Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Honda Accord - první fotografie (doplněno video, co řekne víc)

Honda dnes zveřejnila první snímky detailů nového Accordu, který bude oficiálně představen na ženevském autosalonu v březnu.
Zpět na článek
23. 1. 2008 16:53
neregistrovaný "x"
23. 1. 2008 19:09
23. 1. 2008 17:10
neregistrovaný "Sparrow"
23. 1. 2008 22:57
neregistrovaný "sparrow"
24. 1. 2008 09:50
neregistrovaný "BuffaloCZ"
24. 1. 2008 14:08
neregistrovaný "SMRT"
23. 1. 2008 17:42
anonym
23. 1. 2008 21:48
23. 1. 2008 19:35
neregistrovaný "SOUMAR"
23. 1. 2008 23:06
neregistrovaný "sparrow"
24. 1. 2008 08:34
neregistrovaný "pawelno"
24. 1. 2008 10:07
neregistrovaný "heh"
24. 1. 2008 16:03
neregistrovaný "turin"
24. 1. 2008 08:58
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 12:59
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 08:57
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 09:59
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 11:26
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 13:03
neregistrovaný "K i n g"
24. 1. 2008 13:42
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 14:34
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 12:04
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 14:14
neregistrovaný "Sparrow"
24. 1. 2008 08:48
neregistrovaný "exxon"
23. 1. 2008 20:32
23. 1. 2008 20:43
23. 1. 2008 22:56
23. 1. 2008 23:52
anonym
23. 1. 2008 23:58
24. 1. 2008 01:35
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 03:32
24. 1. 2008 09:46
neregistrovaný "mig52"
24. 1. 2008 09:07
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 11:38
24. 1. 2008 13:07
neregistrovaný "Coulin"
24. 1. 2008 09:27
neregistrovaný "Ondoree"
24. 1. 2008 10:12
24. 1. 2008 10:19
24. 1. 2008 10:43
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 11:40
24. 1. 2008 11:56
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 12:14
24. 1. 2008 12:37
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 12:57
24. 1. 2008 13:01
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 13:02
24. 1. 2008 13:11
24. 1. 2008 14:54
anonym
24. 1. 2008 13:28
24. 1. 2008 14:21
23. 1. 2008 23:36
neregistrovaný "sparrow"
24. 1. 2008 07:44
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 10:29
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 11:40
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 11:45
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 09:17
neregistrovaný "Ondoree"
24. 1. 2008 09:51
neregistrovaný "Ondoree"
24. 1. 2008 10:35
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 13:13
24. 1. 2008 14:19
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 11:13
neregistrovaný "kuwa"
24. 1. 2008 11:49
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 11:59
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 12:42
neregistrovaný "Kvasoň"
24. 1. 2008 16:37
neregistrovaný "Kvasoň"
24. 1. 2008 13:34
neregistrovaný "Práša"
24. 1. 2008 16:08
anonym
24. 1. 2008 17:40
neregistrovaný "vanos"
24. 1. 2008 18:24
anonym
24. 1. 2008 18:27
24. 1. 2008 19:09
neregistrovaný "BuffaloCZ"
24. 1. 2008 21:07
neregistrovaný "vanos"
25. 1. 2008 09:58
25. 1. 2008 14:37
27. 1. 2008 18:46
27. 1. 2008 22:57
neregistrovaný "babo"
27. 1. 2008 22:53
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 22:53
anonym
25. 1. 2008 09:51
25. 1. 2008 12:07
25. 1. 2008 12:34
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 12:59
25. 1. 2008 13:15
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 14:11
25. 1. 2008 14:42
25. 1. 2008 15:15
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 15:29
25. 1. 2008 15:47
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 14:32
neregistrovaný "vanos"
25. 1. 2008 15:23
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 16:23
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 16:33
neregistrovaný "K ing"
26. 1. 2008 00:43
neregistrovaný "vanos"
27. 1. 2008 22:45
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 12:00
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 13:27
25. 1. 2008 15:55
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 20:48
27. 1. 2008 23:45
neregistrovaný "giggs22"
27. 1. 2008 23:50
neregistrovaný "hondaaccord"
28. 1. 2008 00:10
neregistrovaný "babo"
neregistrovaný "x"
23. 1. 2008 16:53
Fotky
kua to tam nemůžete dát jednu normální fotku místo 5 přiblbých ? Na co je mi fotka hagusu a kliky dveří ?? A pokud jiný nemáte, tak to sem necpěte >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sparrow"
23. 1. 2008 17:10
Zase bez šestiválce ?
Pánové, může mě, prosím, někdo vysvětlit, proč se evropská verze Accordu tak zarputile brání šestiválci ? A to v době, kdy výkony civilních verzí lepších vozidel překračují 200, ale mnohdy i 300 koníků ? Nechápu a děkuji předem za vysvětlení. Jinak Accordu fandím, taky jsem ho měl.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
23. 1. 2008 19:11
Re: Zase bez šestiválce ?
Protože by se jich prodalo v Evropě jen pár a nemá cenu ladit odpružení pro Evropu.
neregistrovaný "sparrow"
23. 1. 2008 22:57
Re: Zase bez šestiválce ?
Kankunene, při vší úctě, nemohu souhlasit. Odpružení není jádro pudla. Tak jako Legend, tak i Accord se vyrábí v různých modifikacích pro jednotlivé geografické oblasti. Dokud Honda nenabídne šestivál a čtyřkolku pro Accorda, bude v této kategorii naprosto zbytečně přenechávat volné pole těm (nejmenovaným), kteří jsou schopni uvedené vlastnosti nabídnout. Považuji to za nelogické a nepochopitelné mrhání pověstí špičkově spolehlivých vozů.
neregistrovaný "BuffaloCZ"
24. 1. 2008 09:50
Re: Zase bez šestiválce ?
Honda dává šestiválec do TL, dokonce ho má i v provedení Type S s 300hp, je o něco větší než TSX, ale prostě ho nevozí do evropy, bylo by to asi házení perel sviním...
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 14:08
Re: Zase bez šestiválce ?
Pokud me pamet slouzi tak americky Accord zaradil V6 do nabidky az kolem roku 1995.
Jedine si dovezt americky Accord 268hp,3.5 samozrejme je uplne jiny.
Popravde tech par kusu co se prodalo po evrope v minule generaci a to jen coupe ma taky duvod.
anonym
23. 1. 2008 17:42
Honda...
k...a jedna šikmooká >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - SpiderJ
23. 1. 2008 21:48
Re: Honda...
...kočka? ;-) :yes: :yes: souhlas!!!
neregistrovaný "SOUMAR"
23. 1. 2008 19:35
Mno jestli to bude podobné konceptu...
Tak to bude "kladivo" na Pasatta a Mondeo.Nemyslím v počtu prodejů, tam to nehrozí.Accord nebude levný a nebudou ho kupovat firmy alá fleet.Mám na mysli fajnšmekři, co chtěj kvalitní střední třídu se sportovním vzhledem.Sice pravda ten šestivál by to asi chtělo, zde je kritika na místě, protože ne všichni chceme motory točit do nebeských víšin.Holt tito se musí poohlídnout jinde.Koncept combi se mi moc libí, myslím že to půjde na dračku.Hlavně aby byl pořadně promakanej podvozek.To iCTDi bude mít mnohem vyšší výkon než to minulé a pokud zachovaj jeho charakteristiku, nebude to mít chybu. :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Well-being
23. 1. 2008 20:08
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Tak, tak, ten podvozek je třeba řádně naladil, aby to v těch 90 - 130 km/hod. neulítlo ze silnice ... ;-)
neregistrovaný "sparrow"
23. 1. 2008 23:06
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Soumare, nezlob se, ale žádné kladivo na Passata ani na Mondeo to nebude. A to ani náhodou. Prosím tě, nejprve se seznam s tech. údaji Passata R36, než začneš psát něco o kladivech. O Mondeu ST? zatím můžeme jen spekulovat. Můj osobní názor je, že R36 bude mít s ST Mondeem asi velký problém. Dosavadní vývoj to jen dokládá.
23. 1. 2008 23:37
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
ach jaj, ďaľší čo nevníma súvislosti... :-( píše sa tu o tom, že nebude šesťválec a ty sem buchneš Passat R36 a Mondeo ST. Hej hej, to by sa porovnávalo dať proti sebe 3.6l 6-válec , 2.4 4-válec a ktovie čo vlastne z Mondea ST, to by sme rýchlo našli kladivo. Ak sa bavíme o kladive, tak porovnávajme porovnateľné, 2,0 FSI vs 2,0 i-VTEC.
Avatar - skejpa
24. 1. 2008 03:25
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
coz je ale taky neporovnatelne protoze dvoulitr hondy je na uplne jinym levelu nez octavka se svym FSI :-) a nekdo tu psal ze bude drahej (accord). nemyslim si, ze by byl drazsi nez "nase" predrazena octavka (viz. Mazda 6 a jeji ceny)... Stale to budou lepsi auta (myslim M6 a Accorda), za lepsi penize, vic muziky. A stale se budou min prodavat protoze si je firmy do svych fleetovych staji nevemou... Jednotlivci, kteri se trochu vyznaj, museji mit ale stejne jasno ;-) :yes:
good luck honda !
neregistrovaný "pawelno"
24. 1. 2008 08:34
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Jednotlivci, kteří se vyznají, koupí Mercedes C, BMW 3 nebo Audi A4. O nějaké Mazdě nebo Hondě nebudou ani přemýšlet!
neregistrovaný "heh"
24. 1. 2008 10:07
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
rofl... možná tak v evropě :)) ale dobrý číst takový hovadiny :))
Avatar - skejpa
24. 1. 2008 10:10
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
ty ses dobrej jantar. to prave vubec :-) M-C, BMW3 a A4 sou drazsi nez Accord a M6 - to si uvedom. nenabizej ani tolik mista pro posadku. sou samozrejme reprezentativnejsi ale urcite to nejsou primi konkurenti Accorda a M6...
neregistrovaný "turin"
24. 1. 2008 16:03
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
BMW3 i MB-C (A4 neznam) jsou reprezantativnejsi. Ale Accord je proti nim vyrazne prostornejsi (oproti BMW3 o hodne) a levnejsi. Je to po boku Mondea a Passatu. Kvalitni auto, ktery si na nic nehraje.
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 08:58
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
zase ten fleet! >:D :no:
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 12:59
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
skvele napisane :yes:
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 08:57
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
proč bych si nemohl srovnat 6ti válec se 4válcem? co je to za blbost srovnávat jen dvoulitr s dvoulitrem! rozhodují prachy a to je rozhodnej argument. teda u většiny kupujících a ti si klidně můžou porovnat Mazdu CX7 s Accordem a Galaxy! Porovnávat porovnatelené můžeš jen na papíře! v životě těžko. To jako když budu vybírat svoje auto a bude se mi například líbit nějakej model v dvoulitru, tak nic jinýho než dvoulitr nemůžu brát do hledáčku jako alternativu? 8-s :-O
Avatar - da_b0mb
24. 1. 2008 09:50
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
kdyz porovnavas, tak snad vozy zhruba vykonove a cenove stejne, ne?
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 09:59
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
já teda podle potřeb a ceny.. takže můžu mít premii v základním motoru, nebo Kereu v 6ti válci. (například) ;-) Přece se nemusím omezovat jen na ubohá kriteria stejných motorů ne? A stejně tak tříd. Velký v základu nebo malý v plné.
Avatar - da_b0mb
24. 1. 2008 10:06
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
No ted zase srovnavas koreu s premii-kvalitativni rozdil...Prijde mi to trosku postaveny na hlavu. Ale tak jestli porovnavas veci timhle zpusobem, tak proc ne. Akorat to postrada jakousi objektivitu. Nevis o nejakym testu, kde porovnavaj ctyr a sestihrnek dohromady proti sobe?
Avatar - skejpa
24. 1. 2008 10:15
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
jdes sam proti sobe protoze korejskej 6ti valec a dvoulitr hondy nebudou mit zrovna prilis odlisnou dynamiku. a cena korejskyho sestivalce je podobna jako honda ve ctyrvalci :-) to je porovnatelny. ale ne aby se porovnaval napriklad BMW 5 3.0i a honda accord 2.0i...to uz moc porovnatelny neni, viz. cena a vykon... pochybuju ze by ses rozhodoval mezi autama s hodne rozdilnou cenou a o dost rozdilnym vykonem. vetsina lidi ma preci nejakou predstavu co by chtela a podle toho vybira...
Avatar - da_b0mb
24. 1. 2008 10:17
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
...a dost rozdilnou image
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 11:26
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
při výběru auta bych se apriori nezaměřoval jen na Accord a to ostatní. Jedna věc jsou redakční porovnávací testy a druhá věc je tvůj vlastní výběr a srovnání. Například proč nesrovnat A3 Sportback a Sonatu? stejná cena! a to většinou rozhoduje ne? Jinak by všichni jezdili v Porsche. ale zpět. A3 Sportback 1.6 FSI v základu za cca 650. Sonata Elegance 2.4i automat za 650.000!! každý auto je jiný, ale cena stejná. Nebo například chceš velký auto, hodně místa a máš rád automat. a zase máš stejnou hromadu peněz. Ford Galaxy Ghia 2.0aut - 1.100.000; VW Multivan Comfortline "základ" 2.5 TDI 6stman - 1.100.000Kč. (jen manuál) ; Nebo moje oblíbená CX7 Mazda v 2.3 benzín jen s manuálem za 920.000Kč. Saab 2.3 combi v linearu (základ) je za cca 1.000.000Kč. Outback je už ale 2.5 za 950.000, Tiguan jen dvoulitr a navíc nafta za 916.000. A Captiva je například v nejvyšší výbavě od 916 do 1.050.000 Kč v automatu s 2.0 benzín resp 3.2 benzínem, takže neporovnatelný s CX-7 v 2.3 benzínu (dalo by se dle tebe říct). Tím chci jen říct, že v hledáčku nenmusí bejt jen stejná kubatura, abych ta auta mohl porovnat. Snad rozhodující (podle mě) je cena a balík peněz co mám nachystanej,a určuje tak na rozdílná auta, co si jsem schopen dovolit.
neregistrovaný "K i n g"
24. 1. 2008 13:03
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
No, člověk s tím balíkem peněz už většinou mívá představu o autě a přemýšlení, jestli chci Pandu 100HP v plný palbě a v úpravě od Autodelta, nebo Jaguar XJ je trošku zcestná. Ovšem pokud jsi vokurka, co zmasakrovala prasátko a teď váhá, jestli Picanto v plný ráži nebo šlapací oktávku, tak to je jiná. :-O
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 13:42
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
no.. já jsem se rozhodl, že Accorda rozhodně ne, takže mi zbývá hromada peněz a v podstatě nevím co s tím. >:-[] A taky, jestli jsi to pochopil, jsem nepsal, že se třeba rozhoduji mezi A3 Sportbackem a Multivanem v 2.5 automat. Ale už se můžu rozhodovat mezi Accordem a tou CX-7. to je vcelku adekvátní ne? Nevím jak vypadá Picanto v plný ráži, ale zřejmě bude atakovat cenovku 300.000? no to pak jen vokurka srovná s Oktávií i šlapací, pro převoz vokurků. btw, jak vypadá šlapací Oktávka? bude dost podobná šlapacímu Civicu, řekl bych. ;-)
Avatar - King
24. 1. 2008 14:24
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
No, bojím se, že sedan střední třídy a SUV jsou od sebe hodně vzdáleny. Alespoň pro mě. U aut totiž preferuju především požitek z jízdy...
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 14:34
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
nebuď dogmatik, víš jak jsem to myslel, nicméně, já měl třeba na mysli kombi. To se porovnat dá. respektive tím co mi to auto přinese. stejej prostor, stejná velikost (cca)!!! za stejný prachy. A požitek z jízdy, >:D to já taky, nejvíc si ho vychutnám v 5 odpoledne na Radlický. >:D
Avatar - King
25. 1. 2008 09:34
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Jo jo, Radlická je pro SUV skutečně optimální destinace...
24. 1. 2008 11:51
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Snažil som sa ti naznačiť, že je podľa mojho názoru pošetilé povedať že Accord nemá na Mondeo len preto, že nemá 6-válec. Keď niekto chce kúpiť trojpriestorový sedan s objemom 2 litre +/- 1/2dcl, má nejakú prestavu o cene, ekonomike prevádzky, o poistke, o hodnote auta pri prípadnom druhom predaji. Tím pádom sme v teritóriu, kde už možeme smelo porovnávať. IMHO
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 12:04
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
kde píšu o tom, že Accord nemá na Mondeo? Já zase jen píši, že je pošetilé, pokud si chceš koupit auto, hodnotit jej a srovnávat jen na základě stejnýho (rozuměj přibližného) výkonu a objemu motoru?! například vím, že mám milion a tedy asi můžu zapomenout na Porsche, ale zase si můžu užít v CX-7 a při Sonátě tam mi zbyde a u Galaxy - asi nebudu mít ten nej model.. nebo, proč nejít třeba do toho Accorda?!? ;-\ A tvůj názor jsem "čekl", takže naznačovat nemusíš ;-)
24. 1. 2008 18:17
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
v poriadku, došlo zrejme k nepochopeniu z mojej strany amomentálne sa mi nechce študovať celé vlákno spätne ;-) uznávam možnú chybu a vypratávam pole :-)
neregistrovaný "Sparrow"
24. 1. 2008 14:14
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
CoolBreeeze: souvislosti vnímám, ale asi jsem se nevyjádřil přesně: to, že evropský Accord nemá šestiválec jej hodně diskvalifikuje ve srovnání s Passatem a Mondeem, které jej mají. Motor je, alespoň pro mne, nejdůležitější součástí auta. A nyní dotaz: zvolíš raději Accorda 2,4l, který je v naprosté většině parametrů lepší než motorově srovnatelný Passat nebo půjdeš raději do R36, příp. ST u kterých oželíš oblasti, kde prohrávají s Accordem? Já půjdu do druhé varianty, byť mám Accord raději než ty dva.
24. 1. 2008 18:23
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Passat R36 by som do merku ani nebral, to auto ma necháva chladným pod bodom mrazu. A skutočne ti takto od klávesnice neviem povedať, či by som dal prednosť Mondeu ST, alebo Accordu 2.4, v spomínanom Mondeu som ešte ani nesedel (s danym motorom) a Accorda 2.4 som šoféroval iba chvíľu, určite nie dosť dlho na to, aby som sa s ním dôverne zoznámil. Sediac doma na stoličke ti môžem odklepnúť, že 6-válce su mi sympatickejšie než 4-válce, ale auto musí na mne zanechať aj iný dojem než zdvihový objem. Accord na mňa pôsobí akosi lepšie, neviem to presne poípsať, ale znova to zopakujem, netrúfnem si záväzne povedať, pokým by som nedostal kaaždé z nich do ruky aspoň na týždeň...
Avatar - King
24. 1. 2008 10:33
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
Sparrow: měl bys přestat porovnávat auta jen pohledem do tabulky technických údajů. >:D Accord (až na jednu výjimku) vždy patřil ke špičce střední třídy zejména co se handlingu, jízdních vlastností a radosti z jízdy týče. O kvalitě pohonných jednotek a převodovek asi netřeba mluvit vůbec. Z nového Accordu vidíme zatím jen pár detailů, ale předpokládám, že bezpohlavní passat z něj nebude a těžkopádné mondeo také ne. Jak dobrá je Mazda6 zatím nevím, ale stejně mi tím pádem jako konkurenti (jako u současné generace) vychází AR, Lex, M-B, Audi a BMW. A věř mi, že výkon motoru na té skutečnosti nic nemění.
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 08:48
Re: Mno jestli to bude podobné konceptu...
>:D že všichni žijou v přesvědčení, že se Passat prodává jen na fleet!! >:D >:D :no:
Avatar - King
23. 1. 2008 20:32
Acco 8G
Věřím tomu, že pasáž "některé detaily se podobají studii Accord Tourer z Frankfurtu" byla jen nešťastnou formulací, myslím, že realita je taková, že se sériový model naopak bude od konceptu lišit jen v detailech. ;-) Jinak na konceptu [odkaz] oceňuji skutečně nebývale pečlivé sladění jednotlivých detailů do celkového designu a jasné nosné linie, které si nehrají na BMW, Audi ani M-B (jako třeba VW CC na M-B CLS). Prostě si myslím, že nám Accord stylisticky vskutku vyzrál a produkční model konceptu nezůstane nic dlužen. O to větší škoda by byla, kdyby v Evropě chyběla výkonná verze. V Americe se totiž chystá pro jeho dvojče TSX motor 2.3 nebo 2.4 Turbo. Ten by Accordu slušel (nebo adekvátní V6 v ještě lepším případě). Honda si ale bohužel dělá spoustu věcí po svém a trpí představou, že auto pro evropské trhy musí být především ekologické, ne výkonné. Ale třeba se stane zázrak. >:D
Rozbalit vlákno
25
Avatar - da_b0mb
23. 1. 2008 20:43
Re: Acco 8G
ten koncept byl fakt paradni. Nemuseli by na nem vubec nic menit. Moc pekny...Jeden z mnoha detailu, ktere se mi libily bylo napr. zakonceni oken pod A sloupkem :yes:
23. 1. 2008 22:56
Re: Acco 8G
No, tak Kingu, pokud v tom konceptu nespatřuješ kompletně a dokonale okopírovanou AUDI A6... málo sleduješ evropské prémiové kovboje. Já myslím, že vaší jedinou nadějí jsou jízdní vlastnosti, ty jistě honda odladí... na krásu karoserie, na to musíte vyrazit s klubem sem, do Evropy ;-)

Jinak si umím představit jak se před jízdou povinně zakousnete v pokleku do té neevropské kliky, dovoskujete cop a... zkusíte někde v dlouhém táhlém předjet stříhouna v té A6... samo, že marně. Ty motory... cítím s tebou.

P.S. Apoštol CC... je velmi dokonalý produkt, tak dokonalý, že se komplet mainstreamové střední Evropě (ale nejen jí) klepou poloosy... tím si můžeš být jistý. CC je událost roku a ikona středního mainstreamu budoucích deseti let.
anonym
23. 1. 2008 23:52
Re: Acco 8G
To z teba hovori zavist??? Evidentne si v Accorde nesedel - ver mi neni to Fabia... ;-)
23. 1. 2008 23:58
Re: Acco 8G
Nuž, na teba reagovať je veľmi ťažké, hlavne takto neskoro večer keď sa mi už chce total spať, ale niečo málo skúsim, zbytok inokedy, keď si lepšie nadbehneš...

Píšeš že Honda okopírovala A6(súhlasím, má 5 dverí, v rohoch 4 kolesá a dokonca aj spätné zrkadielka, kde berú japonci tú drzosť ?!?!?) Môžme to skúsiť obrátiť, podľa mňa len Accord "nabehol na vlnu" načrtnutú majstrami z Audi, podobne ako to podľa tvojho názoru spravili tvorcovia ikon z Vlkohradu pri svojom Passate CC a.k.a. M-B CLS. Rozumieš mi?! - naskočili na vlnu, možno sa ti to bude dať lepšie stráviť.

ad 2. Vyslovuješ veľmi často a až nápadne "skúsene" slovo dokonalý. Začínam mať nepekný pocit že nám tento výraz značne devalvoval: v nižšej strednej máme dokonalý Golf (samozrejme vo všetkých variantách), v strednej je to ak sa nemýlim Passat (samozrejme vo všetkých variantách), BMW 3er, Audi A4, MB C-klasse, vo vyššej strednej už narážame na auto áut MB E-klasse, dokonalý produkt A6 a samozrejme dokonalý 5er. Luxusnú sa mi už rozpisovať nechce, algoritmus je jasne daný, takže vieme čo všetko by tam bolo. Samozrejme samostatne ako dokonalý produkt stojí 911-tka. Nie je ti trošičku hlúpo samému zo seba, že používaš neustále tento výraz? Dokonalé totiž neexistuje. Človek nieje dokonalý, ako môže potom stvoriť dokonalý produkt? To by sme sa mohli dočkať pokojne toho, že šimpanz navrhne reaktor na studenú fúziu - je to podobne mysliteľné, ako to, že človek by vytvoril dokonalé auto. Dokonalé neexistuje, všetko má svoje muchy, dokonalé by museli chcieť všetci, také nič nenájdeš.

Na margo tvojej častej argumentácie "dlouhými táhlymi" navrhujem presťahovanie do Maďarskej republiky, tam sa dlhým ťiahlym určite 100% vyhneš a nebudeš pociťovať nutnosť porovnávať autá podľa tohto určite nosného a doležitého hodnotiaceho kritéria. Asi napíšem Clarksonovi že tie testy robia na figu (čo nie je až tak ďaleko od pravdy) a odporučím mu novú disciplínu - jazda do dlhého tiahleho (namiesto tých ich závodov po Európe) - asi na mňa upozorní vo vysielaní ako to on rád robí, že čo za mentálov mu tam vypisujú - hlupák jeden nechápavý, určite nepochopí posolstvo (rovnako ako ja).
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 01:35
Re: Acco 8G
Zavidim ti tvoju asertivitu....ja na GTI dokazem reagovat jedine tak, ze ho poslem za sestrickou, ktora mu da tabletky na spanie. Ty si ho vsak bravurnym sposobom skopol z piedestalu "internetoveho hrdinu", ktory na zvyraznenie svojej demagogie pouziva vyrazy ako "dokonaly" a "dlouhy tahly"

....v podstate slovo dokonaly asi vystihuje GTI-ho vysnenu predstavu seba sameho, pretoze blazni sa casto povazuju za dokonalych a casto to slovicko pouziva v spojitosti svojich oblubenych cinnosti a vecí ;-)

...druhy vyraz "dlouhy tahly" len moju uvahu o GTI-im umocnuje, nakolko podobny sposob dokazovania si kvalit "svojho" auta, moze zvolit len totalne nevyspely jedinec....alebo totalny blazon ;-)
Nakoniec...aj tento to skusal na "dlouhym tahlym" [odkaz]
Avatar - skejpa
24. 1. 2008 03:32
Re: Acco 8G
nic nez pravda. reagovat na GTIho je proste marne. vsichni (nebo alespon vetsina) tu vime, ze si mele hlouposti pod bradu ale on se proste bude hadat, klidne do krve a sam sebe presvedcovat ze ma opravdu pravdu on a ne nikdo jiny.

4GTI: accord je velice slusne auto a nevidim duvod proc by nemohlo predjet A6. a kdyz sme u toho ta kse podivej jak dopadla A6 v testu na 100k km. mozna by se v tom dlouhym tahlym drzela ale vzapeti by sla na vymenu prevodovky :-) (to je samozrejme trochu vtip - je nsem ho chtel nastvat. je mi jasny, ze to mohla byt vada kusu ale jak se rika na kazdym sprochu pravdy trochu...)
neregistrovaný "mig52"
24. 1. 2008 09:46
Re: Acco 8G
Je fakt, že najít GTIho příspěvek bez slov "dlouhý táhlý" a "kovboj" s nějakým přídavným jménem, je docela těžké. Takže ty příspěvky jsou čím dál tím směšnější....
neregistrovaný "exxon"
24. 1. 2008 09:07
Re: Acco 8G
>:D :yes: ty poloosy! >:D :yes:
neregistrovaný "Coulin"
24. 1. 2008 13:07
Re: Acco 8G
A poloosy padaj právě u konkrétních Evropských vozů... >:D >:D >:D
neregistrovaný "Ondoree"
24. 1. 2008 09:27
Re: Acco 8G
Kopírkový Apoštol CC odhadujem na takých 50tis. kúskov ročne. Najviac. Bude to VW stačiť na úhradu nákladov? Alebo bude len prežívať ako Phaeton? Povieme si o rok, o dva.

PS: Ale musí sa priznať, že je to podarená kópia, konečne niečo, čo má gule. Ovšem keby ich postavili pred čistú dosku, keby neexistovala CLS, vo VW by niečo také na svetlo sveta nikdy neprišlo.
Avatar - King
24. 1. 2008 10:12
Re: Acco 8G
GTI, skutečně nevím, co ti na tohle odpovědět. Audi A6? Je opravdu znepokojivé, že stále zapíjíš Rohypnol Chivaskou, to bych nedělal, Jaromíre :-!
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 10:43
Re: Acco 8G
BRAINWASHING od nejmenovane znacky zacina pusobit a mnozstvi kruhu pred ocima je daleko vetsi nez 4, proto neni divu, ze to tak vidi.
24. 1. 2008 11:40
Re: Acco 8G
Nebuď vztahovačný, jako ta puberta nahoře. Ta A6ka, to je opřece pro Hondu vyznamenání. Nebo se snad domníváš, že AUDI neumí úchvatné karoserie?
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 11:56
Re: Acco 8G
GTI ma dokonalu schopnost prekrucat fakty, resp. pisat dvojzmyselne ;-)
1. Sraci japonski nam okopirovali A6
2. Vlastne to je pre Accord pocta >:D

...GTI si moze podat ruku s nasim "VLADOM M." >:D
Avatar - T613
24. 1. 2008 12:14
Re: Acco 8G
zapomněl sis vzít prášky?
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 12:37
Re: Acco 8G
ale no! ;-\ Preco zase do mna rypes?
Avatar - T613
24. 1. 2008 12:57
Re: Acco 8G
není to moc příjemné, že? >:-[]
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 13:01
Re: Acco 8G
ale GTI si to zasluzi ´ ;-)
Avatar - T613
24. 1. 2008 13:02
Re: Acco 8G
a ty ne? proč ty si to nezasloužíš?
Avatar - King
24. 1. 2008 13:11
Re: Acco 8G
Nejsem vztahovačný, bylo to jen laskavé upozornění, že u tebe pozoruji jisté nedostatečnosti co se pozorovacího smyslu týče. ;-) Ovšem nezoufej, můžeš se podívat znova [odkaz] a své tvrzení obhájit fakty. :-) A pokud jde o Audi, je to jako s ostatními značkami - něco se jim povede, něco méně. :-!
anonym
24. 1. 2008 14:54
Re: AUDI HONDA
Nechutný názor. Audi A6 sa nielen že nedá skopírovať, ale môžeš mi povedať, kde to auto pripomína kopírku? Som fakt obrovským fandom Audi A6, je to krásne auto a tak ho mám mrknuté od dola až hore. A chceš povedať, že niekde ti to pripomína Audi? Tvoja nenávisť k japonským autám je nepochopitelná. Možno nemá Toyota až tak dobré autá, Mazda fakt nie je špičková, ale argument, že Accord kopíruje Audi A6 je fakt úbohý. :no:
Avatar - Dinar
24. 1. 2008 13:28
Re: AUDI HONDA
Kingu, to kopání do VW CC v souvislosti s tímhle autem je úplně zbytečné, k podpoře obhájení designu konceptu Accordu není podobných berliček třeba, ten se jednoznačně povedl. Totiž, povedl se proto, že se vyhnul nové asijskokorejské designové stejnovlně, na které jede třeba nová mazda 6, a zaplaťpámbu si podržel a rozvinul designový jazyk stávajícího accordu. Pokud bude opravdu vypadat jako koncept, vč. té linky půlící auto, půjde jednoznačně o nejlepší japonský designerský počin ve střední třídě. Škoda, že zatím není nikde náznak, jak bude vypadat sedan, možná začíná Honda tentokrát kombíkem také proto, aby ukázala, že v nové generaci nebude kombík vytvořen pohřebákovským zprzněním krásného sedanu, ale naopak zahraje na dynamickou notu evropských lifestylových kombíků. Takže se těšme na Accord a doufejme, že i v nové generaci dostojí svému označení coby japonské BMW. Jo, a za ty šestiválce byste v evr. Honda clubech měli psát do Japonska petice. ;-)
Avatar - King
24. 1. 2008 14:21
Re: AUDI HONDA
Dinare, v běžné diskuzi by skutečně nebylo třeba pomáhat si berličkami, ovšem tady jsem zcela správně předjímal, že opět někdo objeví nějakou podobnost s čímsi (třeba s A6). ;-) Ale jinak taky oceňuju, že u 8G došlo k rozvinutí idey 7G a doufám, že hlavní rysy konceptu nebudou potlačeny. Co se "tlačení" Toureru týče, myslím, že máš pravdu, byť to zjevně bude na úkor litrů, což ale beru jako přijatelnou daň. :-) A s tvrdohlavým Japíkem nějaká petice rozhodně nepohne. ;-\ Alespoň nikdo nebude moc říct, že je Acco přemotorovaný. ;-)
neregistrovaný "sparrow"
23. 1. 2008 23:36
Mají ty koně vůbec cenu?
Pokud jde výkony motorů všeobecně, položte si otázku. Chci jezdit stále v rámci limitu? Pokud ano, není co řešit, objem 1600cc bohatě postačí. Chceš to občas "osolit"? Sámo, že jo. Kdo by nechtěl. Je to asi tak, jako když se někdo nevinně dotáže: proč se vlastně vyrábí auta, která jezdí rychleji než 130 km/hod.? A nejsou ty stovky koní vlastně zbytečné? V reálu přece jedu většinou stejnou rychlostí (ve městě určitě), jako ti, co mají těch koní jen několik desítek. A fčíl mudruj.
Rozbalit vlákno
11
24. 1. 2008 00:07
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
Pokiaľ mi ešte bude chcieť niekto diktovať aj to, s akým maximálnym výkonom si môžem kúpiť auto, potom už vážne "smeknem" klobúk pred ľudskou blbosťou. Je pravda že málo vecí je zatiaľ vo svete regulovaných zákonmi a nariadeniami, je tu "cochcára", veľa ľudí ma zatiaľ slobodu rozhodnúť sa zodpovedne po svojom, napríklad či chcú prebytočných 100 koní, malo by sa to nejako obmedziť, prípadne dodatočne zdaniť, veď čo za človeka si dovolí kúpiť silné a nebodaj ešte aj luxusné auto, ten má určite peňazí, toho treba ešte ošklbať. Osobne navrhujem skôr sterilizáciu takto zmýšlajúcich ľudí, nech sa už nemnožia. (vyhýbam sa politickej terminológii ale takíto ľudia majú svoje pomenovanie a nehanbia sa zaň)

Nie, nechcem jazdiť v rámci limitu, lebo možno raz budem viezť chorého človeka alebo tehotnú manželku do nemocnice a nebudem chcieť aby moje auto šlo ako kameňomobil Freda Flinstona. Chcem ísť v noci po prázdnej diaľnici 160, lebo môžem byť o hodinu skôr doma a pod.
Správa jasná?
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 07:44
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
O hodinu dřív doma při 160? To jezdíš z Berlína do Košic, ne?

A neboj se... brzy ti skutečně EU začne diktovat, co si máš koupit. Ne přímo, ale přes různá omezení emisí, spotřeby a dalších faktorů. Prosím, můžeš začít nadávat, ale rozumní se ti budou smát.
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 10:29
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
...a hlavne ropni magnati, ti nam to nadiktuju vsetkym ;-)
doba, ked clovek tuzil po (3.0 XY koni) je uz asi pomaly prec. Nastupuje doba (vid. koncern) ked budu kralovat motory 1,4 1,6D, 1,5D a pod....... :-(
(na tom sa podielaju aj poistovne, neustalym zvysovanim sadzieb podla objemu a PS vid D,AT,B)
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 11:40
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
Koncern jen dohání, co už rozjeli jiní. Éra malých motorů na jedné straně a extrémních strojů na straně druhé je tu už delší dobu. Ale... já to řešit nemusím, nepotřebuju od auta 200 kW.
24. 1. 2008 11:40
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
a to som si myslel, že za tie 2 roky čo sledujem diskusie som sa naučil vyvarövař sa niektorým chybám, mýlil som sa, ako vidím.
"Všetko čo povieš može byť použité proti tebe"
Vytiahol si z mojho príspevku niečo, čím si ho chcel znehodnotiť, ale minul si pointu toho čo som písal.
Neviem kto rozumný sa mi bude smiať, keď vačšina rozumných ľudí chápe, že populistické kroky EU voči výrocom automobilov sú absolútne nezmyselné, postavené len na princípe "Preventívnej opatrnosti" toľko propagovanej eko-mentálmi. Osobná automobilová doprava sa na produkcii omielaného CO2 podiela niečo menej než 5-timi %, ale na autá sa dá ukázať prstom a povedať: "Aha, aký škaredý výfuk." Najviac CO2 vylúčia aj tak ratliny, preto navrhujem zaviesť sankcie voči stromom, budú platiť správne poplatky podľa plochy, ktorú zaberajú ich listy a ak budú odmietať, tak im ich otrháme. Viem že je to kravina, ale snažím sa to udržať na úrovni logiky EU, vačšiu kravinu momentálne niesom schopný vymyslieť.
V príspevku som sa snažil iba vyjadriř svoju nespokojnosť s tým, že mi stále niekto diktuje čo možem a čo nie, takáto vládas tu už bola, končila v roku 89, ale jej myšlienkové pochody pretrvávajú.
Ďaľšia vec ktorá ma zaujíma je to, ako to bude s automobilkami mimo EU... budú sa regulácie CO2 týkať aj ich výroby? alebo len dovozu áut? Alebo si EU myslí, že može niečo diktovať do Japonska?
neregistrovaný "Michal Polan"
24. 1. 2008 11:45
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
EU může diktovat i do Japonska a to velmi jednoduše: Neupravíš a nesplňuješ? Nedostaneš homologaci. Jednoduchý krok jedním tahem pera na papíře. Ostatně, EU (respektive zákazníci z EU) už dnes Japonsku diktují, jak má vypadat auto pro Evropu. Všechny japonské automobilky se ohánějí tím, že jejich "auto je odladěné specificky pro požadavky evropského trhu".
Spojovat si svobodu s anarchií je dneska móda, jak vidím. Z minulého režimu si toho moc nepamatuju, jsem pouze ročník 81. Oproti tobě zřejmě o hodně mladší, soudě podle toho, jak mluvíš o minulosti. Ale troufám si tvrdit, že jsem zodpovědnější, protože nemyslím jen na svou vlastní záď.
24. 1. 2008 12:01
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
S tým diktovaním je to pravda, ale dostali sa mi do uší informácie, neviem isto či pravdivé, že podmienky na homologáciu áut dovážaných do EU sú iné ako áut tu vyrobených, ak nehovorím pravdu, rád sa nechám poučiť.
Na margo sloboda/anarchia a debaty, ktorá sa tu rozvíja. Štve ma hlavne to, že keby všetky tieto obmedzenia a nariadenia mali nejaké skutočné vedecké opodstatnenie... ale sú to len domnienky. Prečo mi neustále musia kecať do života, zakazovať, nakazovať, regulovať? Len preto, aby vykázali nejakú činnoť?
25. 1. 2008 00:37
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
Mas v tom gulas. Rostliny utilizuji CO2, pak cucaji takovou tu tekutinu, co dolivas do chladice (ne, fridex to neni) a delaji z toho za prispeni oskara (zjednodusene, mj.) C6H12O6 a spravne, jeste jim zbyde nejaky O2, tak ten prdi do atmosfery. To CO2, co vyprodukuji v noci, je vyrazne prevysene jejich denni spotrebou.
Ad redukce emisi: Mozna ze jsi to nezaznamenal, ale emise se redukuji i u jinych producentu. Protoze lidem se tezko narizuje, aby nezrali maso, neb treba skot (neplest s obyvateli severu Britskych ostrovu) je rovnez nezanedbatelmym producentem slenikovych plynu, respektive jeho strevni mikroflora, (nedokazu si predstavit, jak by Greenpeach supeli zlosti vztekle dupali a zatinali pesticky, kdyby nekdo navrhl kolonizovat kravsky zazivaci trakt GMO bakteriemi s metabolismem upravenym smerem k lepsi rovnovaze v produkci plynu, zejmena metanu), takze kdyz ne kravy, tak prumysl (emisni povolenky, uz ti to neco rika?), nebo spalovani fosilnich paliv na vytapeni budov (podle norem EU musi nove baraky plnit jista izolacni kriteria) atp. To, ze ruzna odvetvi produkujici sklenikove plyny jsou v pokroku smerem k vyssi efektivite ruzne daleko, je vec prirozena. Vetsi problem je v tom, ze at se Evropa, resp. jine rozvinute oblasti snazi, jinde na to dlabou. Resenim ovsem neni dlabat na to taky (po nas potopa), ale snazit se tlacit na ten zbytek, aby se neco zmenilo. A ta "opatrnost", jak pises, uz davno neni "preventivni", alespon podle nazoru 95% (realne cislo) klimatologu (myslim skutecne vedce, ne odborniky na vsechno). Jo, kdosi si dal praci a rozkryl financni zdroje vedcu, ktri se jeste asi pred deseti lety bili za to, ze globalni oteplovani neexistuje. Byli za nimi vetsinou Exxon a Phillip Morris. Zvlastni koalice.
neregistrovaný "Ondoree"
24. 1. 2008 09:17
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
Keď som videl, že nová C5 sa bude ponúkať aj s 1,5l nafťákom, nemohol som uveriť a stále pravdu povediac neverím, či som dobre videl. Ale viem si predstaviť tú jazdu - v rámci povolených rýchlostných limitov, s dlhším časom na predbiehanie kolón s Aviou v čele, no s nízkymi emisiami a malou spotrebou.

Ale bavme sa o Accordovi. Dizajn súčasnej generácie mi moc nesedel, som zvedavý na nový sedan. A motory. Týmto organizujem petíciu "V6 for Europe". Potom jednotlivci, ktorí sa vyznajú zvolia Hondu, o nejakom Mercedes C nebudú ani premýšlať!

Apropo ako je to v ČR - aj tam sú Honda a Porsche jediní, ktorí neponúkajú odpočet DPH?
Avatar - T613
24. 1. 2008 09:40
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
Rozumní si právě koupí auto s více koňmi než je nutné. Ono totiž nejde o maximálku, ale o aktivní bezpečnost. Pokud se dostanu do nebezpečné situace (je jedno jestli vlastní, či nevlastní vinou) mohu právě využít nadbytku výkonu a velice rychle zrychlit, a tím snížit riziko nehody. Čím více mám koní na kilogram hmotnosti vozu tím lépe. Právě podmotorované vozy jsou více nebezpečné svému okolí.
neregistrovaný "Ondoree"
24. 1. 2008 09:51
Re: Mají ty koně vůbec cenu?
Okrem rezervy výkonu by som doplnil ešte jednu vlastnosť - chceme jazdiť tak, aby si motor len priadol, blumbal, driemal. A keď treba zobudiť tigra v ňom driemajúceho, zľahka prišľapneme plynový pedál >:-[] Ani doma predsa nemáme audio 2x5W, ak chceme čistotu zvuku, dynamiku, farbu tónov, volíme podstatne vyšší výkon.
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 10:35
Tourer
Tak nam prichazi novy Accord, ale jak bude vypadat sedan?
Toto jsou fotky kombika, ale co sedan.
Je divne, ze napred ukazuji kombi.
Ty vykony ctyrvalcu, ktere budou nepochybne vetsi, nez soucasne pri nizsi hmotnosti Accorda mohou s autem delat sviznou jizdu.
Spolehlivost Hondy Accord je nosenim drivi do lesa, takze to bude prelesteny diamant ve sve tride s novym velice slusivym kabatkem.
Prodeje asi nebudou zavratne, ale zvlastni je jakou cenu ojetiny si drzi soucasny Accord.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King
24. 1. 2008 13:13
Re: Tourer
Na tom není nic zvláštního, je to prostě dobré auto a to se promítá i do ceny ojetin. ;-)
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 14:19
Re: Tourer
Ja si toho zacal vsimat tak pred 2 lety, protoze drivejsi generace na tom tak dobre nejsou.
Accord miri vys a vys, ze by to byla priprava dostat Acuru na evropsky trh, prece jen je to TSX
neregistrovaný "kuwa"
24. 1. 2008 11:13
co to tady zvatla za pastickare?
Doma to jezdi na povozu a tady si to hraje na automobiloveho gurmana z Kosic. To je neuveritelny, kam ti Meciarovci dnes nevlezou.
Rozbalit vlákno
3
24. 1. 2008 11:41
Re: co to tady zvatla za pastickare?
Chceš nám povedať niečo duchaplné alebo si sa len prišiel predviesť?
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 11:49
Re: co to tady zvatla za pastickare?
tvoj nick = tvoja charakteristika? >:D >:D
neregistrovaný "SMRT"
24. 1. 2008 11:59
Re: co to tady zvatla za pastickare?
Pokud se zamyslis a dojde ti to tak to vezmes zpet a reknes ja ...
neregistrovaný "Kvasoň"
24. 1. 2008 12:42
Co říkají fotografie...
Překombinovaná světla a německý chrom... no fuj... jen doufám, že se mýlím... třeba je na fotkách jen Accord Henlein Edition...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - King
24. 1. 2008 13:29
Re: Co říkají fotografie...
Překombinovaná světla? Vskutku? A překombinovaná jako u Audi A4, A5, Mercedesu SL a S, Jaguaru XF, VW CC, Laguny, BMW, Peugeotů, nebo víc? >:D
neregistrovaný "Kvasoň"
24. 1. 2008 16:37
Re: Co říkají fotografie...
Víc. :-!
Avatar - King
25. 1. 2008 10:00
Re: Co říkají fotografie...
Nevím ,co kouříš, ale mohl bys dovalit vzorek? Musí to být fakt síla. >:D :yes:
neregistrovaný "Práša"
24. 1. 2008 13:34
Re: Co říkají fotografie...
To jsou zase řeči... Není to náhodou spíš americký nebo britský chrom? :-) Jde o to jestli to tomu autu sedí - a to zatím ohodnotit nemůžeme... ;-)
anonym
24. 1. 2008 16:08
co jest toto za accord??
ttp://s180.photobucket.com/albums/x156/k
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vanos"
24. 1. 2008 17:40
BMW 320i
Řekněte mi jediný důvod, proč bych si měl koupit tohoto japončíka, když můžu mít za podobnou cenu 320i se 170ps a s pohonem na správném konci auta? Pár lidí tu uvedlo, že Accord je levnější. Možná po dovybavení bmw na stejnou úroveň nejspíš bude accord levnější, ale základní cena podobně výkonného accordu 2.4(7G) je o 50tk vyšší než u BMW. A to nemluvím o poklesu hodnoty...
Rozbalit vlákno
30
anonym
24. 1. 2008 18:24
Re: BMW 320i
Uvádím jeden důvod: Accord vypadá mnohem líp :-)
Avatar - T613
24. 1. 2008 18:27
Re: BMW 320i
Proč ho koupit? Ne každému se BMW líbí, třebas. Nebo ne každý chce okolí na sebe upozorňovat, třebas.
neregistrovaný "BuffaloCZ"
24. 1. 2008 19:09
Re: BMW 320i
no je fakt, že s poklesem hodnoty je na tom BMW špatně, to je pravda, pak ta spolehlivost, v TUV pěkaná 77tá pozice pro BMW 3, skoro konkurence pro audi :)) ale pro Hondu :)) ROFL
neregistrovaný "vanos"
24. 1. 2008 21:07
Re: BMW 320i
Uznávám, že vzhed BMW se nemusí zamlouvat každému. Ale co se týče zůstatkové hodnoty je na tom BMW lépe(asi o 120tkč za 3 roky starý vůz, viz eurotax). A s tou spolehlivostí je to tak , že většina japonských mainstreamových aut používá prověřenou techniku(s výjimkou lexusu), zatímco evropské automobilky se nebojí do svých novinek zavádět nejnovější technologie. Záleží tedy jen na tom, co člověk upřednostňuje.
Avatar - King
25. 1. 2008 09:58
Re: BMW 320i
Když ponechám bez komentáře tvou tezi, že je Accord mainstreamový Japonec, mohl bys upřesnit ten rozdíl mezi jeho prověřenou technikou a nejnovější technologie u BMW 3? Motorové hi-tech je u obou aut srovnatelné, podvozkové jakbysmet, ani v konstrukci nezaznamenávám zásadnější rozdíly. Technologii správného fungování řadicí páky u BMW ještě nezvládli. Má snad trojka adaptivní tempomat? Má pre-safe systém zmírňující následky nehody? Má BMW systém pomáhající aktivně udržovat auto v jízdním pruhu?
25. 1. 2008 14:37
Re: BMW 320i
Kingu, s tou výbavou sis hezky naběh! Ano, najdou se dvě, tři položky, které trojka nemá, ale jinak je to výrazně v neprospěch Accordu. Namátkově: adaptivní bixenonové světlomety, 6sti stupňový automat, sedadla s možností variabilní změny šířky, funkční originální navigace Česka, pohon všech kol, zrcátka s automatickým zacloňováním, bezklíčový přístup, o siři motorové nabídky se nemá cenu ani zmiňovat. A tak bych mohl pokračovat dál. Accord může konkurovat trojce v sériové výbavě se základní motorizací, ale to jej ještě nezbavuje nálepky mainstream.
Avatar - King
27. 1. 2008 18:46
Re: BMW 320i
Hmmm, a co z toho, cos popsal, lze považovat za ty nejnovější technologie, které by ospravedlňovaly tu výrazně horší spolehlivost? Navigace ČR? Zatmívací zrcátka? >:D
neregistrovaný "babo"
27. 1. 2008 22:57
Re: BMW 320i
Presne tak. Zrkadielka ACCO ma a navigacia je len otazkou software, ano na strednu a vychodnu europu HONDA fakt kasle :-(

AFS HONDA ma tiez, akurat to uz v do ACCO nezpala, zatial len CR-V a LEGEND. Kedze bojuje na tolkych forntach, nemoze si dovolit neustale sparat sa do vsetkych modelov. Takto radsej ozelie, ze v ACCO AFS nie je, ale zas su spolahlive :yes:
neregistrovaný "babo"
27. 1. 2008 22:53
Re: BMW 320i
acco 2.4 ma automaticke stmievanie zrkadiekla v zakladnej vybave...

Motorov ma HONDA az-az, len zial nie vsetky v EU. Hold ked hra prve husle v USA aj v JAPONSKU, je to tazke aj v EUROPE :-) Aj ked uznavam, do Europy davaju prilis len ekologicke verzie a BMW zacina unikat. (2.0i 170k - to nie je spatne). Nie ze by to HONDA nevedela S2000 240k, TYPE R 200k, ACCORD EURO-R v JAP 220k. Ale proste nejak europu v tomto malicko ignoruje, co je skoda.

V zakladnych vybavach ale likviduje BMW na plnej ciare, to je jasne.

A ACCORD podla mna klasicky mainstream nie je, musi mat PREMIUM naozaj V6? Vsetko, co ma v poriadnej strednej triede byt, ACCO ponuka. Chce to par vydarenych generacii po sebe a ludia budu musiet priznat, ze do PREMIUM proste patri... Hold, nebude to zo dna na den. Aj v USA sa na japoncov pozerali cez prsty a dnes je tam HONDA ACCORD UDDM najpredavanejsi sedan :-)
anonym
25. 1. 2008 22:53
Re: BMW 320i
jojo to je srážka s realitou a ta bolí
Avatar - King
25. 1. 2008 09:51
Re: BMW 320i
OK, řeknu ti těch důvodů dokonce mnohem víc, než jeden. .....1/ Mezi 2.4 i-VTEC a 2.0i je SAKRA rozdíl. .....2/ Acco má MNOHEM lepší řazení .....3/ Sériová sedadla Acco mají lepší boční vedení než všechna sedadla BMW s výjimkou vzduchových .....4/ Při stejném zaměření aut (sportovní sedan) je Acco o poznání prostornější. O ceně a levnějším servisu i dílech se bavit nebudeme, že? To jen tak co jsem si matně vzpomněl. ;-)
Avatar - Dinar
25. 1. 2008 12:07
Re: BMW 320i
Ad1) v poslední inkarnaci 2,0i se bohužel pro 2,4 i-VTEC žádný SAKRA rozdíl nekoná. Ad2) vyměň slovo MNOHEM za O NĚCO, Ad3) ne než všechna, ale než standardní, naopak na sportovní sedačky trojky (bez vzduchu) nemají, AD4) bohužel, přesto že je Accord o 14cm delší není to pravda, viz. hodnoty max/min místa vpředu a vzadu;
Accord 890/1080 a 610/850, E90 950/1190 a 600/860. Accord má větší kufr. ;-)
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 12:34
Re: BMW 320i
neviem, ake su rozmery, ale skus si tam sadnut. V BMW si viacej stieseneny, to hovori prax.

Ale hlavne mam vyhrady na cenu, BMW 3 a ACCO porovnavat cenovo je nezmysel, lebo 3er je PODSTATNE drahsi
Avatar - Dinar
25. 1. 2008 12:59
Re: BMW 320i
V obou jsem seděl, nejednou. Větší pocit stísněnosti v trojce je dán šířkou středového tunelu a způsobem umístění sedaček, co nejníž, máš pocit, že auto tě více obklopuje, a např. mně, s výškou přes 190, to vyhovuje, v trojce se mi sedí líp, tedy pokud má sport sedačky. Co se mého příspěvku týká, jen mírním Kingovo přehánění, pro Accord mám slabost, to cenové srovnání, souhlasím s tebou, je absolutně mimo mísu. ;-)
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 13:15
Re: BMW 320i
Tak s tym stredovym tunelom suhlasim, mne to ale nevyhovuje (ale Tebe hej, to je normalne). Inak stredovy panel dost stiesnuje aj v BMW 7.

Na BMW 3 E90 sa mi nepaci, ze sa nepodarila dizajonvo, podla mna ani exterier, ani interier, to by sa tak dobremu auto nemuselo stat. Ale motormi zacinaju HONDU predbiehat (uvidime, ake budu nove od HONDY). Aj ked mi HONDA motory pridu proste zabavnejsie (i-VTEC je super, milujem, ked sa mi zapne ostra vacka pri 5800 rpm)

V HONDE ale samozrejme chyba V6 a mozno aj 4x4 (SH-AWD). Aj ke ich nepresvedci nic, v europe by sa ich predalo malo a tym padom sa im to neoplati dovazat. Pre HONDU je aj tak najdolezitejsie JAPONSKO a USA, my v europe ich az tak nezaujimame :-(
Avatar - King
25. 1. 2008 14:11
Re: BMW 320i
No nezlob se, ale 1/rozdíl tam tedy fakt je (i když opravdu ne takový, jak by se dalo u Hondy čekat, uvidíme, co nový dvoulitr), 2/ za tím si stojím ;-) , 3/ nevím, co vyhovuje tobě, ale já potřebuju, aby mě sedadla vedla i v ramenou a to u BMW žádné sedadlo krom vzduchového neumí (tedy ono to neumí taky, ale můžu se nechat sevřít tak, že mi to nevadí), ani standardní M sedadlo, 4/ může to být otázka pocitu, nicméně pocit je důležitější než centimetry. Divil bych se, že by se ti sedělo lépe v BMW, s tvou výškou a mizerným rozsahem nastavení sloupku volantu u 3.
Avatar - Dinar
25. 1. 2008 14:42
Re: BMW 320i
No, vedení sedačky v ramenou si moc neumím představit. Navíc opěradlo sport. sedačky v trojce je určitě delší než to v Accordu. Na posaz jsem vysazenej, ale je jasné, že je to dost individuální záležitost, já rád sedím úplně na zemi, sedáky sport. sedaček bmw jsou dost široké bez zbytečně tuhých bočnic, to mi vyhovuje, navíc prodloužitelný sedák a fce kolíbka, pro mě prostě ideál, boční vedení opěradla a jeho šířka v rozmezí od opasku po spodní část lopatek, kterou považuju za nejdůležitější, mám u sport. opěradla bmw prakticky jako na míru. V Accordu je posaz taky dost dobrý, ale max. vdálenost mezi pedály a volantem je i přes větší rozsah podélného nastavení volantu menší než v E90, s jejíž ne úplně dostatečným rozsahem přitažení volantu souhlasím, chtělo by to ještě tak 1cm navíc, ale to je stejný problém i v pětce. Paradoxně nejlíp se v tomto směru dá nastavit posaz v nejmenší jedničce, tam je to dokonalé. Ale stejně, nejlepší pozici za volantem i nejlepší sedačky, ve kterých jsem v poslední době seděl, jsem zažil v A5 se sport. sedačkami.
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 15:15
Re: BMW 320i
Furt mě to vyhazuje z přihlášení. 8-s No, zdá se, že máme, co se sedadel týče, odlišné představy, ale přesto oceňuju, že kdykoli s tebou zavedu řeč, víš, o čem mluvíš. ;-) :yes: Funkce kolíbka je nejlepší u - Opelu Astra >:D , je to úžasné, to mi u Hond chybí, naštěstí to u el. sedadel taky řeší docela dobře. Seřizování sedáku u BMW je také OK, prodlužovéní ale spíš nepoužívám, sedívám i se 183 cm docela nakrátko. S tou vzdáleností pedál - volant fakt nevím, v Accu se pohodlně usadím, v 3 na volant dosáhnu hůř. :-O K tomu vedení v ramenou. Není to pochopitelně totéž, co nabízí Type R, ale polštáře bočního vedení má Acco (tedy i CV, Jazz, Legend) vytažené až nahoru, takže brání vychylování horní části trupu v zatáčkách tím ,že podpírají tělo i v oblasti pod ramenem.
Avatar - Dinar
25. 1. 2008 15:29
Re: BMW 320i
>:D Jo, je to prostě individuální záležitost, ale kdybys chtěl tip na nejlepší sedačky, můžu ti jeden dát. Nedávno jsem byl vezen na zadních sedačkách Renaultu Scenic, o jehož interieru se vždy mluví jako o vzdušném a prostorném. Celkem tu vzdušnost chápu při rozměrech jeho sedaček, totiž plně vytažená hlavová opěrka zadní sedačky mi končila mezi lopatkami, dopředu jsem už pak neměl ani odvahu si sednout. Hezký víkend. ;-)
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 15:47
Re: BMW 320i
Jasně, víme, známe. Pamatuju na nejhorší událost v životě - cestu do Ženevy na zadních sedadlech (tedy spíš dětských sedačkách) Espacu. :no:
neregistrovaný "vanos"
25. 1. 2008 14:32
Re: BMW 320i
Zkus si při výšce přes 185 cm sednout do hondy.Hlavně na sedácích je vidět původ vozu.A nevím, proč mluvíš o accordu jako o sportovním sedanu, když má jen čtyřválce a pohon předních kol.Aspoň kdyby tam byl samosvor...
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 15:23
Re: BMW 320i
OK, až přijedu domů, obuju mokasíny s podpatkem půjdu si do toho Acco sednout. >:D Pravda, sedák je relativně (říkám relativně, většina aut ve třídě má výrazně měkčí) měkčí, zatímco bočnice tužší, ale ani po historické 1500km štrece na jeden zátah mě záda nebolela. Nevíš, proč mluvím o Accu jako o sportovním sedanu? Asi proto, že jím je. Alespoň nevím o tom, že by byl pojem ss vymezen jen zadokolkám, nebo jen všekolkám, tím méně charakterizován počtem válců. Jde především o charakter a chování auta. Pochopitelně Honda nemá co postavit proti 330i, ovšem v proti 320i nebo 325i rozhodně ano. :-)
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 16:23
Re: BMW 320i
Ja mam 190cm a sedi sa tam v pohode. Sedacky v ACCO su vyborne v serii, ako hovori KING. Neporovnatelne lepsie, ako vo vacsine VW koncerne.

Sportrovy sedan musi mat 6-valec? Viackrat sme aj hondaci priznali, ze by tam bolo pekne ho mat, ale japonci si zial myslia, ze ich nepotrebujeme :-( A sportovy sedan musi byt prednokolka? A preco SEATY tolkokrat vo WTCC natreli BMW 3?

Zadnokolka je fajn, ale som zvedavy, kolko z Vas vie to vobec poriadne rozoznat (ale nekritizujem, zadnokolka je sportovejsia a ma svoje caro). Ked sme pri LSD, to sa do E90 uz myslim ani dodatocne neda namontovat, BMW to neponuka - dalo sa len do E46. A bez neho sa 3er zas znacne horsie vyhrabe v zime na lade a podobne...
neregistrovaný "K ing"
25. 1. 2008 16:33
Re: BMW 320i
:-) Jak je BMW 3 sportovní sedan je poznat, když zaprší. >:D No já vim, to bylo hnusný :*) ale máš pravdu - jen minimum řidičů dokáže jeho schopnosti využít a ve většině režimů se dobře udělaná FWD erwédéčku vyrovná.
neregistrovaný "vanos"
26. 1. 2008 00:43
Re: BMW 320i
Když už je řeč o WTCC, všechny předohraby(tím spíše naftové seaty) můžou být rády, že se jezdí vesměs pouze kolem 10 kol. Ke konci závodu můžeš zpozorovat jejich už ne zcela ideální jízdní chování(situace se ovšem změní na mokru, to je fakt).Jen tak mimochodem, když je tu řeč o Accordu, na jakých místech se umisťují?
neregistrovaný "babo"
27. 1. 2008 22:45
Re: BMW 320i
Leon - celkom pekne auto, ale ze by som bol fanusikom, TDI v tomto zavode, to teda nie. Podla mna ich pekne zvyhodnuju. A je jasne, ze z TDI sa da vdaka turbu vydolovat vela, ale suhlasim, na ako dlho? Na dva sprinty vela, ale na 20 kol by to fakt mohol byt problem.
Preco ale niekedy vyhrali aj tie nestastne CHEVROLETY? Tiez su prednohraby. Cize WTCC - no len, ze to az tak strasny rozdiel nebude a 3er na vode nemal absolutne sacnu.

ACCORD minimalne s tovarenskym zastupenim sa WTCC nezusactunje, ako spusta inych automobiliek? :-) V Japnosku by si urcite nejake drsne ACCORD EURO-R videl, ale... Alebo CIVIC TYPE-R JDM, ktory pekne prehana WRX STi a EVO IX...

>:-[]
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 12:00
Re: BMW 320i
nechapem, ako su ludia slepi. ACCO 7G 2.4 je najlacnejsi benzinovy sedan strednej triedy s vykonom okolo 175 - 200 koni. Pozrime si zakladnu vybavu BMW 320i. Co to, manualne ovladane kresla? Ziadne stresne okno, nema tempomat? Vyhrievanie sedadiel, zase nic? Nema ani predne hmlovky, kozenny volant? xenony? Iba 16'' disky? Keby sme si to naklikali v konfiguratore na BMW, ze by nam vysla cena tak vyssia cena o dobrych 250 tisic SKK (minimalne). To by si niekto naozaj kupil BMW 3 v zakladnej vybave? Neverim? Ved lepsiu vybavu v zaklade ma asi aj KIA CEED. Podla mna ked uz si niekto kupi sedan strednej triedy, tak mu taka vybava nemoze stacit. A to ja nie som extra narocny, nehovorim, ze musi byt AFS a adaptivny tempomat, atd. (to uz skor ocakavam vvo vyssej strednej).

Preco si radsej neporovname 320i a ACCO 2.0i? OK, tam by mal aspon BMW 3 o 15k viacej, ale vybavu rovnaku a rozdiel v cene 130 tis. SKK. :*)

Nic proti BMW 3 (aj ked dizajn sa podla mna nepodaril a interier v zaklade posoby neuveritelne zle), jazdi to ale dobre. Ale nech urcite neargumentuje cenou oproti japoncom, lebo to je cisty nezmylel :-) A fakt servris a spolahlivost, to su dalsie zalezitosti...
Avatar - King
25. 1. 2008 13:27
Re: BMW 320i
Na to mohu říct pouze: :yes: ;-)
neregistrovaný "babo"
25. 1. 2008 15:55
Re: BMW 320i
Hehe Kingu, treba aj tu trochu urobit osvetu, aj ked je to asi marne :-! :-)
neregistrovaný "giggs22"
27. 1. 2008 23:45
ha2008
mohla by vyzerat radsej takto:

www.forum-auto.com/…oads/200601/ryos
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hondaaccord"
27. 1. 2008 23:50
ha2008
mohla by radsej vyzerat takto:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
28. 1. 2008 00:10
Re: ha2008
To tazko. Ja by som take nieco odvaznejsie, fakt sportove bral, ale predsa len, sedany su uz konzervativnejsia kategoria a az takuto zmenu si HONDA nedovoli...

Buli tu uz nejake SPY foto (neskorsie zverenejnene, ako obrazok, co si nasiel Ty) a tym by som veril viac, aj ked nerad, lebo tam pripada prilis tazkopadne (ale zase len, maskovanie moze hodne menit dojem)

[odkaz]