Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
Fiat i PSA jsou automobilky, které v současném světě nemají nárok přežít pro svou bídnou kvalitu.
Osobní zkušenost? Nebo pouze opět plky. V rodině nebo osobním vlastnictví punto 188,grande punto,stilo, 500L, giulietta, bravo 198. O žádné bídné kvalitě nevím.
grande punto jedno z najlepších áut na trhu, majitel AAA auto to hovoril v TV, že ich majú málo v predaji, lebo ľudia sa ich nechcú zbavovať
jednoduché krásne spoľahlivé autá
málo kazivé, lebo sú relatívne jednoduché a dlho na trhu
jednoduché krásne spoľahlivé autá
málo kazivé, lebo sú relatívne jednoduché a dlho na trhu
Takže se jim v AAA hromadí na place.
nemajú ich tam moc, nikto to neponuka ne predaj, všetci majitelia si tonechávajú
nerozumieš písanému slovu ?
nerozumieš písanému slovu ?
Vlastni zkusenost Punto 1,2 prodano do 3 dnu zato fabie htp se hromadi a hromadi nektera slavna tsi se take hromadi a hromadi....
hlavně diesly umí PSA skvělě, zejména ty 2,7 a3,0 V6. Ty stovky zadřených aut a tisíce s vadným dpf v jaguarech a landroverech sou asi náhoda že 😄 😄 😄 😄
twistedTSD
PSA dostane přístup na trhy mimo EU a Fiat možná vyvine více než jedno auto za 10 let. Asi je to výhodný krok. Radost z toho zrovna nemám, ale co už.
ten jim bude platný, stejně jako v USA/CAN nikdo nekupuje Fiat a Alfu, tak nikdo nebude kupovat Peugeot Citroen.....sou naivní představy. Velké auta nemaj a peníze do Dodge a Chrysleru asi nalejou těžko
pgg
Poměr cena výkon je nejlepší Fiat 500x víceprvek vzadu motor 1,4T 140koní multiair 4 válec jede božsky. Papá cca ,ale o 0,3až5 víc než konkurence. Není náchylná ke karbonóvání. Z naft velmi dobrá 1,6 Multijet. za studena trošku hlučná po zahřátí o ní nevíte.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L Muzete oficialne vypnout start stop naporad nemate nesmyslne ventilky za 1000kc mate stale 4valce. 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000. Od PSA 3val puretech berte jenom ty co maji oznaceni svet. Ostatni karbonizace lecba pouze benzin 98. Otevrte viko nadrze tam je to napsane. Podvozky PSA vseobecne mic nevydrzi.
Kdo chce nižší spotřebu než koncern v podstatě už nikdo nenabízí jenom Fiat 500L Muzete oficialne vypnout start stop naporad nemate nesmyslne ventilky za 1000kc mate stale 4valce. 1,3 Multijet nafta 70kw brát , ale tu nejsilnější variantu. Ne 55 ani 66/. Má méně součástek ve vstřikovačí lehce pozměněnou olejovou vanu atd. spotřeba se dá udržet i 4litry běžná je 4,5.
U gulie pokud se s ní svezete je to v podstatě jedno protože až vystoupíte hned složíte zálohu. Mám k ní taky pár výtek , ale to bych spočítal na prstech jedné ruky např uchycení víka motoru a podobné drobnosti. Momentálně pracuji pro Ford , ale pracoval jsem shodou okolností o pro PSA tam rozhodně nebrat benzin 1,6THP. Vačka od nafty 1,6 HDI je dutá palce nejsou kované ale lisované apod.Brát do nájezdu 250000. Od PSA 3val puretech berte jenom ty co maji oznaceni svet. Ostatni karbonizace lecba pouze benzin 98. Otevrte viko nadrze tam je to napsane. Podvozky PSA vseobecne mic nevydrzi.
Ta vyssi spotreba plati pro T-Jet, ne pro Multiair.
Konkurenci srovnavej pres vykon, ne pres objem motoru.
Jinak v zasade ano.
To spojeni je nepochybne dobre pro obe ty automobilky.
Nejsem si jisty, jestli bude dobre pro uzivatele, a hlavne majitele tech aut.
Jsem zvedav, jestli budou sdilet technologicky spickovy FireFly, nebo levne tuctovy trivalec 1.2.
To vsechno se uvidi.
Jako Fiatar z toho ale radost nemam.
Konkurenci srovnavej pres vykon, ne pres objem motoru.
Jinak v zasade ano.
To spojeni je nepochybne dobre pro obe ty automobilky.
Nejsem si jisty, jestli bude dobre pro uzivatele, a hlavne majitele tech aut.
Jsem zvedav, jestli budou sdilet technologicky spickovy FireFly, nebo levne tuctovy trivalec 1.2.
To vsechno se uvidi.
Jako Fiatar z toho ale radost nemam.
Ano ano psal jsem roman melo tam byt “nebo” T jet papa vice jak multiair. A ten vykon .. videl jsem par aut na brzde u fistu byl kolikrat vetsi nez deklarovany. Jeho motory jsou dost tvarne. A taky proto ze spoustu lidi zajima castka za pojistku.Pracoval jsem pro skodu ford citroen fiat a pres rok pro peugeot. Taky z toho spojeni nemam velkou radost. Uz jsou dlouho propojeni v dodavkach. Peugeot dodavky maji napr unkonekt s Fiatu.
Ja Prvni 123
Vsichni ostatni se shoduji na tom, ze to je oficialni.
Ze sidlo nove firmy je v Holandsku = v dosavadnim sidle FCA. A predsedou predstavenstva nove vznikle spolecnosti je dosavadni sef FCA.
Dosavadni sef PSA je pak CEO nove spolecnosti.
Ze sidlo nove firmy je v Holandsku = v dosavadnim sidle FCA. A predsedou predstavenstva nove vznikle spolecnosti je dosavadni sef FCA.
Dosavadni sef PSA je pak CEO nove spolecnosti.
len absolútne nechápem Fiat, v Južnej Amerike predáva pokračovateľa Grande Punta a v Európe toto už hotové auto neponúka
hned by mal o 200.000 ks väčšie predaje
nerozumiem tomu
začiatok bol správny, giulia + SUV, ale už dávno malo prísť manšie SUV, nová gulieta, nové Mito možno s novým názvom
ako chcú mať predaje, ked neponukajú modely,
mozno aj gulia mala maž kombi/možn👋
meserati nie je skomírajúca, pred pár rokmi mala pätinové predaje, len teraz kvôli emisiam v číne/hlavne/ jej klesli predaje, takže má nevyužité výrobné kapacity, preto je v strate,
ale maserati dlhodobo vysoko zisková perla
Dnesni Peugeot moc nemusim, ale zase treba Citroen mi prijde fajn...
😉
A mohlo by to byt zajimave: snad 1.3 ctyrvalec bez turba, neprimy vstrik, za to vysoka a rizena komprese... + elektromotor.