Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Stejsn
ne nadarmo se říká
| 31. 10. 2019 10:01
"Kdo chce PSA bít, FCA si vždycky najde..."
Čeština
| 31. 10. 2019 10:05
A už ty Fiaty budou umět česky ?
Avatar - Magister
gigant
| 31. 10. 2019 10:10
Unifikace se posune na nový level... pro ně je to ale šance, jak přežít investice do baterkových aut
šmejdy do jedné firmy
| 31. 10. 2019 10:25
myslím že to je dobrý nápad. značkám peugeot i jeep i alfa romeo se celý život vyhýbám jelikož to jsou nespolehlivé šmejdy a takhle bych alespoň věděl že se mohu vyhnout jedné bandě najednou a ne zvlášť. škoda jen opelu, ten si podřezal větev a ze spolehlivé německé kvality je další šmejd :-(
Avatar - Stejsn
Re: šmejdy do jedné firmy
| 31. 10. 2019 10:36
"ze spolehlivé německé kvality" - slyšel jsi někdy o převodovce M32?
Avatar - WinDiesel
Re: šmejdy do jedné firmy
| 31. 10. 2019 11:16
tak nevím …. tvůj příspěvek je takový šmejdský … :-(
Re: šmejdy do jedné firmy
| 31. 10. 2019 12:36
Že ty si o Oploch iba čítal? Pri tej vysokej kvalite čo predvádzajú posledných 10-15 rokov môžu byť rádi, že ich vôbec niekto kúpil.
Re: šmejdy do jedné firmy
| 31. 10. 2019 12:51
Kolik si těch alf fiatů a jeepů vlastnil že tady rozdáváš takové rady k nezaplacení
Re: šmejdy do jedné firmy
| 31. 10. 2019 19:36
Opel je nejméně německá německá značka. Kvalitu dlouhá léta udával GM a teď Francouzi.
Re: šmejdy do jedné firmy
| 1. 11. 2019 07:38
Kolik si jich mel novych? Ne od 5 teho Helmuta z AAA. Ja se auty zivím. Nových jsem jich mel X a rad jsem se vratil k Fiatu. Rika ti neco neprimy vstrik moznost vypnout starstop oficialne naporad zadny podelany ventilky na tlak za 1000kc 4 valce atd? Ridil si nekdy novou Gulii. Zajimave me stale jezdí👍
Avatar - _beta
Re: Re: šmejdy do jedné firmy
| 1. 11. 2019 08:55
Takže ktorý Fiat, alebo Alfu za cca 30 tisíc Eur by si odporúčal? Na také bežné rodinné používanie, cca 20tisic km ročne.
Re: Re: Re: šmejdy do jedné firmy
| 1. 11. 2019 16:45
Poměr cena výkon je nejlepší Fiat 500x víceprvek vzadu motor 1,4T 140koní multiair 4 válec jede božsky. Papá cca ,ale o 0,3až5 víc než konkurence. Není náchylná ke karbonóvání. Z naft velmi dobrá 1,6 Multijet. za studena trošku hlučná po zahřátí o ní nevíte.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000.
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: šmejdy do jedné firmy
| 1. 11. 2019 20:09
Obzerám sa po nejakom lepšie vybavenom Hyundai i30, asi N. Alebo Kia Xceed s 1.6turbo. tak som chcel ešte rozšíriť záber.
Re: Re: Re: Re: Re: šmejdy do jedné firmy
| 1. 11. 2019 21:03
U hyundai a kii setri znacne na lakovani pod taoecem dveri neni v motorovem prostoru taky neni. Pouzita spatna kombinace tvrdosti pruzin versus tlumice. Podvozek vetsinou zacne bouchat po cca 130000km. Jinak ale vcelku ok. Servisne / cenově/na tom budes, ale u Fiatu o hodne lepe.
Avatar - KANKUNEN
Mito z Kolína
| 31. 10. 2019 10:37
Stačí nasadit vykulený kukuč. Už se těším na 1,6ku Stelvio předokolní, ale vlastně by se jich takto prodalo více než doposud.
Bez slučování nelze čelit složitosti.
| 31. 10. 2019 10:39
Dnes je všechno tak složité, že je nutné slučování a omezuje se konkurence.

Nutné také dodat:
Vždyť i VW spolupracuje s Fordem.
PSA zase koupili Opel.

Když vezmeme ten infotainment?
Kolik procent nákladů na vývoj auta spolkne ten komunikující infotainment?
Avatar - CICERO
co dodat? Nová doba ! silnější zustanou....
| 31. 10. 2019 12:27
:-!
Avatar - lordlord
fhg
| 31. 10. 2019 12:35
To nemůžou spolupracovat bez propojení jako jiné automobilky?
Avatar - 3_diamanty
ehm
| 31. 10. 2019 13:19
tak toto este bude jedna velka PASCA na zakaznika... akurat chudak jeep ;-\
Avatar - kari.laz
motory a pohon
| 31. 10. 2019 13:39
Kéž by chtěli v PSA použít alespoň dvoulitrové benzínové motory a pohon 4X4.
Ale realita bude nejspíše přesně opačná.
Avatar - del42sa
Re: motory a pohon
| 31. 10. 2019 14:10
amerika už se těší na přeplňované 1,6 a třívalce od PSA ;-)
Dongfeng Motor
| 31. 10. 2019 13:49
Myslím si, že Dongfeng bude tento nákup pouze kvitovat...
Vivat globalizácia
| 31. 10. 2019 20:19
Vo FCA sa tešia, že utiekli hrobárovi z lopaty.
V PSA musia držať hubu a krok, lebo pánmi sú Číňania.
A Číňania sa smejú, že im do lona padli svetové európske a americké značky a ich know-how. Peňazí na to, aby to využili, majú dosť.
Veď o čom tá globalizácia nakoniec je - o globálnej planéte Čína. Tí kúpia nakoniec všetko.
Avatar - Barrichello
Kočkopes v akci
| 31. 10. 2019 21:25
myslíš že pro americké značky to bude další hřebíček do rakve. Ale třeba se pleu a třeba daj do Chargeru a 300C po 9 letech i novej interiér :-) :-)
Re: Kočkopes v akci
| 31. 10. 2019 21:36
Nemusí byť zásadne. Otázka je, nakoľko ostanú pôvodné, globalizácia sa podpisuje aj tu. Ale celkovo s určením je to už ťažké, koľkokrát dnes už človek nevie, čo je nemecké, francúzske alebo kórejské. Také Volvo, je to Švéd alebo Číňan?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Kočkopes v akci
| 31. 10. 2019 21:53
volvo je taky koškopes, ale aspon má svébytný design a pěkné vnitřky, ale stejně jako Jaguar nemá motory.

A německá šedá nuda nejde zaměnit s ničím :-) Vyjimkou je bmw s radiátorem místo přední masky :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku