Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
No to je skvělé
| 26. 10. 2019 12:23
A teď ještě kde se vezme ta všechna elektrika. Když zakáeme jádro, uhlí...
Budou gréténi běhat ve válci nebo třít ebonitovou tyč liščím ohonem (samozřejmě že ne z pravé lišky)
Jediné skutečné a možné řešení klimatické krize (pokud je) je dobrovolná chudoba. Teda z pohledu dnešního rozmazleného Evropana.
To nemyslím ironicky. Tak to je.
Ale ve světě kde vládne kult peněz a růstu (v tom má ta pomatená Grétka pravdu - "Fairy tales about eternal economical growth")...přijde to a bude to bolet.
Chce to vyřešit jako ve 12ti Opicích.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - xxc
Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 12:52
Zeby jadrova fuzia?
Avatar - fostek
Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 13:50
Tím nevyřešíš vymírání druhů, kvanta odpadků a další věci.
Je potřeba odstranit původce problému...nás.
Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 13:21
Co tě nutí sem psát stále dokola ty samé věci? Z mého pohledu uplně zcestné pod takovýmhle článkem?
Avatar - fostek
Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 13:49
Kdy jswm naposledy napsal úvahu o potřebě omezit svou spotřebu nebo dokonce o vyhubení lidstva jako o radikálním způdobu záchrany planety (12 Opic)
Myslím, že ještě nikdy.
Takže jsi oficálně blbec a udělal sis to sám.
Máš šanci se vykoupit: Napiš někdy něco sám. Přidej nějakou zajímavost nebo nám napiš svůj názor. Zatíms nepředvedl nic.
Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 13:57
Psát v diskuzi o nové nabíječce na téma vymírání druhů je off topic. Stejně tak sem tahat Grétu a další. Proč to sem píšeš? Máš něco k tématu, nebo se nudíš?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 14:08
Vysvětlím Ti proč.
Protože nabíječka je tay kvůli BEV elektromobilům. A elektromobily jsou neekonomickou, zatím technologicky nedokonalou (k uspokojení všech) a ne zase tak ekologickou alternativou, která je nám násilím vnucována právě zelenými a ekology (v EU silná frakce), jejichž je Gréta více méně ztělesněním.
Je to pokrytecké. Největšího rozšíření dosáhly v Norsku a to díky velmi štědrým dotacím, který si bohaté Norsko může dovolit. Celéjeho bohatsví ovšem pochází z prodeje ropy.
https://zpravy.aktualne.cz/…b40ac1f6b220ee8/
Takže už chápeš ty souvislosti? Nebo ne? Off topic by bylo, kdybych tady napsal, že mi blbne tiskárna nebo že moje holka je ***.
Teď prosím polemizuj nebo napiš ty něco k věci. Já psal k TÉMATU protože téma je silná nabíječka, která bude potřebovat HODNĚ PROUDU. Vymírání druhů jsem zmiňoval až později, po tvém ataku. Opět jsi nepředvedl nic. Prosím už něco napiš.
Pokud tě moje příspěvky obtěžují nebo nejsi schopen vidět svět v souvislostech či z nějakého jiného důvodu, prostě je nečti.
Anebo už jsi to pochopil - co jsem se snažil napsat? Co máš TY k tématu? Sem s tím!
Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 14:24
Píšeš příspěvky jak trol, buď jsi trol a nebo už jsi tak ovlivněný že to píšeš sám od sebe. To tomu vymírání a dalšímu strašení.

Teď konkrtétně.
- Ele nabíječka o větším výkonu nespotřebuje výrazně více proudu oproti jiné.
- Dotace ele aut - spalovací auta jsou dotována nepřímo což asi mnoha lidem nevadí. ale dopady na životní prostředí a hlavně na zdraví obyvatel jsou značné a dají se finančně ohodnotit.
- K Norksu - jediný důvod proč by země která má drtivou většiu elektřiny z obnovitelných zdrojů ele auta nepodporovala?

- EU - EU nemá ropu a tak je na ní aby hledala alternativu + emise které je potřeba řešit viz problémy v čínských velkoměstech.

Takže to k těm souvislostem atd. A to se nezačínáme bavit o ekonomické stránce dovozu ropy a o vlivu ele aut na stabilitu a rozvoj ele sítě a provázanosti na obnovitelné zdroje ele. Pak se můžem bavit o inovačním potenciálu pro EU. O ekonomickém potenciálu ČR a Lithia. O historické zodpovědnosti evropy atd.
Rozhodně lepší než se strašit chudobou a vymíráním.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 14:33
Já jsem možá troll. Ale ty jsi mimo.
Vždyť se úplně zesměšňuješ.
Jedno po druhým:
- podle věců při OSN je vymírání druhů aktuálně větší problém než oteplování.
- je jedno, kolik potřebuje která nabíječka. KDE SE TO VEZME? Nebo si myslíš, že se proud bere v nabíječce? Aha, a voda asi v kohoutku a maso v ledničce.
- Spalovací auta jsou tak strašně dotovaná, že pokuty za emise už dělají deseti až statisíce v ceně nového vozu. O brutální spotřební dani z paliv snad víš. Blábol
- Norsko a BEV. Ne, samozřejmě nemá důvod je nepodporovat. ALE MUSÍ TY PENˇIZE NĚKDE VZÍT: A bere je z prodeje ropy. Je to stejný jak s tím proudem.
- EU nemá ropu. Ale dá se kupovat. A to se dějě a já netvrdím, ýže je to ideální. Já tvrdím, že je třeba přemýšlet, kde se bude elektrika vyrábět, když se zakazuje i tak ekologický zdroj, jako je jádro (v Německu)
- co se týká dovozu ropy a její vliv na geopolitiku atd. v tom ti dávám za pravdu, že bychom si oddechli, kdybychom jí nepotřebovali.
Ale to je bohužel daleko a i když osobní auta budou na elektriku, která roste ze vzduchu...stejně jí budeme potřebovat ještě dlouho kvanta. Proto bych byl pro uchvatitelskou koloniální válku proti Arabům a pro zotročení přeživších na námi kontrolovaných ropných polích. I když tohle zhruba dělá USA jenom tak nějak jako skrytě nebo tomu aspoň dává dobrý PR.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 17:10
Spíš než možná jsi fakt troll. Co příspěvek to nějaká zloba a nebo strach. Taky nesmí chybět arab a špatná EU. Jak agitka na sputniku.

Potřebné množství proudu pro ele auta není nijak velké. Výpočty jsou běžně k dohledání i zde na auto.cz. Tak proš tu šíříš opak?

Stejně tak info o tom jak daleko je např německo ve své energetické koncepci obnovitelné energie do které např ele auta zabadají jako dobrá možnost překrytí š***k.

Spotřební daň se platí i z ele. Co se ale nikde neuvádí je, kolik stojí lečení nemocí spojených s emisema. A to s enebavíme o dotaci automobilkám v roce 2009.

je to z tvé strany stále to samé. Takové trollí..
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 17:33
Lidé, kteří označují další za trolly jsou často trollové. Sedí to ne tebe celkem dobře.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 18:15
Jak se tu hezky doplňujete a a zahlcujete každou diskuzi o ele. Stejné jména a stále stejné argumenty přesto, že ty argumenty jsou neustále věcně vyvracovány.

Nikdo neřeší dotace automobilkám v roce 2009. Nikdo neřeší daňové úlevy pro dodavatele. Ale když je zmíňka o ele autech ta se to hned vytahuje.
Např Norsko vydalo obrovské peníze na to aby bylo v ele soběstačné. Teď to mají a můžou směřovat politiku automobilismu směrem k tomu, aby jejich města nebyla plná jedovatých splodin.
Ano používají na to peníze z prodeje ropy. Proč by to nedělali?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 18:26
Protože to je jako chodit se vy s rat sousedovi do obýváku a pak se chvástat, jak mám doma naklizeno i když tam ani nemám záchod.
Ty vole chlape, vyndej si už palici ze zadku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 26. 10. 2019 18:38
Leda prd, tomu se říká hospodaření. Ne vše prožrat a pak říkat, že není jiná cesta. Spíš by se dalo vyčítat norům, že se střílejí do vlastní nohy. Připravovat se dobrovolně a část příjmů z ropy.
Proč místo urážek nepřemýšlíš než začneš argumentovat?
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skv
| 27. 10. 2019 17:44
O hodně sem příšel, kontakty, hajzly, a výplod pi….če
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No to je skvělé
| 27. 10. 2019 18:30
Bože ty jsi trotl jakého svět neviděl.
Re: No to je skvělé
| 27. 10. 2019 16:26
Chudoba ruku v ruce s malou porodností.
Jištění
| 26. 10. 2019 14:27
Jak vidím těch 500 A, tak prostě vodík musí být cesta. Nejsem elektrikář, ale jištění pro takovou nabíječku bude taky minimálně 500 A, ne? Čili pro větší "benzínku" tak minimálně 6 x 500 A = jištění 3000 A? Zkoumal jsem, zda bych doma mohl nabíjet 22 kW, ale s jištěním 3 x 32 A mám utrum. Když si představím, že v okolí má výjimečně někdo 3 x 40 A, ale spíš 3 x 25, tak se obávám že zvyšování rychlosti nabíjení pro větší baterie zase až tak moc význam nemá.
Avatar - fostek
Re: Jištění
| 26. 10. 2019 14:35
Hendly ti napíše, že jsi troll. :-)
Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 17:00
Spíš že je lepší si najít základní informace o problému než začnu diskutovat.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 17:32
Ano, zde jsou
- elektřina se bere ze vzduchu, v kosmu potom z vakua
- V Norsku rostou na stromech místo jehličí bankovky
- USA vedou války výhradně tam, kde není ropa. A to čistě z humanitárních pohnutek
- auta dělají všechny emise světa, způsobují všechny zdravotní problémy, vyhubily i dinosaury a rozpoutaly obě světové války
- Hendly je chytrej chlap
:-!
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 17:34
i ty jeden trollíku malinkatej !!!!!!!!!!!!!! :-!
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 17:37
:-) :yes:
Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 18:18
Když nemáš argumenty tak zesměšňuješ? Je to diskuze a nebo zahánění nudy? Chceš se něco dozvědět a nebo si jen nemáš s kým pokecat?

