Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-AMG C 63 přijde o polovinu válců. Nástupce místo osmiválce vsadí na hybridní čtyřválec
59 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Machýrek
kupujte dokud je čas, následně v E atd. budou V8 nahrazený R6....
Mildhybridní R6 53 AMG je náhodou skvělej https😐/fdrive.cz/…petrolheady-3003 :yes:
Vaverka tuhle někde psal proč je lepší R6 než V6 = a mimochodem tam správně zmínil že dík současný generaci novejch šestiválců = logicky budou ubejvat V8
Ty zůstanou jen pro fakt náročný https😐/www.autoforum.cz/…eknete-autobahn/ :yes: :yes:
Doba kdy si běžnej normálně slušně vydělávající člověk koupil šestiválec = tu sme si dík komunistum holt moc neužili
Vaverka tuhle někde psal proč je lepší R6 než V6 = a mimochodem tam správně zmínil že dík současný generaci novejch šestiválců = logicky budou ubejvat V8
Ty zůstanou jen pro fakt náročný https😐/www.autoforum.cz/…eknete-autobahn/ :yes: :yes:
Doba kdy si běžnej normálně slušně vydělávající člověk koupil šestiválec = tu sme si dík komunistum holt moc neužili
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zklidni to = seš přes hranu
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Seš PŘES hranu
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hmm = píše se to s -y-
Smutný kolik lidí fakta = považuje za demagogii = a kolik neumí pravopis. U těhle skupin = bude slušnejch průnik množin :-!
Smutný kolik lidí fakta = považuje za demagogii = a kolik neumí pravopis. U těhle skupin = bude slušnejch průnik množin :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já měl z češtiny jedničku vohnoute, co tam máš dál? Jako jediný ze třídy jedničku z diktátu.
Nejlepší je, když demagog říká jíným že jsou demagogové 😄
Nejlepší je, když demagog říká jíným že jsou demagogové 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MrBeranek
Ne že bych měl C 63 AMG na shortlistu, ale tímhle se totálně odrovnaj. Kdo by si kupoval čtyřválec místo šestiválce (M3/M4/RS4/RS5)?
Je otázkou s čím přijdou ostatní... ;-\
Tak nastávající M3/M4 bude mít, jak se sluší, řadový šestiválec. 😊
chapal by som, ak by bola 400vka takyto 4 valec, ale davat ho do topovej AMG motorizacie mi pride trochu uletene. na druhej strane ma k tomu dojst ( ak k tomu dojde ) najskor o 2 roky ... do vtedy sa moze vsetko zmenit
Na to, jak zásadní je tohle zpráva, mi přijde, že shovívavost vůči Mercedesu je přílišná. Když si vzpomenu na to kvílení, ó hrůzo, 140i je teď čtyřválec... 😁
Mercedes je v "pokroku", první SUV, první předokolka v prémii, vždy na prvním místě, tohle bude, bohužel, jejich další bedna. Když mi posledně prodejce u MB vysvětloval, jaký je (min. generace) CLA výborný kup, skvělé auto, tak mu říkám, že za podobné peníze mají céčko, které je technikou i projevem úplně jinde. Skvělá AMG, jak plnotučná s osmiválcem, tak polotučná s šestiválci... a teď tohle. Oni prostě u Mercedesu vědí, že ti zákazníci, kteří jim premiovost CLA věří, nejsou schopni rozeznat kvalitu a co mají pod kapotou, je jim v zásadě jedno, důležitý je ten badge na kapotě, takže další krok... C-Klasse AMG se čtyřválcem. :no:
Smutná doba, ale na emise se v tomto případě vymlouvat můžou jen těžko, tady jde o modelový vrchol, výkladní skříň, AMG!
Mercedes je v "pokroku", první SUV, první předokolka v prémii, vždy na prvním místě, tohle bude, bohužel, jejich další bedna. Když mi posledně prodejce u MB vysvětloval, jaký je (min. generace) CLA výborný kup, skvělé auto, tak mu říkám, že za podobné peníze mají céčko, které je technikou i projevem úplně jinde. Skvělá AMG, jak plnotučná s osmiválcem, tak polotučná s šestiválci... a teď tohle. Oni prostě u Mercedesu vědí, že ti zákazníci, kteří jim premiovost CLA věří, nejsou schopni rozeznat kvalitu a co mají pod kapotou, je jim v zásadě jedno, důležitý je ten badge na kapotě, takže další krok... C-Klasse AMG se čtyřválcem. :no:
Smutná doba, ale na emise se v tomto případě vymlouvat můžou jen těžko, tady jde o modelový vrchol, výkladní skříň, AMG!
ericn
Tak ten kdo chtěl V8 už ho pravděpodobně má a za nové hybridní šidítko ho měnit nebude. Jsem zvědav na prodeje, ale to se nejspíš ani nedovíme. MB to zahrne do C-klasse a těch pár kusů se tam schová :no:
Evoluce ve zmenšování objemů a počtu válců už běží desítky let = tenhle 4válec bude rychlejší a když to zmińuješ bude mít i o dost lepší emise než https😐/www.autoforum.cz/…hani-az-275-kmh/
Evoluce je přirozený vývoj, tady jde o nesmyslné limity. Už jsme to tu psal mnohokrát, euro 7 je jako sebepoškozování.
Evropa jde už dvacet let při řešení otázky klimatických změn nesprávným směrem. Soustředí se na opatření, která jsou extrémně drahá, komplikovaná a nejméně účinná. Zakazuje plastová brčka a likviduje automobilový průmysl. Za astronomických nákladů ničí svou energetickou suverenitu, investuje biliony euro do marginálních zdrojů. Dokonce zaslepeně bojuje proti elektřině z jádra, jež je dnes v řadě zemí včetně naší jedinou reálnou a čistou alternativou fosilním palivům. Mýlila se s biopalivy a podílela se tak na růstu cen potravin, což postihlo ty nejchudší, a vytvořila tím špinavý dotační byznys. Ano, toto si skutečně žádá zásadní změnu přístupu.
Ani to proč Euro7 je špatně = největší značka co vyrábí auta = je japonská a Euro 7 jí nedělá problémy. Jen s maličkou pokutou ho zvládá i velký auto typu Camry se slušnym výkonem 160kW. Vlastně jak se to přepočítává přes kila tak možná s žádnou pokutou
Takže v čem vidíš problém = s dalšim stupněm emisí?
Nikdo nebojuje PROTI jádru = naopak spousta států vráží obrovský prostředky do příští generace = a O TO jde! Současný jádro je extrémně drahý = navěky prodělečný. Plus bohužel i poruchový. Od britů přes frantíky po https😐/oenergetice.cz/…at-vhodny-model/ se přesně naopak snaží jádro uvést do FUNKČNÍ verze = aby nebylo prodělečný. A samozřejmě se to netýká jen evropy
Biopaliva dovážený a dělaný ála jižní amerika fakt nic moc = ale evropa nemá ropu a prostě hledá. Ovšem to že přes 20 let de náš kontinent nesprávnym směrem = to je kravina. Před tejdnem se tomu pár členů Akademie věd věnovalo 2 hodiny na ČT24 = pravděpodobnější je že složitý problematice = nerozumí VĚTŠINA. Viz ten tvuj omyl s jádrem = de JEN o další generaci = efektivnější levnější = neprodělečnou. Jádro ve stávající podobě = jo to FAKT nikdo nechce. Všechny i vypnutý elektrárny po světě zatim stojej = a bude stát gigantický obří peníze to jednou pořešit = tohle dál je stejně jako dál používat pro tenhle výkon co zvládá R4 dvanáctiválec = prostě nesmysl a neudržitelný
Tak CO ti vadí na Euro 7 rsp. obecně na další generaci norem = který samozřejmě nejsou viz ta Toyota pro kterou je evropskej trh spíš slabší = jen evropský?
CO má co dělat pojetí auta = s VÝKONEM = píšu že 160kW a no problem emise!
CO vymejšlíš za blbosti že někdo na světě neví co je za rozdíl mezi V12 a R4? Fakt žiješ v bludu, že někdo kdo se trochu o auta zajímá TO NEVÍ?
VŮBEC NEROZUMIM = co si tim cos napsal chtěl říct a JAK TO SOUVISÍ = s čimkoli
Takže CO ti vadí na další emisní normě = který tu už sou desítky let? Tady v Evropě někdy od 70. let v Americe eště o desetiletí dřív = to už je HODNĚ dlouho. Takže CO ti vadí na Euro7?
