Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVznikne nový automobilový gigant? Vedení PSA a FCA souhlasí se spojením, jednají o detailech
26 komentářů
Stejsn
5
"Kdo chce PSA bít, FCA si vždycky najde..."
Magister
Unifikace se posune na nový level... pro ně je to ale šance, jak přežít investice do baterkových aut
Petriso
myslím že to je dobrý nápad. značkám peugeot i jeep i alfa romeo se celý život vyhýbám jelikož to jsou nespolehlivé šmejdy a takhle bych alespoň věděl že se mohu vyhnout jedné bandě najednou a ne zvlášť. škoda jen opelu, ten si podřezal větev a ze spolehlivé německé kvality je další šmejd :-(
Že ty si o Oploch iba čítal? Pri tej vysokej kvalite čo predvádzajú posledných 10-15 rokov môžu byť rádi, že ich vôbec niekto kúpil.
Opel je nejméně německá německá značka. Kvalitu dlouhá léta udával GM a teď Francouzi.
Kolik si jich mel novych? Ne od 5 teho Helmuta z AAA. Ja se auty zivím. Nových jsem jich mel X a rad jsem se vratil k Fiatu. Rika ti neco neprimy vstrik moznost vypnout starstop oficialne naporad zadny podelany ventilky na tlak za 1000kc 4 valce atd? Ridil si nekdy novou Gulii. Zajimave me stale jezdí👍
Takže ktorý Fiat, alebo Alfu za cca 30 tisíc Eur by si odporúčal? Na také bežné rodinné používanie, cca 20tisic km ročne.
Poměr cena výkon je nejlepší Fiat 500x víceprvek vzadu motor 1,4T 140koní multiair 4 válec jede božsky. Papá cca ,ale o 0,3až5 víc než konkurence. Není náchylná ke karbonóvání. Z naft velmi dobrá 1,6 Multijet. za studena trošku hlučná po zahřátí o ní nevíte.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000.
Obzerám sa po nejakom lepšie vybavenom Hyundai i30, asi N. Alebo Kia Xceed s 1.6turbo. tak som chcel ešte rozšíriť záber.
U hyundai a kii setri znacne na lakovani pod taoecem dveri neni v motorovem prostoru taky neni. Pouzita spatna kombinace tvrdosti pruzin versus tlumice. Podvozek vetsinou zacne bouchat po cca 130000km. Jinak ale vcelku ok. Servisne / cenově/na tom budes, ale u Fiatu o hodne lepe.
KANKUNEN
Stačí nasadit vykulený kukuč. Už se těším na 1,6ku Stelvio předokolní, ale vlastně by se jich takto prodalo více než doposud.
PowerHouse
Dnes je všechno tak složité, že je nutné slučování a omezuje se konkurence.
Nutné také dodat:
Vždyť i VW spolupracuje s Fordem.
PSA zase koupili Opel.
Když vezmeme ten infotainment?
Kolik procent nákladů na vývoj auta spolkne ten komunikující infotainment?
Nutné také dodat:
Vždyť i VW spolupracuje s Fordem.
PSA zase koupili Opel.
Když vezmeme ten infotainment?
Kolik procent nákladů na vývoj auta spolkne ten komunikující infotainment?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kari.laz
Kéž by chtěli v PSA použít alespoň dvoulitrové benzínové motory a pohon 4X4.
Ale realita bude nejspíše přesně opačná.
Ale realita bude nejspíše přesně opačná.
winder
Vo FCA sa tešia, že utiekli hrobárovi z lopaty.
V PSA musia držať hubu a krok, lebo pánmi sú Číňania.
A Číňania sa smejú, že im do lona padli svetové európske a americké značky a ich know-how. Peňazí na to, aby to využili, majú dosť.
Veď o čom tá globalizácia nakoniec je - o globálnej planéte Čína. Tí kúpia nakoniec všetko.
V PSA musia držať hubu a krok, lebo pánmi sú Číňania.
A Číňania sa smejú, že im do lona padli svetové európske a americké značky a ich know-how. Peňazí na to, aby to využili, majú dosť.
Veď o čom tá globalizácia nakoniec je - o globálnej planéte Čína. Tí kúpia nakoniec všetko.
Barrichello
myslíš že pro americké značky to bude další hřebíček do rakve. Ale třeba se pleu a třeba daj do Chargeru a 300C po 9 letech i novej interiér :-):-)
Nemusí byť zásadne. Otázka je, nakoľko ostanú pôvodné, globalizácia sa podpisuje aj tu. Ale celkovo s určením je to už ťažké, koľkokrát dnes už človek nevie, čo je nemecké, francúzske alebo kórejské. Také Volvo, je to Švéd alebo Číňan?
volvo je taky koškopes, ale aspon má svébytný design a pěkné vnitřky, ale stejně jako Jaguar nemá motory.
A německá šedá nuda nejde zaměnit s ničím :-) Vyjimkou je bmw s radiátorem místo přední masky :-)
A německá šedá nuda nejde zaměnit s ničím :-) Vyjimkou je bmw s radiátorem místo přední masky :-)