Původem byl nějaký příspěvek ve kterém píše že není elektrikář. Není lepší teda hledat informace než psát do diskuze?
Např proč by někdo měl nabíjet doma výkonem 22kW?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 18:27
Zesměšňuješ se sám.
Napsal jsem ti to už před několika hodinama.
A jsi v tom king.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 18:44
Můj první příspěvek tady na tebe byl ať nepíšeš věci co se namají souvislost s článkem. Přečti si po sobě co teď píšeš.

S diskuze tady se dá vyčíst buď neznalost a nebo argese. Proč? Ele auta tu odsuzují lidi kteří o tom nemají informace, kteří nerozumí elektřině a energetice?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 19:42
Blbečku čti níž, že jsem si právě ele auto koupil.
A co ty? Máš už nebo jenom kafráš?
A taky tam píšu, že mi nevadí ele auta, ale blbci.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 21:44
A to že jsi si koupil ele auto je nějaká vstupenka k tomu trolit diskuze a urážet?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 21:56
Ne, to můžu kdykoliv. Nebo mi v tom zabráníš?
Ale je to dobrej argument na elektrobijce, že brojím proti jejich blbosti a ne peoti EV.
:-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 22:02
Bránit ti v tom nebudu, jen držím palce aby jsi brzo našel tolik vnitřní rovnováhy, a vystačil si argumentama místo urážek, vyvolávání agrese a nenávisti.
PS:Skoro ZEN.
Avatar - elektrikar
Re: Jištění
| 26. 10. 2019 16:14
Už jsi někdy slyšel o pojmu vysoké VN a velmi vysoké VVN napětí? O tom, že síť nemá 1 fázi, ale 3 fáze tu raději pomlčím. OMG, ještě že nejsi elektrikář. Nás to učili dokonce na 8. stupni ZŠ :no:
Avatar - fostek
Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 16:46
No, to už jsi mi jednou vysvětlil a i když jsi jinak asi dost mimo, beru to.
Jinak - fakt spíš věřím vodíku.
btw koupil jsem si elektromobil.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 17:36
si ten EV užij a doufám že tě nezchvátí choroba ze strachu z nízkého dojezdu EV :-O
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 17:39
Ne. Koupil jsem to z legrace na zkoušku.
Nechávám si V10 supersport, S-Klasse, Off road, malej náklaďák, vetrán i další auta.
Ale chci to zkusit. Zajímá mě to.
Hehe, všichni si myslí, že jsem proti EV. Ale já jsem jenom proti blbcům. Viz výše. To je zas kousek.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 20:29
A mohu se čistě ze zajimavosti zeptat o jaky EV se jedná? Doufám že je to minimálně BMW i3, nebo něco lepšího :yes:
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 22:02
Nnnnéééé. Musím se přiznat, že ho fyzicky ani ještě nemám.
Protože za nejlepší použití EV považuju krátké a městské pojížďky, byl jsem dost přízemní a objednal si Citigo iV. Na krátké vyzkoušní principů a funkčnosti to bude stačit. A navíc mám možnost srovnání s benzínovým, které jakž takž znám. A nabíjení zadarmo.
No a když mi to sedne, nevylučuju další EV. Ale nejspíš bych už šel na úplně jinej konec nabídky. Čili supersport. Nějakej jako Taycan ale dvoudveř anebo cabrio až bude. Protože to považuju za další možné použití. Vyjížďky. Na denní užívání to nevidím. Ale tady by mi chyběl ten zvuk prostě, to si nemohu pomoct.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 22:07
Tak za ty peníze je to slušné, ale moc od toho nečekej. Výkon malý a na rychlonabíjení DC to, co jsem zatím viděl, nepobere víc než 33kW, což je na dnešní dobu dost opruz. Jinak nabíjení zdarma je pouze psychlogická záležitost, protože při nabíjení doma reálně za ten rok nelze projezdit víc než nějakých 10 000Kč. A ten paušál ČEZ co k tomu dávají stojí 450Kč (nebo kolik, ja už to zrušil) měsíčně. Pokud nemáš nabíječku na firmě, nebo doma, tak budeš s Citigo vyloženě trpět.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 22:47
JJ, mě tohle je zatím jedno.Za noc se to snad nabije...nebo? Chci to zkusit a když tak se budu zajímat dál. Trpět nehodlám:)
Jak pocítím náznaky jakéhokoliv trpění, už do toho auta prostě nesednu.
A ani když trpět nebudu, nemyslím, že bych s ním najel víc než kolem tisíce km.
Takhle jsem na zkoušku koupil i japonce.Zjistit, co na nich lidi maj. Teď je to zas EV. Auta mě baví.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 26. 10. 2019 22:53
Takze mas svoji nabijecku, kde budes nabijet pres noc? Pak je to ok.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 27. 10. 2019 06:39
Nabijacku k tomu davaju, nie? Ja som to tiez objednal na skusku.
Avatar - simon_sez
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 27. 10. 2019 13:29
A zistil si, ako je to s tou dotáciou? Z tých 17k dajú ešte 8k dole z ceny?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 27. 10. 2019 14:12
Nezitil, ale dufam :-D Aj ked sa hovori, ze daju dole iba 25% ceny, co by robilo 13 200 €
Avatar - simon_sez
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jištění
| 27. 10. 2019 17:01
Aký ti dali termín dodania?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jišt
| 27. 10. 2019 18:04
Vraj to budu vyrabat vo februari 2020, ale v zmluve dali 03/2020. Nevedia este nic okolo toho, koncom novemba idu na skolenie.
Avatar - lordlord
xcv
| 26. 10. 2019 17:33
A životnost baterie se sníží...
Avatar - WinDiesel
Re: xcv
| 26. 10. 2019 17:37
Nabíječka se možná nepřehřeje ale baterie se přehřeje docela určitě
a pokud bude v činnosti management chlazení, účinnost nabíjení dost poklesne
jo tepelné ztráty jsou tepelné ztráty
ale ke stojanům by se mohli tulit bezdomovci, bude kolem nich teplíčko :-!
samej manazer elektrarny tadyk
| 26. 10. 2019 19:12
na diskuzich je super, ze jejich diskuterstvo je expertem uplne na vsechno :yes:

