Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Místa jako v Polu
| 26. 10. 2019 08:26
Tak Golf7 má místa podobně jako Polo.
A tady čtu, že podélný prostor bude snad ještě menší než v Golfu 7. Porovnávám součty podélných délek (délka min vpředu a max vzadu nebo délka max vpředu a min vzadu)..

Navíc šířka vzadu taky menší.

To je pro osoby .o výšce 183 cm špatně a raději koupím tu prostornější Octávku.

Morory:
Snad se bude nabízet pouze eTSI a ne TSI.
Avatar - white label
Re: Místa jako v Polu
| 26. 10. 2019 15:05
Definuj "místa podobně".
Re: Místa jako v Polu
| 26. 10. 2019 17:02
183 CM je úplne priemerná výška.
Ľudia rastu, je smutné, že bývalý etalon triedy sa zmenšuje.

:no: :no: :no: :no:

Mentol skratkammedzimodel, aby sa nepovedalo.
Čakám na id3
Avatar - palix
Re: Re: Místa jako v Polu
| 28. 10. 2019 12:43
Zaujímavé je, že ľudia rastú a autá veľmi nerastú čo sa týka miesta pre vodiča. Myslím si, že aj dnes sa berie ako normálny vodič miera 175 cm / 75 kg. My, ktorí máme pod 185 cm problém nemáme. Ak už má človek okolo 2 m - potom prichádza problém a výber sa zmenšuje.
Skutečně novy
| 26. 10. 2019 09:19
Jsem simmyslel, ze základem je aktuální golf, ale dle fotek je to úplně nový auto který tvarově vychází ze starého. Nicméně všechny díly karoserie jsou úplně jiný, ne jen předěláný.
Avatar - 3_diamanty
Re: Skutečně novy
| 26. 10. 2019 14:42
ano je to nove.... ved auto je aj citelne nizsie.. ma aj dlhsi razvor... a cele je aj kusok dlhsie ... ma ostrejsie linky na kasni... tazko toto docielit len nejakym "faceliftom" .. navyse sucasny golfik je tu uz aspon 7 rokov takze v jeho pripade je to prave idealny cas na obmenu a ta podla mna konecne stoji za to .. len ono je to proste golf... a ten sa meni menej vididtelne z generacie na generaciu ako nejake megany .... kde je to z generacie na generaciu vzdy dizajnovy "restart" kde neostane kamen na kameni v dizajne po predoslom modeli... golf ale nema za potreby kazdym novym modelom brutalne menit tvary... takze preto aj novy model moze na prvy pohlad posobit ako facelift ale v skutocnosti je to uz uplne nove auto... :yes:

PS: zober si aj C-stlpik https://www.auto.cz/…-minule-generaci?… je jasne inak uchopeny ako u predchodcu...
Re: Re: Skutečně novy
| 26. 10. 2019 19:23
Ty si presedlal z Hyundai a KIA cez Mitsu k VW? Normálne mám dojem, že ťa za tie hlúposti čo píšeš platia.
Re: Re: Re: Skutečně novy
| 26. 10. 2019 20:33
Tiež len čumím čo ten píše, a je to divné, som rád že nie som sám čo to tak vníma.
Re: Re: Skutečně novy
| 26. 10. 2019 21:13
Ten predek zadivocili moc. Stejne tak ten vnitrek. Starsi je hezci.
Avatar - Jaros71
Re: Re: Skutečně novy
| 26. 10. 2019 23:09
Topper .. tohle auto ve VW ZMRŠILI.. :no:

Snad jen zadek vypadá dobře..jinak velké zklamání..design se nepovedl.

A interier je naprostá hrůza , kdo nemá rád dotyk displeje , uteče jim hned jinam !
pekne dekuju
| 26. 10. 2019 09:44
Golf byl v jakékoliv generaci nudným, ale ne škaredým autem. a tady koncern inovuje. nudnej je furt, ale doplnili otresnej predek. tleskám
Interier
| 26. 10. 2019 10:24
Podla mna vw riadne zariskoval s tym interierom. Predsa len vsetko dotykove nemusi vyhovovat kazdemu a este k tomu klientele aku ma golf, cize od najmladsich po najstarsich. Uvidime ako budu vyzerat menej vybavene verzie. Mne sa tento interier nepaci, skor interier mazdy3.
Avatar - WinDiesel
Re: Interier
| 26. 10. 2019 11:26
Tahounem je vždy německý trh … a když to nepůjde silou, Němci použijí ještě větší sílu :D
Mi by se Golf 8 nelíbil ale mladým tableťákům se jistě líbit bude, otázka je zda na Golfíky mají dost peněz.
Aby to nedopadlo tak že budou Golfy kupovat usedlí pánové ve věku 40 let a mladí tableťáci budou jen slintat.
Avatar - palix
Re: Re: Interier
| 28. 10. 2019 12:48
Čo máte proti 40-níkom? ;). To je vek, kedy by už človek mal niečo mať = má peniaze na nové auto, začína si užívať život... Myslím si, že peniaze na nové auto ako je Golf asi človek vo veku 25 rokov nebude mať.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Interier
| 28. 10. 2019 21:22
Na nové auto jako je Golf? Záleží na tom, jaký Golf konkrétně, Golf je auto s tak širokým cenovým rozpětím , že psát o jeho ceně obecně/jednotně moc dobře nelze. Podívej se kolik stál G7 v základu se zákl. motorizací... a kolik třeba velkoryseji nakonfigurovaný G7R.
Za GR můžeš mít klidně tři normální/obyčejné Golfy. Golf může být "lidovka", stejně jako poměrně luxusní mainstreamová alternativa.
Re: Interier
| 26. 10. 2019 19:25
Zvonka konzerva, zvnútra "high innovation". Ako keby sa na to auto niektorí ľudia iba pozerali a iní len jazdili.
Avatar - kari.laz
Nemůžu si pomoct...
| 26. 10. 2019 11:05
...ale starší se mi líbí víc. Obzvláště předek a interiér. Zadek je možná i hezčí na novém, ale to je asi tak vše. Počkám si na živé setkání
Avatar - WinDiesel
2,0 TFSI nebude?
| 26. 10. 2019 11:21
na Golfa 8 se nedostalo ?????

From November 2019,the new Volkswagen 4-cylinder 2.0L EA888 EVO 4 will be fitted.
This type of system is marketed as the "TFSI ” injection system.It satisfies the Euro 6 D.
Two versions of this engine will be fitted to the following Audi vehicles :
• EA888 EVO 4 - LK2 : Audi A4 facelift
• EA888 EVO 4 - LK3 : Audi A3 S3
The pump is supplied under pressure (5 - 6 bar) and generates high pressure of up to 350 bar.
Vehicle AUDI A4 Facelift AUDI A3 S3
Maximum power
kW/bhp 110 : 150 140 : 190 180 : 245
Nm 270 320 370
Emission standard Euro 6D Euro 6D
Introduction date 11 2019 12 2019
Re: 2,0 TFSI nebude?
| 27. 10. 2019 07:02
150 koni ma aj 1,5 TSI, marketingovo asi 190 koni nepotrebuju pre maly zaujem a silnejsie nove GTI je za rohom...
Předek
| 26. 10. 2019 12:05
Jak to říct slušně. Ten předek je úplně v pyči. Zadek toho taky moc nepobral. Dorazil to interiér a je vymalováno. Uvidíte ty prodeje - 0.
Avatar - white label
Re: Předek
| 26. 10. 2019 15:04
Kolik si na ty nulové prodeje G8 ochoten vsadit? 8-s ;-)
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Předek
| 26. 10. 2019 17:30
Já bych vsadil na větší než malé množství …………….
Avatar - Jaros71
Re: Re: Předek
| 26. 10. 2019 23:11
Myslím , že prodeje za několik let budou proti stávajícímu modelu dole v řádech desítek procent.
Avatar - 3_diamanty
1,5eTSI
| 26. 10. 2019 14:20
s 96kw moze byt dokonale posadena motorizacia ... aj primerany vykon na bezne pouzitie aj solidny 1,5 litrovy stvorvalec na dany segment.... uz len to nepohnojit s tou "ludovou" cenou ... som zvedavy na zive stretnutie ale zatial musim povedat za mna parada... v cervenej na 18tkach... ajajaj .. ten bude svietit na kilometer.. parade strihnuty face aj cela nizka kasna ... aj bocny profil je doslova ukazkovy https://www.auto.cz/…-minule-generaci?… ...chvalim aj tu ostru linku cez bok auta... na jednej strane je velmi decentna ( ze si ju clovek z niektorych uhlov pro pohlade na fotky auta ani neuvedomi ) ale na druhej strane krasne "priostruje" nizku kasnu ... uz len si pockat na zive vizualne dojmy :yes:
Avatar - speedfred
Re: 1,5eTSI
| 26. 10. 2019 17:39
1.5 tsi som nejazdil ale jedny píšu že je zlá iný si ju chvália. Není asi nad vlastnú skúsenosť.
96kW nevypadá zle na jazdenie okolo komína, ale aby to nezabili dlhými prevodami to potom človek môže mať pocit že to nemá ani 60kW.
1.5EB mám ale so 118kW a keď sa rozgúľa tak to trošku aj ide. :-!
Avatar - Jaros71
Re: 1,5eTSI
| 26. 10. 2019 23:13
1.5 TSI je asi jediná benzínová rozumná volba..pokud někdo nechce raději úspornější 2.0 TDI.

Já hlavně nevydýchám ten dotykový hnusný interier. :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku