagogie.... drž hubu sám, brečet nemusíš... nemáme si co vyčítat miláčku... Už si baštil zelný salátek?
        Seš PŘES hranu
CICERO                    
        Já nemám limit... Co jsem přežil já nepoznáš ty za celej svůj ubohej život... Víš vem si nějakou baterku dva tlustý dráty a pracuj na něčem co se bude jmenovat fibrilace síní... uděláš světu takové malé požehnání, ty hrano  :-!  Mír snámi bezvěrci... a Tobě plitký ráj...  😒]
        Hmm = píše se to s -y-
Smutný kolik lidí fakta = považuje za demagogii = a kolik neumí pravopis. U těhle skupin = bude slušnejch průnik množin :-!
Smutný kolik lidí fakta = považuje za demagogii = a kolik neumí pravopis. U těhle skupin = bude slušnejch průnik množin :-!
CICERO                    
        😒] … množino takhle si tě nějak představuju, jak vypadáš,co děláš a včem jezdíš 😁 😁 😁 https😐/www.youtube.com/watch?… 😒]  :yes😒br />
How dare you !!!  😒]
Ale zpátky, k tématu, je to lesk a bída Merglu... být v jedné dekádě nejlepší motorář a navíc se vtom stejným pro blízkou budoucnost začít odepisovat... ´´zajímavý´´ V8 5,5 byla modla... od brabusu převrtana na 6,3 = UFO PORNO, 4,0 taky celkem šla, ale šlo to sní k šípku,nejdříve GPF a pak zabitej zvuk... už ani nepípne... A navíc v S 73 od nový dekády bude... syčet hybrid package… FAKUME normičky...
Ale zpátky, k tématu, je to lesk a bída Merglu... být v jedné dekádě nejlepší motorář a navíc se vtom stejným pro blízkou budoucnost začít odepisovat... ´´zajímavý´´ V8 5,5 byla modla... od brabusu převrtana na 6,3 = UFO PORNO, 4,0 taky celkem šla, ale šlo to sní k šípku,nejdříve GPF a pak zabitej zvuk... už ani nepípne... A navíc v S 73 od nový dekády bude... syčet hybrid package… FAKUME normičky...
        Já měl z češtiny jedničku vohnoute, co tam máš dál? Jako jediný ze třídy jedničku z diktátu.
Nejlepší je, když demagog říká jíným že jsou demagogové 😄
Nejlepší je, když demagog říká jíným že jsou demagogové 😄
CICERO                    
        já nejsem demagog, já jsem CICERO on je jen pindač… Ale někdy má pravdu = toho si zasadně odmítám všímat = protože víc lidí pravdu rádo nemá a mě se líbí sním vést věcné diskuze na Téma KOMUNISMUS = přináší to své ovoce, rád se přiučím od komunisty žijícího díky kuskusu,hummusu a dotované naftě 😁 😁 😁 HOW DARE YOU  😒]
        Ne že bych měl C 63 AMG na shortlistu, ale tímhle se totálně odrovnaj. Kdo by si kupoval čtyřválec místo šestiválce (M3/M4/RS4/RS5)?
        Je otázkou s čím přijdou ostatní...  ;-\
        Tak nastávající M3/M4 bude mít, jak se sluší, řadový šestiválec. 😊
        Na to, jak zásadní je tohle zpráva, mi přijde, že shovívavost vůči Mercedesu je přílišná. Když si vzpomenu na to kvílení, ó hrůzo, 140i je teď čtyřválec... 😁 
Mercedes je v "pokroku", první SUV, první předokolka v prémii, vždy na prvním místě, tohle bude, bohužel, jejich další bedna. Když mi posledně prodejce u MB vysvětloval, jaký je (min. generace) CLA výborný kup, skvělé auto, tak mu říkám, že za podobné peníze mají céčko, které je technikou i projevem úplně jinde. Skvělá AMG, jak plnotučná s osmiválcem, tak polotučná s šestiválci... a teď tohle. Oni prostě u Mercedesu vědí, že ti zákazníci, kteří jim premiovost CLA věří, nejsou schopni rozeznat kvalitu a co mají pod kapotou, je jim v zásadě jedno, důležitý je ten badge na kapotě, takže další krok... C-Klasse AMG se čtyřválcem. :no:
Smutná doba, ale na emise se v tomto případě vymlouvat můžou jen těžko, tady jde o modelový vrchol, výkladní skříň, AMG!
Mercedes je v "pokroku", první SUV, první předokolka v prémii, vždy na prvním místě, tohle bude, bohužel, jejich další bedna. Když mi posledně prodejce u MB vysvětloval, jaký je (min. generace) CLA výborný kup, skvělé auto, tak mu říkám, že za podobné peníze mají céčko, které je technikou i projevem úplně jinde. Skvělá AMG, jak plnotučná s osmiválcem, tak polotučná s šestiválci... a teď tohle. Oni prostě u Mercedesu vědí, že ti zákazníci, kteří jim premiovost CLA věří, nejsou schopni rozeznat kvalitu a co mají pod kapotou, je jim v zásadě jedno, důležitý je ten badge na kapotě, takže další krok... C-Klasse AMG se čtyřválcem. :no:
Smutná doba, ale na emise se v tomto případě vymlouvat můžou jen těžko, tady jde o modelový vrchol, výkladní skříň, AMG!
        Tak ten kdo chtěl V8 už ho pravděpodobně má a za nové hybridní šidítko ho měnit nebude. Jsem zvědav na prodeje, ale to se nejspíš ani nedovíme. MB to zahrne do C-klasse a těch pár kusů se tam schová  :no:
Evoluce ve zmenšování objemů a počtu válců už běží desítky let = tenhle 4válec bude rychlejší a když to zmińuješ bude mít i o dost lepší emise než https😐/www.autoforum.cz/…hani-az-275-kmh/
Evoluce je přirozený vývoj, tady jde o nesmyslné limity. Už jsme to tu psal mnohokrát, euro 7 je jako sebepoškozování.
Evropa jde už dvacet let při řešení otázky klimatických změn nesprávným směrem. Soustředí se na opatření, která jsou extrémně drahá, komplikovaná a nejméně účinná. Zakazuje plastová brčka a likviduje automobilový průmysl. Za astronomických nákladů ničí svou energetickou suverenitu, investuje biliony euro do marginálních zdrojů. Dokonce zaslepeně bojuje proti elektřině z jádra, jež je dnes v řadě zemí včetně naší jedinou reálnou a čistou alternativou fosilním palivům. Mýlila se s biopalivy a podílela se tak na růstu cen potravin, což postihlo ty nejchudší, a vytvořila tím špinavý dotační byznys. Ano, toto si skutečně žádá zásadní změnu přístupu.
Ani to proč Euro7 je špatně = největší značka co vyrábí auta = je japonská a Euro 7 jí nedělá problémy. Jen s maličkou pokutou ho zvládá i velký auto typu Camry se slušnym výkonem 160kW. Vlastně jak se to přepočítává přes kila tak možná s žádnou pokutou
Takže v čem vidíš problém = s dalšim stupněm emisí?
Nikdo nebojuje PROTI jádru = naopak spousta států vráží obrovský prostředky do příští generace = a O TO jde! Současný jádro je extrémně drahý = navěky prodělečný. Plus bohužel i poruchový. Od britů přes frantíky po https😐/oenergetice.cz/…at-vhodny-model/ se přesně naopak snaží jádro uvést do FUNKČNÍ verze = aby nebylo prodělečný. A samozřejmě se to netýká jen evropy
Biopaliva dovážený a dělaný ála jižní amerika fakt nic moc = ale evropa nemá ropu a prostě hledá. Ovšem to že přes 20 let de náš kontinent nesprávnym směrem = to je kravina. Před tejdnem se tomu pár členů Akademie věd věnovalo 2 hodiny na ČT24 = pravděpodobnější je že složitý problematice = nerozumí VĚTŠINA. Viz ten tvuj omyl s jádrem = de JEN o další generaci = efektivnější levnější = neprodělečnou. Jádro ve stávající podobě = jo to FAKT nikdo nechce. Všechny i vypnutý elektrárny po světě zatim stojej = a bude stát gigantický obří peníze to jednou pořešit = tohle dál je stejně jako dál používat pro tenhle výkon co zvládá R4 dvanáctiválec = prostě nesmysl a neudržitelný
Tak CO ti vadí na Euro 7 rsp. obecně na další generaci norem = který samozřejmě nejsou viz ta Toyota pro kterou je evropskej trh spíš slabší = jen evropský?
CO má co dělat pojetí auta = s VÝKONEM = píšu že 160kW a no problem emise!
CO vymejšlíš za blbosti že někdo na světě neví co je za rozdíl mezi V12 a R4? Fakt žiješ v bludu, že někdo kdo se trochu o auta zajímá TO NEVÍ?
VŮBEC NEROZUMIM = co si tim cos napsal chtěl říct a JAK TO SOUVISÍ = s čimkoli
Takže CO ti vadí na další emisní normě = který tu už sou desítky let? Tady v Evropě někdy od 70. let v Americe eště o desetiletí dřív = to už je HODNĚ dlouho. Takže CO ti vadí na Euro7?
Pro největší značku na světě NE evropskou ale japonskou která v tý naší Evropě ani moc neprodává, základ jejich prodejů je na jinejch kontinentech = to neni moc problém. Ani pro http😐/www.autoforum.cz/…ne-do-roku-2026/ to neni problém. Takže CO a JAKEJ máš problém TY?
A bude hůř, zatímco Honda v Evropě stáhne 1,5 Turbo z SUV a asi i ze Civicu a Evropy vůbec, jak už píše zákazníkům, tak v USA pojede dál + 23 koníků atp. A to je jen jeden příklad z mnoha...
A nechápu teda CO si to psal za nesmyslny že někdo nerozezná R4 a V12 = já upozornil na VÝVOJ výkonů = a to samý viz odkaz platí pro zesilovače atd. To přece neznamená že se mi nelíbí nebo nerozeznám R4 od V12 = ale v roce 2020 nechci V12 s menšim výkonem než R4 = to je celý
A viz odkaz ca od tý doby to běží = desítky let se objem a válce zmenšujou a výkony se přesouvaj do menšího počtu válců. Stejně tak s těma zesíkama = kdysi superdrahý monstra vlastně to co ta Alpina V12 dneska výkonově trumfne malá cenově dostupná krabička
Amerika se momentálně proti Evropě v emisích zasekla = teda byla zaseknuta Trumpem. Předchozích 50 let sme byli zase my trochu za nima = to sou nedůležitý detaily. U nás sou emise důležitější = vyšší počet obyvatel na kilometr. Ale jak si sám napsal = japonský automobilky nějakej zásadní problém nemaj = ostatně největší problémy jak loni s WLTP tak letos s EVAP ISC měl největší problémy 1 místní koncern https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Jak tu padlo s Euro7 nemá problém Pagani, Ferrari atd. tak PROČ ty?
Co se limitů týká, ty Americké jsou jiné než evropské, takže tak jednoduché to není. Ta ale vědí, že 3 válce a hybridy jsou na ***, protože u nich jsou mnohem větší nájezdy, větší auta a pohodlnější...a k tomu se malé evropské motory nehodí.
Euro normy jsou nejpřísnější na světě, přesto budou opět zpřísněny. 2021 jsou skutečně likvidační...a opět se investuje do marginálního zdroje znečištění. Auta euro V a VI (až VI. D-TEMP) určitě nebudou ekologickým problémem ani ve velkých městech. Ale o to nejde, pseudozelený byznys, odvádění od skutečné ekologie a hra na sebemrskačství, která bude mít vážné následky - od hospodářské krize, nezaměstnanost až po ztrátu technologického náskoku a výměny jedné surovinové závislosti za druhou. V neposlední řadě to odnesou sami uživatelé, místo lepších aut, dostanou výrobky nedotažené, urychlené a předražené. Navíc jim budou vnuceny, což se už děje. Mě pak vytáčí, že tento postup zabije zábavu za volantem... Pagani mě fakt netankuje.
Jak likvidační?
Nejde snad o to že TEBE Pagani apod. netankuje = jde o to že i auto s takovymhle motorem = budoucí normy zvládá!
Ty snad znáš někoho = kdo si TAKOVOU KRAVINU = že neni rozdíl mezi V12 a R4 = fakt myslí?
CO si nepochopil = na viz já 22:23? Co má co dělat naladění auta = s výkonem a plněnim emisí? Prostě 218 koní je v Evropě VČETNĚ NĚMECKA http😐/www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ pohodově nadprůměrnej výkon = a s emisema problém nemá. Takže CO má Cherokee za problém s budoucí emisní normou?
A hlavně JAK to co napsal = s čimkoliv souvisí? Prostě ta stará Alpina V12 byla kdysi super = geniální nejlepší počet válců a eště má oblíbená značka. Ale dneska pro VYŠŠÍ výkon stačí R4 = co naděláš tak to prostě chodí. Kdysi byl na tenhle výkon nutnej superdrahej obří zesilovač a umělo jich to pár na světě = dneska https😐/digital-audio-systems.com/…power-amplifier/ takovejhle střízlík a trapnejch 3.990€
Neumíš odpovědět = tak proto vymejšlíš tyhle KRAVINY?
Hele si fakt TAK MIMO že si myslíš že existuje někdo = kdo to nerozlišuje? Těžko věřit. Ale stejně = tohle už je MOC 😐
Tak tu, trotle, nepokládej tak stupidní otázky. Vypadáš pak jak de.bil a divíš se, že na to někdo reaguje.
No tak = jako obvykle ti utekla podstata. A jak vim nemá asi cenu vysvětlovat. Pochopil si ty důchody = nebo jako Emel a ryccardo..?
Zkus to na tom zesíku = dřív obří rozměry a spotřeba a hlavně cena = dneska malá krabička za 4 t. euro
A to samý platí pro V12 = určitě jo ALE NE s tim výkonem! Chápe to už tvuj omezenej mozek? Že šlo o V12 před 30ti lety a R4 dnes?!? Nebo umíš JEN nadávat a popírat a bejt drzej?
Bohužel realita je že dnešní Alpina V8 = je celkově lepší a rychlejší auto než BMW 760. A to že ta 30 nebo kolik let stará Alpina V12 = má prostě MENŠÍ výkon a HORŠÍ emise = než aktuální R4 = o TOM to je
To že TY něco nepochopíš = neznamená, no vlastně nic. Prostě většinou = viz ten Brexit = to vidíš OBRÁCENĚ
No a já = jako ten Hawking a Sedláček atd.
Co tobě a Cherokeemu vadí na Euro 7 = krom toho že poslední roky to nejvíc skřípe VW = nevim. I japonský výrobci = tady až tak neprodávaný = zvládaj. Že největší EVROPSKEJ výrobce má s emisema už roky fakt velký problémy = no kvůli tomu se nemaj přizpůsobovat všichni ostatní, ale on. Ostatně daleko menší PSA = problémy nemá
A nepřeháněj to s tou VULGARITOU = to cos vystřílel dneska = ti má vystačit tak na měsíc ne-li na rok
Nebo slavné dehtové 4 a šestiválce od PSA, BMW atd to je taky kvalita, to má problém najet 200 tis bez investice v řadech 60-120 tis kč 😄 😄 😄
Máme tu zdokumentovaný V8 s tristní životností a R4 s milionovym nájezdem a dokonce R3 s no problem statisícovejma nájezdama
V8 s tristní životností znam akorát od Porsche a BMW, holt němci nic neumí no, blbý 😄 Pro poctivé V8 musíš do USA
Pro poctivý V8 můžeš i do japonska = viz pětilitr V8 atmo v současnym Lexu LC500 kterej jen s osmistupňovou převodovkou najdeš i v RC-F a GS-F. Teď někdy byl od Vaculíka text k ojetině IS-F = narozdíl od těch němců.. :yes: 😉
Ale to neni o němcích a amících = ale dost o výkonu těch motorů. Prostě na maximum výkonu vyhnaný motory maj = dřív nebo pozdějš, míň nebo víc = PROBLÉMY
Statisícový nájezdy R3 už sou prokázaný a převzatej materiál byl myslim i tady = prostě nájezdy nejsou až tak o objemu a počtu válců = to je jen takový klišé. Popravdě víc než ty statisíce km který dneska zvládá i tříváleček = většina aut stejně nenajezdí
Já na Prahu a okolí používám tohle https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv a skoro bez přehánění na semaforech bejvám nejrychlejší https😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
Takže = chyba nebude v Evropě = možná v některý eVWropský automobilce https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Edit: chtěl bych pozdravit 3 bleskurychlý přízniVWce = automobilky co dlouhodobě nezVWládá emise 😄
Víte že ty :no: na tom FAKTU co sem napsal NIC nezmění žejo?
Edit 2: Už včera sem koukal a dneska zas = new NEPŘEHLEDNÁ platforma začala docela zlobit = občas nezapíše příspěvek = když sou 2 příliš brzy po sobě. Bravo machi(avelii) :yes:
Navyše od 1.1. 2021 vstupuje do platnosti len EURO 6d. EURO 7 ešte nie je presne špecifikované, ale hovorí sa o tom, že NOx pre diesle môže klesnúť až na 20mg/km čo už nie je jednoduché ani pre diesle s poctivo fungujúcim SRC.
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Tie možno dostanú močovinu.