Novinky
CerVus
3
Ne, rozhodně nemrzí. Kdyby se tu ostatně ten šeredný kamzík neprodával vůbec, tak se také prd stane.
Nemrzí, kdo chce GT udělá něco pro to, aby si mohl koupil Lambo nebo alespoň Porche či Ferrari. Kdo nechtěl, ten nadává na svět z poza své 1.0 . Ale vypadá to OK jj. Už jsem si toho všiml kdysi na tzv. Octavii Ming Rui, že hezčí auta jdou pro Čínu.
GT SUV mi smysl nedává, ale třeba takového Holdena to bude hodně mrzet... už se na to těšil...
Ne nemrzí ,a co by tam dali jako za motor třihrnek nebo línou a škubajici 1.5 TSI.GT nedělá jen nápis oplás tování ,velká kola a o 50 000 výši cena.Nic než úsměvné..
Dnešní trend je dělat auto jako hračku, která dobře vypadá, ale nic nevydrží. Tenké plasty, měkký lak. Vše na hranici životnosti. Ty dva roky to vydrží a pak si majitelé koupí nový vůz. Hodně elektroniky (ta moc nestojí a dobře vypadá). Prostě je to stále větší honba za ziskem na úkor kvality, životnosti a spolehlivosti. Ale dobře se to prodává, lidé se mohou chlubit před sousedy. Ale je to spíš na to auto nechat stát v garáži, než někam s ním jezdit. Prostě z aut se místo držáků stává spotřebák. Hlavně na českých silnicích bude brzo po nich.
Auto je spotrebak uz pekne dlho. Avsak tieto reci a nielen na auta tu pocut uz aspon 20 rokov. Ako nic nevydrzi, vsetko sa po zaruke rozpadne od spotrebicov pocnuc po auta konciac. A realita je taka, ze skor veci moralne zastaraju ako sa pokazia. Nepoznam absolutne nikoho a ani z rozpravania urban legend, komu by auto vydrzalo 2 3 5 rokov a slo do srotu. Zvycajne ak aj nieco vazne odislo, tak konstrukcna vada bud vymenena v zaruke alebo sa clovek spraval k autu ako hovado. Velmi ojedinele pripady pocut ked ma auto problem ktory sa nedari vyriesit co v zhladom k poctu produkcie su skor kusove zalezitosti. Napriek tomu sa stale najdu nostalgici, co spominaju na stare haraburdy, len uz akosi pozabudli, ze jazdili ovela menej, mali ovela jednoduchsie auta a srali sa neporovnatelne viac. GO pomaly kazdy rok, ale "dnes je auto spotrebak" ...
Cinsky Kamiq je o hodne jine a hlavne “slabsi” auto, nez evropsky Kamiq.
Z toho duvodu nemam nejmensi duvod litovat, ze se nebude v Evrope prodavat jeho GT varianta.
Z toho duvodu nemam nejmensi duvod litovat, ze se nebude v Evrope prodavat jeho GT varianta.