Tak jestli spolehlivost hodnotíte podle toho, že se člověk nemusí o auta starat, tak jste úplně vedle. Rotační motory od Mazdy jsou srovnatelně spolehlivé se splalovacími, jen člověk musí vědět co má pod kapotou a musí se o ně starat...Větší problémy měli jen motory 13b v první generaci RX8 kdy se o ně majitelé nestarali. Premixing oleje není až taková nevýhoda, pokud chce mít člověk dlouhou životnost motoru :)
Poznam v okoli dvoch borcov co maju RX 8 a vacsinou sa hrabu v motore alebo dolievaju olej castejsie ako benzin... Ten motor nie je zrovna Japonsko spolahlivy.
Možno to bude v tom, že celá naša časť "Zeme" o niečom hovorí, ale reálne je to všetko o zisku. Japonec na to možno pozerá iným pohľadom.
Každopádne - to auto, ktoré je na fotkách je nádherné. Isto by som si ho nikdy nekúpil, ale keby som ho stretol na ceste - isto by som sa za ním otočil.
Mazda sa v poslednom čase stala mojou srdcovkou. Nie len preto, že robia skvelé autá, ale aj tým ako zmýšľajú. Podľa mňa majú ten správny prístup a ľudí, ktorí toho dokážu viac ako konkurencia = zvyšovanie účinnosti motorov, nové riešenia, zdokonaľovanie súčasných technológii... prístup k dotykovým displayom v interiéri...
Nakoniec si myslím, že jedna RX9 vyprodukuje podstatne menej emisii ako 1 Mercedes G AMG, prípadne nejaké Ferrari, Porsche a podobné vysokovýkonné autá.
Jaké emoce vyvolává řízení sportovního vozu v klimaalarmistech, je mi úplně jedno, a planeta těch pár tisíc wankelů přežije. Kam se podělo jinba ittai? Kdo stojí o dalšího výrobce nudných a chladných elektrifikovaných krabic, které nevyvolávají ani náznak emoce?