Pro největší značku na světě NE evropskou ale japonskou která v tý naší Evropě ani moc neprodává, základ jejich prodejů je na jinejch kontinentech = to neni moc problém. Ani pro http😐/www.autoforum.cz/…ne-do-roku-2026/ to neni problém. Takže CO a JAKEJ máš problém TY?
A bude hůř, zatímco Honda v Evropě stáhne 1,5 Turbo z SUV a asi i ze Civicu a Evropy vůbec, jak už píše zákazníkům, tak v USA pojede dál + 23 koníků atp. A to je jen jeden příklad z mnoha...
A nechápu teda CO si to psal za nesmyslny že někdo nerozezná R4 a V12 = já upozornil na VÝVOJ výkonů = a to samý viz odkaz platí pro zesilovače atd. To přece neznamená že se mi nelíbí nebo nerozeznám R4 od V12 = ale v roce 2020 nechci V12 s menšim výkonem než R4 = to je celý
A viz odkaz ca od tý doby to běží = desítky let se objem a válce zmenšujou a výkony se přesouvaj do menšího počtu válců. Stejně tak s těma zesíkama = kdysi superdrahý monstra vlastně to co ta Alpina V12 dneska výkonově trumfne malá cenově dostupná krabička
Amerika se momentálně proti Evropě v emisích zasekla = teda byla zaseknuta Trumpem. Předchozích 50 let sme byli zase my trochu za nima = to sou nedůležitý detaily. U nás sou emise důležitější = vyšší počet obyvatel na kilometr. Ale jak si sám napsal = japonský automobilky nějakej zásadní problém nemaj = ostatně největší problémy jak loni s WLTP tak letos s EVAP ISC měl největší problémy 1 místní koncern https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Jak tu padlo s Euro7 nemá problém Pagani, Ferrari atd. tak PROČ ty?
Co se limitů týká, ty Americké jsou jiné než evropské, takže tak jednoduché to není. Ta ale vědí, že 3 válce a hybridy jsou na ***, protože u nich jsou mnohem větší nájezdy, větší auta a pohodlnější...a k tomu se malé evropské motory nehodí.
Euro normy jsou nejpřísnější na světě, přesto budou opět zpřísněny. 2021 jsou skutečně likvidační...a opět se investuje do marginálního zdroje znečištění. Auta euro V a VI (až VI. D-TEMP) určitě nebudou ekologickým problémem ani ve velkých městech. Ale o to nejde, pseudozelený byznys, odvádění od skutečné ekologie a hra na sebemrskačství, která bude mít vážné následky - od hospodářské krize, nezaměstnanost až po ztrátu technologického náskoku a výměny jedné surovinové závislosti za druhou. V neposlední řadě to odnesou sami uživatelé, místo lepších aut, dostanou výrobky nedotažené, urychlené a předražené. Navíc jim budou vnuceny, což se už děje. Mě pak vytáčí, že tento postup zabije zábavu za volantem... Pagani mě fakt netankuje.
Jak likvidační?
Nejde snad o to že TEBE Pagani apod. netankuje = jde o to že i auto s takovymhle motorem = budoucí normy zvládá!
Ty snad znáš někoho = kdo si TAKOVOU KRAVINU = že neni rozdíl mezi V12 a R4 = fakt myslí?
CO si nepochopil = na viz já 22:23? Co má co dělat naladění auta = s výkonem a plněnim emisí? Prostě 218 koní je v Evropě VČETNĚ NĚMECKA http😐/www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ pohodově nadprůměrnej výkon = a s emisema problém nemá. Takže CO má Cherokee za problém s budoucí emisní normou?
A hlavně JAK to co napsal = s čimkoliv souvisí? Prostě ta stará Alpina V12 byla kdysi super = geniální nejlepší počet válců a eště má oblíbená značka. Ale dneska pro VYŠŠÍ výkon stačí R4 = co naděláš tak to prostě chodí. Kdysi byl na tenhle výkon nutnej superdrahej obří zesilovač a umělo jich to pár na světě = dneska https😐/digital-audio-systems.com/…power-amplifier/ takovejhle střízlík a trapnejch 3.990€
Neumíš odpovědět = tak proto vymejšlíš tyhle KRAVINY?
Hele si fakt TAK MIMO že si myslíš že existuje někdo = kdo to nerozlišuje? Těžko věřit. Ale stejně = tohle už je MOC 😐
Tak tu, trotle, nepokládej tak stupidní otázky. Vypadáš pak jak de.bil a divíš se, že na to někdo reaguje.
No tak = jako obvykle ti utekla podstata. A jak vim nemá asi cenu vysvětlovat. Pochopil si ty důchody = nebo jako Emel a ryccardo..?
Zkus to na tom zesíku = dřív obří rozměry a spotřeba a hlavně cena = dneska malá krabička za 4 t. euro
A to samý platí pro V12 = určitě jo ALE NE s tim výkonem! Chápe to už tvuj omezenej mozek? Že šlo o V12 před 30ti lety a R4 dnes?!? Nebo umíš JEN nadávat a popírat a bejt drzej?
Bohužel realita je že dnešní Alpina V8 = je celkově lepší a rychlejší auto než BMW 760. A to že ta 30 nebo kolik let stará Alpina V12 = má prostě MENŠÍ výkon a HORŠÍ emise = než aktuální R4 = o TOM to je
To že TY něco nepochopíš = neznamená, no vlastně nic. Prostě většinou = viz ten Brexit = to vidíš OBRÁCENĚ
No a já = jako ten Hawking a Sedláček atd.
Co tobě a Cherokeemu vadí na Euro 7 = krom toho že poslední roky to nejvíc skřípe VW = nevim. I japonský výrobci = tady až tak neprodávaný = zvládaj. Že největší EVROPSKEJ výrobce má s emisema už roky fakt velký problémy = no kvůli tomu se nemaj přizpůsobovat všichni ostatní, ale on. Ostatně daleko menší PSA = problémy nemá
A nepřeháněj to s tou VULGARITOU = to cos vystřílel dneska = ti má vystačit tak na měsíc ne-li na rok
Nebo slavné dehtové 4 a šestiválce od PSA, BMW atd to je taky kvalita, to má problém najet 200 tis bez investice v řadech 60-120 tis kč 😄 😄 😄
Máme tu zdokumentovaný V8 s tristní životností a R4 s milionovym nájezdem a dokonce R3 s no problem statisícovejma nájezdama
V8 s tristní životností znam akorát od Porsche a BMW, holt němci nic neumí no, blbý 😄 Pro poctivé V8 musíš do USA
Pro poctivý V8 můžeš i do japonska = viz pětilitr V8 atmo v současnym Lexu LC500 kterej jen s osmistupňovou převodovkou najdeš i v RC-F a GS-F. Teď někdy byl od Vaculíka text k ojetině IS-F = narozdíl od těch němců.. :yes: 😉
Ale to neni o němcích a amících = ale dost o výkonu těch motorů. Prostě na maximum výkonu vyhnaný motory maj = dřív nebo pozdějš, míň nebo víc = PROBLÉMY
Statisícový nájezdy R3 už sou prokázaný a převzatej materiál byl myslim i tady = prostě nájezdy nejsou až tak o objemu a počtu válců = to je jen takový klišé. Popravdě víc než ty statisíce km který dneska zvládá i tříváleček = většina aut stejně nenajezdí
Já na Prahu a okolí používám tohle https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv a skoro bez přehánění na semaforech bejvám nejrychlejší https😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
Takže = chyba nebude v Evropě = možná v některý eVWropský automobilce https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Edit: chtěl bych pozdravit 3 bleskurychlý přízniVWce = automobilky co dlouhodobě nezVWládá emise 😄
Víte že ty :no: na tom FAKTU co sem napsal NIC nezmění žejo?
Edit 2: Už včera sem koukal a dneska zas = new NEPŘEHLEDNÁ platforma začala docela zlobit = občas nezapíše příspěvek = když sou 2 příliš brzy po sobě. Bravo machi(avelii) :yes:
Navyše od 1.1. 2021 vstupuje do platnosti len EURO 6d. EURO 7 ešte nie je presne špecifikované, ale hovorí sa o tom, že NOx pre diesle môže klesnúť až na 20mg/km čo už nie je jednoduché ani pre diesle s poctivo fungujúcim SRC.
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Tie možno dostanú močovinu.