I když má Volkswagen s obytnými auty obrovské zkušenosti a nabízí jich několik, nemusíte se spoléhat jen na jeho oficiální řešení. Přetvořit „fauvé“ v obytňáček jde i jinak.
tohle má smysl jen pro někoho, kdo takové auto potřebuje k podnikání. Ale být to já, tak si ty bedničky postavím sám. A postavím si to jako mini kuchyňku uvnitř, viděl jsem to na videu nějakého Němce a dávalo to smysl - vařilo se v sedě. Ta postel 110 cm je totiž moc úzká a lepší je pak střešní box se stanem, rozbalené to je do minuty a prostoru víc.
Však bicykl pohánějí nohy. A elektrobicykl nohy a baterie. Elektro je samostatná disciplína, ať si každý vybere na čem chce jezdit, nic špatného na tom nevidím
kdo by s sebou tahal težkej velkej a smradlavej,skůtr nebo motorku, když můžeš dát na držák elektrokola. Naopak je to úplně zbytečně nevyužitý prostor a přežitek z minulosti. To u VW evidentně vědí. :yes:
Na rozdíl od autora článku si nemyslím, že VW má obrovské zkušenosti s obytnými auty. Celou dobu dělal jen spartánské vestavby do transporterových modelů za šílené ceny a teď k tomu přidal akorát jedinou dodávkovou vestavbu do Crafteru. Dost věcí tam je vyřešených blbě, resp.nevyřešených vůbec, například garáž. Firmy se zkušenostmi umí v téhle kvalitě vyrábět mnohem levněji
A plnohodnotný obytňák u VW nepostavili ještě vůbec žádný
Re: spací sada stojí 66.429 Kč, kuchyňská sada pak 78.5
Já tam čtu, že sada z testu stojí 90t (ne, že by to bylo zadarmo). Pokud chceš jen postel nebo jen kuchyni, pak to stojí ty sumy. Já jsem čekal ještě vyšší cenu.
O VW Caddy to zrejme platí najviac, resp. aspoň si to vo VW myslia. Tak konštrukčne a morálne zastaralé auto v Európe už nevyrába asi nikto. Aj Dacia mi príde modermejšia.
tabulka s technickymi udajmi? vzdy bola dole pod pisanym textom ( bez ohladu na to na ktorej strane testu sa nachadzame ) .... teraz nikde nic... sila ... :-(