Snad jediná normální značka dnešní doby. Krásné exteriéry, krásné interiéry, žádné falešné výfuky, žádné dynamické blinkry, žádné adaptivní podvozky, do budoucna žádné dotykové obrazovky, atd... Mám pocit že se u Mazdy pořád ještě přemýšlí o autech.
Naše firemní Mazda CX5 2.2 SkyActiv-D 150k je jízdně super auto , bohužel po 3.5 letech se v 60 tis km podělalo turbo , oprava 70 tis...Mazda přispěla 50 tis..po 14 denním jednání ! ;-\
2.2 SkyActiv-D nemá AD BLUE , takže furt vypaluje filtr..a to pak žere kolem 10 litrů nafty..a olej se musí měnit každých 8-10 tis km..auto se samo hlásí a svítí servis.
Taky se odprýskal lak na kapotě na dvou místech cca 1 cm...záruka se na to prý nevztahuje.
U firemního VW Touran je lak jako nový a 2.0 TDI 150k žere o cca 2 litry méně..
Je fajn , že snad Mazda vyrobí konečně použitelný diesel motor.
Osobně bych Mazdu už ale nekoupil.
Mazda byl vždy šmejd, poslední dobou předražený šmejd. Tragické laky, tenké plechy, problémy s korozí, problémové motory, málo místa v autě. Nyní je z toho modla, protože dělají atmo dvoulitry, které pojede většina litrových tříválců s turbem. Mazdě fandí hlavně ti, kteří ji nikdy dlouhodobě nevlastnili...
:D lol milujem tieto komenty od odbornikov ktori mazdu videli maximalne tak na fotke :D k tej korozii asi tolko ze mam skoro 13 rocnu mazdu 3 a koroziu by ste na nej tazko hladali (a to ju negarazujem) .. motory maju ppci, o kvalite nehovoriac. dalsie auto urcite mazda (pokial nevyhram loteriu a nekupim si rs6 :D)
Suhlas. Mazda robi nadherne auta. Ovladanie klimy po starom. Skoda len ze do Europy nedorazil 2.5T. Do 6, CX5 by sadol ako uliaty. Mazda 3 ma nadherny, doslova premiovy interier, pasoval by jej ale silnejsi motor(SkyX som este nejazdil).
Az take terno ta mazda nie je. Som bol rad ,ze som sa zbavil po 4r CX5 FL. Z vonka dizajn pekny, z vnutra na prvy pohlad OK, na druhy to az take terno nebolo co sa spracovania tyka. Podvozok tvrdy, ked som obcas sedel vzadu tak to bolo fakt hrozne. Tiguan s 20" diskami na adaptivnych tlmicoch v porovnani s CX5 na 19" je nebe a dudy co sa komfortu tyka. Taktiez odhlucnenie ina liga.
Tato najnovsia cx5 je velmi dobra aj co sa tyka podvozka aj odhlucnenia. Mazda natom dost zamakala. 19 sa zdaju ako nevhodny rozmer ale je tam dost gumy.
Mal som ten predosli FL, teda moja polovicka. Dufam, ze makli aj na kvalite. Este v zaruke odisli motorceky na zrkadlach, tesne po zaruke potom led denne svietenie co bolo na vymenu komplet reflektorov. Vsetka cest importerovi a predajcovi ze sa zachovali ferovo a viac ako 2/3 sumy zobrali na vlastne triko. Zrejme to nebol prvy pripad.
ja by som sa zase nebranil tomuto normalnemu autu s normalnym motorom https://www.youtube.com/watch?…;-) takze nie je to len o mazde.... tych normalnych aut sa par este najde ... :yes:
PS: docela som prekvapeny ako ten krabicoidny misak s tym frci .. ako divy .. to zrychlenie s 0-100.. sanka dole ... akoze len ziram co s tym autom ten motor stvara ... sprevodovanie a la lancer... skoro 110 na dvojku ( toto prevodove "sialenstvo" poznam prave z lancera a toto ozaj dnes nenajdeme uz skoro nikde .. a ked to tocis ide ako divy az kdesi k 6000ot a este mu to robi aj dobre... sila ) .. fakt neskutocne sprevodovanie zvlast tu u takehoto SUVecka .. ale tak tocivy mivec si to doslova pyta taketo dlhe sprevodovane... co je na vytacanie ako stvorene ... toto este bude moc zaujimava kombinacia podla mna ( nielen ) pre beznu rodinku :D hehe
ja furt vravim ze aj misak tie atmo stale este umi nielen mazda :yes:
PS: inak aj ten 1,5 turbo mivec z eclipse crossu je od mitsu fajn motor .. vid video https://www.youtube.com/watch?… z 0-100 za 8,6s ;-) ... mitsu proste motory nadalej umi a to moc dobre ... a z japoncov su za mna v tomto aj nadalej najlepsi :yes:
Tak na naftu jsou menší emisní pokuty než na benzín.
A k těm, co obhajují současné nafťáky, rakovinotvorná hrůza, nejsou čisté.
Čistější bude až nový Golf. U nového Golfu poklesnou splodiny NOx o 80% - je tam dvojitý katalizátor.
Neřekl bych, že vývoj nové generace dieselu je proti trendům, všechny automobilky, které mají nějaký významnější podíl na trhu EU nové generace dieselů vyvíjejí a dávají na trh. Jiná věc je, že se o tom moc nemluví, protože to není v módě nebo občas zazní výkřik typu tento diesel je poslední, ale skutečnost je taková, že vývoj hrnou dopředu všichni.