nejdriv jsou vsichni specialisti na auta, postupem casu jsou to experti na fosilni motorizace, nasledne se z nich stavaji specialiste na rozvodne site, specialiste na rizeni vyrobnich kapacit, k tomu pridruzuji dnes specializaci na ekologii a recyklaci, no a abytech odbornosti nebylo malo, razem je tu z kazdeho elektrikar kterej podle vlastniho jisteni posuzuje jisteni u sousedu, kdejaka automobilka by mohla zavidet zdejsi diskutery.... ehm teda pardon, chtel jsem napsat specialisty na tolik oboru :yes:
Avatar - fostek
Re: samej manazer elektrarny tadyk
| 26. 10. 2019 19:43
A ještě jsi tady ty, kterejs napsal vlastně ke všem těm oborům za celou dobu diskuse...ho v no.
Bože jaký průlom?
| 26. 10. 2019 23:42
Postavit nabíječku s výkonem půl megawattu není žádná raketová věda, stejně jako postavit nabíječku s výkonem pět megawattů a když bude potřeba, tak třeba 50 megawattů, technologie na to jsou dávno k dispozici. Problém je na druhé straně hřiště, na straně elektromobilů, protože žádný neumí takové výkony využít. Takže stavba takových nabíječek je asi tak stejně užitečná, jako stavba nápojového automatu, který by uměl vydávat 10 hektolitrové plechovky (sudy) Coca Coly nebo jako stavba automatu na výdej 5 kg kazet s obohaceným uranem pro použití v domácích jaderných elektrárnách, tedy všechno veskrze k prdu. To zas někdo shrábl dotace, postavil (schválně se vyhýbám slovu vyvinul) zcela neužitečnou kravinu a ještě si za to nechá zatleskat nevzdělaný auditoriem (viz ódy v článku).
Avatar - Zetti
fostek elektromobilista?
| 27. 10. 2019 06:48
jako vazne?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku