Hm tak co se vzhledu tyče tak v B segmentu TOP. Sice interierově mi to oproti vivažene 508 moc nesedi, ale celkově hovzhledově opravdu velmi povedene. Obvzlaště, když vidim " novepřežvykane" Clio s musk interierem.
Je opravdu hloupé, když to (silnější benzín s automatem) třeba právě výše zmíněné Clio umí o 100 litrů (v Intens dokonce o 130) levněji. Při cenotvorbě muselo Pežotům něco prémiově spadnout na hlavu. ;-)
Nj, jenže ono to ani dál není o moc lepší.
208 100k GT-Line 458, Clio TCe 100 RS-Line 364
208 100k Allure 403, Clio TCe 100 Intens 334
Ta "vysněná" Active se 100k je za 345, přidáš super balíček za 18, a máš to o 30 dráž než Clio Intens s tím rozdílem, že Clio má full LED, autoklimu, navigaci, sedadla látka/kůže atp. To se mi hned na to přežvejkaný Clio kouká líp. Nemluvě o tom, že jeho interiér mi vyhovuje daleko víc, i když monstr tablety nemusím.
Takže ano, nová 208 vypadá o několik řádů líp než stará, do výběru bych ji možná i zařadil, ale šanci by moc velkou neměla.
Já na to koukal optikou zlatého středu za 350, ale je pravda, že výbavy v Active mnoho není. Fabia má za tu cenu full LED, autoklimu, atd., Clio jak píšeš. A to jsou údajně akční ceny. Ale když mně se líbí víc než Clio. :D
Suzuki Baleno atmo 1.2 ma 4 valce (ctyri), 120Nm a 1000 Kg. Pegoti tri valec, ktery rozjede 208 na stovku za 15 vterin je des a hruza. To jsme na urovni S.Favorit = rok 1989.
Presne - Baleno už nieje dostupné... Kolega má Baleno a je s tým úplne spokojný. Jazdi veľmi krátke trasy po meste a občas niekde do okolia. To auto je veľké, má geniálnu spotrebu... Mne sa ale nepáči :(.
Za danú cenu, čo stálo + úžitkové vlastnosti sa celkom divím, že po naších cestách toho jazdí tak málo...
Souhlasím. V tomto rodinném autě je to velká chyba. Navíc si vůbec nejsem jistej, jestli se dozadu pohodlně vejdou 3 dospělí. Sám jsem o něm uvažoval, ale když jsem zjistil, že na tažným uveze jen 1,5tuny... - ať si ho strčí někam.
Podla toho, ake motory ludia pozaduju, da sa predpokladat, ze za autami tahaju minimalne kone :-) Nie je to rodinne auto, ale zena + 3 deti. Lenze az od vybavy GT line, aspon na Slovensku :-)
Existuju, ale pri naraze bez ukotvenia este dieta zapuci zozadu ta sedacka. Sam som objednal auto, ktore ma len 2 isofixy, ale to neznamena, ze nebudem poukazovat na to, ze je to velka chyba. Ktoru Peugeot naprava (predosla 208 mala stale len 2 isofixy), ale dost cudne (len v najvyssej vybave). Pritom konkurencia to uz ma bezne v kazdej vybave. Z clanku som sa nedozvedel, ci je to rovnako aj v inych statoch (na peugeot.cz este som cennik nenasiel).
Ja aj keby som chcel a kupil, zena v tom nebude rada jazdit. Tak, ako teraz nerada jazdi v Scenicu. A ze ona si so mnou uzije :-) Ja problem nemam, ja jazdim vsetkym (samozrejme s mierou).
Existuju, podla normy ECE R44/04. Zatial. Paralelne je v platnosti aj ECE R129 a tam je isofix povinnost. Zatial teda si mozes kupit autosedacku aj bez isofixu, ale otazka je dokedy. Naviac ani v "rodinejsich" autach nie je isofix v predu uplna samozrejmost a zisiel by sa.
clio sa mi paci dnes uz daleko viac a to som doteraz mal vzdy obratene.. doteraz sa mi male pezoty pacili vzdy viac ako male renaulty...
inak v zaklade tie sablozube kly su tusim nahradene ciernym plastom alebo nie? tak ci tak nepacia sa mi vobec.. :'-( .. a v podstate v reale i-cocpit som tiez hned zavrhol pri kupe maleho auta uz u predoslej 208 takze v tomto je ( akykolvek ) pezot pre mna vlastne uz davnejsie uplne pase :-( ..
cakam kazdopadne velky uspech... komu sadne kokpitom aj motoricky tak parada... ma sa zrejme na co tesit ... mne tu paci snad len ten bocny profil auta ... ten je fakt podareny https://img2.auto.cz/…ull/5977430_.jpg obzvlast prave bez tych gycovo oplastovanych lesklych blatnikov ( s ktorymi to vyzera ako velka hracka ) je to pri pohlade zboku nakoniec paradne :yes: