Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Evoluce
| 20. 10. 2019 18:00
V levnejch modelech holt.. ale jinak dál https://www.autoforum.cz/…eknete-autobahn/ :yes:
Avatar - CHerokee
Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 19:06
Nic evolučního na tom nevidím. Za to může nesmyslná norma euro 7 a ne technický pokrok.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 19:11
Nesmyslná? Vysvětlíš?

Evoluce ve zmenšování objemů a počtu válců už běží desítky let = tenhle 4válec bude rychlejší a když to zmińuješ bude mít i o dost lepší emise než https://www.autoforum.cz/…hani-az-275-kmh/
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 19:41
Touto logikou to nemá smysl kupovat, protože každý sportovní Japonec na dvou kolech bude vždycky rychlejší než tohle auto.

Evoluce je přirozený vývoj, tady jde o nesmyslné limity. Už jsme to tu psal mnohokrát, euro 7 je jako sebepoškozování.
Evropa jde už dvacet let při řešení otázky klimatických změn nesprávným směrem. Soustředí se na opatření, která jsou extrémně drahá, komplikovaná a nejméně účinná. Zakazuje plastová brčka a likviduje automobilový průmysl. Za astronomických nákladů ničí svou energetickou suverenitu, investuje biliony euro do marginálních zdrojů. Dokonce zaslepeně bojuje proti elektřině z jádra, jež je dnes v řadě zemí včetně naší jedinou reálnou a čistou alternativou fosilním palivům. Mýlila se s biopalivy a podílela se tak na růstu cen potravin, což postihlo ty nejchudší, a vytvořila tím špinavý dotační byznys. Ano, toto si skutečně žádá zásadní změnu přístupu.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 19:56
No to si moc nevysvětlil = v čem je to Alpina V12 lepší než výkonnější s menšíma emisema R4

Ani to proč Euro7 je špatně = největší značka co vyrábí auta = je japonská a Euro 7 jí nedělá problémy. Jen s maličkou pokutou ho zvládá i velký auto typu Camry se slušnym výkonem 160kW. Vlastně jak se to přepočítává přes kila tak možná s žádnou pokutou

Takže v čem vidíš problém = s dalšim stupněm emisí?

Nikdo nebojuje PROTI jádru = naopak spousta států vráží obrovský prostředky do příští generace = a O TO jde! Současný jádro je extrémně drahý = navěky prodělečný. Plus bohužel i poruchový. Od britů přes frantíky po https://oenergetice.cz/…at-vhodny-model/ se přesně naopak snaží jádro uvést do FUNKČNÍ verze = aby nebylo prodělečný. A samozřejmě se to netýká jen evropy

Biopaliva dovážený a dělaný ála jižní amerika fakt nic moc = ale evropa nemá ropu a prostě hledá. Ovšem to že přes 20 let de náš kontinent nesprávnym směrem = to je kravina. Před tejdnem se tomu pár členů Akademie věd věnovalo 2 hodiny na ČT24 = pravděpodobnější je že složitý problematice = nerozumí VĚTŠINA. Viz ten tvuj omyl s jádrem = de JEN o další generaci = efektivnější levnější = neprodělečnou. Jádro ve stávající podobě = jo to FAKT nikdo nechce. Všechny i vypnutý elektrárny po světě zatim stojej = a bude stát gigantický obří peníze to jednou pořešit = tohle dál je stejně jako dál používat pro tenhle výkon co zvládá R4 dvanáctiválec = prostě nesmysl a neudržitelný

Tak CO ti vadí na Euro 7 rsp. obecně na další generaci norem = který samozřejmě nejsou viz ta Toyota pro kterou je evropskej trh spíš slabší = jen evropský?
Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 20:31
JE je jediný levný a ekologický zdroj energie pro všechny a všude. Pak je tu ještě voda a termál, ale to není všude. Uhlí, ropa, větrníky a soláry jsou ekologický a i částečně ekonomický humus.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 20:34
Jj uhlí je úplně nejlepší = a jaderná energie je levná :-!
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:07
Pokud nevíš, v čem je 8 nebo 12 válec lepší než 4 válec, tak ti to ani nemá cenu vysvětlovat. A nevytahoval bych zrovna Camry, které je řidičsky naprosto ploché. Je to pohodlný sedan a to je asi tak vše, co se o něm dá říci.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:23
VŮBEC NEROZUMIM = co si tim chtěl říct?

CO má co dělat pojetí auta = s VÝKONEM = píšu že 160kW a no problem emise!

CO vymejšlíš za blbosti že někdo na světě neví co je za rozdíl mezi V12 a R4? Fakt žiješ v bludu, že někdo kdo se trochu o auta zajímá TO NEVÍ?

VŮBEC NEROZUMIM = co si tim cos napsal chtěl říct a JAK TO SOUVISÍ = s čimkoli

Takže CO ti vadí na další emisní normě = který tu už sou desítky let? Tady v Evropě někdy od 70. let v Americe eště o desetiletí dřív = to už je HODNĚ dlouho. Takže CO ti vadí na Euro7?

Pro největší značku na světě NE evropskou ale japonskou která v tý naší Evropě ani moc neprodává, základ jejich prodejů je na jinejch kontinentech = to neni moc problém. Ani pro http://www.autoforum.cz/…ne-do-roku-2026/ to neni problém. Takže CO a JAKEJ máš problém TY?
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:56
Jo já ti taky vůbec nerozumím, zkus si přečíst, na co jsem reagoval. A zrovna Japonci - Toyotou a Hondou bych se neoháněl, ti mají Evropu dost na háku a třeba v USA nabízejí podstatně širší a zajímavější sortiment. O domácím trhu ani nemluvě.

A bude hůř, zatímco Honda v Evropě stáhne 1,5 Turbo z SUV a asi i ze Civicu a Evropy vůbec, jak už píše zákazníkům, tak v USA pojede dál + 23 koníků atp. A to je jen jeden příklad z mnoha...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:08
No přesně! Maj evropu spíš na háku = je to pro ně spíš trochu okrajovej trh = a s emisema problém nemaj. Takže CO tobě vadí na další evoluci emisních norem?

A nechápu teda CO si to psal za nesmyslny že někdo nerozezná R4 a V12 = já upozornil na VÝVOJ výkonů = a to samý viz odkaz platí pro zesilovače atd. To přece neznamená že se mi nelíbí nebo nerozeznám R4 od V12 = ale v roce 2020 nechci V12 s menšim výkonem než R4 = to je celý

A viz odkaz ca od tý doby to běží = desítky let se objem a válce zmenšujou a výkony se přesouvaj do menšího počtu válců. Stejně tak s těma zesíkama = kdysi superdrahý monstra vlastně to co ta Alpina V12 dneska výkonově trumfne malá cenově dostupná krabička
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:57
Jo já ti taky vůbec nerozumím, zkus si přečíst, na co jsme reagoval.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:13
V týhle VELMI PODPRŮMĚRNÝ ŠPATNĚ udělaný diskuzní platformě = se docela blbě dohledává kterej příspěvek na co reaguje ;-)

Amerika se momentálně proti Evropě v emisích zasekla = teda byla zaseknuta Trumpem. Předchozích 50 let sme byli zase my trochu za nima = to sou nedůležitý detaily. U nás sou emise důležitější = vyšší počet obyvatel na kilometr. Ale jak si sám napsal = japonský automobilky nějakej zásadní problém nemaj = ostatně největší problémy jak loni s WLTP tak letos s EVAP ISC měl největší problémy 1 místní koncern https://zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/

Jak tu padlo s Euro7 nemá problém Pagani, Ferrari atd. tak PROČ ty?
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 15:47
S kritikou zdejší platformy souhlasím a je to spíše stále horší než bylo.

Co se limitů týká, ty Americké jsou jiné než evropské, takže tak jednoduché to není. Ta ale vědí, že 3 válce a hybridy jsou na ***, protože u nich jsou mnohem větší nájezdy, větší auta a pohodlnější...a k tomu se malé evropské motory nehodí.

Euro normy jsou nejpřísnější na světě, přesto budou opět zpřísněny. 2021 jsou skutečně likvidační...a opět se investuje do marginálního zdroje znečištění. Auta euro V a VI (až VI. D-TEMP) určitě nebudou ekologickým problémem ani ve velkých městech. Ale o to nejde, pseudozelený byznys, odvádění od skutečné ekologie a hra na sebemrskačství, která bude mít vážné následky - od hospodářské krize, nezaměstnanost až po ztrátu technologického náskoku a výměny jedné surovinové závislosti za druhou. V neposlední řadě to odnesou sami uživatelé, místo lepších aut, dostanou výrobky nedotažené, urychlené a předražené. Navíc jim budou vnuceny, což se už děje. Mě pak vytáčí, že tento postup zabije zábavu za volantem... Pagani mě fakt netankuje.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 18:13
V americe vědí že hybridy sou na *** ? Sakra NEROZUMIM = tam se jich přece už dvacet let = prodá nejvíc

Jak likvidační?

Nejde snad o to že TEBE Pagani apod. netankuje = jde o to že i auto s takovymhle motorem = budoucí normy zvládá!
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:14
:yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:24
Viz já 22:23 = aspoň ty mi vysvětlíš ČEMU dáváš ty palce nahoru?
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:29
Pelce nahoru? No, začal bych první větou a skončil tou poslední. Nevím, jestli mi kdy Cherokee tak mluvil z duše.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:56
No napsal NAPROSTOU BLBOST = nijak nesouvisející

Ty snad znáš někoho = kdo si TAKOVOU KRAVINU = že neni rozdíl mezi V12 a R4 = fakt myslí?

CO si nepochopil = na viz já 22:23? Co má co dělat naladění auta = s výkonem a plněnim emisí? Prostě 218 koní je v Evropě VČETNĚ NĚMECKA http://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ pohodově nadprůměrnej výkon = a s emisema problém nemá. Takže CO má Cherokee za problém s budoucí emisní normou?

A hlavně JAK to co napsal = s čimkoliv souvisí? Prostě ta stará Alpina V12 byla kdysi super = geniální nejlepší počet válců a eště má oblíbená značka. Ale dneska pro VYŠŠÍ výkon stačí R4 = co naděláš tak to prostě chodí. Kdysi byl na tenhle výkon nutnej superdrahej obří zesilovač a umělo jich to pár na světě = dneska https://digital-audio-systems.com/…power-amplifier/ takovejhle střízlík a trapnejch 3.990€
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:22
No, znám. Jeden se tu ptal, v čem je V12 lepší, než R4. Těžko uvěřit. Teda - u něj ne.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:25
Takže = další BLEKOTY beze smyslu = ach jo

Neumíš odpovědět = tak proto vymejšlíš tyhle KRAVINY?

Hele si fakt TAK MIMO že si myslíš že existuje někdo = kdo to nerozlišuje? Těžko věřit. Ale stejně = tohle už je MOC :-|
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:30
"No to si moc nevysvětlil = v čem je to Alpina V12 lepší než výkonnější s menšíma emisema R4"
Tak tu, trotle, nepokládej tak stupidní otázky. Vypadáš pak jak de.bil a divíš se, že na to někdo reaguje.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:52
Jj ty si mě jen dneska řek LIDSKÁ ŠPÍNA a UBOŽÁK a PARCHANT a TROTL a DEBIL a ZMR.D S ODPORNOU POVAHOU = a máš se za toho dobrýho hodnýho inteligentního slušnýho :yes: :-)

No tak = jako obvykle ti utekla podstata. A jak vim nemá asi cenu vysvětlovat. Pochopil si ty důchody = nebo jako Emel a ryccardo..?
Zkus to na tom zesíku = dřív obří rozměry a spotřeba a hlavně cena = dneska malá krabička za 4 t. euro

A to samý platí pro V12 = určitě jo ALE NE s tim výkonem! Chápe to už tvuj omezenej mozek? Že šlo o V12 před 30ti lety a R4 dnes?!? Nebo umíš JEN nadávat a popírat a bejt drzej?

Bohužel realita je že dnešní Alpina V8 = je celkově lepší a rychlejší auto než BMW 760. A to že ta 30 nebo kolik let stará Alpina V12 = má prostě MENŠÍ výkon a HORŠÍ emise = než aktuální R4 = o TOM to je

To že TY něco nepochopíš = neznamená, no vlastně nic. Prostě většinou = viz ten Brexit = to vidíš OBRÁCENĚ
No a já = jako ten Hawking a Sedláček atd.

