Ekonomika
Zpět na článek
Vznikne nový automobilový gigant? Vedení PSA a FCA souhlasí se spojením, jednají o detailech
26 komentářů
Stejsn
7
"ze spolehlivé německé kvality" - slyšel jsi někdy o převodovce M32?
Přejít do diskuze
Magister
Unifikace se posune na nový level... pro ně je to ale šance, jak přežít investice do baterkových aut
Ota4
Kolik si těch alf fiatů a jeepů vlastnil že tady rozdáváš takové rady k nezaplacení
winder
Vo FCA sa tešia, že utiekli hrobárovi z lopaty.
V PSA musia držať hubu a krok, lebo pánmi sú Číňania.
A Číňania sa smejú, že im do lona padli svetové európske a americké značky a ich know-how. Peňazí na to, aby to využili, majú dosť.
Veď o čom tá globalizácia nakoniec je - o globálnej planéte Čína. Tí kúpia nakoniec všetko.
V PSA musia držať hubu a krok, lebo pánmi sú Číňania.
A Číňania sa smejú, že im do lona padli svetové európske a americké značky a ich know-how. Peňazí na to, aby to využili, majú dosť.
Veď o čom tá globalizácia nakoniec je - o globálnej planéte Čína. Tí kúpia nakoniec všetko.
Niemand
Že ty si o Oploch iba čítal? Pri tej vysokej kvalite čo predvádzajú posledných 10-15 rokov môžu byť rádi, že ich vôbec niekto kúpil.
Roland Von Wagen
Opel je nejméně německá německá značka. Kvalitu dlouhá léta udával GM a teď Francouzi.
kari.laz
Kéž by chtěli v PSA použít alespoň dvoulitrové benzínové motory a pohon 4X4.
Ale realita bude nejspíše přesně opačná.
Ale realita bude nejspíše přesně opačná.
PowerHouse
Dnes je všechno tak složité, že je nutné slučování a omezuje se konkurence.
Nutné také dodat😒br /> Vždyť i VW spolupracuje s Fordem.
PSA zase koupili Opel.
Když vezmeme ten infotainment?
Kolik procent nákladů na vývoj auta spolkne ten komunikující infotainment?
Nutné také dodat😒br /> Vždyť i VW spolupracuje s Fordem.
PSA zase koupili Opel.
Když vezmeme ten infotainment?
Kolik procent nákladů na vývoj auta spolkne ten komunikující infotainment?
Anonym
volvo je taky koškopes, ale aspon má svébytný design a pěkné vnitřky, ale stejně jako Jaguar nemá motory.
A německá šedá nuda nejde zaměnit s ničím 😄 Vyjimkou je bmw s radiátorem místo přední masky 😄
A německá šedá nuda nejde zaměnit s ničím 😄 Vyjimkou je bmw s radiátorem místo přední masky 😄
winder
Nemusí byť zásadne. Otázka je, nakoľko ostanú pôvodné, globalizácia sa podpisuje aj tu. Ale celkovo s určením je to už ťažké, koľkokrát dnes už človek nevie, čo je nemecké, francúzske alebo kórejské. Také Volvo, je to Švéd alebo Číňan?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
Stačí nasadit vykulený kukuč. Už se těším na 1,6ku Stelvio předokolní, ale vlastně by se jich takto prodalo více než doposud.
pgg
U hyundai a kii setri znacne na lakovani pod taoecem dveri neni v motorovem prostoru taky neni. Pouzita spatna kombinace tvrdosti pruzin versus tlumice. Podvozek vetsinou zacne bouchat po cca 130000km. Jinak ale vcelku ok. Servisne / cenově/na tom budes, ale u Fiatu o hodne lepe.
_beta
Obzerám sa po nejakom lepšie vybavenom Hyundai i30, asi N. Alebo Kia Xceed s 1.6turbo. tak som chcel ešte rozšíriť záber.
pgg
Poměr cena výkon je nejlepší Fiat 500x víceprvek vzadu motor 1,4T 140koní multiair 4 válec jede božsky. Papá cca ,ale o 0,3až5 víc než konkurence. Není náchylná ke karbonóvání. Z naft velmi dobrá 1,6 Multijet. za studena trošku hlučná po zahřátí o ní nevíte.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000.
_beta
Takže ktorý Fiat, alebo Alfu za cca 30 tisíc Eur by si odporúčal? Na také bežné rodinné používanie, cca 20tisic km ročne.
pgg
Kolik si jich mel novych? Ne od 5 teho Helmuta z AAA. Ja se auty zivím. Nových jsem jich mel X a rad jsem se vratil k Fiatu. Rika ti neco neprimy vstrik moznost vypnout starstop oficialne naporad zadny podelany ventilky na tlak za 1000kc 4 valce atd? Ridil si nekdy novou Gulii. Zajimave me stale jezdí👍
Anonym
myslíš že pro americké značky to bude další hřebíček do rakve. Ale třeba se pleu a třeba daj do Chargeru a 300C po 9 letech i novej interiér 😄 😄
3_diamanty
tak toto este bude jedna velka PASCA na zakaznika... akurat chudak jeep ;-\
Petriso
myslím že to je dobrý nápad. značkám peugeot i jeep i alfa romeo se celý život vyhýbám jelikož to jsou nespolehlivé šmejdy a takhle bych alespoň věděl že se mohu vyhnout jedné bandě najednou a ne zvlášť. škoda jen opelu, ten si podřezal větev a ze spolehlivé německé kvality je další šmejd 😒