Co tobě a Cherokeemu vadí na Euro 7 = krom toho že poslední roky to nejvíc skřípe VW = nevim. I japonský výrobci = tady až tak neprodávaný = zvládaj. Že největší EVROPSKEJ výrobce má s emisema už roky fakt velký problémy = no kvůli tomu se nemaj přizpůsobovat všichni ostatní, ale on. Ostatně daleko menší PSA = problémy nemá

A nepřeháněj to s tou VULGARITOU = to cos vystřílel dneska = ti má vystačit tak na měsíc ne-li na rok
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 12:06
Blekoto, ta V12 nebo V8 najede klidně 700 000 km, ta 4x oturbená R4 už to dobou bude dávno na šrotáku, stačí vzpomenout na slavné Ecoboosty, to je kvalita sama.

Nebo slavné dehtové 4 a šestiválce od PSA, BMW atd to je taky kvalita, to má problém najet 200 tis bez investice v řadech 60-120 tis kč :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 18:15
CO to blekotáš? Objem ani počet válců = s ničim takovym téměř NESOUVÍSÍ

Máme tu zdokumentovaný V8 s tristní životností a R4 s milionovym nájezdem a dokonce R3 s no problem statisícovejma nájezdama
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 22:15
Jasně, ukaž mi R3 s milionový nájezdem, to chci vidět :-) :-) :-)

V8 s tristní životností znam akorát od Porsche a BMW, holt němci nic neumí no, blbý :-) Pro poctivé V8 musíš do USA
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 22. 10. 2019 09:02
Nevim jakej chceš ukázat R3 s milionovym nájezdem = ten co o něm NEPÍŠU? :-) :-) :-)

Pro poctivý V8 můžeš i do japonska = viz pětilitr V8 atmo v současnym Lexu LC500 kterej jen s osmistupňovou převodovkou najdeš i v RC-F a GS-F. Teď někdy byl od Vaculíka text k ojetině IS-F = narozdíl od těch němců.. :yes: ;-)

Ale to neni o němcích a amících = ale dost o výkonu těch motorů. Prostě na maximum výkonu vyhnaný motory maj = dřív nebo pozdějš, míň nebo víc = PROBLÉMY

Statisícový nájezdy R3 už sou prokázaný a převzatej materiál byl myslim i tady = prostě nájezdy nejsou až tak o objemu a počtu válců = to je jen takový klišé. Popravdě víc než ty statisíce km který dneska zvládá i tříváleček = většina aut stejně nenajezdí

Já na Prahu a okolí používám tohle https://www.idnes.cz/…auto_ojetiny_fdv a skoro bez přehánění na semaforech bejvám nejrychlejší https://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:41
Přesně, biopaliva jsou typickým příkladem kontraproduktivního tzv. "ekoboje"... :no:
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 23:56
Ano v budoucnosti budeme spalovat jen CO2 a vodík = pokud to greténi dovolí dostat se až sem, pokud ne, budeme žít jako Furiosa a Immortan Joe v posledním Madmaxu… :-! Už se těším.... :yes: :-[]
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 00:50
Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 20:21
EURO mormi nemajú nič s CO2. Ferrari a Lambo splní EURO 7 s 12 valcom. To si len MB ide naháňať fleetove normy na CO2 a spolieha na to, že väčšina kupcov aj tak nevie koľko valcov ich auto má.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Evoluce
| 20. 10. 2019 22:19
Jak to, že Euro normy nemají nic společného s CO2?
Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 07:25
Každý súdny človek pochopil, že ak spomínal EURO 7 tak moja reakcia bola myslená na EURO 1-7. A tie naozaj neriešia CO2 ale len škodlivé látky. To že sa EU zaviazala znižovať CO2 a naháňa to cez emisné pokuty je o inom.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 08:29
No ale viz portfolio např. největší značky na světě = která navíc v Evropě až tak moc neprodává většina jejich ca 10 milionů aut ročně vyrobenejch aut se prodá jinde = tak ta se s CO2 netrápí

Takže = chyba nebude v Evropě = možná v některý eVWropský automobilce https://zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/

Edit: chtěl bych pozdravit 3 bleskurychlý přízniVWce = automobilky co dlouhodobě nezVWládá emise :-)
Víte že ty :no: na tom FAKTU co sem napsal NIC nezmění žejo?

Edit 2: Už včera sem koukal a dneska zas = new NEPŘEHLEDNÁ platforma začala docela zlobit = občas nezapíše příspěvek = když sou 2 příliš brzy po sobě. Bravo machi(avelii) :yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 12:47
Já koukl na euro7 a viděl 95g CO2. Tak jsem asi špatně koukal.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 19:10
Kvalita informácii na webe je žiaľ veľmi žalostná. Tiež som našiel články kde motali CO2 dohromady s EURO7. Ale EURO normy stanovujú množstvo škodlivých látok a musí ich plniť každé auto s homologizáciu. Pri CO2 sa bude počítať fleetoví priemer a buď bude platiť, čo si môžu dovoliť značky ako Ferrari. Alebo to budú kompenzovať tým, že niekomu nanútia EV.
Navyše od 1.1. 2021 vstupuje do platnosti len EURO 6d. EURO 7 ešte nie je presne špecifikované, ale hovorí sa o tom, že NOx pre diesle môže klesnúť až na 20mg/km čo už nie je jednoduché ani pre diesle s poctivo fungujúcim SRC.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 21. 10. 2019 19:52
hmmm ... neprodukuju nahodou aj benzinove motory viac NOx ako spominanych 20mg / km ?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evoluce
| 22. 10. 2019 05:35
Podľa ADAC ecotestu sa do toho, väčšina benzínov v pohode vlezie. Pár ich je tesne nad, to väčšinou keď natlačia malý motor do veľkého auta. Akurát 3 zelené plug-in hybridy prémiových značiek tam dáko vyčnievajú, asi to bude ladením motora.
https://www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https://www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https://www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Tie možno dostanú močovinu.
Avatar - CICERO
V klidu...
| 20. 10. 2019 20:30
Papež od Brabusu ti tam za 15mio dá i V12 v roce 2025... V KLIDU...

Žil jsem a platil, rovnější než zákon, stálo mě to hodně, nemáš právo... Jedu rovně. Jedu v blahobytu, ty na mě čum z dotovaného holobytu !!!
Avatar - Machýrek
Tak šup šup
| 20. 10. 2019 20:54
kupujte dokud je čas, následně v E atd. budou V8 nahrazený R6....
Avatar - Hammunasakra
Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:17
Mildhybridní R6 53 AMG je náhodou skvělej https://fdrive.cz/…petrolheady-3003 :yes:

Vaverka tuhle někde psal proč je lepší R6 než V6 = a mimochodem tam správně zmínil že dík současný generaci novejch šestiválců = logicky budou ubejvat V8

Ty zůstanou jen pro fakt náročný https://www.autoforum.cz/…eknete-autobahn/ :yes: :yes:

Doba kdy si běžnej normálně slušně vydělávající člověk koupil šestiválec = tu sme si dík komunistum holt moc neužili
Avatar - CICERO
Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:21
sam seš jeden z těch komunistu... levičáci nikdy držky nezavřou... do syrie sváma… do kldr… do gulagu prasata Hamunasakrovský !!! :-[]

Jsem v míru s pravidly věcné diskuze, komunisty měli dávno zavřít... i ty žijící... levičácký povly...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:26
Zklidni to = seš přes hranu
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:29
máš na to názor !! jsi vítěz demagogie.... drž hubu sám, brečet nemusíš... nemáme si co vyčítat miláčku... Už si baštil zelný salátek?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:31
Seš PŘES hranu
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:38
Já nemám limit... Co jsem přežil já nepoznáš ty za celej svůj ubohej život... Víš vem si nějakou baterku dva tlustý dráty a pracuj na něčem co se bude jmenovat fibrilace síní... uděláš světu takové malé požehnání, ty hrano :-! Mír snámi bezvěrci... a Tobě plitký ráj... :-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:42
Hmm = píše se to s -y-

Smutný kolik lidí fakta = považuje za demagogii = a kolik neumí pravopis. U těhle skupin = bude slušnejch průnik množin :-!
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 20. 10. 2019 21:52
:-[] … množino takhle si tě nějak představuju, jak vypadáš,co děláš a včem jezdíš :D :D :D https://www.youtube.com/watch?… :-[] :yes:
How dare you !!! :-[]

Ale zpátky, k tématu, je to lesk a bída Merglu... být v jedné dekádě nejlepší motorář a navíc se vtom stejným pro blízkou budoucnost začít odepisovat... ´´zajímavý´´ V8 5,5 byla modla... od brabusu převrtana na 6,3 = UFO PORNO, 4,0 taky celkem šla, ale šlo to sní k šípku,nejdříve GPF a pak zabitej zvuk... už ani nepípne... A navíc v S 73 od nový dekády bude... syčet hybrid package… FAKUME normičky...
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 21. 10. 2019 12:03
Já měl z češtiny jedničku vohnoute, co tam máš dál? Jako jediný ze třídy jedničku z diktátu.

Nejlepší je, když demagog říká jíným že jsou demagogové :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 21. 10. 2019 15:51
já nejsem demagog, já jsem CICERO on je jen pindač… Ale někdy má pravdu = toho si zasadně odmítám všímat = protože víc lidí pravdu rádo nemá a mě se líbí sním vést věcné diskuze na Téma KOMUNISMUS = přináší to své ovoce, rád se přiučím od komunisty žijícího díky kuskusu,hummusu a dotované naftě :D :D :D HOW DARE YOU :-[]
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Tak šup šup
| 21. 10. 2019 12:00
Hele neomarixsto, bud zticha a šoupej nohama.
Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 09:31
Ne že bych měl C 63 AMG na shortlistu, ale tímhle se totálně odrovnaj. Kdo by si kupoval čtyřválec místo šestiválce (M3/M4/RS4/RS5)?
Avatar - Alf1k
Re: Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 09:36
Je otázkou s čím přijdou ostatní... ;-\
Re: Re: Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 13:51
Tak nastávající M3/M4 bude mít, jak se sluší, řadový šestiválec. :)
Re: Re: Re: Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 13:57
chapal by som, ak by bola 400vka takyto 4 valec, ale davat ho do topovej AMG motorizacie mi pride trochu uletene. na druhej strane ma k tomu dojst ( ak k tomu dojde ) najskor o 2 roky ... do vtedy sa moze vsetko zmenit
Avatar - Dinar
Re: Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 14:16
Na to, jak zásadní je tohle zpráva, mi přijde, že shovívavost vůči Mercedesu je přílišná. Když si vzpomenu na to kvílení, ó hrůzo, 140i je teď čtyřválec... :D

Mercedes je v "pokroku", první SUV, první předokolka v prémii, vždy na prvním místě, tohle bude, bohužel, jejich další bedna. Když mi posledně prodejce u MB vysvětloval, jaký je (min. generace) CLA výborný kup, skvělé auto, tak mu říkám, že za podobné peníze mají céčko, které je technikou i projevem úplně jinde. Skvělá AMG, jak plnotučná s osmiválcem, tak polotučná s šestiválci... a teď tohle. Oni prostě u Mercedesu vědí, že ti zákazníci, kteří jim premiovost CLA věří, nejsou schopni rozeznat kvalitu a co mají pod kapotou, je jim v zásadě jedno, důležitý je ten badge na kapotě, takže další krok... C-Klasse AMG se čtyřválcem. :no:

Smutná doba, ale na emise se v tomto případě vymlouvat můžou jen těžko, tady jde o modelový vrchol, výkladní skříň, AMG!
Avatar - white label
Re: Re: Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 14:28
Souhlas...
P.S. Ona už je i 140i s R4? Naposledy jsem zaznamenal (s R4) 135i.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Čtyřválec místo osmiválce?
| 21. 10. 2019 14:45
Ne, jen moje chyba, 140i už není, teď jen 135i ;-) Aspoň, že s tím snížením počtu válců snížili i číslovku v označení. :D
Tak to good luck
| 21. 10. 2019 09:44
Tak ten kdo chtěl V8 už ho pravděpodobně má a za nové hybridní šidítko ho měnit nebude. Jsem zvědav na prodeje, ale to se nejspíš ani nedovíme. MB to zahrne do C-klasse a těch pár kusů se tam schová :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku